Frank Boeijen zingt 'm ook op z'n DVD Live in Antwerpenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ben geen fan... alleen van "een vriend zien huilen" [en da's dan weer eigenlijk van Brel]
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Hee, BUPA! Ik heb een andere avatar hoor, mocht je het nog niet gezien hebben.En Christine ook al heel lang.
You're talking the talk, but you're not walking the walkquote:
Euh, ja..oké..wat jij wil...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
You're talking the talk, but you're not walking the walk
Als je het al zei (waarquote:
Ooohquote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het al zei (waar), waarom staat ie dan niet in het OP-blokje?
Orgi's waarheidquote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Dé waarheid,maar ach laat maar.Dat is iets wat ik in mijn hoofd heb![]()
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi's waarheid
sorry...kon het ff niet laten
Dat je dat niet snapte zegquote:Op donderdag 28 april 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooh
Bedoelde je dat?
Komt eraan, meneer.
sorryquote:Op donderdag 28 april 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!
Nee, sorryquote:
the truth is out there...... nu zijn we natuurlijk heel benieuwd... en wie A zegt...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
Dé waarheid,maar ach laat maar.Dat is iets wat ik in mijn hoofd heb![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry![]()
ik hou mijn mond wel wijselijk dicht...
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!
ja ik heb het op de achtergrond aan staan....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.
Dus.......![]()
Kijken jullie ook naar Bea?![]()
que?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Est-ce que il y a quelqu'un qui connait le film en RTL cinq?
zegt B: Iets waar we al lang klaar mee waren,want daar komen we toch niet uit!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
the truth is out there...... nu zijn we natuurlijk heel benieuwd... en wie A zegt...
@ Bupa: "Een vriend" had ik al gezegd
z'n teksten zijn wel oké, maar ik kan z'n stem niet zo goed hebben
Nee, h_e begon er weer overquote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.
Dus.......![]()
Kijken jullie ook naar Bea?![]()
I know. Maar ik vermeldde het ook even, omdat ik het ook een mooi nummer vind.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
@ Bupa: "Een vriend" had ik al gezegd
z'n teksten zijn wel oké, maar ik kan z'n stem niet zo goed hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |