Nouquote:
Nouquote:
Het topic is bijna vol.Wat een goeie vraag zeg!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
Waar slaat die TT eigenlijk op?
Ach ja, Skaais ideequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
Waar slaat die TT eigenlijk op?
nee leg eens uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noueuh...nou je weet toch wel
euh..dat ene
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoorquote:
Nouquote:
Kssst.. toetie mag dat van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoor
Leg EENS uit, niet is![]()
al aangepast, was idd een hele erge fout!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoor
Leg EENS uit, niet is![]()
Volgens mij hoor jij bij de jongste van dit topic hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NouEr zijn hier jeugdige meelezers
![]()
dus ...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij bij de jongste van dit topic hoor
pfff echniequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]Orginial, Nano ..........
En mentaal gezien, ben ik hier de oudste![]()
Dat is de ergste fout die je kan makenquote:
Da's een wijze uitspraakquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pfff echnie
dat denk je zelf misschien maar daardoor kom je als de jongste over
Die fouten maak ik graag voor toetiequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de ergste fout die je kan maken
Doe er nog eentje dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:25 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar wijze uitspraken![]()
Doordat bedrijven 'erbij' willen horen zorgen ze dat ze een website hebben, vaak straalt deze website het verkeerde imago uit en krijgt de bezoeker van de website een verkeerd beeld van het bedrijf.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Doordat bedrijven 'erbij' willen horen zorgen ze dat ze een website hebben, vaak straalt deze website het verkeerde imago uit en krijgt de bezoeker van de website een verkeerd beeld van het bedrijf.
dussss.....![]()
Dat gevoel ken ik jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:40 schreef toetatoet het volgende:
uh nee eigenlijk niet
nouja eigenlijk wel maar heb geen zin...klote scriptie
Tut tut tutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |