Ik dacht een lege TT is ook wel eens leuk.quote:
nou dat gebrek duurde niet lang!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
Er moet geen spatie tussen # en 287![]()
Voor de rest is is ie mooi![]()
Oh, ik doe daar altijd een spatiequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
Er moet geen spatie tussen # en 287![]()
Voor de rest is is ie mooi![]()
Ja, die van mij is leuk he!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ik doe daar altijd een spatie
Die andere OP is leuker
Vraag het Bupaquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die van mij is leuk he!![]()
Ik weet niet hoe je een .txt-bestand op internet zet waar je hem ook aan kan passen.
Nee, we hebben Skaai nodig. Die moet em ff opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Geweldigplaatje.jpg doet het niet.
En wéér die avatar
Een OP in de trant vanquote:
komt meer in jouw richting hequote:Hier verder
Dat durf ik nietquote:
Ik vraag het welquote:
Je bent nog steeds niet nodig hoor, we maken wel een nieuw plaatje. Een veule mooiere.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef Skaai het volgende:
Oh de hele avond hoor ik niemand, en nu ben ik ineens wel nodig?
En Hemelvaartsdagquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:01 schreef Svensational het volgende:
Wat een gezelligheid zo op bevrijdingsdag
Dat neem je terug, harteloze kangaroe kammer!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
we maken wel een nieuw plaatje. Een veule mooiere.
Sorry Skaaiquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat neem je terug, harteloze kangaroe kammer!
Dit haal ik uit US.quote:
Ik ga mother-mother slaan.quote:
Ja, reageer dan ook eens wat snellerquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef BVO het volgende:
Jezus.
Die zag er hopelijk wat frisser uit!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef BVO het volgende:
Jezus.
Altijd een ander de schuld geven!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was linkje van iemand anders hoor
![]()
quote:
Ha, goed idee!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Altijd een ander de schuld geven!
Vieze moeder ben jij!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef Croupouque het volgende:
Ik klik nooit meer achteloos op het Showchat-topic terwijl mijn kleine zusje achter me staat, dat is één ding wat vaststaat.
Het is nog veel schokkender wanneer je kleine zusje de aandoening meteen herkent en ook direct weet te melden welke zalf je daar voor nodig hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef Skaai het volgende:
Zulk soort sexuele voorlichting wilt niemand, Pouque
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef Croupouque het volgende:
Okee, dat laatste gebeurde niet echt.
Foto?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:47 schreef Svensational het volgende:
SlowChat hier over Sven's minuscule penis deel 14
Ach is toch leukquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Op naar dierentuin burgerszoo![]()
![]()
voordeel/nadeel van 10 jaar jongere broertjes
Wouter Bosquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:41 schreef Airelle het volgende:
Zeg Dizer, wat lees ik nu?
Fan van Wouter Bos?
doe maar wouter bos....quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouter Bos![]()
![]()
Ik vind hem gewoon op politiek gebied echt heel goed. Hij weet wat ie zegt en hoop stiekem dat ie volgend jaar wint en premier wordt. Kom op zeg, wie heb jij liever dat ons Land vertegenwoordigd... Harry Potter of Wouter Bos?
Oke als jij zegt dat het mooi isquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach is toch leuk.
De BurgersZoo is erg mooi... vind ik dan.
Harry maakt wel een onuitwisbare indruk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouter Bos![]()
![]()
Ik vind hem gewoon op politiek gebied echt heel goed. Hij weet wat ie zegt en hoop stiekem dat ie volgend jaar wint en premier wordt. Kom op zeg, wie heb jij liever dat ons Land vertegenwoordigd... Harry Potter of Wouter Bos?
Alles beter dan die vuile hypocriet van de PvdA.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouter Bos![]()
![]()
Ja vond ik wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke als jij zegt dat het mooi is![]()
Zou het wel zo zijnachja het is beter dan als maar thuis zitten he
Ik was van plan naar het bevrijdingsfestival in zwolle te gaan, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:11 schreef PeRi het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? De zon schijnt hier!
quote:
Jee ik schrok alquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:02 schreef Dizer het volgende:
P.s. Dat wil nog niet zeggen dat ik achter de ideën sta van PvdA hoor
Kingdom of Heaven toevallig?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
Ik ga uit eten vanmiddag en vanavond naar de bios.
Is de CDA niet de grootste?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jee ik schrok al.
Ik snap echt niet dat de PvdA de grootste partij van Nederland is.
Dan echt nog liever Groenlinks.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alles beter dan die vuile hypocriet van de PvdA.
Echt als we het hebben over populisme.
Hij waait met alle winden mee en daarbij is het gewoon een irritante man.
Ik heb dan liever dat JP, Zalm, Van Aartsen of wat mij betreft Wiegel premier wordt.
Ik wilde naar de Erasmusbrug gaan, tot ik een kijkje nam op die site. Wat een paupers komen daar. Echt belachelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was van plan naar het bevrijdingsfestival in zwolle te gaan, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.
Ja, die gaan aardig snel jaquote:
quote:
Eh..paupers?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wilde naar de Erasmusbrug gaan, tot ik een kijkje nam op die site. Wat een paupers komen daar. Echt belachelijk.
Goedemorgenquote:
Jij stond toch ook niet achter de ideeen van de PvdA?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn Evelien, wat doe je! We zijn het ergens niet met elkaar eens
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben nu ook niet meer zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Uuhm, als ik het goed heb begrepen is CDA de grootste, maar ik las iets over 50 zetels voor PvdA. Hoe kan dat dan
Ik zei het tegen mezelf hoorquote:
In de peilingen wel maar niet in het parlement lijkt me.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:19 schreef Svensational het volgende:
50 zetels voor de PVDA dat ken nooit
Jaaaaaahquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij stond toch ook niet achter de ideeen van de PvdA?
Zijn we het daar tenminste WEL over eens.![]()
Oeh!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
Met de eerste verkiezingen hadden ze ergens in de 20 ofzo en na de tweede verkiezingen was de verhouding PvdA/CDA 41/43 of zo iets?
Waarom weet ik dit
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaaaah
Aah gelukkig we lopen weer goed
Huh? Snap ik je alweer niet? Deze bedoel je:quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:20 schreef PeRi het volgende:
Zeg Svenniepennyboy. Is Jim de Groot die hippie waar Google's eerste hit me op wijst? Ik ken hem zelf nl niet.
Jij hebt altijd tegenstrijdige PI'squote:
Vertel!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:23 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben gister een mooie foto gemist.
Jim de Groot uit je tournament.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh? Snap ik je alweer niet? Deze bedoel je:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jim de Groot uit je tournament.
Jouw afbeelding is de eerste google hit die hij mij geeft
Deze, is dit hem?
[afbeelding]
Ohja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het niet. Ik ken hem niet. Ik kijk geen tv
Hij lijkt op Arnon Grunberg trouwens hierquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jim de Groot uit je tournament.
Jouw afbeelding is de eerste google hit die hij mij geeft
Deze, is dit hem?
[afbeelding]
Is mn reputatie me al voorbij gesneld?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohja.
Jij speelt toch met de gameboy enzo?
quote:Jim vroeger
Jim de Groot, geboren op 26 augustus 1972 en zoon van de bekende zanger Boudewijn de Groot, is een veelzijdig artiest. In zijn jeugd heeft hij op veel verschillende plaatsen gewoond, o.a. in Heemstede, Broek in Waterland, Overveen, Aerdenhout,en zelfs Hollywood. Nu woont hij in Amsterdam. Op het gymnasium waar hij naartoe ging, ontwikkelde hij zijn eerste ambities richting de schijnwerpers, hij schreef er samen met Arnon Grünberg toneelstukken, waarin zij zelf de belangrijkste rollen vervulden. In 1994 rondde hij de opleiding video editing af.
En verder...
Na zijn studie speelde hij in onder andere speelfilms (oa “Vincent en Theo” van Robert Altman), series (oa “Spijkerhoek”), theaterstukken en musicals (oa “Fame”, “Rent”, “Rocky over the Rainbow” en “Hair”). Maar ook speelt hij in een band: “Babyface Armstrong”, waarmee hij al 3 cd´s heeft uitgebracht.
Wie van RTL Boulevaarders is geen homo dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:31 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het net een homo, die WIlfred. Ik mag toch stemmen om welke reden dan ook? Zn kop staat me niet aan
Johnquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wie van RTL Boulevaarders is geen homo dan?
issie van Boulevard? Wat zijn ze erop achteruit gegaan dan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wie van RTL Boulevaarders is geen homo dan?
Had ik het toch bijna goedquote:CDA
44 zetels
PvdA
42 zetels
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
Uitslagen van 2002:
CDA
44 zetels
PvdA
42 zetels
VVD
27 zetels
Heb je ook een playstation? Ik zou soms echt dag en nacht achter dat ding kunnen blijven zitten. Mijn vriendje vind me soms niet leuk zo meer dan. 'Je bent eng, jongetje'quote:
Winston. En Wilfred zelf ook nietquote:
Nee geen playstation.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je ook een playstation? Ik zou soms echt dag en nacht achter dat ding kunnen blijven zitten. Mijn vriendje vind me soms niet leuk zo meer dan. 'Je bent eng, jongetje'
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee geen playstation.
Ik zou er wel een willen hebben trouwens.
Ik wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind een gameboy/playstation niet alleen voor jongentjes hoor.
meestal zijn gozers degene die er dagen achter kunnen bivakkeren zonder een woord te zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind een gameboy/playstation niet alleen voor jongentjes hoor.
Ik hou niet van spelletjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
meestal zijn gozers degene die er dagen achter kunnen bivakkeren zonder een woord te zeggen.
Nee, dat was z'n andere zoon... Marcel de Grootquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]Oh, bedoel je dat
Zou kunnen, hij is de zoon van Boudewijn toch? Jim had een wereldhit met "Hutje op de hei"![]()
Waar? Waar?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!
PSIIquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!
Helemaal niet want het avatarblokje is nog steeds naar de klotequote:
GMTAquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef PeRi het volgende:
Okay, ik hou al op met kleutertje spelen. Stommerd
Je valt op in negatieve zinquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
Valt het erg op, dat ik me verveel?
Oeh, is dat een liefdesbriefquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:16 schreef PeRi het volgende:
Hoi Sven,
Jij doet niet lief tegen mij. Waarom?
Geen groetjes, Peri.
Ik bedoel dan ook de TTquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Helemaal niet want het avatarblokje is nog steeds naar de klote [afbeelding]
Je kan je eigen naam niet eens schrijvenquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:20 schreef niksan het volgende:
Gaan jullie vandaag nog wat "leuks" doen??
wacht..ik zal een smiley veranderen
Wellus. Ik wilde eigenlijk geen hoofdletters. Maar het moest vanwege de afkorting.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan je eigen naam niet eens schrijven
Wat is de afkorting dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wellus. Ik wilde eigenlijk geen hoofdletters. Maar het moest vanwege de afkorting.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:28 schreef PeRi het volgende:Ik blijf vanmiddag lekker thuis op het balkon, in de zon
Vanavond naar het ballet
Zon??quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:28 schreef PeRi het volgende:Ik blijf vanmiddag lekker thuis op het balkon, in de zon
Vanavond naar het ballet
Nou doe je ook niet aardig tegen mijquote:
quote:
Airellequote:
De titel is " "quote:
Nou denk je zeker dat ik ga vragen wat plebs is he!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
De schone kunsten niet begrijpen is voor plebs.
Hij is mooi he! ZOWIEE heeft em bedacht!quote:
quote:
Het is van mn oude account. Die was nogal langdradig van naam. En toen gingen ze me afkorten, maar dr was al een PR. En toen verzonnen ze 'pera', maar dat klinkt stom, toen werd het 'peri'quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou doe je ook niet aardig tegen mij
Wat betekent de afkorting dan?
Goed puntquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:40 schreef PeRi het volgende:
Ja natuurlijk, wie anders verzint er zoiets belachelijks?
Zeg, als je stout tegen PeRi doet, doe je stout tegen mij hequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je valt op in negatieve zin [afbeelding]
Just waitquote:
Hey Chrisquote:
Oh, daar is zequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg, als je stout tegen PeRi doet, doe je stout tegen mij he
Dat je 't effe weet.
Ze is er alquote:
Heyquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat je 't effe weet.
Ik bracht je gewoon op een geweldig idee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is van mn oude account. Die was nogal langdradig van naam. En toen gingen ze me afkorten, maar dr was al een PR. En toen verzonnen ze 'pera', maar dat klinkt stom, toen werd het 'peri'
Ik zit ook vast.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey Chris
Na 3 maanden afstuderen zit ik nu "eindelijk" vast ... en dat zo'n 3 / 4 weken voor de deadline
Zit fout in m'n balansen zie 't echt niet meer
[me=mark_03 kotst met je meequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18] kan het woord afstuderen niet meer horen[/me]
Nee het is:quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
Vraag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
Nou?
Ik zit zo vast dat ik een stuk of 10 bodybuilders nodig heb om me los te trekkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit ook vast.
En mijn scriptie moet dinsdag in eerste versie af zijn, en ik heb nog NIKS
Je was toch klaar??quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit ook vast.
En mijn scriptie moet dinsdag in eerste versie af zijn, en ik heb nog NIKS
*notedquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat je 't effe weet.
Ik kan 'm wel schieten....quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee het is:
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits"
De arrogantie
Dacht ik ook jaquote:
Is goed, zodra ze mij los hebben stuur ik ze doorquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Met één deel, ja.
En tania, stuur die bodybuilders ook es langs mijn huis
Ja, maar ik wil het antwoord weten. Ik wil wel weten waar hij de kracht vandaan haaltquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee het is:
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits"
De arrogantie
Jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
Als je nog maar een half jaartje op school moet zitten, gewoon stoppen!![]()
![]()
Ja, en ook zo verstandigquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
![]()
Ik ga ook stoppen met school denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
![]()
Je weet toch dat ik een beetje verlegen benquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:53 schreef Skaai het volgende:
mark, je mag best wat achterlaten in mijn fotoboek hoor
Na 4 eieren zit ik wel vol nuquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:12 schreef Svensational het volgende:
* Svensational is preparing een heerlijk gebakken ei met gesmolten kaas
4 eieren?quote:
Ik dacht dat je een maand geleden al gestopt wasquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef Christine het volgende:
[..]
4 eieren?
Ik heb een bakje yoghurt gegeten en de wereld aan Smints... maar ik rook al vier dagen niet
Bleghhquote:
Ja, maar ik was toen weer begonnen na twee dagenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een maand geleden al gestopt was
Niet als ik het maakquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
BleghhDat is echt zo goor, mosterdsoep
Ja, ikquote:
Voor jou misschien niet neequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen met school denk ik.
Terwijl ik nog een maandje moet
De tijd gaat een beetje té snel eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Wat gaat de tijd toch weer snel, ik ben al weer 3 weken thuis
Accountancyquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet nee
Wat voor opleiding doe je ook alweer?
[..]
Ja zeg wanneer ga je weer weg?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Wat gaat de tijd toch weer snel, ik ben al weer 3 weken thuis
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.quote:
Gooi je internet eraf, en arbeiten met die hap!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.
Dus misschien moet ik toch nog maar heel even doorzetten.
Dat zegt iemand die gestopt is met schoolquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gooi je internet eraf, en arbeiten met die hap!
Dat had ik ook moeten doen, maar ik begon maar niet aan mijn opdrachten.
En nu zit ik hier
Kom op Christine, 1 maand voor je opleiding klaar is kun je echt niet stoppen hoor!! Daar ga je later spijt van krijgen denk ik!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.
quote:
Ik wil echt niet meer... ik zit zoooo vast, en het moet dinsdag af.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
Christine, je gaat nu toch niet stoppen?
Ik heb het zelf ook 100 keer gezegd de laatste maanden hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij wilt echt klappen hehquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, PeRi is er weer, zullen we allemaal massaal weggaan nu?
Ja, en ik loop zo achter door die stomme privéproblemen die er tussendoor kwamenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik snap het wel. Als je denkt aan alles wat je nog moet doen is dat nog zoveel en dan denk je van, ach laat maar zitten
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef ZOWIEE het volgende:
'Middag
[..]
Meid daar krijg je spijt van hoor, ik wil niet betweterig overkomen maar je hoeft nog maar zo kort
Kun je nagaan hoe trots je bent als je dat papiertje hebt
Gewoon je tijdslimiet naar voren schuiven, heb ik ook gedaan. Ik heb nu ook de limiet ergens in september liggen (eerst in juliquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en ik loop zo achter door die stomme privéproblemen die er tussendoor kwamen
Misschien toch maar in oktober afstuderen dan, heb ik nog een paar maandjes extra.
Of gewoon stoppen en werk zoeken
Laatste optie valt af! Anders kom ik hoogstpersoonlijk naar 's Gravenhage om je aan het werk te zettenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en ik loop zo achter door die stomme privéproblemen die er tussendoor kwamen
Misschien toch maar in oktober afstuderen dan, heb ik nog een paar maandjes extra.
Of gewoon stoppen en werk zoeken
Ik heb 't ook wel een beetje, ... maar zonde om zo vlak voor het einde te stoppenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik snap het wel. Als je denkt aan alles wat je nog moet doen is dat nog zoveel en dan denk je van, ach laat maar zitten
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:04 schreef Tania18 het volgende:
Waarom kan een scriptie geen zelfmoord plegen. Dat je dan je begeleidster opbelt van, 'Hij kon het niet meer aan, hij is van het dak afgesprongen' en dat zij dan zegt 'Nou, je hebt in ieder geval je best gedaan, je bent afgestudeerd'
Dat zou nog eens mooi zijn
Ja, en als je vertraging oploopt dan moet dat maar hoor. Ik snap wel hoe het komt enzo en het is heel kut, maar om daar nou je hele studie voor op te gevenquote:
S...s....sorry, PeRiquote:
Ja, ik wil in Augustus/September weer in de boeken/praktijk duiken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
Zeg Skaai, ga jij eigenlijk ooit nog weer beginnen met studeren?
Krijg ik dan klappen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatste optie valt af! Anders kom ik hoogstpersoonlijk naar 's Gravenhage om je aan het werk te zetten![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, ik wil in Augustus/September weer in de boeken/praktijk duiken.
Nu nog weten welke richting.
En je bent vervelend, Svurno
Kom je mij ook aan het werk zetten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatste optie valt af! Anders kom ik hoogstpersoonlijk naar 's Gravenhage om je aan het werk te zetten![]()
Nou, als ik toch met micky ga trouwen... (moet ik er alleen ff voor zorgen dat hij de komende 10 jaar niemand anders krijgt, anders gaat het niet doorquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en als je vertraging oploopt dan moet dat maar hoor. Ik snap wel hoe het komt enzo en het is heel kut, maar om daar nou je hele studie voor op te gevenDat is het toch niet waard??
ja, dan ga je dat weer als excuus gebruiken om niet te hoeven studeren.quote:
Kijk maar uit, hij heeft een schoffelquote:
Huh?Moet je 21 zijn voor de PABO? Nee toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Skaai? Je wilde toch altijd naar de pabo? Maar je bent geen 21 toch? Anders kon je die 21+ test doen. FF gaat die waarschijnlijk wel doen, als hij het haalt. Hij wordt weliswaar eind van het jaar 21, maar hij mag 'm wel doen dan. Heeft 'ie nagevraagd.
O ja, laat maar zitten dan Svenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft een schoffel
Makes two of usquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik draai geloof ik een beetje door van al dat afstuderen
Tuurlijk.quote:
Tuurlijk, alles voor dequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
ja, dan ga je dat weer als excuus gebruiken om niet te hoeven studeren.
Nou, ik wou altijd naar de Pabo. Maar ik vind heel veel leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Skaai? Je wilde toch altijd naar de pabo? Maar je bent geen 21 toch? Anders kon je die 21+ test doen. FF gaat die waarschijnlijk wel doen, als hij het haalt. Hij wordt weliswaar eind van het jaar 21, maar hij mag 'm wel doen dan. Heeft 'ie nagevraagd.
Ja. dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, als ik toch met micky ga trouwen... (moet ik er alleen ff voor zorgen dat hij de komende 10 jaar niemand anders krijgt, anders gaat het niet door) die krijgt wel een goede baan
Nee, maar er is wel zo'n test. Als je bijvoorbeeld geen/niet het juiste diploma hebt en ouder dan 21 bent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh?Moet je 21 zijn voor de PABO? Nee toch?
Euh, volgens mij moet er nog gewassen worden, en ik heb een hele berg strijkgoed liggen... gaat goed komen hoor, die 10 jaarquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja. dat kan ook natuurlijk
Wat ga je in die tussenliggende 10 jaar doen dan?![]()
In de zin van dat je vervelend tegen PeRi bent ja, ouwe brompot.quote:
Whehehequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft een schoffel
Misschien kan je artikelen schrijven over kunstzinnige maaltijden voor kinderen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou, ik wou altijd naar de Pabo. Maar ik vind heel veel leuk.
Ik vind Journalistiek tof, Koken lijkt me super, design ofzoiets, maar ik weet het echt niet.
Ik was heul niet vervelendquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
In de zin van dat je vervelend tegen PeRi bent ja, ouwe brompot.
Uh, je mag later in m'n designkeuken voor me koken en op de kinderen passenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind Journalistiek tof, Koken lijkt me super, design ofzoiets, maar ik weet het echt niet.
Trouwen met je seksrelatiequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, volgens mij moet er nog gewassen worden, en ik heb een hele berg strijkgoed liggen... gaat goed komen hoor, die 10 jaar
We kunnen elkaar de hand schudden, ik wist het ook twee jaar niet en nu ga ik de PABO maar doen..quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
En er daarna wat over schrijven in het buurtblaadjequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, je mag later in m'n designkeuken voor me koken en op de kinderen passen![]()
Jij ook al.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden, ik wist het ook twee jaar niet en nu ga ik de PABO maar doen..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze zou me wel een stukje los moeten kunnen trekken
Nee, duhquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]Daar wíl ik niet eens op lijken
Jij doet ook PABO? Of heb je het nu weer over Skaai? Of over FF?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |