Nee jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaan jullie wel zo'n onbeschrijfelijk lelijk Fok! shirt kopen?.
[afbeelding]
Waar kan ik dat shirt bestellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Niks tegen in paint gemaakte shirts he?.
Hmmm, beetje matige prijs/kwaliteit-verhoudingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maak 474 euro over op rekening nummer 54873486434 en je krijgt er een.
Het doet pijn aan mn ogenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het avatarblokje is asymmetrisch.
Mijn orde, wat doe je?
Oehquote:
Ja hallo hallo hallo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Hmmm, beetje matige prijs/kwaliteit-verhouding
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
Gezakt..
Maar wel drie daagjes alleen thuis nu.,
Ja maar, ik heb gisteren mn maximum bereiktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja hallo hallo hallo!
Je hebt een supertof uniek eenmalig collector's item edition special fucking edition T-shirt!
En ik signeer 'm voor je!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Heb geen échte fout gemaakt.
Wat ze zei kwam op het volgende neer: Zij en m'n instructeur zagen beiden wel dat ik het in me had en het kon, maar het kwam er door de spanning niet uit. Door de spanning wilde ik te goed rijden, te veel zoals ik het geleerd had en daardoor had ik te weinig oog voor wat er gebeurde in het verkeer..
Terwijl ik vorige keer helemaal niet zenuwachtig was..
Sneu johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Heb geen échte fout gemaakt.
Wat ze zei kwam op het volgende neer: Zij en m'n instructeur zagen beiden wel dat ik het in me had en het kon, maar het kwam er door de spanning niet uit. Door de spanning wilde ik te goed rijden, te veel zoals ik het geleerd had en daardoor had ik te weinig oog voor wat er gebeurde in het verkeer..
Terwijl ik vorige keer helemaal niet zenuwachtig was..
Ik reed ook kut, maar had gewoon heel veel geluk met mn examinatorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef BVO het volgende:
Zoiets.. Nu reed ik ook wel kut hoor, maar 't is vooral zo zuur omdat ik (en zij ook wel) weet dat ik het kan.
. Kijk, als je iemand omver rijdt is het nog okay als je zak.. maar dit is gewoon zonde..
.
Maja, volgende keer beter..
Thanx iig..
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
Whihi
[afbeelding]
Ben ik het helemaal mee eens
Bron
lolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
Whihi
[afbeelding]
Ben ik het helemaal mee eens