Ach ja bij ons nu ook nog,maar ik heb dingen gehoord over detectiepoortjes waar je je schoolpasje doorheen moet halen.Als je te laat bent wordt je direct geregistreerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog hopeloos ouderwets bezig
In dat gat waar jij woont?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja bij ons nu ook nog,maar ik heb dingen gehoord over detectiepoortjes waar je je schoolpasje doorheen moet halen.Als je te laat bent wordt je direct geregistreerd.
Maar daar hadden ze ook weer problemen mee,want dan kan je het pasje van je vriendin meenemen.Zodat zij niet naar school hoeft.Ze smokkelen nu toch al te veel met die pasjes.
vijf uur... maar ik heb zo nog 'n huisbezoek, dus dan is de middag wel snel omquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef Svensational het volgende:
Hoelaat stop je dan?
Jij bent gemeenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef Skaai het volgende:
Sven, jij bent gemeen, ik gooi je weer uit m'n MSN.
Succes met de vieze mannetjes van je afslaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:46 schreef Skaai het volgende:
Popcorn is niet zo dikmakend hoor
ik ga werken!
Tot vannacht!
Het is hier nog luxer dan in de stad hoor!quote:
Je hoopt van wel toch?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
Zou popcorn een dikmakend effect hebben?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is hier nog luxer dan in de stad hoor!![]()
Jullie stedelingen denken allemaal dat wij in een boerderij wonen en de koeien melken.Nou ik heb heus vroeger wel een keer achter een koe aangelopen enin de sloot gesprongen,maar ik woon gewoon in een nieuwbouwhuis.
Uhuh, maar Skaai zegt van niet dusquote:
Kost duurquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen....kost wel duur he![]()
Is duurquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen....kost wel duur he![]()
Mijn oma die woont in een oude boerderijquote:
Skaai weet er niks van af. Van popcorn word je lekker vet en vadsigquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, maar Skaai zegt van niet dus
jaja met snoepjes zekerquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al kan ik ook met iets anders betalen dan met geld
Ik geloof je wel (Echt!)quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaaaaaa oooooooooh dat zei ik express
niemand die dat natuurlijk gelooft maar tis wel zo
Boederijquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn oma die woont in een oude boerderij
Maar goed hij is wel weer helemaal omgebouwd tot luxe woonhuis!![]()
Nouquote:
Nouquote:
Het topic is bijna vol.Wat een goeie vraag zeg!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
Waar slaat die TT eigenlijk op?
Ach ja, Skaais ideequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
Waar slaat die TT eigenlijk op?
nee leg eens uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noueuh...nou je weet toch wel
euh..dat ene
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoorquote:
Nouquote:
Kssst.. toetie mag dat van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoor
Leg EENS uit, niet is![]()
al aangepast, was idd een hele erge fout!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gut, die fout kan ik ook niet aanzien hoor
Leg EENS uit, niet is![]()
Volgens mij hoor jij bij de jongste van dit topic hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NouEr zijn hier jeugdige meelezers
![]()
dus ...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij bij de jongste van dit topic hoor
pfff echniequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]Orginial, Nano ..........
En mentaal gezien, ben ik hier de oudste![]()
Dat is de ergste fout die je kan makenquote:
Da's een wijze uitspraakquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pfff echnie
dat denk je zelf misschien maar daardoor kom je als de jongste over
Die fouten maak ik graag voor toetiequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de ergste fout die je kan maken
Doe er nog eentje dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:25 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar wijze uitspraken![]()
Doordat bedrijven 'erbij' willen horen zorgen ze dat ze een website hebben, vaak straalt deze website het verkeerde imago uit en krijgt de bezoeker van de website een verkeerd beeld van het bedrijf.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Doordat bedrijven 'erbij' willen horen zorgen ze dat ze een website hebben, vaak straalt deze website het verkeerde imago uit en krijgt de bezoeker van de website een verkeerd beeld van het bedrijf.
dussss.....![]()
Dat gevoel ken ik jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:40 schreef toetatoet het volgende:
uh nee eigenlijk niet
nouja eigenlijk wel maar heb geen zin...klote scriptie
Tut tut tutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |