Huh? Snap ik je alweer niet? Deze bedoel je:quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:20 schreef PeRi het volgende:
Zeg Svenniepennyboy. Is Jim de Groot die hippie waar Google's eerste hit me op wijst? Ik ken hem zelf nl niet.
Jij hebt altijd tegenstrijdige PI'squote:
Vertel!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:23 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben gister een mooie foto gemist.
Jim de Groot uit je tournament.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh? Snap ik je alweer niet? Deze bedoel je:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jim de Groot uit je tournament.
Jouw afbeelding is de eerste google hit die hij mij geeft
Deze, is dit hem?
[afbeelding]
Ohja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het niet. Ik ken hem niet. Ik kijk geen tv
Hij lijkt op Arnon Grunberg trouwens hierquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jim de Groot uit je tournament.
Jouw afbeelding is de eerste google hit die hij mij geeft
Deze, is dit hem?
[afbeelding]
Is mn reputatie me al voorbij gesneld?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohja.
Jij speelt toch met de gameboy enzo?
quote:Jim vroeger
Jim de Groot, geboren op 26 augustus 1972 en zoon van de bekende zanger Boudewijn de Groot, is een veelzijdig artiest. In zijn jeugd heeft hij op veel verschillende plaatsen gewoond, o.a. in Heemstede, Broek in Waterland, Overveen, Aerdenhout,en zelfs Hollywood. Nu woont hij in Amsterdam. Op het gymnasium waar hij naartoe ging, ontwikkelde hij zijn eerste ambities richting de schijnwerpers, hij schreef er samen met Arnon Grünberg toneelstukken, waarin zij zelf de belangrijkste rollen vervulden. In 1994 rondde hij de opleiding video editing af.
En verder...
Na zijn studie speelde hij in onder andere speelfilms (oa “Vincent en Theo” van Robert Altman), series (oa “Spijkerhoek”), theaterstukken en musicals (oa “Fame”, “Rent”, “Rocky over the Rainbow” en “Hair”). Maar ook speelt hij in een band: “Babyface Armstrong”, waarmee hij al 3 cd´s heeft uitgebracht.
Wie van RTL Boulevaarders is geen homo dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:31 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het net een homo, die WIlfred. Ik mag toch stemmen om welke reden dan ook? Zn kop staat me niet aan
Johnquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wie van RTL Boulevaarders is geen homo dan?
issie van Boulevard? Wat zijn ze erop achteruit gegaan dan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wie van RTL Boulevaarders is geen homo dan?
Had ik het toch bijna goedquote:CDA
44 zetels
PvdA
42 zetels
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
Uitslagen van 2002:
CDA
44 zetels
PvdA
42 zetels
VVD
27 zetels
Heb je ook een playstation? Ik zou soms echt dag en nacht achter dat ding kunnen blijven zitten. Mijn vriendje vind me soms niet leuk zo meer dan. 'Je bent eng, jongetje'quote:
Winston. En Wilfred zelf ook nietquote:
Nee geen playstation.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je ook een playstation? Ik zou soms echt dag en nacht achter dat ding kunnen blijven zitten. Mijn vriendje vind me soms niet leuk zo meer dan. 'Je bent eng, jongetje'
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee geen playstation.
Ik zou er wel een willen hebben trouwens.
Ik wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind een gameboy/playstation niet alleen voor jongentjes hoor.
meestal zijn gozers degene die er dagen achter kunnen bivakkeren zonder een woord te zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind een gameboy/playstation niet alleen voor jongentjes hoor.
Ik hou niet van spelletjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
meestal zijn gozers degene die er dagen achter kunnen bivakkeren zonder een woord te zeggen.
Nee, dat was z'n andere zoon... Marcel de Grootquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]Oh, bedoel je dat
Zou kunnen, hij is de zoon van Boudewijn toch? Jim had een wereldhit met "Hutje op de hei"![]()
Waar? Waar?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!
PSIIquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!
Helemaal niet want het avatarblokje is nog steeds naar de klotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |