Nou... eh... ik ken jullie niet zo goed, dus ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt enzo...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Je... je bedoelt... dat... dat... dat je hier niet... voor ons komt?!![]()
![]()
Ahquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, ik was eigenlijk op zoek naar Bupatih.
Yo Buup??![]()
Daar heb je je goed onderuit weten te lullenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou... eh... ik ken jullie niet zo goed, dus ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt enzo...
Maar misschien zal ik hier maar eens wat vaker komen, want ik ben wel dol op showbizz![]()
YO BUUP!??
Buup!!quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:23 schreef toetatoet het volgende:
lalalalalalalala
lililililililililililillililili
lolololololololo
lelelelelelelele
lulululululululu
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Buup!!
Ik wil je wat vragen, maar dat is volkomen offtopic.
Heel even msn'en?
Bu P. Atihquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
He? Reactie #49 van de heer B. Upatih staat op pagina 3/25
Spreek geen lege woorden, onverlaat! Adoreer ons liever!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou... eh... ik ken jullie niet zo goed, dus ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt enzo...
Maar misschien zal ik hier maar eens wat vaker komen, want ik ben wel dol op showbizz![]()
YO BUUP!??
tja ik moet hier nogal stiekem te werk gaan, zie je... steeds heen en weer switchen tussen venstertjes enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Je kan Skaai toch niet over het hoofd zien! Niemand is zo aanwezig als zij
jij zou je juist vereerd moeten voelen dat jij de enige bent die weet hoe ik eruit ziequote:Een FOK! FoBo bedoel ik![]()
Oh ja, dit is slowchat.quote:
MSN start maar niet opquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh ja, dit is slowchat.![]()
Maar goed, ik spreek je zo wel.
Eerst mijn voeten kussen, daarna zien we wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef Zhenar het volgende:
Spreek geen lege woorden, onverlaat! Adoreer ons liever!!!
Wanneer krijg je thuis internet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef babette21 het volgende:
tja ik moet hier nogal stiekem te werk gaan, zie je... steeds heen en weer switchen tussen venstertjes enzo
eigenlijk leidt ik 'n enorm dubbelleven... vermoeiend joh
Ik deel graag met andere mensen, ik ga even een fotootje van je zoeken.quote:jij zou je juist vereerd moeten voelen dat jij de enige bent die weet hoe ik eruit zie
oké, jij en Christine.... maar that's really it!!
toetatoet - Tete-a-Tetequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja komt ook op cd....over een maand te koop
Jaja denk je nou echt dat wij dat gelovenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dit wordt toch geen huwelijksaanzoek hè?
Ik heb er namelijk al 4 gehad deze week
over 'n week of 2, de aanvraag is de deur al uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Svensational het volgende:
Wanneer krijg je thuis internet?
als je 't maar uit je hoofd laat..........quote:Ik deel graag met andere mensen, ik ga even een fotootje van je zoeken.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Jaja denk je nou echt dat wij dat geloven![]()
Jouw fans zouden beter moeten weten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
Er komen gewoon fans speciaal hier naar toe om mij te kunnen zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |