He wat jammer nou, nu kunnen we niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
De enige twee weekenden dat ik niet kan, en ze kiezen die uit
Ikke.. maar dan qua winkels en een paar eet tenten en zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
De winkels weet ik niet, maar kroegjes wel
Is er iemand bekend in Utrecht eigenlijk?
Ow, nou als je leuke suggesties hebt voor terrasjes/eettoko's...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ikke.. maar dan qua winkels en een paar eet tenten en zo
Leuk terrassje is dus "King Arthur" en dus mijn favo!! Tevens kun je er lekker eten 's avonds.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow, nou als je leuke suggesties hebt voor terrasjes/eettoko's...
En ga je ook mee stappen 's avonds?
Hangt ervan af.. het is echt een Eetcafe en zo...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
Moet je reserveren voor King Arthur?
Daar heb ik nog gezeten met mijn allereeste vriendin op mijn allereerste date.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk terrassje is dus "King Arthur" en dus mijn favo!! Tevens kun je er lekker eten 's avonds.
Ga je in Amsterdam wel mee stappen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. het is echt een Eetcafe en zo...
Maar als we Amsterdam ingaan, dan weet ik een heleboel tentjes
Leuke plek hè? Lekker eten, leuke bediening, leuke naamquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog gezeten met mijn allereeste vriendin op mijn allereerste date.
Misschien.. maar niet zeker... en als we in Amsterdam gaan, dan weet ik een goede Argentijn en een hele hele hele goede Italiaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je in Amsterdam wel mee stappen dan?
Dan moet Tom maar niet in Deurne gaan wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil eerst van anderen weten wat ze vinden van de optie Amsterdam. Ik denk dat het voor Tom misschien te ver reizen is.
Amsterdam-Utrecht is 20 minutenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil eerst van anderen weten wat ze vinden van de optie Amsterdam. Ik denk dat het voor Tom misschien te ver reizen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |