staticquote:
Moet je 's opletten.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja T-A, dat zou ook een SC'er moeten zijn alleen heb ik haar hier nog nooit gezien...
Ze is hier al minstens 1 hele week niet geweest. Zelfs toetatoet is er vakerquote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je 's opletten.
Ze is er bij vlagen
En dat boeit jou omdat?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja T-A, dat zou ook een SC'er moeten zijn alleen heb ik haar hier nog nooit gezien...
In Australie was ik er bijna elke dagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef PeRi het volgende:
Sven je miept. Om niks. Jij was er hoelang niet? Toen je in Australië zat.
Omdat je wel in de OP-plaatjes staat. Daarom.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
In Australie was ik er bijna elke dag
Nou, dus, ik ben er nou toch.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je wel in de OP-plaatjes staat. Daarom.
Post 's wat foto'squote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, dus, ik ben er nou toch.![]()
Nou, das dan mooi tochquote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, dus, ik ben er nou toch.![]()
Sven poste vaak 's nachtsquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]Das heul niet waar!
Toen ik hier net poste hadden ze het vaak over je, maar we zagen je vrijwel nooit posten
Maar waar gaat het nou over
* Skaai deelt kusjes uit
Ja das gemeen, dat waren de laatste drie weken, toen was ik met varkens aan het spelenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]Das heul niet waar!
Toen ik hier net poste hadden ze het vaak over je, maar we zagen je vrijwel nooit posten
Maar waar gaat het nou over
* Skaai deelt kusjes uit
Nee jij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Post 's wat foto's
Heb je msn?
Ben je vrijgezel?![]()
Dankje Léquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |