Hey Chrisquote:
Oh, daar is zequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg, als je stout tegen PeRi doet, doe je stout tegen mij he
Dat je 't effe weet.
Ze is er alquote:
Heyquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat je 't effe weet.
Ik bracht je gewoon op een geweldig idee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is van mn oude account. Die was nogal langdradig van naam. En toen gingen ze me afkorten, maar dr was al een PR. En toen verzonnen ze 'pera', maar dat klinkt stom, toen werd het 'peri'
Ik zit ook vast.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey Chris
Na 3 maanden afstuderen zit ik nu "eindelijk" vast ... en dat zo'n 3 / 4 weken voor de deadline
Zit fout in m'n balansen zie 't echt niet meer
[me=mark_03 kotst met je meequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18] kan het woord afstuderen niet meer horen[/me]
Nee het is:quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
Vraag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
Nou?
Ik zit zo vast dat ik een stuk of 10 bodybuilders nodig heb om me los te trekkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit ook vast.
En mijn scriptie moet dinsdag in eerste versie af zijn, en ik heb nog NIKS
Je was toch klaar??quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit ook vast.
En mijn scriptie moet dinsdag in eerste versie af zijn, en ik heb nog NIKS
*notedquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat je 't effe weet.
Ik kan 'm wel schieten....quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee het is:
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits"
De arrogantie
Dacht ik ook jaquote:
Is goed, zodra ze mij los hebben stuur ik ze doorquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Met één deel, ja.
En tania, stuur die bodybuilders ook es langs mijn huis
Ja, maar ik wil het antwoord weten. Ik wil wel weten waar hij de kracht vandaan haaltquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee het is:
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits"
De arrogantie
Jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
Als je nog maar een half jaartje op school moet zitten, gewoon stoppen!![]()
![]()
Ja, en ook zo verstandigquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
![]()
Ik ga ook stoppen met school denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
![]()
Je weet toch dat ik een beetje verlegen benquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:53 schreef Skaai het volgende:
mark, je mag best wat achterlaten in mijn fotoboek hoor
Na 4 eieren zit ik wel vol nuquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:12 schreef Svensational het volgende:
* Svensational is preparing een heerlijk gebakken ei met gesmolten kaas
4 eieren?quote:
Ik dacht dat je een maand geleden al gestopt wasquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef Christine het volgende:
[..]
4 eieren?
Ik heb een bakje yoghurt gegeten en de wereld aan Smints... maar ik rook al vier dagen niet
Bleghhquote:
Ja, maar ik was toen weer begonnen na twee dagenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een maand geleden al gestopt was
Niet als ik het maakquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
BleghhDat is echt zo goor, mosterdsoep
Ja, ikquote:
Voor jou misschien niet neequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen met school denk ik.
Terwijl ik nog een maandje moet
De tijd gaat een beetje té snel eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Wat gaat de tijd toch weer snel, ik ben al weer 3 weken thuis
Accountancyquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet nee
Wat voor opleiding doe je ook alweer?
[..]
Ja zeg wanneer ga je weer weg?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Wat gaat de tijd toch weer snel, ik ben al weer 3 weken thuis
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.quote:
Gooi je internet eraf, en arbeiten met die hap!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.
Dus misschien moet ik toch nog maar heel even doorzetten.
Dat zegt iemand die gestopt is met schoolquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gooi je internet eraf, en arbeiten met die hap!
Dat had ik ook moeten doen, maar ik begon maar niet aan mijn opdrachten.
En nu zit ik hier
Kom op Christine, 1 maand voor je opleiding klaar is kun je echt niet stoppen hoor!! Daar ga je later spijt van krijgen denk ik!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.
Dus misschien moet ik toch nog maar heel even doorzetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |