quote:
ja dat kan, maar dat levert niet 't gewenste resultaat op...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Maar je kan toch alleen je ogen eruit knippen?
V-o-o-r j-o-u d-o-e i-k (b-ij-n-a) a-l-l-e-squote:
Oehquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PETS!*
[psycho bitch modus]
Is dat ad rem genoeg voor je?! Hè?! IS DAT AD REM GENOEG VOOR JE?!?!?!?!
[/psycho bitch modus]
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat kan, maar dat levert niet 't gewenste resultaat op...
zo'n bezopen blik verpest mijn bambi-blik......
en ik kan nu ook niet crea-en met foto's [werk enzo]
My momma always said:quote:
School? LEUK?! Ga je mond wassen met zeep jij!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben naar school geweest en het was zomaar een beetje leuk![]()
Nu ga ik popcorn poppen
[..]
Oeh
Die smiley vind ik echt zo tof.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
My momma always said:
"Life's like a box of chocolates. You never know what you gonna get"
I know... maar er staan gewoon geen boeiende fotos tussen, om oogjes uit te knippen dus...quote:
terecht...quote:Maar goed, ik ben wel benieuwd naar jouw bambi-blik dan
Hier kijk....je hebt het al niet volgehouden dus je hebt helemaal niks voor me overquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
My momma always said:
"Life's like a box of chocolates. You never know what you gonna get"
MUHAHA!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hier kijk....je hebt het al niet volgehouden dus je hebt helemaal niks voor me over![]()
![]()
![]()
![]()
O-hquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hier kijk....je hebt het al niet volgehouden dus je hebt helemaal niks voor me over![]()
![]()
![]()
![]()
Popcornquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben naar school geweest en het was zomaar een beetje leuk![]()
Nu ga ik popcorn poppen
[..]
Oeh
neehee, ik zei toch aan het begin dat ik het hele verhaal tussen jullie allemaal niet kon volgen....dus dan moet je gewoon de hele tijd langzaam praten....quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
O-h
S-o-r-r-y, m-a-a-r i-k d-a-c-h-t d-a-t i-k a-l-l-e-e-n l-a-n-g-z-a-a-m m-o-e-s-t p-r-a-t-e-n t-e-g-e-n j-o-u
Mannenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
neehee, ik zei toch aan het begin dat ik het hele verhaal tussen jullie allemaal niet kon volgen....dus dan moet je gewoon de hele tijd langzaam praten....
oooh mannen![]()
Ja klinkt stom he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
School? LEUK?! Ga je mond wassen met zeep jij!![]()
dus ik had weer gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mannen
Vrouwen
Ja, ik ben nu gekapt met langzaam praten
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Popcorn![]()
Van die magnetron-popcorn?
![]()
Heb je ook de sequel gezien? "Lesbian Spanking Inferno 2: The Reckoning"quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja klinkt stom he?
Maar ja, na zo'n stomme kutperiode is het best leuk eigenlijk om weer iets normaals als school te doen, zeker nu ik weer in de NL-klas zitdoet me trouwens denken aan 'Lesbian Spanking Inferno'
uh weet ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit aan jou getwijfeld?
Doe jij daarin mee?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:doet me trouwens denken aan 'Lesbian Spanking Inferno'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |