quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
In Australie was ik er bijna elke dag
Nou, dus, ik ben er nou toch.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je wel in de OP-plaatjes staat. Daarom.
Post 's wat foto'squote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, dus, ik ben er nou toch.![]()
Nou, das dan mooi tochquote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, dus, ik ben er nou toch.![]()
Sven poste vaak 's nachtsquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]Das heul niet waar!
Toen ik hier net poste hadden ze het vaak over je, maar we zagen je vrijwel nooit posten
Maar waar gaat het nou over
* Skaai deelt kusjes uit
Ja das gemeen, dat waren de laatste drie weken, toen was ik met varkens aan het spelenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]Das heul niet waar!
Toen ik hier net poste hadden ze het vaak over je, maar we zagen je vrijwel nooit posten
Maar waar gaat het nou over
* Skaai deelt kusjes uit
Nee jij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Post 's wat foto's
Heb je msn?
Ben je vrijgezel?![]()
Dankje Léquote:
Dat weten alleen de immens gave nachtbrakers zoals jij, Dizer, Christine en ik.quote:
Dan heb ik het toch goed, we zagen hem dus vrijwel nooit posten, omdat wij 's nachts sliepenquote:
Dat magquote:
BIAAAAATCH! mag ook?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag
Le, Leo, Leonie, Z, MB, MissBliss, ZOWIEEEE.. Alles mag
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat weten alleen de immens gave nachtbrakers zoals jij, Dizer, Christine en ik.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch goed, we zagen hem dus vrijwel nooit posten, omdat wij 's nachts sliepen![]()
Dat mag alleen jij zeggenquote:
Met "Z" voel ik mij altijd aangesproken... dat zou wel verwarring scheppen hoor, als iedereen je Z zou noemen. Doe dan "ZW".quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag
Le, Leo, Leonie, Z, MB, MissBliss, ZOWIEEEE.. Alles mag
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag alleen jij zeggen [afbeelding]
Doeiquote:
Ja, of ze kiezen maar 1 van de andere opties hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "Z" voel ik mij altijd aangesproken... dat zou wel verwarring scheppen hoor, als iedereen je Z zou noemen. Doe dan "ZW".
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
And I will... Oh yes, I will!
Nee, maar wil je wel succes wensenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Vandaag op kamer/appartementenjacht, hebben jullie nog tips?
En ik, biaaaatch?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag alleen jij zeggen [afbeelding]
Ja, jij natuurlijk ookquote:
Je bent pas net begonnenquote:
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het niet![]()
Ik heb bijna 4 maanden gerooktquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb bijna 4 maanden gerookt
Nadat ik eerder 3 jaar succesvol was gestopt... dus nu kan ik vast gemakkelijk weer stoppen
Ja, leuk! Extra sterk, zonder melk of suiker!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar wil je wel succes wensen
En kom eens een bakkie doen?
Bleigh, extra sterke koffiequote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Extra sterk, zonder melk of suiker!![]()
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het niet![]()
Ik heb zo'n hekel aan van die laffe, waterige tjakquote:
Heb je SP2? Dan krijg je zeker een lege pagina? Er is een tooltje voor dat je in je register iets aan moet passen, maar dat durfde ik niet. Je kan ook redirect-messages aanzetten bij opties. Dan heb je geen lege pagina's meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Waarom moet ik altijd op vernieuwen klikken nadat ik een reactie gegeven heb?
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.![]()
Ik ben er waarschijnlijk te simpel voorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.![]()
Er zit een groot verschil tussen "laffe, waterige tjak" en "extra sterke koffie"quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan van die laffe, waterige tjak![]()
I just like to caaaaaall... you my BIAAAATCH!quote:
Nee die redirect-messages zijn irritant, dan druk ik liever op F5. Maar wat was dat voor tooltje dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je SP2? Dan krijg je zeker een lege pagina? Er is een tooltje voor dat je in je register iets aan moet passen, maar dat durfde ik niet. Je kan ook redirect-messages aanzetten bij opties. Dan heb je geen lege pagina's meer.
Vraag het Leonie, de computerexpert
In mijn beleveniswereld is het het één of het ander... er is geen grijze tussenzone: alles dat niet sterk genoeg is, is laffe waterige tjak.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen "laffe, waterige tjak" en "extra sterke koffie"
Uhm, er was een tijdje geleden een topic over in FB, je kon iets aanpassen in je register (wat ik dus niet durfde) en er was ook een tooltje van QyRoZ, maar die werkte nietquote:Op woensdag 20 april 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee die redirect-messages zijn irritant, dan druk ik liever op F5. Maar wat was dat voor tooltje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |