Nou denk je zeker dat ik ga vragen wat plebs is he!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
De schone kunsten niet begrijpen is voor plebs.
Hij is mooi he! ZOWIEE heeft em bedacht!quote:
quote:
Het is van mn oude account. Die was nogal langdradig van naam. En toen gingen ze me afkorten, maar dr was al een PR. En toen verzonnen ze 'pera', maar dat klinkt stom, toen werd het 'peri'quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou doe je ook niet aardig tegen mij
Wat betekent de afkorting dan?
Goed puntquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:40 schreef PeRi het volgende:
Ja natuurlijk, wie anders verzint er zoiets belachelijks?
Zeg, als je stout tegen PeRi doet, doe je stout tegen mij hequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je valt op in negatieve zin [afbeelding]
Just waitquote:
Hey Chrisquote:
Oh, daar is zequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg, als je stout tegen PeRi doet, doe je stout tegen mij he
Dat je 't effe weet.
Ze is er alquote:
Heyquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat je 't effe weet.
Ik bracht je gewoon op een geweldig idee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is van mn oude account. Die was nogal langdradig van naam. En toen gingen ze me afkorten, maar dr was al een PR. En toen verzonnen ze 'pera', maar dat klinkt stom, toen werd het 'peri'
Ik zit ook vast.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey Chris
Na 3 maanden afstuderen zit ik nu "eindelijk" vast ... en dat zo'n 3 / 4 weken voor de deadline
Zit fout in m'n balansen zie 't echt niet meer
[me=mark_03 kotst met je meequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18] kan het woord afstuderen niet meer horen[/me]
Nee het is:quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
Vraag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
Nou?
Ik zit zo vast dat ik een stuk of 10 bodybuilders nodig heb om me los te trekkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit ook vast.
En mijn scriptie moet dinsdag in eerste versie af zijn, en ik heb nog NIKS
Je was toch klaar??quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit ook vast.
En mijn scriptie moet dinsdag in eerste versie af zijn, en ik heb nog NIKS
*notedquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat je 't effe weet.
Ik kan 'm wel schieten....quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee het is:
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits"
De arrogantie
Dacht ik ook jaquote:
Is goed, zodra ze mij los hebben stuur ik ze doorquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Met één deel, ja.
En tania, stuur die bodybuilders ook es langs mijn huis
Ja, maar ik wil het antwoord weten. Ik wil wel weten waar hij de kracht vandaan haaltquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee het is:
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag jezelf eens af: ben je blij met het leven dat je leeft elke dag. En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je voelt, terwijl niemand je snapt![]()
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits"
De arrogantie
Jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Skaai het volgende:
Afstuderen! Ha!
Weet je wat hip is?
Als je nog maar een half jaartje op school moet zitten, gewoon stoppen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |