Nouhou, hou nou opquote:Op donderdag 28 april 2005 20:46 schreef Nano het volgende:
Eerste keer vandaag dat je wat zinvols zegt Buup!![]()
Hoi Eevquote:Op donderdag 28 april 2005 20:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoi Dizer!
Ik heb jou ook al lang niet meer gezien hier...
Ik las sturen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Nano, ga eens gauw Orginial steunen!!
Ja, ik wilde gewoon verder in het andere topic, maar dat ging niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
he!! beginnen ze zomaar in 'n ander topic....
Band of brothers natuurlijk!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Commando's/Band of Brother's ofzoiets?
Hoi Babsiequote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:@ Diz.... [wat las ik nou laatst over krukken?!?!?]
mja ik kreeg ook op m'n flikker dat ik daar niet meer mocht posten...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik wilde gewoon verder in het andere topic, maar dat ging niet.
Ooh en wil niet lullig zijn, maar er staat onder mijn nickname best duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Band of brothers natuurlijk!!!!!!!!!
ai nee... klote zeg, gelukkig dat 't nu beter gaatquote:Op donderdag 28 april 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hoi Babsie
Wat is er met krukken? Weet je niet dat ik mijn enkelbanden heb gescheurd en dat ik een week in bed heb moeten spenderen en af en toe mog bewegen maar dan met krukken? Ik ben we lweer beter hoor en morgen mag het verband hopelijk eraf! Helaas is het een gevaar die elke tennisser kan overkomen tijdens tennis
Alle tags in 1 postquote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
anyway, om het verhaal uit #271 te continueën:
* weet ook niet wat "houden van..." is...
dat komt toch pas na het verliefdheidsstadium ofzo... zeg maar vlak voor trouwen?!?
@ Bupa: Boudewijn is TOF!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh en wil niet lullig zijn, maar er staat onder mijn nickname best duidelijk
Als de rook om je hoofd is verdwenen.quote:
Hey!!! ga je nou bijdehand tegen mij lopen doen?!?!??! ik heb niet met je geknikkerd.....quote:
He joh! Doe eens niet zo stom tegen Nano !quote:Op donderdag 28 april 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hey!!! ga je nou bijdehand tegen mij lopen doen?!?!??! ik heb niet met je geknikkerd.....
welkom bij "Rel - deel 3"....
Verdronken Vlinder (en dan de DVD versie)quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hey!!! ga je nou bijdehand tegen mij lopen doen?!?!??! ik heb niet met je geknikkerd.....
welkom bij "Rel - deel 3"....
Nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Wordt ik nou door iedereen uitgekotst omdat ik alleen maar de waarheid zeg?
mr. de president...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenen.
Een tip van de sluier
Berlijn, Hoe moet ik het de stad vertellen, Op weg naar mijn lief (nieuwere nummers)![]()
![]()
!!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
mr. de president...
meisje van 16....
't wordt tijd dat ik de "best of" is ga kopen....
Kun je beter de dubbel CD EEN HELE TOUR kopen ... cd1 met het Metropole Orkest is echt meesterlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
mr. de president...
meisje van 16....
't wordt tijd dat ik de "best of" is ga kopen....
just kidding... heb me net toch ook niet met die rel bezig gehouden [daar sta ik bovenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
Wordt ik nou door iedereen uitgekotst omdat ik alleen maar de waarheid zeg?
Dat heb ik laatst ook gedaan. Koopavond in Assen, lekker relaxed heenrijden, zelf weten welke winkels je in wilt... wat is dat machtig... alleen shoppen enzoquote:Op donderdag 28 april 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
Ik ga morgen lekker in mijn eentje Amsterdam in. Gezellig lekker alleen naar dvd's en cd's kijken en natuurlijk een hoop Oorlogs boeken kopen![]()
En ik ga kijken naar mooie kleding. Ik ga morgen lekker mijnzelf verwennen
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
Ik ga morgen lekker in mijn eentje Amsterdam in. Gezellig lekker alleen naar dvd's en cd's kijken en natuurlijk een hoop Oorlogs boeken kopen![]()
En ik ga kijken naar mooie kleding. Ik ga morgen lekker mijnzelf verwennen
Frans Halsema - Voor haarquote:Op donderdag 28 april 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Over oude lullen gesproken.... HERMAN VAN VEEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hm ben geen fan... alleen van "een vriend zien huilen" [en da's dan weer eigenlijk van Brel]quote:Op donderdag 28 april 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Over oude lullen gesproken.... HERMAN VAN VEEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet wél een fan zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ben geen fan... alleen van "een vriend zien huilen" [en da's dan weer eigenlijk van Brel]
Frank Boeijen zingt 'm ook op z'n DVD Live in Antwerpenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ben geen fan... alleen van "een vriend zien huilen" [en da's dan weer eigenlijk van Brel]
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Hee, BUPA! Ik heb een andere avatar hoor, mocht je het nog niet gezien hebben.En Christine ook al heel lang.
You're talking the talk, but you're not walking the walkquote:
Euh, ja..oké..wat jij wil...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
You're talking the talk, but you're not walking the walk
Als je het al zei (waarquote:
Ooohquote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het al zei (waar), waarom staat ie dan niet in het OP-blokje?
Orgi's waarheidquote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Dé waarheid,maar ach laat maar.Dat is iets wat ik in mijn hoofd heb![]()
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi's waarheid
sorry...kon het ff niet laten
Dat je dat niet snapte zegquote:Op donderdag 28 april 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooh
Bedoelde je dat?
Komt eraan, meneer.
sorryquote:Op donderdag 28 april 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!
Nee, sorryquote:
the truth is out there...... nu zijn we natuurlijk heel benieuwd... en wie A zegt...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
Dé waarheid,maar ach laat maar.Dat is iets wat ik in mijn hoofd heb![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry![]()
ik hou mijn mond wel wijselijk dicht...
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!
ja ik heb het op de achtergrond aan staan....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.
Dus.......![]()
Kijken jullie ook naar Bea?![]()
que?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Est-ce que il y a quelqu'un qui connait le film en RTL cinq?
zegt B: Iets waar we al lang klaar mee waren,want daar komen we toch niet uit!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
the truth is out there...... nu zijn we natuurlijk heel benieuwd... en wie A zegt...
@ Bupa: "Een vriend" had ik al gezegd
z'n teksten zijn wel oké, maar ik kan z'n stem niet zo goed hebben
Nee, h_e begon er weer overquote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.
Dus.......![]()
Kijken jullie ook naar Bea?![]()
I know. Maar ik vermeldde het ook even, omdat ik het ook een mooi nummer vind.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
@ Bupa: "Een vriend" had ik al gezegd
z'n teksten zijn wel oké, maar ik kan z'n stem niet zo goed hebben
Jij kunt ook fransquote:
Nee ik ken die film niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Est-ce que il y a quelqu'un qui connait le film en RTL cinq?
Ja hallo. We moeten nog door tot de Z.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Nano het volgende:
[..]
zegt B: Iets waar we al lang klaar mee waren,want daar komen we toch niet uit!
En ik ga niet door met C
Ik wist niet dat jij het alfabet kende Bupie!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo. We moeten nog door tot de Z. [afbeelding]
Dat had ik ookquote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry
Ik dacht dat je het over je nieuwe avatar had...
Jaja, verborgen talenten enzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij het alfabet kende Bupie!![]()
Je begijpt hetquote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik ken die film niet.
Francais.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Die moet dus in de OP
olie op 't vuur, Sven... olie op 't vuur....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
Nee, h_e begon er weer overen nou babette weer
Nou, er is geen kloot aan ben ik inmiddels achterquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
olie op 't vuur, Sven... olie op 't vuur....
en met je Frans weet je je aardig in te likken bij zusje en mij... slimme zet!!
maar ik heb de tv niet aan staan, dus geen idee welke film er op rtl5 bezig is....
Die heb ik ook nog thuis liggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga Requiem for a Dream kijken....
zwijgse allemaal![]()
Oh het is met Will Smithquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
olie op 't vuur, Sven... olie op 't vuur....
en met je Frans weet je je aardig in te likken bij zusje en mij... slimme zet!!
maar ik heb de tv niet aan staan, dus geen idee welke film er op rtl5 bezig is....
Whehequote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef Svensational het volgende:
Ik vind mijn avatar ook leuk.
En wat ben je vergeten Sven?
Eh
Iets van een bedankje ofzo?
OooooooooooooooohHelemaal gelijk.
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupie!!!!!!!!!!!!! Bedankt!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je was behoorlijk pissed toen ze wat met Eshan kreeg. Maar dat schijnt uit te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:45 schreef Timmai het volgende:
[..]
uhuh, ze was in ieder geval de beste van dat zooitje![]()
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef Timmai het volgende:
ik wil ook een nieuwe avatar, met Elisha Cuthbert
AedMquote:Op donderdag 28 april 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
ik kijk niks.... ik lúister.....
Acda en de Munnik: Lopen tot de zon komt...
Door Kicken en MvdW is ze me ineens weer opgevallen. En Kicken is echt een hilarisch programmaquote:Op donderdag 28 april 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die avatar is toch niet vanwege 'Kicken', rotprogramma!
Verder wel een leuk meisje hoor.
je gaat op in de serie hčquote:Op donderdag 28 april 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je was behoorlijk pissed toen ze wat met Eshan kreeg. Maar dat schijnt uit te zijn.Dus grijp je kans.
Acda en de Munnik - Dag Esmée (mijn ex heet Esméequote:Op donderdag 28 april 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
ik kijk niks.... ik lúister.....
Acda en de Munnik: Lopen tot de zon komt...
zelfs zonder muziek is ie goed....quote:Kijk naar buiten door het raam
Zie me staan hier in de sneeuw
Ik ben gekomen om te lachen
Om de blunder van de eeuw
Laat je man maar rustig slapen
Hebben wij even de tijd
Blijf maar warm bij het raam staan
Ik wil alleen even wat kwijt
Of eigenlijk wil ik wat weten
Heb je nu alles wat je wou
Werd je wakker met een glimlach
Zegt ie vaak: "Ik hou van jou"
Houdt ie je vast als je soms bang bent
Kent hij je angst en je verdriet
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet
Ik ga weg
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt
Blijf maar binnen, het is goed zo
'k Wou je zien, als laatste keer
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer
Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis
Ik ga lopen tot de zon komt
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt
is geen probleemquote:Op donderdag 28 april 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Timmai, het wordt voor morgen, die avatar.
Want ik ga nu.
Ik probeer je alleen maar te helpen hoorquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Acda en de Munnik.... Walgelijke muziek..
.
Als ik die twee zeikstemmen hoor gaan mij oren suizen.
nee 't gaat bij SIM niet om het teveel draaien, maar het feit dat ze nóóit 'n ander nr van hen draaienquote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
NONG is gewoon té vaak gedraaid, bij SIM heb ik dat helemaal niet
terwijl ik écht niet naar huis wilde... typisch he...quote:Naar huis was ook mijn Australië nummer.
Kom op zeg, dat is toch gewoon gejank.quote:
Ze zijn beter dan Veldhuis en Kemper gladde reclame jongens dat het zijn bahquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon gejank.
Ik ken echt niemand die hen goed vindt. Maar goed, dat zal wel aan de mensen liggen waar ik mee omga..
Ah, die Carotut.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ehm....had je dat niet al gevraagd? En noemde je ons toen niet "een stelletje geilneven"
nee we luisteren muziek en praten over het leven...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kijk hier iemand AZ?
Nee dusquote:
Dat is het waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon gejank.
Ik ken echt niemand die hen goed vindt. Maar goed, dat zal wel aan de mensen liggen waar ik mee omga..
Die kerel met die megafoon moet echt een knal op ze kop krijgenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
BVO kijkt wel voetbal hoor, _bigmac_
Zou FOK! het fijn vinden als ik de beruchte naaktfoto van Touriya hier plaats? Als kado voor BVO.Ach, hij heeft hem waarschijnlijk allang
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef Skaai het volgende:
André Hazes, een zeikstem ja.
patheticquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet maar weer eens een recente foto posten
Oh ja das niet lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:06 schreef PeRi het volgende:
Waarom ben jij al zo vroeg op internet!
Okay! Herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:08 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh ja das niet lekker.
En waarom ik altijd zo vroeg ben,omdat ik meestal rond 7 uur beneden ben en dan nog even mijn msn aanzet enzo.Soms om nog wat met iemand te bespreken of iets voor school af te maken,ja een dan neem ik ook gelijk even een kijkje op Fok!![]()
Normaal moet ik om 10 voor 8 weg,maar ik heb het eeste uur vrij,dus om kwart voor negen weg!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Okay! Herkenbaar!!
Maar moet je niet al naar school dan op dit tijdstip?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Normaal moet ik om 10 voor 8 weg,maar ik heb het eeste uur vrij,dus om kwart voor negen weg!
Ach ja dat AK wat ik dacht dat supergoed ging was dus een 3,8.Waarom ik nu dacht dat het fantastisch ging weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:12 schreef PeRi het volgende:
[..]. Das altijd fijn. Hoe ging je toetsweek vorige week eigenlijk? Heb je al cijfers terug?
Oeh, ja AK is altijd verraderlijk. Dat weet ik nog wel. Sta je nog wel goed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja dat AK wat ik dacht dat supergoed ging was dus een 3,8.Waarom ik nu dacht dat het fantastisch ging weet ik ook niet.
Verder was ik vooral blij met mijn PO wiskunde: 9!
De rest schommelde een beetje rond de 6,soms lager soms hoger.
Oh AK sta ik nog wel goed voor........................volgens mij nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh, ja AK is altijd verraderlijk. Dat weet ik nog wel. Sta je nog wel goed?
En je PO! Wat goed! Onze klas kreeg altijd standaard een 6, want dat 'was goed voor ons (iedereen stond onvoldoende), hoefde hij zelf niet te veel moeite te doen om ze na te kijken en was iedereen blij dus.'
Ik ga even douchen en wat spulletjes pakken. Fijne dag!
Uhuh.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
BVO kijkt wel voetbal hoor, _bigmac_
Zijn die er al??!quote:Zou FOK! het fijn vinden als ik de beruchte naaktfoto van Touriya hier plaats? Als kado voor BVO.Ach, hij heeft hem waarschijnlijk allang
Mokkelsquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh..
[..]
Zijn die er al??!![]()
.
Gauw opzoeken..
ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:05 schreef Skaai het volgende:
Kijk! Ik heb een contactadvertentie geplaatst!
[Vrijgezel] Wij zoeken elkaar
Waar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef MissBliss het volgende:
Goodmorning![]()
Hey Beev, ik was van de week nog in Rhoon
Oh, en Hind treedt volgend jaar februari op in Het Kruispunt in Barendrecht.
Einde van deze dienstmededeling![]()
Ja. FOK!ken. En vanavond misschien nog uit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:31 schreef MissBliss het volgende:
Hey Q
Nog nuttige dingen gepland voor deze dag?
Leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja. FOK!ken. En vanavond misschien nog uit..
Ik heb de Don Bosco-school gezien en de kerkquote:
quote:Echt???.
Dat was mijn basisschoolquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de Don Bosco-school gezien en de kerk
lekker boeiendquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef timbob het volgende:
ik luister duitse electrodub schlager muziek
De middelbare school was leuk ja, Inholland is nou niet echt een feestquote:
Moet je eens doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef BVO het volgende:
Och, ik kom eik nooit in Rhoon.. Alleen in Barendrecht enzo.
.
Ik kom er bijna nooit.. Vroeger voor de bibliotheek en soms voorstellingen met school, maar verder....
.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik heb nog een kwartier om mn opdracht af te maken
*sluit Fok af*
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:52 schreef Skaai het volgende:
De post is hier, hoi!
Postbodesquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:52 schreef Skaai het volgende:
De post is hier, hoi!
He, je leeft.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef Dada het volgende:
Gegroet!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef Dada het volgende:
Gegroet!
het was gewoon een schreeuw om aandacht van jou he! zo weg gaan!quote:
Mag ik...mag ik...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef Dada het volgende:
Gegroet!
Ik nog net niet, aangezien we elkaar niet kennenquote:
He bahquote:
Wij eisen uitlegquote:
Wat denk je zelf?quote:
Dat we het nog hebben volgehouden zonder hémquote:
Ben jij dan weg geweest??quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja bah, nu wordt mijn terugkomst overschaduwd door Dada's terugkomst.
In nood hebben we altijd elkaar nog.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat we het nog hebben volgehouden zonder hém
quote:
oooh!!!!quote:
We maakten ons oprecht zorgen, dadaquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Eigenlijk best eng....die poging tot inbreuk op mijn privacy.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Eigenlijk best eng....die poging tot inbreuk op mijn privacy.
Je hebt mij anders niet gemistquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Heeeeeeel geloofwaardig, niksan..
Ik heb kruisjes zitten zetten op mijn kalender.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Je hebt mij anders niet gemist
Vandaag ben ik sinds 4 dagenonline
Ach niet waar, je tekent mijtertjes tot 5 Decemberquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb kruisjes zitten zetten op mijn kalender.
quote:
Ik dacht dat jij dat al staande deedquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb kruisjes zitten zetten op mijn kalender.
Ja, ik was 2 dagen offline geweest omdat ik dacht: "Als niksan er niet is, kom ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef niksan het volgende:
Je hebt mij anders niet gemist
Vandaag ben ik sinds 4 dagenweer online
Waarom mag ik me geen zorgen maken? We hadden leuk contact, en van de één op de andere dag was je "weg", zonder wat van je te laten horen. En je hoort zulke gekke verhalen soms...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Je moet je niet zo’n zorgen maken om zo’n halve gare klootzak die je alleen maar kent van internet. Vind het heel lief hoor.
Maar goed ben weer terug
en toen??quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 dagen offline geweest omdat ik dacht: "Als niksan er niet is, kom ik ook niet hoor.."
Wat doet Kim Holland in je avaterquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach niet waar, je tekent mijtertjes tot 5 December
Nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
Ik luister nu Don't phunk with my heart van de Black Eyed Peas.
Wat een lekker nummer..
Heb m een keer op TMF gezien... deed me niks... maar nu heb ik geen idee meer hoe ie precies gaatquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef haagse_elfje het volgende:
vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb mijn fles tequila al gekocht jeah
Ik moet nog ff kleingeld hebben voor vanavond ... heb hier alleen maar enorm groot briefgeld boven liggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:42 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeee bessen, dat is ook een idee!
Ga denk ik zo toch nog maar ff paar boodschapjes erbij halen
Hij is leueueueueueuk!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb m een keer op TMF gezien... deed me niks... maar nu heb ik geen idee meer hoe ie precies gaat
Ff zoeken
Hij staat in de queuequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
I wonder if I take you home
Would you still be in love, baby, in love, baby
laat me raden Hind?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]. Black Eyed Peas.
.
Hind d'r nieuwe CD komt ook binnenkort..
9 februari staat ze in het theater van Barendrecht..
blijkbaar nog veel mensen..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef haagse_elfje het volgende:
wie gebruikt er nu nog ook tegenwoordig Kazaa?
Bleh KaZaaquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef BVO het volgende:
Op KaZaastaan er ook 100000000000000 verkeerde versies tussen.
. Duren ze een half uur ofzo. Maarja, heb nu een goede.
.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga ff snel nog naar de appie rennen...
tot straks
* Rent naar zijn mailquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:56 schreef Christine het volgende:
Hij is vast mijn mail aan het beantwoorden
Ik heb je mail beantwoordquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:56 schreef Christine het volgende:
Hij is vast mijn mail aan het beantwoorden
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Timmai, het wordt voor morgen, die avatar.
Want ik ga nu.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
En tijdelijke, stilstaande avatars voor morgen:
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |