Dat weten alleen de immens gave nachtbrakers zoals jij, Dizer, Christine en ik.quote:
Dan heb ik het toch goed, we zagen hem dus vrijwel nooit posten, omdat wij 's nachts sliepenquote:
Dat magquote:
BIAAAAATCH! mag ook?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag
Le, Leo, Leonie, Z, MB, MissBliss, ZOWIEEEE.. Alles mag
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat weten alleen de immens gave nachtbrakers zoals jij, Dizer, Christine en ik.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch goed, we zagen hem dus vrijwel nooit posten, omdat wij 's nachts sliepen![]()
Dat mag alleen jij zeggenquote:
Met "Z" voel ik mij altijd aangesproken... dat zou wel verwarring scheppen hoor, als iedereen je Z zou noemen. Doe dan "ZW".quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag
Le, Leo, Leonie, Z, MB, MissBliss, ZOWIEEEE.. Alles mag
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag alleen jij zeggen [afbeelding]
Doeiquote:
Ja, of ze kiezen maar 1 van de andere opties hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "Z" voel ik mij altijd aangesproken... dat zou wel verwarring scheppen hoor, als iedereen je Z zou noemen. Doe dan "ZW".
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
And I will... Oh yes, I will!
Nee, maar wil je wel succes wensenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Vandaag op kamer/appartementenjacht, hebben jullie nog tips?
En ik, biaaaatch?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag alleen jij zeggen [afbeelding]
Ja, jij natuurlijk ookquote:
Je bent pas net begonnenquote:
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het niet![]()
Ik heb bijna 4 maanden gerooktquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb bijna 4 maanden gerookt
Nadat ik eerder 3 jaar succesvol was gestopt... dus nu kan ik vast gemakkelijk weer stoppen
Ja, leuk! Extra sterk, zonder melk of suiker!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar wil je wel succes wensen
En kom eens een bakkie doen?
Bleigh, extra sterke koffiequote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Extra sterk, zonder melk of suiker!![]()
Weinig respect?! Jij begrijpt de strekking van "BIAAAATCH!" duidelijk niet! Alle liefde, passie en ook respect die in deze uitroep schuil gaat is aan jou klaarblijkelijk niet besteed.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag het uiteraard ook, maar ik vind het van weing respect getuigen dus ik doe het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |