Whaha,die had ik nog NIET gezienquote:Op woensdag 20 april 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik dacht Tien omdraaienNiet
ohnee, toch niet
"Tien verwijst naar Talpa, naar Info en naar Entertainment, maar ook naar een zendernummer dat nog niet wordt geclaimd. Tien staat voor topkwaliteit en 'Vanavond op Tien' ligt goed in het gehoor." Zo beargumenteert Koen Jansen (24) uit Tilburg zijn voorstel om de TV-zender van John de Mol de naam Tien te gevenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.En dan alleen maar de T van tien die terugwijst naar Talpa.
Misschien had het beter omgedraaid kunnen zijn.Talpa de zender,Tien het mediabedrijf.
En check dan die log bij hun met Geband!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
GVD! Goedetijden heeft alles van ons overgenomen Nano!
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
GVD! Goedetijden heeft alles van ons overgenomen Nano!
Ik kan geen bericht achterlaten maar laat jij dit even achter?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
[..]
En check dan die log bij hun met Geband!
Net of ze zelf de goede bron eronder vermelden
ik vind het niet echt uitnodigen tot kijken..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Tien verwijst naar Talpa, naar Info en naar Entertainment, maar ook naar een zendernummer dat nog niet wordt geclaimd. Tien staat voor topkwaliteit en 'Vanavond op Tien' ligt goed in het gehoor." Zo beargumenteert Koen Jansen (24) uit Tilburg zijn voorstel om de TV-zender van John de Mol de naam Tien te geven
www.tien.tv
Volgens mij heet ook één of ander kaartspelletje Tienquote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het niet echt uitnodigen tot kijken..
tien..
zo van, er zijn nog 9 andere zenders voor ons.. weinig origineel ook..
Ze kunnen het moeilijk Eén noemenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het niet echt uitnodigen tot kijken..
tien..
zo van, er zijn nog 9 andere zenders voor ons.. weinig origineel ook..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 SBS 6 .... (Vroeger had je Sport 7) .... (Vroeger had je V8) .... (Vroeger had je TMF met een 9 in het logo) .... (Tien ) |
OMG... nee, hier worden ze bang vanquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan geen bericht achterlaten maar laat jij dit even achter?
Ik zou maar NU die foto`s van jullie site halen, of we bannen jullie voor altijd. En de nieuwe webmaster van ons (en dus ook de eigenaar van die foto`s) is van plan jullie site te hacken dus ik zou het maar nu weghalen want die eigenaar is ontzettend kwaad, en de link van het plaatje komt van zijn site dus lul je erniet onderuit. Nu eraf! Groeten, de nieuwste webmaster van IGC
Hij is 12.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OMG... nee, hier worden ze bang van
Ik hoop niet dat ik zo was toen ik 14 was ...
Of zet TMF of 99 ... wat is die zender afgetakeld de laatste jaren. Vroeger met Fabienne en Bridget was het leuk, echt geweldige live-tv... ik stuurde ook altijd faxen enzo, en Tooske heeft mijn fax ooit s voorgelezenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk Eén noemen
Ze hebben ook voor tien gekozen, omdat die plaats op de tv nog niet echt geclaimd is.
Zo hebben de meeste mensen
[ code verwijderd ]
En dit is natuurlijk altijd handig. Bekendheid, herkenbaarheid, etc...
Ik heb het nog andersquote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik heb:
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
RTL 4
RTL 5
SBS 6
Yorin
Veronica
TMF
Net 5
Maar ik zet Tien! dan gewoon op 8, vind het onhandig om eerst de 1 en dan de 0 te doen. Ik bedoel.. ook als je met +/- zapt ligt 10 niet lekker in het "zapveld" om het zomaar te zeggen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Ned. 1 Ned. 2 Ned. 3 RTL 4. RTL 5 SBS 6 Yorin Eén (België) VRT (België) TV Gelderland |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 Yorin SBS 6 Jetix ( :? ) TMF Net 5 The Box MTV Nickelodeon |
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
@t Nano: Heb je bericht achtergelaten bij hun? Ik vind dit zo`n naaistreek.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan geen bericht achterlaten maar laat jij dit even achter?
Ik zou maar NU die foto`s van jullie site halen, of we bannen jullie voor altijd. En de nieuwe webmaster van ons (en dus ook de eigenaar van die foto`s) is van plan jullie site te hacken dus ik zou het maar nu weghalen want die eigenaar is ontzettend kwaad, en de link van het plaatje komt van zijn site dus lul je erniet onderuit. Nu eraf! Groeten, de nieuwste webmaster van IGC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |