Kudde op hol geslagen nijlpaarden geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
They already had bullets in their bra
Oi!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Help! Ik moet informatie zien te krijgen voor een camping.
Er moet instaan:
Wij willen graag onze vakantie op uw camping doorbrengen, voor twee weken in een stacaravan/tent of vakantiehuisje maar er is geen plek meer, volgens internet. Wij gaan om 07-07-2005 weg en we willen graag twee weken op uw camping verblijven. Wilt u snel iets van u laten horen? Bedankt!
Kan iemand even in het engels doen?
Gewoon harder in het Nederlands schreeuwen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Er moet instaan:
Wij willen graag onze vakantie op uw camping doorbrengen, voor twee weken in een stacaravan/tent of vakantiehuisje maar er is geen plek meer, volgens internet. Wij gaan om 07-07-2005 weg en we willen graag twee weken op uw camping verblijven. Wilt u snel iets van u laten horen? Bedankt!
Er is geen plek meerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Er moet instaan:
Hier kan ik niks ad rems op verzinnen, lulquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kudde op hol geslagen nijlpaarden geprobeerd?
Nee, ze hebben het niet snel nodig maar pas in de zomerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Oi!
need space quick!
cheers.
( de jeugd van tegenwoordig kan geneens meer normaal engels)
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand een vertaalmachine? Ik heb het nu nodig, voor een mail.
Smoesjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
heb ff gekeken, maar heb op alle digitale foto's [die toevallig online staan] óf rode ogen, óf een zonnebril op
Sure timbob.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sure timbob.
Ik kom hier binnenkort nog weleens een kijkje nemen.
Lief zijn voor elkaar, hè?
There is no more spotquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
aldus bablefish:
We want gladly spend our holiday on your camp-site, for two weeks in stacaravan/tent or holiday maisonnette but there is no more spot, according to Internet. We leave 07-07-2005 and we want two weeks on your camp-site gladly stay. Do you want let hear fast something of you? Thanks!
doe maar geen vertaalmachine dus.
die rooie oogjes shoppen we wel wegquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
heb ff gekeken, maar heb op alle digitale foto's [die toevallig online staan] óf rode ogen, óf een zonnebril op
Gewoon een zwart balkje over heen plakkenquote:
Ik heb er 1 gevonden zonder rode ogen en zonder zonnebrilquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
subtielquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon een zwart balkje over heen plakken
http://www.worldlingo.com/wl/translate/nl/result.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand een vertaalmachine? Ik heb het nu nodig, voor een mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |