quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Eigenlijk best eng....die poging tot inbreuk op mijn privacy.
Je hebt mij anders niet gemistquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Heeeeeeel geloofwaardig, niksan..
Ik heb kruisjes zitten zetten op mijn kalender.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Je hebt mij anders niet gemist
Vandaag ben ik sinds 4 dagenonline
Ach niet waar, je tekent mijtertjes tot 5 Decemberquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb kruisjes zitten zetten op mijn kalender.
quote:
Ik dacht dat jij dat al staande deedquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb kruisjes zitten zetten op mijn kalender.
Ja, ik was 2 dagen offline geweest omdat ik dacht: "Als niksan er niet is, kom ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef niksan het volgende:
Je hebt mij anders niet gemist
Vandaag ben ik sinds 4 dagenweer online
Waarom mag ik me geen zorgen maken? We hadden leuk contact, en van de één op de andere dag was je "weg", zonder wat van je te laten horen. En je hoort zulke gekke verhalen soms...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Je moet je niet zo’n zorgen maken om zo’n halve gare klootzak die je alleen maar kent van internet. Vind het heel lief hoor.
Maar goed ben weer terug
en toen??quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 dagen offline geweest omdat ik dacht: "Als niksan er niet is, kom ik ook niet hoor.."
Wat doet Kim Holland in je avaterquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach niet waar, je tekent mijtertjes tot 5 December
Nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
Ik luister nu Don't phunk with my heart van de Black Eyed Peas.
Wat een lekker nummer..
Heb m een keer op TMF gezien... deed me niks... maar nu heb ik geen idee meer hoe ie precies gaatquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef haagse_elfje het volgende:
vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb mijn fles tequila al gekocht jeah
Ik moet nog ff kleingeld hebben voor vanavond ... heb hier alleen maar enorm groot briefgeld boven liggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:42 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeee bessen, dat is ook een idee!
Ga denk ik zo toch nog maar ff paar boodschapjes erbij halen
Hij is leueueueueueuk!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb m een keer op TMF gezien... deed me niks... maar nu heb ik geen idee meer hoe ie precies gaat
Ff zoeken
Hij staat in de queuequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
I wonder if I take you home
Would you still be in love, baby, in love, baby
laat me raden Hind?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |