quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
Ik heb Norton Antivirus 2005 maar ik kan www.forum.fok.nl bijvoorbeeld nooit openen, alleen via google en nu heb ik hetzelfde bij weblogs. Weet iemand hoe dit komt?
Laatmaar komen toch weer reacties van breezer etc..
Breezerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
Ik heb Norton Antivirus 2005 maar ik kan www.forum.fok.nl bijvoorbeeld nooit openen, alleen via google en nu heb ik hetzelfde bij weblogs. Weet iemand hoe dit komt?
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Nou, SBS op 7 vind ik niet echt handig..
SBS hoort op 6 en Yorin op 7. Vind ik.
Heb ik ook met Fok.Moet ik ook via google doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Orginial het volgende:
En doet http://forum.fok.nl het wel?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik ook met Fok.Moet ik ook via google doen.
Maar bij web-logs heb ik dat weer niet.
Geloof het wel jaquote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En doet http://forum.fok.nl het wel?
En wat heeft het in godsnaam met Breezer te maken?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat laatste, maar post je het toch?
Veronica hoorde vroeger altijd op 6 en toen SBS6 erbij kwam ging die dus automatisch op 7.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Nou, SBS op 7 vind ik niet echt handig..
SBS hoort op 6 en Yorin op 7. Vind ik.
Zijn toch ook buitenlands?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
12 Discovery
13 National Geographic
14 CNN
en daarna alle buitenlanders
Ja, maar ik bedoel de nationale zenders, dus België 1 en 2 en BBC enzoquote:
Die heb ik volgens mij niet eens ingesteldquote:Op woensdag 20 april 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de nationale zenders, dus België 1 en 2 en BBC enzo
In een moment van verveling heb ik 25 zenders ingesteldquote:Op woensdag 20 april 2005 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet eens ingesteld
TmF I$ h@rT$TiKkE ©00l m@n!! jE K@NjUh 0PgEvEn v00R SuMmErB@$e nU En rEn@tE I$ vEt lEkKuR!!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of zet TMF of 99 ... wat is die zender afgetakeld de laatste jaren. Vroeger met Fabienne en Bridget was het leuk, echt geweldige live-tv... ik stuurde ook altijd faxen enzo, en Tooske heeft mijn fax ooit s voorgelezen![]()
En dan kan Tien op 9
Hoi mevrouw uit het nu al legendarische tassenzwaaifilmpjequote:Op woensdag 20 april 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks natuurlijk![]()
Maar ik ben toch liever uniek dan een kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |