Ik dacht een lege TT is ook wel eens leuk.quote:
nou dat gebrek duurde niet lang!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
Er moet geen spatie tussen # en 287![]()
Voor de rest is is ie mooi![]()
Oh, ik doe daar altijd een spatiequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
Er moet geen spatie tussen # en 287![]()
Voor de rest is is ie mooi![]()
Ja, die van mij is leuk he!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ik doe daar altijd een spatie
Die andere OP is leuker
Vraag het Bupaquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die van mij is leuk he!![]()
Ik weet niet hoe je een .txt-bestand op internet zet waar je hem ook aan kan passen.
Nee, we hebben Skaai nodig. Die moet em ff opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Geweldigplaatje.jpg doet het niet.
En wéér die avatar
Een OP in de trant vanquote:
komt meer in jouw richting hequote:Hier verder
Dat durf ik nietquote:
Ik vraag het welquote:
Je bent nog steeds niet nodig hoor, we maken wel een nieuw plaatje. Een veule mooiere.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef Skaai het volgende:
Oh de hele avond hoor ik niemand, en nu ben ik ineens wel nodig?
En Hemelvaartsdagquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:01 schreef Svensational het volgende:
Wat een gezelligheid zo op bevrijdingsdag
Dat neem je terug, harteloze kangaroe kammer!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
we maken wel een nieuw plaatje. Een veule mooiere.
Sorry Skaaiquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat neem je terug, harteloze kangaroe kammer!
Dit haal ik uit US.quote:
Ik ga mother-mother slaan.quote:
Ja, reageer dan ook eens wat snellerquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef BVO het volgende:
Jezus.
Die zag er hopelijk wat frisser uit!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef BVO het volgende:
Jezus.
Altijd een ander de schuld geven!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was linkje van iemand anders hoor
![]()
quote:
Ha, goed idee!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Altijd een ander de schuld geven!
Vieze moeder ben jij!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef Croupouque het volgende:
Ik klik nooit meer achteloos op het Showchat-topic terwijl mijn kleine zusje achter me staat, dat is één ding wat vaststaat.
Het is nog veel schokkender wanneer je kleine zusje de aandoening meteen herkent en ook direct weet te melden welke zalf je daar voor nodig hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef Skaai het volgende:
Zulk soort sexuele voorlichting wilt niemand, Pouque
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef Croupouque het volgende:
Okee, dat laatste gebeurde niet echt.
Foto?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:47 schreef Svensational het volgende:
SlowChat hier over Sven's minuscule penis deel 14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |