Zegt meneer na 11 minutenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je had trouwens "Hun harten zijn reeds op hol geslagen" of zoiets kunnen zeggen. Maar daar zijn de nijlpaarden natuurlijk nog niet in verwerkt.
In Australië niet, maar al die Outback Jack's daar hebben hun taal dan ook nooit verder ontwikkeld dan het schuttingniveau.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik dan wel weer. Maar reside is geen spreektaal in ieder geval
Nee hoor, ik mompelde in mijzelf.quote:
Ja hallo, ik was een brief aan het vertalen.quote:
MUHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mompelde in mijzelf.
Zoals alle diabolische meesterbreinen plachten te doen! WHAHAHAHAHA!
Die vervolgens helemaal niet gebruikt wordtquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In Australië niet, maar al die Outback Jack's daar hebben hun taal dan ook nooit verder ontwikkeld dan het schuttingniveau.
En bovendien: dit was voor een brief.![]()
Wauw, die is erg overtuigend! Daar moet je iets mee doen!!!quote:
Dan ben je dus niet ad remquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was een brief aan het vertalen.![]()
niks van gemerktquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef toetatoet het volgende:
jullie gaan snehel!!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die vervolgens helemaal niet gebruikt wordt
ik wel....moet elke keer weer een hele pagina doorlezen en dan snap ik het nog niet waar jullie het over hebbenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef toetatoet het volgende:
jullie gaan snehel!!
*PETS!*quote:
Alrighty thenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PETS!*
[psycho bitch modus]
Is dat ad rem genoeg voor je?! Hè?! IS DAT AD REM GENOEG VOOR JE?!?!?!?!
[/psycho bitch modus]
Geeft niet hoor.quote:
ja doe dat maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I-k z-a-l l-a-n-g-z-a-a-m p-r-a-t-e-n v-o-o-r j-o-u
Maar je kan toch alleen je ogen eruit knippen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik speel mijn dyslectie-troef.....
die sint-foto's zijn allemaal fout.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |