Het sloeg niet erg aan en van een meeting is het er destijds ook niet van gekomen.quote:Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
Ik weet ze volgens mij allemaalquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef Zhenar het volgende:
Het zou eigenlijk wel leuk zijn als de foto's door nicknames vergezeld zijn... ik vraag me telkens af wie nou precies wie is.
Ik ben die knappe.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef Zhenar het volgende:
Het zou eigenlijk wel leuk zijn als de foto's door nicknames vergezeld zijn... ik vraag me telkens af wie nou precies wie is.
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:42 schreef Christine het volgende:
Je weet wie ik ben, Zhenar?
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Wie is dat meisje 2 hokjes boven mij en dan 1 hokje daarnaast?
quote:
Maar die heeft geen bos haar!quote:
Lepeltje lepeltje?quote:
Niet zichtbaar op de foto, maar ik heb redelijke lokken hoor.quote:
Meisje is Skaai en die boven jou is Timmai.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Wie is dat meisje 2 hokjes boven mij en dan 1 hokje daarnaast?
En wie is die guest boven mij?
Enlighten me, ZOWIEE!![]()
En ik dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:47 schreef Christine het volgende:
Ik weet ze allemaal
En idd Zhenar... de geilste ben ik
ZOWIEE-kloonquote:Op woensdag 20 april 2005 00:54 schreef Zhenar het volgende:
En wie is die ZOWIEE-kloon 1 boven mij en dan 2 naar links? Tania18?
Waar is Tania de laatste tijd eigenlijk?
Jij bent de zwoelste!quote:
Ah, dat maakt veel goedquote:
Ik ben een people pleaser!quote:
quote:
Please me!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dat houdt ook in: people pleasen met mijn zweep!![]()
Waar bjen ke eem naanj?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:15 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Ik ga slapen. Morgen moet ik fit zijn om op kamer/appartementenjacht te gaan!
OMGquote:
Ik lach nog steedsquote:
Mja, ik ga ook maar es slapenquote:Op woensdag 20 april 2005 01:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds
Ik ga slapen trouwens
In Amsterdam! Precies waar ik het wilde!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, of je bent een partij dronken
Waar heb je een baan?
Ik zal daar werk van maken binnenkortquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef Zhenar het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
Ik wilde hetzelfde doen als Zhenar, maar mijn boosheid op Skaai sloeg als snel weer om in liefde voor haar![]()
En ik durf te wedden dat jullie het allemaal vergeten waren van onze verjaardag
Ik wil een rode ballon!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:51 schreef Skaai het volgende:
* Skaai deelt ballonnetjes en moorkoppen uit
* Skaai geeft een mooie helrode ballon aan Nanoquote:
Dat ruikt zo lekker!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Al gedaan,honingzeep
Vanmiddag naar de zeepwinkel
Hehequote:Op woensdag 20 april 2005 09:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai geeft een mooie helrode ballon aan Nano
Ik accepteer cheques, btw.
Shit, dit lees ik nu pasquote:
Begrijpelijkquote:
Ik 1.5 week geledenquote:
staticquote:
Moet je 's opletten.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja T-A, dat zou ook een SC'er moeten zijn alleen heb ik haar hier nog nooit gezien...
Ze is hier al minstens 1 hele week niet geweest. Zelfs toetatoet is er vakerquote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je 's opletten.
Ze is er bij vlagen
En dat boeit jou omdat?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja T-A, dat zou ook een SC'er moeten zijn alleen heb ik haar hier nog nooit gezien...
In Australie was ik er bijna elke dagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef PeRi het volgende:
Sven je miept. Om niks. Jij was er hoelang niet? Toen je in Australië zat.
Omdat je wel in de OP-plaatjes staat. Daarom.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
In Australie was ik er bijna elke dag
Nou, dus, ik ben er nou toch.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je wel in de OP-plaatjes staat. Daarom.
Post 's wat foto'squote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, dus, ik ben er nou toch.![]()
Nou, das dan mooi tochquote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, dus, ik ben er nou toch.![]()
Sven poste vaak 's nachtsquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]Das heul niet waar!
Toen ik hier net poste hadden ze het vaak over je, maar we zagen je vrijwel nooit posten
Maar waar gaat het nou over
* Skaai deelt kusjes uit
Ja das gemeen, dat waren de laatste drie weken, toen was ik met varkens aan het spelenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]Das heul niet waar!
Toen ik hier net poste hadden ze het vaak over je, maar we zagen je vrijwel nooit posten
Maar waar gaat het nou over
* Skaai deelt kusjes uit
Nee jij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Post 's wat foto's
Heb je msn?
Ben je vrijgezel?![]()
Dankje Léquote:
Dat weten alleen de immens gave nachtbrakers zoals jij, Dizer, Christine en ik.quote:
Dan heb ik het toch goed, we zagen hem dus vrijwel nooit posten, omdat wij 's nachts sliepenquote:
Dat magquote:
BIAAAAATCH! mag ook?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag
Le, Leo, Leonie, Z, MB, MissBliss, ZOWIEEEE.. Alles mag
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat weten alleen de immens gave nachtbrakers zoals jij, Dizer, Christine en ik.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch goed, we zagen hem dus vrijwel nooit posten, omdat wij 's nachts sliepen![]()
Dat mag alleen jij zeggenquote:
Met "Z" voel ik mij altijd aangesproken... dat zou wel verwarring scheppen hoor, als iedereen je Z zou noemen. Doe dan "ZW".quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag
Le, Leo, Leonie, Z, MB, MissBliss, ZOWIEEEE.. Alles mag
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag alleen jij zeggen [afbeelding]
Doeiquote:
Ja, of ze kiezen maar 1 van de andere opties hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "Z" voel ik mij altijd aangesproken... dat zou wel verwarring scheppen hoor, als iedereen je Z zou noemen. Doe dan "ZW".
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
And I will... Oh yes, I will!
Nee, maar wil je wel succes wensenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Vandaag op kamer/appartementenjacht, hebben jullie nog tips?
En ik, biaaaatch?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag alleen jij zeggen [afbeelding]
Ja, jij natuurlijk ookquote:
Je bent pas net begonnenquote:
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het niet![]()
Ik heb bijna 4 maanden gerooktquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb bijna 4 maanden gerookt
Nadat ik eerder 3 jaar succesvol was gestopt... dus nu kan ik vast gemakkelijk weer stoppen
Ja, leuk! Extra sterk, zonder melk of suiker!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar wil je wel succes wensen
En kom eens een bakkie doen?
Bleigh, extra sterke koffiequote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Extra sterk, zonder melk of suiker!![]()
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het niet![]()
Ik heb zo'n hekel aan van die laffe, waterige tjakquote:
Heb je SP2? Dan krijg je zeker een lege pagina? Er is een tooltje voor dat je in je register iets aan moet passen, maar dat durfde ik niet. Je kan ook redirect-messages aanzetten bij opties. Dan heb je geen lege pagina's meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Waarom moet ik altijd op vernieuwen klikken nadat ik een reactie gegeven heb?
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.![]()
Ik ben er waarschijnlijk te simpel voorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.![]()
Er zit een groot verschil tussen "laffe, waterige tjak" en "extra sterke koffie"quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan van die laffe, waterige tjak![]()
I just like to caaaaaall... you my BIAAAATCH!quote:
Nee die redirect-messages zijn irritant, dan druk ik liever op F5. Maar wat was dat voor tooltje dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je SP2? Dan krijg je zeker een lege pagina? Er is een tooltje voor dat je in je register iets aan moet passen, maar dat durfde ik niet. Je kan ook redirect-messages aanzetten bij opties. Dan heb je geen lege pagina's meer.
Vraag het Leonie, de computerexpert
In mijn beleveniswereld is het het één of het ander... er is geen grijze tussenzone: alles dat niet sterk genoeg is, is laffe waterige tjak.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen "laffe, waterige tjak" en "extra sterke koffie"
Uhm, er was een tijdje geleden een topic over in FB, je kon iets aanpassen in je register (wat ik dus niet durfde) en er was ook een tooltje van QyRoZ, maar die werkte nietquote:Op woensdag 20 april 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee die redirect-messages zijn irritant, dan druk ik liever op F5. Maar wat was dat voor tooltje dan?
Dus je houdt niet van me?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I just like to caaaaaall... you my BIAAAATCH!
http://www.qyroz.nl/fok/fix.regquote:Op woensdag 20 april 2005 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, er was een tijdje geleden een topic over in FB, je kon iets aanpassen in je register (wat ik dus niet durfde) en er was ook een tooltje van QyRoZ, maar die werkte nietIk zal zo even zoeken in FB.
*testing*quote:
Internet Explorer wel opnieuw gestart?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Lege pagina.
Neenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Internet Explorer wel opnieuw gestart?
Uhuhquote:Op woensdag 20 april 2005 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben echt de goeiste.
Juist wel!quote:
quote:
Maar ik vond jullie op die foto's erg op elkaar lijken.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat je terug zou lezen...
Het is vandaag feest dus geen geruziequote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik vond jullie op die foto's erg op elkaar lijken.
Op andere foto's niet trouwens.
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat je terug zou lezen...
tjak is geeneens een woordquote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In mijn beleveniswereld is het het één of het ander... er is geen grijze tussenzone: alles dat niet sterk genoeg is, is laffe waterige tjak.
Die is op, moet je maar niet pas om half 1 aan komen drentelenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ja, feest
Waar is de taart?![]()
Ik heb net ontbetenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is op, moet je maar niet pas om half 1 aan komen drentelen
Wel hoor.quote:
quote:
En het betekent zoiets als prut ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel hoor.
![]()
Een Gronings studenten woord in ieder geval.
Tjak is iets dat je kunt eten dan wel drinken, met negatieve connotatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het betekent zoiets als prut ofzo?
Ik dacht al!quote:
als we een beetje doorposten redden we het misschien nogquote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Jammer dat dit niet topic #265 is ipv #256, dan was het 1 topic per dag
9 topics op 1 dag, dat is volgens mij wel eens gelukt jaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
als we een beetje doorposten redden we het misschien nog
nou hupquote:Op woensdag 20 april 2005 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
9 topics op 1 dag, dat is volgens mij wel eens gelukt ja
Gut wat ging het toen tering-snel zeg, 34 minuten per topic ofzo
er zitten toch 365 dagen in een jaar?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Jammer dat dit niet topic #265 is ipv #256, dan was het 1 topic per dag
ohja, ik dacht al..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef Timmai het volgende:
[..]
er zitten toch 365 dagen in een jaar?
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja, ik dacht al..
er klopte iets niet
nou... dan redden we het niet..
Ow kutquote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef Timmai het volgende:
[..]
er zitten toch 365 dagen in een jaar?
HEUJ LEKKUR WIJV!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow kut
Naja, dan hoeven we ook niet als mongolen te gaan posten nu
Maar een bijzonder feest als dit vraagt om...quote:
Jij mag mij altijd een lekkur wijv noemen hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HEUJ LEKKUR WIJV!!!
...![]()
Oh, we gingen toch niet als mongolen posten...![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig heb ik een ontzettend erotische telefoonstem (or so I'm told...)
In welke stad wil je een kamer dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Het is wel rustig opeens hier.
Ik spot echt allemaal onwijs gave kamers op marktplaats, maar zelfs als ze er nog maar net op staan, zijn er vaak alweer honderd reacties...![]()
Gelukkig heb ik een ontzettend erotische telefoonstem (or so I'm told...)
How you doin'?quote:
Amsterdam!quote:
ughquote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar een bijzonder feest als dit vraagt om...
[afbeelding]
WODKA!!!![]()
![]()
![]()
I'm doin' good, you?quote:
Nouquote:
quote:
JAA!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow, even kijken of ik een filmpje heb
Ik had een filmpje van toen ik aan het bowlen was, maar dat is verloren gegaan bij De Grote Crashquote:
Whehe, das nou jammerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had een filmpje van toen ik aan het bowlen was, maar dat is verloren gegaan bij De Grote Crash
I have never been inside Parisquote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, das nou jammer
Ook geen filmpjes van toen je in Parijs was![]()
Ik ken die quote ergens van geloof ik.quote:
Ik vind het ook erg sierlijk hoor!quote:
Ja vind ik ook.En dan alleen maar de T van tien die terugwijst naar Talpa.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:52 schreef mark_03 het volgende:
Talpa gaat Tien heten... had toch wel wat orgineler gekund
Muggen hier,muggen daar,overal!!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken die quote ergens van geloof ik..
Sorbo! Sorbo hier Sorbo daar Sorbo is uw hulp in huisquote:
Maar da's een compliment!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu weer slijmen he![]()
ZOWIEE-kloon![]()
Wat is er mis met mij dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu weer slijmen he![]()
ZOWIEE-kloon![]()
Bij mij dus niet he! Gaat het bij jou gewoon snel enzo?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja
Wat ben je vroeg uit trouwens.Viel er wat uit?![]()
Ik zit nu niet op mijn eigen,want mijn broertje heeft hem ingepiktquote:Op woensdag 20 april 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bij mij dus niet he! Gaat het bij jou gewoon snel enzo?![]()
Ik dacht Tien omdraaienquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.En dan alleen maar de T van tien die terugwijst naar Talpa.
Misschien had het beter omgedraaid kunnen zijn.Talpa de zender,Tien het mediabedrijf.
Whaha,die had ik nog NIET gezienquote:Op woensdag 20 april 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik dacht Tien omdraaienNiet
ohnee, toch niet
"Tien verwijst naar Talpa, naar Info en naar Entertainment, maar ook naar een zendernummer dat nog niet wordt geclaimd. Tien staat voor topkwaliteit en 'Vanavond op Tien' ligt goed in het gehoor." Zo beargumenteert Koen Jansen (24) uit Tilburg zijn voorstel om de TV-zender van John de Mol de naam Tien te gevenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.En dan alleen maar de T van tien die terugwijst naar Talpa.
Misschien had het beter omgedraaid kunnen zijn.Talpa de zender,Tien het mediabedrijf.
En check dan die log bij hun met Geband!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
GVD! Goedetijden heeft alles van ons overgenomen Nano!
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
GVD! Goedetijden heeft alles van ons overgenomen Nano!
Ik kan geen bericht achterlaten maar laat jij dit even achter?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
[..]
En check dan die log bij hun met Geband!
Net of ze zelf de goede bron eronder vermelden
ik vind het niet echt uitnodigen tot kijken..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Tien verwijst naar Talpa, naar Info en naar Entertainment, maar ook naar een zendernummer dat nog niet wordt geclaimd. Tien staat voor topkwaliteit en 'Vanavond op Tien' ligt goed in het gehoor." Zo beargumenteert Koen Jansen (24) uit Tilburg zijn voorstel om de TV-zender van John de Mol de naam Tien te geven
www.tien.tv
Volgens mij heet ook één of ander kaartspelletje Tienquote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het niet echt uitnodigen tot kijken..
tien..
zo van, er zijn nog 9 andere zenders voor ons.. weinig origineel ook..
Ze kunnen het moeilijk Eén noemenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het niet echt uitnodigen tot kijken..
tien..
zo van, er zijn nog 9 andere zenders voor ons.. weinig origineel ook..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 SBS 6 .... (Vroeger had je Sport 7) .... (Vroeger had je V8) .... (Vroeger had je TMF met een 9 in het logo) .... (Tien ) |
OMG... nee, hier worden ze bang vanquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan geen bericht achterlaten maar laat jij dit even achter?
Ik zou maar NU die foto`s van jullie site halen, of we bannen jullie voor altijd. En de nieuwe webmaster van ons (en dus ook de eigenaar van die foto`s) is van plan jullie site te hacken dus ik zou het maar nu weghalen want die eigenaar is ontzettend kwaad, en de link van het plaatje komt van zijn site dus lul je erniet onderuit. Nu eraf! Groeten, de nieuwste webmaster van IGC
Hij is 12.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OMG... nee, hier worden ze bang van
Ik hoop niet dat ik zo was toen ik 14 was ...
Of zet TMF of 99 ... wat is die zender afgetakeld de laatste jaren. Vroeger met Fabienne en Bridget was het leuk, echt geweldige live-tv... ik stuurde ook altijd faxen enzo, en Tooske heeft mijn fax ooit s voorgelezenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk Eén noemen
Ze hebben ook voor tien gekozen, omdat die plaats op de tv nog niet echt geclaimd is.
Zo hebben de meeste mensen
[ code verwijderd ]
En dit is natuurlijk altijd handig. Bekendheid, herkenbaarheid, etc...
Ik heb het nog andersquote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik heb:
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
RTL 4
RTL 5
SBS 6
Yorin
Veronica
TMF
Net 5
Maar ik zet Tien! dan gewoon op 8, vind het onhandig om eerst de 1 en dan de 0 te doen. Ik bedoel.. ook als je met +/- zapt ligt 10 niet lekker in het "zapveld" om het zomaar te zeggen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Ned. 1 Ned. 2 Ned. 3 RTL 4. RTL 5 SBS 6 Yorin Eén (België) VRT (België) TV Gelderland |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 Yorin SBS 6 Jetix ( :? ) TMF Net 5 The Box MTV Nickelodeon |
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
@t Nano: Heb je bericht achtergelaten bij hun? Ik vind dit zo`n naaistreek.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan geen bericht achterlaten maar laat jij dit even achter?
Ik zou maar NU die foto`s van jullie site halen, of we bannen jullie voor altijd. En de nieuwe webmaster van ons (en dus ook de eigenaar van die foto`s) is van plan jullie site te hacken dus ik zou het maar nu weghalen want die eigenaar is ontzettend kwaad, en de link van het plaatje komt van zijn site dus lul je erniet onderuit. Nu eraf! Groeten, de nieuwste webmaster van IGC
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
Ik heb Norton Antivirus 2005 maar ik kan www.forum.fok.nl bijvoorbeeld nooit openen, alleen via google en nu heb ik hetzelfde bij weblogs. Weet iemand hoe dit komt?
Laatmaar komen toch weer reacties van breezer etc..
Breezerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
Ik heb Norton Antivirus 2005 maar ik kan www.forum.fok.nl bijvoorbeeld nooit openen, alleen via google en nu heb ik hetzelfde bij weblogs. Weet iemand hoe dit komt?
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Nou, SBS op 7 vind ik niet echt handig..
SBS hoort op 6 en Yorin op 7. Vind ik.
Heb ik ook met Fok.Moet ik ook via google doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
En doet http://forum.fok.nl het wel?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik ook met Fok.Moet ik ook via google doen.
Maar bij web-logs heb ik dat weer niet.
Geloof het wel jaquote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En doet http://forum.fok.nl het wel?
En wat heeft het in godsnaam met Breezer te maken?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat laatste, maar post je het toch?
Veronica hoorde vroeger altijd op 6 en toen SBS6 erbij kwam ging die dus automatisch op 7.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Zijn toch ook buitenlands?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
12 Discovery
13 National Geographic
14 CNN
en daarna alle buitenlanders
Ja, maar ik bedoel de nationale zenders, dus België 1 en 2 en BBC enzoquote:
Die heb ik volgens mij niet eens ingesteldquote:Op woensdag 20 april 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de nationale zenders, dus België 1 en 2 en BBC enzo
In een moment van verveling heb ik 25 zenders ingesteldquote:Op woensdag 20 april 2005 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet eens ingesteld
TmF I$ h@rT$TiKkE ©00l m@n!! jE K@NjUh 0PgEvEn v00R SuMmErB@$e nU En rEn@tE I$ vEt lEkKuR!!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of zet TMF of 99 ... wat is die zender afgetakeld de laatste jaren. Vroeger met Fabienne en Bridget was het leuk, echt geweldige live-tv... ik stuurde ook altijd faxen enzo, en Tooske heeft mijn fax ooit s voorgelezen![]()
En dan kan Tien op 9
Hoi mevrouw uit het nu al legendarische tassenzwaaifilmpjequote:Op woensdag 20 april 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks natuurlijk![]()
Maar ik ben toch liever uniek dan een kloon
Ik heb SBS ook op 7 en Yorin op 6quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi mevrouw uit het nu al legendarische tassenzwaaifilmpje
Natuurlijk heb ik goed opgelet? Hij staat hier op auto-replayquote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed gelet op de moves?!? Zie hoe ik uiterst subtiel het tasje van mijn ene in mijn andere hand weet over te brengen
Wat een eer, bij Bupa op de auto-replayquote:Op woensdag 20 april 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik goed opgelet? Hij staat hier op auto-replay
Viel mee..quote:Op woensdag 20 april 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was wel erg moeilijk te vinden zeker?![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een eer, bij Bupa op de auto-replay![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
BEEEEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jij zei toch laatst dat je geen topics kon lezen uit archief-subfora?
Laten we hopen van nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
Maar ja, dat wordt wel verwarrend.
'Zet hem eens op Tien'
'Nee, die zit op 13'
Maar bij mij zit ie dus wel op 13quote:
Als je geen reacties verwacht, vraag het dan niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
Shit. Vroeger kon je er wel in kijken als je daar onderaan (Meer/Minder topics) veranderde...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Ik wilde even in het BB-archief neuzen..
Alsof je je hele leven al niets anders doet... zó subtiel ging het!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed gelet op de moves?!? Zie hoe ik uiterst subtiel het tasje van mijn ene in mijn andere hand weet over te brengen
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof je je hele leven al niets anders doet... zó subtiel ging het!![]()
Ik kon ook al niks vinden in het seksualiteit-archiefquote:Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit. Vroeger kon je er wel in kijken als je daar onderaan (Meer/Minder topics) veranderde...
Maar dat gaat nu niet meer
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je geen reacties verwacht, vraag het dan niet.
En als je wel op reacties hoopt, zet er dan niet zo'n afknapper van een zin onder.
Jeez...
Ik heb nog steeds een boete die ik moet betalen van een jaar geledenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
En nu heb ik ook nog een boete van de bieb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |