idd.... succesquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij heeft de sprong naar een sociaal leven gewaagd!
Succes mên!
Misschien heeft ie genoeg van het kliekje waar ie in zat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:01 schreef Christine het volgende:
Ja, hij lurkt nog wel op fok... of iemand met een cookie...
En een sociaal leven... zou kunnen, maar dan zou hij iig antwoord geven op zijn emails.
Dat zou kunnen, maar dan zou hij toch wel antwoorden op zijn emails. En ook in andere topics post hij niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:04 schreef Stranger het volgende:
Misschien heeft ie genoeg van het kliekje waar ie in zat?
Misschien is er een kans dat iemand iets weet... you never know.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, ik weet niet of dit opschiet.
Volgens mij heeft hij geen real life-vrienden hier op Fok!.
En hij kwam niet buiten SHO ( SHO-SC)
quote:Dada zei :
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen. Ben in ieder geval weer beter, ik had deze week de griepJij ook las ik ben jij alweer beter?
Sinds 20 februari, en hij werkt op een school... vakantie zou hij ook wel gemeld hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Hoe lang is hij weg dan?
Misschien is hij wel op vakantie
Hmm, dat is een beetje érg lang voor een vakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Laatste post is geloof ik op 20 februari? In mijn fotoboek wel iig...
Ik word er niet goed van! Ik weet het dat het internet is en dat het een forum is en weet ik veel, maar alsnog, ik maak me gewoon zorgen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Sinds 20 februari, en hij werkt op een school... vakantie zou hij ook wel gemeld hebben.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van! Ik weet het dat het internet is en dat het een forum is en weet ik veel, maar alsnog, ik maak me gewoon zorgen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!
Als ik dit zo lees, denk dat het enige dat over hem heen gekomen is, de intercity naar Utrecht is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Dada zei:
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |