Kom op zeg, dat is toch gewoon gejank.quote:
Ze zijn beter dan Veldhuis en Kemper gladde reclame jongens dat het zijn bahquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon gejank.
Ik ken echt niemand die hen goed vindt. Maar goed, dat zal wel aan de mensen liggen waar ik mee omga..
Ah, die Carotut.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ehm....had je dat niet al gevraagd? En noemde je ons toen niet "een stelletje geilneven"
nee we luisteren muziek en praten over het leven...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kijk hier iemand AZ?
Nee dusquote:
Dat is het waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon gejank.
Ik ken echt niemand die hen goed vindt. Maar goed, dat zal wel aan de mensen liggen waar ik mee omga..
Die kerel met die megafoon moet echt een knal op ze kop krijgenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
BVO kijkt wel voetbal hoor, _bigmac_
Zou FOK! het fijn vinden als ik de beruchte naaktfoto van Touriya hier plaats? Als kado voor BVO.Ach, hij heeft hem waarschijnlijk allang
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef Skaai het volgende:
André Hazes, een zeikstem ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |