quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Zhenar het volgende:
FiPo?
Doen wat we normaal doen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef toetatoet het volgende:
en nu?
En lekker narcistisch!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef Skaai het volgende:
Whehehehe. Jezelf quoten is okay.
Omdat ik ontzettend aardig en geliefd ben!quote:
Hallo, té narcistisch zijn is overdrevenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik ontzettend aardig en geliefd ben!
quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hallo, té narcistisch zijn is overdreven
Ach, ik moest toch iets verzinnenquote:
Een hele lekkere ook nog!quote:
Pff, jij moet nog heel wat leren als het op TT's maken aankomtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch iets verzinnen
Jij was weer eens niet snel genoeg.
Zolang ze maar niet op die van jou lijkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, jij moet nog heel wat leren als het op TT's maken aankomt
Naar die ene leuke? Met die ballengrabbelbak? En medicijnengrijpermachine?quote:
Alleen er zijn geen leuke apothekersassistente(s)n.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Naar die ene leuke? Met die ballengrabbelbak? En medicijnengrijpermachine?![]()
Maar je kunt ook niet alles hebben hč?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alleen er zijn geen leuke apothekersassistente(s)n.
Zo goed als ik wordt je nooitquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, jij moet nog heel wat leren als het op TT's maken aankomt
quote:The Skaai is blue
Jij wel, zolang je maar geen Duitse rijmpjes gaat plaatsen hier.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef Tokay het volgende:
klop klop, mag ik binnenkomen?
Skaai is geen heerquote:
Ging jij niet naar de apotheek?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij wel, zolang je maar geen Duitse rijmpjes gaat plaatsen hier.
I know... had haar gewoon over 't hoofd gezien is dat minder erg?quote:
die heb ik ook...quote:En je mag hier alleen posten als je een FoBo hebt
Zelfadoratie...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo goed als ik wordt je nooit
[..]![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ging jij niet naar de apotheek?
Hee, da's een goed idee voor een kloonnaam!quote:
Rijmpjes!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef Skaai het volgende:
Jij wel, zolang je maar geen Duitse rijmpjes gaat plaatsen hier.
Je... je bedoelt... dat... dat... dat je hier niet... voor ons komt?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Rijmpjes!Duitse poëzie, Skaai, laat JK het maar niet horen.
Ehm, ik was eigenlijk op zoek naar Bupatih.
Yo Buup??![]()
lylylylylylylylyquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:23 schreef toetatoet het volgende:
lalalalalalalala
lililililililililililillililili
lolololololololo
lelelelelelelele
lulululululululu
Wil je er bij mij inkomen moet je echt héél speciaal zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Skaai het volgende:
Sven, ik sta niet eens bij jouw Favo Fokkers, zeurpiet
Niet dat ik dat wil, maar dan hoef je d'r bij mij ook niet in
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Je... je bedoelt... dat... dat... dat je hier niet... voor ons komt?!![]()
![]()
Je kan Skaai toch niet over het hoofd zien! Niemand is zo aanwezig als zijquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know... had haar gewoon over 't hoofd gezien is dat minder erg?
[..]
Een FOK! FoBo bedoel ikquote:die heb ik ook...![]()
Nou... eh... ik ken jullie niet zo goed, dus ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt enzo...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Je... je bedoelt... dat... dat... dat je hier niet... voor ons komt?!![]()
![]()
Ahquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, ik was eigenlijk op zoek naar Bupatih.
Yo Buup??![]()
Daar heb je je goed onderuit weten te lullenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou... eh... ik ken jullie niet zo goed, dus ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt enzo...
Maar misschien zal ik hier maar eens wat vaker komen, want ik ben wel dol op showbizz![]()
YO BUUP!??
Buup!!quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:23 schreef toetatoet het volgende:
lalalalalalalala
lililililililililililillililili
lolololololololo
lelelelelelelele
lulululululululu
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Buup!!
Ik wil je wat vragen, maar dat is volkomen offtopic.
Heel even msn'en?
Bu P. Atihquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
He? Reactie #49 van de heer B. Upatih staat op pagina 3/25
Spreek geen lege woorden, onverlaat! Adoreer ons liever!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou... eh... ik ken jullie niet zo goed, dus ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt enzo...
Maar misschien zal ik hier maar eens wat vaker komen, want ik ben wel dol op showbizz![]()
YO BUUP!??
tja ik moet hier nogal stiekem te werk gaan, zie je... steeds heen en weer switchen tussen venstertjes enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Je kan Skaai toch niet over het hoofd zien! Niemand is zo aanwezig als zij
jij zou je juist vereerd moeten voelen dat jij de enige bent die weet hoe ik eruit ziequote:Een FOK! FoBo bedoel ik![]()
Oh ja, dit is slowchat.quote:
MSN start maar niet opquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh ja, dit is slowchat.![]()
Maar goed, ik spreek je zo wel.
Eerst mijn voeten kussen, daarna zien we wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef Zhenar het volgende:
Spreek geen lege woorden, onverlaat! Adoreer ons liever!!!
Wanneer krijg je thuis internet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef babette21 het volgende:
tja ik moet hier nogal stiekem te werk gaan, zie je... steeds heen en weer switchen tussen venstertjes enzo
eigenlijk leidt ik 'n enorm dubbelleven... vermoeiend joh
Ik deel graag met andere mensen, ik ga even een fotootje van je zoeken.quote:jij zou je juist vereerd moeten voelen dat jij de enige bent die weet hoe ik eruit zie
oké, jij en Christine.... maar that's really it!!
toetatoet - Tete-a-Tetequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja komt ook op cd....over een maand te koop
Jaja denk je nou echt dat wij dat gelovenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dit wordt toch geen huwelijksaanzoek hč?
Ik heb er namelijk al 4 gehad deze week
over 'n week of 2, de aanvraag is de deur al uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Svensational het volgende:
Wanneer krijg je thuis internet?
als je 't maar uit je hoofd laat..........quote:Ik deel graag met andere mensen, ik ga even een fotootje van je zoeken.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Jaja denk je nou echt dat wij dat geloven![]()
Jouw fans zouden beter moeten weten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
Er komen gewoon fans speciaal hier naar toe om mij te kunnen zien![]()
ZONDAAR! Zulke schaamteloze voorstellen straffen wij hier af met een geheel terechtequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Eerst mijn voeten kussen, daarna zien we wel.![]()
Dit is altijd nog beter dan fans die met slaapzak en al voor mijn deur gaan liggenquote:
wat gemeenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
ik heb er trouwens wel eens één geplaats hier....
met 'n zwart balkje over m'n ogen haha
Ik vond al dat je zulke mooie ogen had.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
ik heb er trouwens wel eens één geplaats hier....
met 'n zwart balkje over m'n ogen haha
Gewoon een sprinkler systeem aanschaffen... werkte bij mij ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is altijd nog beter dan fans die met slaapzak en al voor mijn deur gaan liggen
oh maar die heb ik écht!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond al dat je zulke mooie ogen had.
Prove it, woman!quote:
Ze waren al natquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon een sprinkler systeem aanschaffen... werkte bij mij ook.![]()
Flamethrower geprobeerd dan?quote:
Met een 't'?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef timbob het volgende:
ik heb skaai bezwangert!
Machinegeweer?quote:
Portfolio... klinkt lekker!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
moment, even m'n portofolio checken...
Some people never learn... Maar dat betekent niet dat we het opgeven!quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef timbob het volgende:
ik heb skaai bezwangert!
tokayquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef Tokay het volgende:
klop klop, mag ik binnenkomen?
Kudde op hol geslagen nijlpaarden geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
They already had bullets in their bra
Oi!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Help! Ik moet informatie zien te krijgen voor een camping.
Er moet instaan:
Wij willen graag onze vakantie op uw camping doorbrengen, voor twee weken in een stacaravan/tent of vakantiehuisje maar er is geen plek meer, volgens internet. Wij gaan om 07-07-2005 weg en we willen graag twee weken op uw camping verblijven. Wilt u snel iets van u laten horen? Bedankt!
Kan iemand even in het engels doen?
Gewoon harder in het Nederlands schreeuwen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Er moet instaan:
Wij willen graag onze vakantie op uw camping doorbrengen, voor twee weken in een stacaravan/tent of vakantiehuisje maar er is geen plek meer, volgens internet. Wij gaan om 07-07-2005 weg en we willen graag twee weken op uw camping verblijven. Wilt u snel iets van u laten horen? Bedankt!
Er is geen plek meerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Er moet instaan:
Hier kan ik niks ad rems op verzinnen, lulquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kudde op hol geslagen nijlpaarden geprobeerd?
Nee, ze hebben het niet snel nodig maar pas in de zomerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Oi!
need space quick!
cheers.
( de jeugd van tegenwoordig kan geneens meer normaal engels)
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand een vertaalmachine? Ik heb het nu nodig, voor een mail.
Smoesjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
heb ff gekeken, maar heb op alle digitale foto's [die toevallig online staan] óf rode ogen, óf een zonnebril op
Sure timbob.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sure timbob.
Ik kom hier binnenkort nog weleens een kijkje nemen.
Lief zijn voor elkaar, hč?
There is no more spotquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
aldus bablefish:
We want gladly spend our holiday on your camp-site, for two weeks in stacaravan/tent or holiday maisonnette but there is no more spot, according to Internet. We leave 07-07-2005 and we want two weeks on your camp-site gladly stay. Do you want let hear fast something of you? Thanks!
doe maar geen vertaalmachine dus.
die rooie oogjes shoppen we wel wegquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
heb ff gekeken, maar heb op alle digitale foto's [die toevallig online staan] óf rode ogen, óf een zonnebril op
Gewoon een zwart balkje over heen plakkenquote:
Ik heb er 1 gevonden zonder rode ogen en zonder zonnebrilquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
subtielquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon een zwart balkje over heen plakken
http://www.worldlingo.com/wl/translate/nl/result.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand een vertaalmachine? Ik heb het nu nodig, voor een mail.
We'd like to spend our holiday at your camping, staying for two weeks in a tent, caravan or bungalow. According to your website, though, there doesn't seem to be any space for us. We'd really like to reside at your camping from july 7th through july 21st, though. If there should be a possibility for us to stay at your camping during that period, we'd really like to know. We're looking forward to your response.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Er moet instaan:
sint20 is niet roodquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
aha, dus dan zou ik gaan knippen in zo'n foto, alleen m'n ogen plaatsen, die rood zijn...
waar jullie vervolgens 'n zwart balkje overheen gaan zetten.....?! tof
oh ja? welke dan??! [zónder url!!!]quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er 1 gevonden zonder rode ogen en zonder zonnebril
Wat?quote:to reside
Mission accomplished.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier kan ik niks ad rems op verzinnen, lul
"verblijven"quote:
Narcistquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
en niet zeggen: die ene waar je zo lekker opstaat, want dan weet ik nog niks......
Dat is niet een woord dat ze vaak gebruiken iig.quote:
Je had trouwens "Hun harten zijn reeds op hol geslagen" of zoiets kunnen zeggen. Maar daar zijn de nijlpaarden natuurlijk nog niet in verwerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier kan ik niks ad rems op verzinnen, lul
Het is een beetje een upper class woord.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is niet een woord dat ze vaak gebruiken iig.
Op sint21 zijn ze ook niet roodquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
die sint-foto's zijn allemaal fout!!!! maar goed, ik ga ff kijken welke je bedoeld....
edit: nou je weet ze wel uit te zoeken zeg....
Langzaam maar zeker breek ik op snode wijze al je zelfvertrouwen af, waarna ik zal drinken van je wanhoop en onzekerheid! MUHAHAHAHAHA!quote:
Bupa, Bupa kijk danquote:
that's me....quote:
Wow thanksquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We'd like to spend our holiday at your camping, staying for two weeks in a tent, caravan or bungalow. According to your website, though, there doesn't seem to be any space for us. We'd really like to reside at your camping from july 7th through july 21st, though. If there should be a possibility for us to stay at your camping during that period, we'd really like to know. We're looking forward to your response.
Kisses,
Orginial
Ik heb de tekst iets aangepast, en die afsluiting moet je natuurlijk nog veranderenmaar hiermee moet de boodschap wel overkomen denk ik.
Oh, en check wel even of die data kloppen.
Ja, dat ken ik dan wel weer. Maar reside is geen spreektaal in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een beetje een upper class woord.
Je kent "residence" toch wel?
Je wou toch alleen je ogen plaatsen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
that's me....![]()
maar goed, conclusie: er staan alleen maar baggerfoto's op die site...
ik zal wel 's een keer kijken of ik wat beters [en recenters] heb...
Wat flauwquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wow thanksIk had het alleen al net verzonden me eigen gebrekkig Engels.
Maar zonder het prachtige woord "reside" zullen ze je nooit helpen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wow thanksIk had het alleen al net verzonden me eigen gebrekkig Engels.
Hmm, zei je wat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker breek ik op snode wijze al je zelfvertrouwen af, waarna ik zal drinken van je wanhoop en onzekerheid! MUHAHAHAHAHA!
Zei ik dat hardop?![]()
Zegt meneer na 11 minutenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je had trouwens "Hun harten zijn reeds op hol geslagen" of zoiets kunnen zeggen. Maar daar zijn de nijlpaarden natuurlijk nog niet in verwerkt.
In Australië niet, maar al die Outback Jack's daar hebben hun taal dan ook nooit verder ontwikkeld dan het schuttingniveau.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik dan wel weer. Maar reside is geen spreektaal in ieder geval
Nee hoor, ik mompelde in mijzelf.quote:
Ja hallo, ik was een brief aan het vertalen.quote:
MUHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mompelde in mijzelf.
Zoals alle diabolische meesterbreinen plachten te doen! WHAHAHAHAHA!
Die vervolgens helemaal niet gebruikt wordtquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In Australië niet, maar al die Outback Jack's daar hebben hun taal dan ook nooit verder ontwikkeld dan het schuttingniveau.
En bovendien: dit was voor een brief.![]()
Wauw, die is erg overtuigend! Daar moet je iets mee doen!!!quote:
Dan ben je dus niet ad remquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was een brief aan het vertalen.![]()
niks van gemerktquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef toetatoet het volgende:
jullie gaan snehel!!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die vervolgens helemaal niet gebruikt wordt
ik wel....moet elke keer weer een hele pagina doorlezen en dan snap ik het nog niet waar jullie het over hebbenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef toetatoet het volgende:
jullie gaan snehel!!
*PETS!*quote:
Alrighty thenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PETS!*
[psycho bitch modus]
Is dat ad rem genoeg voor je?! Hč?! IS DAT AD REM GENOEG VOOR JE?!?!?!?!
[/psycho bitch modus]
Geeft niet hoor.quote:
ja doe dat maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I-k z-a-l l-a-n-g-z-a-a-m p-r-a-t-e-n v-o-o-r j-o-u
Maar je kan toch alleen je ogen eruit knippen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik speel mijn dyslectie-troef.....
die sint-foto's zijn allemaal fout.....
quote:
ja dat kan, maar dat levert niet 't gewenste resultaat op...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Maar je kan toch alleen je ogen eruit knippen?
V-o-o-r j-o-u d-o-e i-k (b-ij-n-a) a-l-l-e-squote:
Oehquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PETS!*
[psycho bitch modus]
Is dat ad rem genoeg voor je?! Hč?! IS DAT AD REM GENOEG VOOR JE?!?!?!?!
[/psycho bitch modus]
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat kan, maar dat levert niet 't gewenste resultaat op...
zo'n bezopen blik verpest mijn bambi-blik......
en ik kan nu ook niet crea-en met foto's [werk enzo]
My momma always said:quote:
School? LEUK?! Ga je mond wassen met zeep jij!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben naar school geweest en het was zomaar een beetje leuk![]()
Nu ga ik popcorn poppen
[..]
Oeh
Die smiley vind ik echt zo tof.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
My momma always said:
"Life's like a box of chocolates. You never know what you gonna get"
I know... maar er staan gewoon geen boeiende fotos tussen, om oogjes uit te knippen dus...quote:
terecht...quote:Maar goed, ik ben wel benieuwd naar jouw bambi-blik dan
Hier kijk....je hebt het al niet volgehouden dus je hebt helemaal niks voor me overquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
My momma always said:
"Life's like a box of chocolates. You never know what you gonna get"
MUHAHA!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hier kijk....je hebt het al niet volgehouden dus je hebt helemaal niks voor me over![]()
![]()
![]()
![]()
O-hquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hier kijk....je hebt het al niet volgehouden dus je hebt helemaal niks voor me over![]()
![]()
![]()
![]()
Popcornquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben naar school geweest en het was zomaar een beetje leuk![]()
Nu ga ik popcorn poppen
[..]
Oeh
neehee, ik zei toch aan het begin dat ik het hele verhaal tussen jullie allemaal niet kon volgen....dus dan moet je gewoon de hele tijd langzaam praten....quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
O-h
S-o-r-r-y, m-a-a-r i-k d-a-c-h-t d-a-t i-k a-l-l-e-e-n l-a-n-g-z-a-a-m m-o-e-s-t p-r-a-t-e-n t-e-g-e-n j-o-u
Mannenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
neehee, ik zei toch aan het begin dat ik het hele verhaal tussen jullie allemaal niet kon volgen....dus dan moet je gewoon de hele tijd langzaam praten....
oooh mannen![]()
Ja klinkt stom he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
School? LEUK?! Ga je mond wassen met zeep jij!![]()
dus ik had weer gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mannen
Vrouwen
Ja, ik ben nu gekapt met langzaam praten
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Popcorn![]()
Van die magnetron-popcorn?
![]()
Heb je ook de sequel gezien? "Lesbian Spanking Inferno 2: The Reckoning"quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja klinkt stom he?
Maar ja, na zo'n stomme kutperiode is het best leuk eigenlijk om weer iets normaals als school te doen, zeker nu ik weer in de NL-klas zitdoet me trouwens denken aan 'Lesbian Spanking Inferno'
uh weet ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit aan jou getwijfeld?
Doe jij daarin mee?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:doet me trouwens denken aan 'Lesbian Spanking Inferno'
Waar wil je het over hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef vamos1 het volgende:
damn wat gaat het snel hier...
is dit nou gewoon een snelle slowchat of heeft het nog echt een duidelijk onderwerp?
Neequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je ook de sequel gezien? "Lesbian Spanking Inferno 2: The Reckoning"![]()
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Mag ik die bij jou komen kijken? [afbeelding]
Neequote:
Ja ja ja erg spannend allemaal,ik ga dr maar weer vandoor danquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb ook de Director's Kut!![]()
Eigenlijk draait alles om mij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef vamos1 het volgende:
is dit nou gewoon een snelle slowchat of heeft het nog echt een duidelijk onderwerp?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk draait alles om mij.
Het is een soort omgekeerde Truman Show.
Ik weet dat het om mij draait en dat ik bekeken wordt in Azďë, Amerika en de rest van de wereld.
Alleen weet de rest dat niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ja ja erg spannend allemaal,ik ga dr maar weer vandoor dan![]()
Ik weet het wel. Antwoord is neequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
uh weet ik nietboeoeoe, vinnik een leuke koei
![]()
[..]
Ik weet dat het om mij draait en dat ik bekeken wordt in Azďë, Amerika en de rest van de wereld.
[..]
Ook de 'extended version'?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb ook de Director's Kut!![]()
nee.. is kansloos posten wat je posten kan..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef vamos1 het volgende:
Nou, zo leek het.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef Nano het volgende:
Ik heb natuurkunde verneukt!
En met de 2 opgaven die ik wist heb ik mijn hele blad volgeschreven
Zoiets dus als Timmai hier gepost heeftquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
nee.. is kansloos posten wat je posten kan..
ofzo
Da's Part III: Extended Labia!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook de 'extended version'? [afbeelding]
Oh nee, het is Lesbian he...
ja want als je Nee! stemt tegen de EU-grondwet dan worden alle andere landen boos op ons, en dan komt er oorlogquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef Orginial het volgende:
Wat een geblaat over een toenaderende oorlog zeg tussen buitelanders en Nederlands.![]()
Dat wist ik nog niet, volgens mijquote:
....quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef Orginial het volgende:
Wat een geblaat over een toenaderende oorlog zeg tussen buitelanders en Nederlands.![]()
En ondertussen probeer ik ook nog Desperate Housewives te kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Zoiets dus als Timmai hier gepost heeft![]()
Het was anders gisteren nog overal op het nieuws en in RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, volgens mij
Gefeliciteerd
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was anders gisteren nog overal op het nieuws en in RTL Boulevard.
Maar dank je!![]()
Zelfquoten om het zelfquoten...quote:
Wat leuk, een 'Lesbian Spanking'-marathonquote:
Eco heb ik niet eens meer.Verneukte ik vorig jaar wel altijd.Tenminste dacht ik en dan was het toch gewoon een voldoende.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat voor cijfer had je dan?
Ik had economie zwaar verneukt
Komen van crapforum...ik zie ze ook nietquote:
En je MSN aan! Je hebt het druk zeg!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
En ondertussen probeer ik ook nog Desperate Housewives te kijken![]()
Het jong heeft weer eens aandacht tekortquote:
Oh, net gemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Eco heb ik niet eens meer.Verneukte ik vorig jaar wel altijd.Tenminste dacht ik en dan was het toch gewoon een voldoende.
Maar Natuurkunde heb ik mijn cijfer nog niet van.Ik heb hem net zitten maken!
Wij hebben nog niet zo'n luxe school dat je je blaadje door een nakijkapparaat kan halen
Dat is te zware kost voor ShowChat Orgi :quote:
Niet hier hoorquote:
Gelukkig heb ik het beide niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, net gemaakt
Nakijkapparaat?![]()
Economie is zwaar kut
En M&O ook
En we gaan juist zo snel hierquote:
M&O is leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, net gemaakt
Nakijkapparaat?![]()
Economie is zwaar kut
En M&O ook
Hier zijn ze nog hopeloos ouderwets bezigquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het beide niet meer![]()
Je wil niet weten wat ze weer allemaal voor toekomst dingen bespreken bij ons op school.We krijgen er om de week een keer verkort lesrooster door
mja da's juist zo vermoeiend, m'n aandacht verdelen tussen werk en fok!quote:
Hoelaat stop je dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja da's juist zo vermoeiend, m'n aandacht verdelen tussen werk en fok!
nah ja, 't is kwart voor drie, de dag zit er alweer bijna op...
Ach ja bij ons nu ook nog,maar ik heb dingen gehoord over detectiepoortjes waar je je schoolpasje doorheen moet halen.Als je te laat bent wordt je direct geregistreerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog hopeloos ouderwets bezig
In dat gat waar jij woont?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja bij ons nu ook nog,maar ik heb dingen gehoord over detectiepoortjes waar je je schoolpasje doorheen moet halen.Als je te laat bent wordt je direct geregistreerd.
Maar daar hadden ze ook weer problemen mee,want dan kan je het pasje van je vriendin meenemen.Zodat zij niet naar school hoeft.Ze smokkelen nu toch al te veel met die pasjes.
vijf uur... maar ik heb zo nog 'n huisbezoek, dus dan is de middag wel snel omquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef Svensational het volgende:
Hoelaat stop je dan?
Jij bent gemeenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef Skaai het volgende:
Sven, jij bent gemeen, ik gooi je weer uit m'n MSN.
Succes met de vieze mannetjes van je afslaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:46 schreef Skaai het volgende:
Popcorn is niet zo dikmakend hoor
ik ga werken!
Tot vannacht!
Het is hier nog luxer dan in de stad hoor!quote:
Je hoopt van wel toch?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
Zou popcorn een dikmakend effect hebben?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is hier nog luxer dan in de stad hoor!![]()
Jullie stedelingen denken allemaal dat wij in een boerderij wonen en de koeien melken.Nou ik heb heus vroeger wel een keer achter een koe aangelopen enin de sloot gesprongen,maar ik woon gewoon in een nieuwbouwhuis.
Uhuh, maar Skaai zegt van niet dusquote:
Kost duurquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen....kost wel duur he![]()
Is duurquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen....kost wel duur he![]()
Mijn oma die woont in een oude boerderijquote:
Skaai weet er niks van af. Van popcorn word je lekker vet en vadsigquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, maar Skaai zegt van niet dus
jaja met snoepjes zekerquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al kan ik ook met iets anders betalen dan met geld
Ik geloof je wel (Echt!)quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaaaaaa oooooooooh dat zei ik express
niemand die dat natuurlijk gelooft maar tis wel zo
Boederijquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn oma die woont in een oude boerderij
Maar goed hij is wel weer helemaal omgebouwd tot luxe woonhuis!![]()
Nouquote:
Nouquote:
Het topic is bijna vol.Wat een goeie vraag zeg!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
Waar slaat die TT eigenlijk op?
Ach ja, Skaais ideequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
Waar slaat die TT eigenlijk op?
nee leg eens uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noueuh...nou je weet toch wel
euh..dat ene
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoorquote:
Nouquote:
Kssst.. toetie mag dat van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoor
Leg EENS uit, niet is![]()
al aangepast, was idd een hele erge fout!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoor
Leg EENS uit, niet is![]()
Volgens mij hoor jij bij de jongste van dit topic hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NouEr zijn hier jeugdige meelezers
![]()
dus ...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij bij de jongste van dit topic hoor
pfff echniequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]Orginial, Nano ..........
En mentaal gezien, ben ik hier de oudste![]()
Dat is de ergste fout die je kan makenquote:
Da's een wijze uitspraakquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pfff echnie
dat denk je zelf misschien maar daardoor kom je als de jongste over
Die fouten maak ik graag voor toetiequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de ergste fout die je kan maken
Doe er nog eentje dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:25 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar wijze uitspraken![]()
Doordat bedrijven 'erbij' willen horen zorgen ze dat ze een website hebben, vaak straalt deze website het verkeerde imago uit en krijgt de bezoeker van de website een verkeerd beeld van het bedrijf.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Doordat bedrijven 'erbij' willen horen zorgen ze dat ze een website hebben, vaak straalt deze website het verkeerde imago uit en krijgt de bezoeker van de website een verkeerd beeld van het bedrijf.
dussss.....![]()
Dat gevoel ken ik jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:40 schreef toetatoet het volgende:
uh nee eigenlijk niet
nouja eigenlijk wel maar heb geen zin...klote scriptie
Tut tut tutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |