Frank Boeijen zingt 'm ook op z'n DVD Live in Antwerpenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ben geen fan... alleen van "een vriend zien huilen" [en da's dan weer eigenlijk van Brel]
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Hee, BUPA! Ik heb een andere avatar hoor, mocht je het nog niet gezien hebben.En Christine ook al heel lang.
You're talking the talk, but you're not walking the walkquote:
Euh, ja..oké..wat jij wil...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
You're talking the talk, but you're not walking the walk
Als je het al zei (waarquote:
Ooohquote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het al zei (waar), waarom staat ie dan niet in het OP-blokje?
Orgi's waarheidquote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Dé waarheid,maar ach laat maar.Dat is iets wat ik in mijn hoofd heb![]()
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi's waarheid
sorry...kon het ff niet laten
Dat je dat niet snapte zegquote:Op donderdag 28 april 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooh
Bedoelde je dat?
Komt eraan, meneer.
sorryquote:Op donderdag 28 april 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!
Nee, sorryquote:
the truth is out there...... nu zijn we natuurlijk heel benieuwd... en wie A zegt...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
Dé waarheid,maar ach laat maar.Dat is iets wat ik in mijn hoofd heb![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry![]()
ik hou mijn mond wel wijselijk dicht...
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Eeeh ja die ook,maar daar was ik nou mee klaar! En dat jij je er dan niet aan kan houden!
ja ik heb het op de achtergrond aan staan....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.
Dus.......![]()
Kijken jullie ook naar Bea?![]()
que?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Est-ce que il y a quelqu'un qui connait le film en RTL cinq?
zegt B: Iets waar we al lang klaar mee waren,want daar komen we toch niet uit!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
the truth is out there...... nu zijn we natuurlijk heel benieuwd... en wie A zegt...
@ Bupa: "Een vriend" had ik al gezegd
z'n teksten zijn wel oké, maar ik kan z'n stem niet zo goed hebben
Nee, h_e begon er weer overquote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die het er nu nog over heeft.
Dus.......![]()
Kijken jullie ook naar Bea?![]()
I know. Maar ik vermeldde het ook even, omdat ik het ook een mooi nummer vind.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
@ Bupa: "Een vriend" had ik al gezegd
z'n teksten zijn wel oké, maar ik kan z'n stem niet zo goed hebben
Jij kunt ook fransquote:
Nee ik ken die film niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Est-ce que il y a quelqu'un qui connait le film en RTL cinq?
Ja hallo. We moeten nog door tot de Z.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Nano het volgende:
[..]
zegt B: Iets waar we al lang klaar mee waren,want daar komen we toch niet uit!
En ik ga niet door met C
Ik wist niet dat jij het alfabet kende Bupie!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo. We moeten nog door tot de Z. [afbeelding]
Dat had ik ookquote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry
Ik dacht dat je het over je nieuwe avatar had...
Jaja, verborgen talenten enzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij het alfabet kende Bupie!![]()
Je begijpt hetquote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik ken die film niet.
Francais.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Die moet dus in de OP
olie op 't vuur, Sven... olie op 't vuur....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
Nee, h_e begon er weer overen nou babette weer
Nou, er is geen kloot aan ben ik inmiddels achterquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
olie op 't vuur, Sven... olie op 't vuur....
en met je Frans weet je je aardig in te likken bij zusje en mij... slimme zet!!
maar ik heb de tv niet aan staan, dus geen idee welke film er op rtl5 bezig is....
Die heb ik ook nog thuis liggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga Requiem for a Dream kijken....
zwijgse allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |