We'd like to spend our holiday at your camping, staying for two weeks in a tent, caravan or bungalow. According to your website, though, there doesn't seem to be any space for us. We'd really like to reside at your camping from july 7th through july 21st, though. If there should be a possibility for us to stay at your camping during that period, we'd really like to know. We're looking forward to your response.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:
Help! Ik moet informatie zien te krijgen voor een camping.
Er moet instaan:
Wij willen graag onze vakantie op uw camping doorbrengen, voor twee weken in een stacaravan/tent of vakantiehuisje maar er is geen plek meer, volgens internet. Wij gaan om 07-07-2005 weg en we willen graag twee weken op uw camping verblijven. Wilt u snel iets van u laten horen? Bedankt!
Kan iemand even in het engels doen?
sint20 is niet roodquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
aha, dus dan zou ik gaan knippen in zo'n foto, alleen m'n ogen plaatsen, die rood zijn...
waar jullie vervolgens 'n zwart balkje overheen gaan zetten.....?! tof
oh ja? welke dan??! [zónder url!!!]quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er 1 gevonden zonder rode ogen en zonder zonnebril
Wat?quote:to reside
Mission accomplished.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier kan ik niks ad rems op verzinnen, lul
"verblijven"quote:
Narcistquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
en niet zeggen: die ene waar je zo lekker opstaat, want dan weet ik nog niks......
Dat is niet een woord dat ze vaak gebruiken iig.quote:
Je had trouwens "Hun harten zijn reeds op hol geslagen" of zoiets kunnen zeggen. Maar daar zijn de nijlpaarden natuurlijk nog niet in verwerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier kan ik niks ad rems op verzinnen, lul
Het is een beetje een upper class woord.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is niet een woord dat ze vaak gebruiken iig.
Op sint21 zijn ze ook niet roodquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
die sint-foto's zijn allemaal fout!!!! maar goed, ik ga ff kijken welke je bedoeld....
edit: nou je weet ze wel uit te zoeken zeg....
Langzaam maar zeker breek ik op snode wijze al je zelfvertrouwen af, waarna ik zal drinken van je wanhoop en onzekerheid! MUHAHAHAHAHA!quote:
Bupa, Bupa kijk danquote:
that's me....quote:
Wow thanksquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We'd like to spend our holiday at your camping, staying for two weeks in a tent, caravan or bungalow. According to your website, though, there doesn't seem to be any space for us. We'd really like to reside at your camping from july 7th through july 21st, though. If there should be a possibility for us to stay at your camping during that period, we'd really like to know. We're looking forward to your response.
Kisses,
Orginial
Ik heb de tekst iets aangepast, en die afsluiting moet je natuurlijk nog veranderenmaar hiermee moet de boodschap wel overkomen denk ik.
Oh, en check wel even of die data kloppen.
Ja, dat ken ik dan wel weer. Maar reside is geen spreektaal in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een beetje een upper class woord.
Je kent "residence" toch wel?
Je wou toch alleen je ogen plaatsen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
that's me....![]()
maar goed, conclusie: er staan alleen maar baggerfoto's op die site...
ik zal wel 's een keer kijken of ik wat beters [en recenters] heb...
Wat flauwquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wow thanksIk had het alleen al net verzonden me eigen gebrekkig Engels.
Maar zonder het prachtige woord "reside" zullen ze je nooit helpen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wow thanksIk had het alleen al net verzonden me eigen gebrekkig Engels.
Hmm, zei je wat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker breek ik op snode wijze al je zelfvertrouwen af, waarna ik zal drinken van je wanhoop en onzekerheid! MUHAHAHAHAHA!
Zei ik dat hardop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |