JAA!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow, even kijken of ik een filmpje heb
Ik had een filmpje van toen ik aan het bowlen was, maar dat is verloren gegaan bij De Grote Crashquote:
Whehe, das nou jammerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had een filmpje van toen ik aan het bowlen was, maar dat is verloren gegaan bij De Grote Crash
I have never been inside Parisquote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, das nou jammer
Ook geen filmpjes van toen je in Parijs was![]()
Ik ken die quote ergens van geloof ik.quote:
Ik vind het ook erg sierlijk hoor!quote:
Ja vind ik ook.En dan alleen maar de T van tien die terugwijst naar Talpa.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:52 schreef mark_03 het volgende:
Talpa gaat Tien heten... had toch wel wat orgineler gekund
Muggen hier,muggen daar,overal!!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken die quote ergens van geloof ik..
Sorbo! Sorbo hier Sorbo daar Sorbo is uw hulp in huisquote:
Maar da's een compliment!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu weer slijmen he![]()
ZOWIEE-kloon![]()
Wat is er mis met mij dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu weer slijmen he![]()
ZOWIEE-kloon![]()
Bij mij dus niet he! Gaat het bij jou gewoon snel enzo?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja
Wat ben je vroeg uit trouwens.Viel er wat uit?![]()
Ik zit nu niet op mijn eigen,want mijn broertje heeft hem ingepiktquote:Op woensdag 20 april 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bij mij dus niet he! Gaat het bij jou gewoon snel enzo?![]()
Ik dacht Tien omdraaienquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.En dan alleen maar de T van tien die terugwijst naar Talpa.
Misschien had het beter omgedraaid kunnen zijn.Talpa de zender,Tien het mediabedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |