quote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Vandaag een jaar geleden
cool.... fijn verhaaltje was dat: zowel Claire als Niels stegen met stip op mijn ranglijstquote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
ONM 30 januari 2004, 2000ste uitzending van ONM[/url] ~ [9.18 min; 18 Mb] ~
leuk is ze he!! en echt een perfecte Claire Secundaire...quote:volkomen offtopic
filmpje voor Babette : droom-recast ....[ wat een lief meisje ...] ~ [4.36 min; 6.6 Mb] ~
op welke doelgroep mikten ze eigenlijk met Het Nieuwe ONM???quote:Dit is het laatse dat we ooit van Tonnie en Tara zullen horen
Oh nee, laat ze alsjeblieft gevonden worden : 58%
Ja, het is ook wel heel stom om in je eentje de jungle in te gaan : 19%
Goede daden, zoals die van Tonnie, moeten worden beloond! : 22%
12-jarigen ofzo!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
op welke doelgroep mikten ze eigenlijk met Het Nieuwe ONM???![]()
he dat plaatje zocht ik eerst!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
@Babette: De titel van ONM #113 kon natuurlijk alleen maar 'Het dode vogeltje...' zijn.
[afbeelding]
Das een hele goede actrice!!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
volkomen offtopic
filmpje voor Babette : droom-recast ....[ wat een lief meisje ...] ~ [4.36 min; 6.6 Mb] ~
mooi plaatjequote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Vandaag een jaar geleden ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [tromgeroffel] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2004/2004_terugblik/2004-01-30_ONM-2000ste_0001.jpg]afbeelding]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
volkomen offtopic
Dat komt Betje duur te staan! Het volgende topic gaat er weer eentje over Iris worden.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
@Babette: De titel van ONM #113 kon natuurlijk alleen maar 'Het dode vogeltje...' zijn.
Nou ... dan komt er ook nog een topicje over de tieten van Yolanthe met haar Kaasbergen. En een topic dat als reminder voor Nikkie's ondergoed dient.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
da's dan dus nog meteen 'n tweede topic over 'n dood vogeltje....
LOL ik had 'n een keer goedquote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor
Dan valt er de volgende ronde tenminste nog iemand weg te stemmen.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
Iwan, je hebt 't wel bont gemaakt he: zowel op Daan2 als op Ticho stemmen!!!
mag hopen dat je hier een hele goeie reden voor hebt.......
ja dat vond ik ook geen leuke.... ik en mijn eerlijke lotingen....quote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan valt er de volgende ronde tenminste nog iemand weg te stemmen.
Ik vind het veel erger dat ik tussen Bettina & Serge en Ellen & Daphne heb moeten kiezen.![]()
alles beter dan een Iris is de liefste topic nummero 3011quote:Op zondag 30 januari 2005 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... dan komt er ook nog een topicje over de tieten van Yolanthe met haar Kaasbergen. En een topic dat als reminder voor Nikkie's ondergoed dient.
Thekla Reuten is een top actrice, aan de ene kant zou het inderdaad zonde zijn om zo een iemand in een soap te laten spelen, je weet wel dat ze het ongelofelijk goed zal doen en de soap toch een waarde geeft. Kunnen ze niet eens Ellen Vogel ( ook uit de tweeling) strikken voor een gastrol in ONM als de concurrent voor Bettina....quote:Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Das een hele goede actrice!!
Zou zonde zijn als ze soap zou gaan doen, daar is zij veel te chic voor.
een goed acteur mag toch best een tijdje soapen... niks mis mee lijkt me,quote:Op zondag 30 januari 2005 21:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Thekla Reuten is een top actrice, aan de ene kant zou het inderdaad zonde zijn om zo een iemand in een soap te laten spelen, je weet wel dat ze het ongelofelijk goed zal doen en de soap toch een waarde geeft. Kunnen ze niet eens Ellen Vogel ( ook uit de tweeling) strikken voor een gastrol in ONM als de concurrent voor Bettina....
toch deed ze het goed in zonder ernst....Thekla zal inderdaad een beter keuze zijn...quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
een goed acteur mag toch best een tijdje soapen... niks mis mee lijkt me,
zolang ze er maar een acceptabele tegenspeler tegenover zetten
Ellen Vogel vind ik helemaal geen tv-actrice [ film is al discutabel] dus doe ONM maar Thekla....
Ik vind het gewoon zonde.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
Ellen Vogel vind ik helemaal geen tv-actrice [ film is al discutabel] dus doe ONM maar Thekla....
ps: Ellen heeft ook niet zo een geschikte naam voor ONM
Als er alleen nog maar goede acteurs zouden spelen in soaps, waarmee gelijk de reputatie van soaps beter wordt, is het wat mij betreft ook geen probleem meer.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't trouwens grappig hoe Antonie Kamerling over soap praat:
heb al diverse stukjes met hem gelezen dat ie graag weer in soap wilde spelen,
dat ie het snelle van gtst miste. niks geen minderwaardig gedoe ofzo...
zou mooi zijn als zijn enthousiasme over zou slaan op acteurs die zich nu nog "te goed" voor soap voelen
ONM weet overigens vaker grote namen binnen te halen: Peter Faber, Frederik de Groot, Bea Meulman
beetje jammer dat deel hiervan belabberde rollen cq. verhaaltjes toebedeeld krijgt...
Zijn we allebei blijquote:Op zondag 30 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
* Babette is niet zo'n grote fan van Carice van Houten dus nee: aub niet in een soap
geen idee eigenlijk, vind haar gewoon niet zo leukquote:Op zondag 30 januari 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
wat heb je tegen haar?
M.a.w.: ze zien er beter uit dan jij en jij bent nou stinkend jaloers?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
geen idee eigenlijk, vind haar gewoon niet zo leuk
beetje overgewaardeerd ook.
net als Tara Elders, loopt ook iedereen mee weg.
maar mijn nekharen gaan ervan overeind staan...
nou ja zeg..........................dit is dus echt toeval...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
oude topics kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid:
werd zojuist herinnerd aan de behaarde patient... [ik voel nachtmerries aankomen]
hmzzz wat betreft Tara heb je wel gelijkquote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, vind haar gewoon niet zo leuk
beetje overgewaardeerd ook.
net als Tara Elders, loopt ook iedereen mee weg.
maar mijn nekharen gaan ervan overeind staan...
Claire hoeft sowieso niet echt terug in het huidige ONMquote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
om nog even terug te komen op die claire-recast: eigenlijk kunnen ze het beter zo laten.
Recasten is in de meeste gevallen toch niet positief, vooral niet als de eerste acteur/actrice erg gewaardeerd werd.
M.a.w.: jij weet weinigs zinnigs te zeggen dus ga je maar onzin uitkramen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
M.a.w.: ze zien er beter uit dan jij en jij bent nou stinkend jaloers?
ai wat een foute opmerking......quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Er was in mijn ogen maar een goede recast en dat was van Manouk van der Meulen naar Annemieke Verdoorn in de rol van Joyce Couwenberg
ai dit is idd een beetje eng....quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
nou ja zeg..........................dit is dus echt toeval...
dapper doorzetten.... ik word altijd zo blij van onze oude verhaaltjesquote:hoe kan jij trouwens topic surfen met deze FMP.....
dit meen je niet toch?!??!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Er was in mijn ogen maar een goede recast en dat was van Manouk van der Meulen naar Annemieke Verdoorn in de rol van Joyce Couwenberg
Doe jij hier dan doorgaans wat anders?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
M.a.w.: jij weet weinigs zinnigs te zeggen dus ga je maar onzin uitkramen.
Ehhhhh? Mis ik iets?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
quote:ai wat een foute opmerking......
zit jij me op afstand te besturen ofzo?!?!quote:ai dit is idd een beetje eng....
Hikmet staat op het punt om in een weerwolf te veranderen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Lang leve de multiculturele samenleving!
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Net werd in 'De Afdeling' de oude leadermuziek van ONM (Ruth Jacott) ingestart.
ik vond het een goede geslaagde recast hoezo word ik nu aan de muur gezet en neergeschoten?quote:
Misschien moet je je eens in de namen van de acteurs verdiepen?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het een goede geslaagde recast hoezo word ik nu aan de muur gezet en neergeschoten?
omdat Manouk nooit vervangen is door Annemieke....quote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het een goede geslaagde recast hoezo word ik nu aan de muur gezet en neergeschoten?
ik ga al......quote:Op zondag 30 januari 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat Manouk nooit vervangen is door Annemieke....
je begrijpt dat we je nu nooit meer serieus kunnen nemen
In 'Zonder Ernst' (NCRV comedy) vond ik haar toch zeer leuk spelen met Sjoukje Hooymaayer, Ellemijn Veldhuijzen van Zanten en Marnix Kappers.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
ps: Ellen heeft ook niet zo een geschikte naam voor ONM
Een van de betere Nederlandse comedy's van dit moment... en met weer een roodharige Bettina.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:en Babetje zat meteen in de "wat hoor ik daar houding"....
in De Afdeling doen ze blijkbaar ook aan dooie vogeltjes
mja zei elfje ook al.. ik weet dat niet zo, heb het misschien 1 of 2 keer gezien,quote:Op zondag 30 januari 2005 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:
In 'Zonder Ernst' (NCRV comedy) vond ik haar toch zeer leuk spelen met Sjoukje Hooymaayer, Ellemijn Veldhuijzen van Zanten en Marnix Kappers.
Ex equo, met lichte voorkeur voor Marjolein 'Eefje Winkel' Keuning... De enige echt duidelijk geslaagde recast (van een acteur van de vaste cast) was Niels Megens => Sander Foppele.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Er was in mijn ogen maar een goede recast en dat was van Manouk van der Meulen Marjolein Keuning naar Annemieke Verdoorn in de rol van Joyce Couwenberg
De laatste 3 seconden van de (aan RTL 5 aangepaste!) aftiteling waren geweldig.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Wup het volgende:
voor de zappers: nu op RTL5 Jop Joris in herhaling van Blauw Blauw
haha ja sorry, ik was zelf ook aan het zappen tijdens reclame, ik wist niet dat het al afgelopen was,quote:Op zondag 30 januari 2005 23:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De laatste 3 seconden van de (aan RTL 5 aangepaste!) aftiteling waren geweldig.
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
hoe kan jij trouwens topic surfen met deze FMP.....
Maakt niet uit hoor... Ik heb de serie toentertijd via RTL4 gevolgd.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
haha ja sorry, ik was zelf ook aan het zappen tijdens reclame, ik wist niet dat het al afgelopen was,
Haha... leuk om weer terug te zien!quote:als troost het filmpje van de scene die ik zag
[ wat een verzameling soapkoppen daar zeg.. en het monstertje weer in volle glorie]
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/overig/2005-01-30_BlauwBlauw_JopJoris_001.jpg]afbeelding]
30 januari 2005, scene Blauw Blauw[/url] ~ [3.39 min; 9.3 Mb] ~
Dat was in afl. 1.5: "Zwoele nachten, eerste liefde" (MA. 29-10-2001). Jop Joris speelde de rol van 'Dennis'.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zo speelde Jop ook in een aflevering van Costa. Hij speelde daarin een vreselijke irritanteling die alleen maar op sex uit was.
Rutger & Lizzyquote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan valt er de volgende ronde tenminste nog iemand weg te stemmen.
Ik vind het veel erger dat ik tussen Bettina & Serge en Ellen & Daphne heb moeten kiezen.![]()
Jasminquote:SW: Die erste und eine der braven kommt von Jasmin: Hast du ein Haustier?
Aram: Jasmin: Ich hatte mal ein Hund namens Haplo, leider ist der nach wenige Monaten gestorben durch Staube (Hundekrankheit). Meine Eltern haben immer noch Hunde, und ich freue mich jedes Mal wenn ich sie sehe.
Beetje praktijkervaring voor z'n lijntje met Hugo kan geen kwaad.quote:SW: David fragt: Würdest du mal nur um es auszuprobieren mit einem jungen ins Bett gehen??
Aram: David: Um ganz ehrlich zu sein, hatte ich meine ersten sexullen Erfahrungen mit einen Mann und das ist auch okay. Ich habe aber festgestellt dass ich mehr auf Titten steh als auf schw....... Und ja also... Wenn’s ein Dreier wäre, vielleicht.
quote:SW: René wird noch intimer: Kommt man als Star überhaupt noch dazu zu onanieren?
Aram: René: Ohhhh, jaa, nee.....Jaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!
mag ik weer lanzaam binnen komen, ik zal voortaan beter na gaan denken en mijn blonde pruik aan de kapstok laten hangenquote:Op maandag 31 januari 2005 04:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Een interview uit 2002 met Aram van de Rest van onze oosterburen lees je hier.
[[url=http://swplus.streetwalk.de/swtalk/sitepix/vanderest10.jpg]afbeelding][/url]
Een paar 'hoogtepunten':
[..]
Jasmin
Haplo der Hund
[..]
Beetje praktijkervaring voor z'n lijntje met Hugo kan geen kwaad.
[..]
Met dank aan: www.soapvision.nl
Asjemenou...quote:Op maandag 31 januari 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
geen fok vanavond.... wat nu?!?!
Dat was Gerda Cronie uit Medisch Centrum West.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:20 schreef haagse_elfje het volgende:
De moeder van Kyra vond ik echt geweldig hulde![]()
ze kwam me wel heel bekend voor....quote:Op maandag 31 januari 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was Gerda Cronie uit Medisch Centrum West.
quote:
En ze speelde Mavis Zuidgeest, de tante van Bibi Zuidgeest (Jasmine Sendar) in Goudkust.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was Gerda Cronie uit Medisch Centrum West.
Oh ik kende haar nog niet. Het enige goudkust-seizoen dat ik ken, kende nog geen Bibiquote:Op maandag 31 januari 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
En ze speelde Mavis Zuidgeest, de tante van Bibi Zuidgeest (Jasmine Sendar) in Goudkust.
quote:JOOST VAN WALSUM: "Het lekkerste toetje van Natal." (over Julia)
2 Quotes voor de citaten quiz?quote:JOOST VAN WALSUM: "Kokosnotenmeisje" (over Julia)
Ik denk dat we daar unaniem over zijn hier.quote:CHRIS VROMAN: "Oprotten!" (tegen Stijn van Royen)
Nee, voor het circus hadden we Lizzy al.quote:BETTINA WERTHEIMER: "Maak er geen circus van." (tegen Joyce Couwenberg)
Na het lezen van dat interview zou me dat niks verbazen.quote:STIJN VAN ROYEN: "Ik weet zeker dat ie mij wil naaien." (tegen Joyce Couwenberg, over Chris Vroman)
Er wordt me toch wat afgefietst in Ulft.quote:
Speciaal voor ons wordt er de laatste tijd veel FOK-humor ingestopt.quote:die van Bettina over dat circus had ik nog geeneens bedacht...
heeft weer zitten meelezen zeker
Haar Goudkust tv-broertje, Junior Zuidgeest (Elcon Fleur) was ook al in ONM te zien als een vriend van Bento. En haar 2e Goudkust tv-vader, openbaar aanklager Aaron Zuidgeest (John Serkei), was regelmatig als rechter te zien in ONM.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
Oh ik kende haar nog niet. Het enige goudkust-seizoen dat ik ken, kende nog geen Bibi
niet misschien.... zeker!!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:26 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien lezen ze gewoon stiekem elke dag mee....
quote:Op maandag 31 januari 2005 22:26 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien lezen ze lezen gewoon stiekem elke dag mee....
Dan krijgt ze het aan de stok met Luisa do Carmo.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Zou de moeder van Kyra iets met JP krijgen...?
ja die rechter weet ik nog wel. hij heeft oa.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Haar Goudkust tv-broertje, Junior Zuidgeest (Elcon Fleur) was ook al in ONM te zien als een vriend van Bento. En haar 2e Goudkust tv-vader, openbaar aanklager Aaron Zuidgeest (John Serkei), was regelmatig als rechter te zien in ONM.
En dan vergeet ik nog bijna te melden dat ze in GTST de moeder van Terra en Gladys Bloem speelde.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
En ze speelde Mavis Zuidgeest, de tante van Bibi Zuidgeest (Jasmine Sendar) in Goudkust.
Vandaar dat ze Antonie Kamerling hebben aangetrokken.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
En Tara begint steeds meer op dat kind uit The Excorsist te lijken...
en ze is motorisch gestoord: 2x vallen in 1 aflevering...
En in "Lek" speelde Gerda Cronie een Duitse undercoveragente.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:
En dan vergeet ik nog bijna te melden dat ze in GTST de moeder van Terra en Gladys Bloem speelde.![]()
Bel:quote:Op maandag 31 januari 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
En nu ik toch bezig ben... Die overdosis post-operatieve pijnstiller waaraan Marlon is overleden, heette dat spul nou bibuvacuïne/bibivacuïne?
bibu, vrij zekerquote:Op maandag 31 januari 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe heten die 2 vogeltjes nou eigenlijk. Lizzy noemde ze Inkie & Winkie, die makelaar noemde ze Pinkie & Winkie, en ze werden geloof ik ook nog een keer Tinkie & Winkie genoemd.
Die naam van moeder Isarin verstond ik ook niet goed... Lien/Lynn of zoiets? Carlo had het ook niet goed verstaan, want op de aftiteling stond 'moeder Isarin'.
En nu ik toch bezig ben... Die overdosis post-operatieve pijnstiller waaraan Marlon is overleden, heette dat spul nou bibuvacuïne/bibivacuïne?
Over Duitsers gesproken... Tanja Jess speelt in de film 'Leef' de rol van verloskundige.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
En in "Lek" speelde Gerda Cronie een Duitse undercoveragente.
Kan er niemand ons van haar verlossen?quote:Op maandag 31 januari 2005 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Over Duitsers gesproken... Tanja Jess speelt in de film 'Leef' de rol van verloskundige.
Tsja... Gyman & Mike zitten in de bak.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan er niemand ons van haar verlossen?
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Tonnie heeft eindelijk door wat voor vlees hij in de kuip heeft... (MA. 31-01-2005)
Excorcist: The Beginning... (MA. 31-01-2005)
Mijn God! Hoe hard heeft Teun met Taralala op zijn nek over het hobbelige pad gehold? Niet alleen haar brein is ontregeld!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Excorcist: The Beginning... (MA. 31-01-2005)
Het lijkt wel of ma Isarin een scheet heeft gelaten en dat pa op de achtergrond voor pampus ligt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Gerda Cronie als Moeder Isarin (MA. 31-01-2005)
(I)sarin-gas heeft meestal fatale gevolgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het lijkt wel of ma Isarin een scheet heeft gelaten en dat pa op de achtergrond voor pampus ligt.
Gilles was toch al op de set van ONM?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Oproepje voor hen die hier meelezen:
[afbeelding]
Wil dokter Van Overeem zich zo spoedig mogelijk melden op de set van ONM ?!
Laat Maiko Kemper de rol van dokter Erik van Overeem maar weer oppakken!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gilles was toch al op de set van ONM?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
(I)sarin-gas heeft meestal fatale gevolgen.![]()
op de bovenste twee vragen zou ik het ook niet weten, ik verstond Inkie en Winkie....quote:Op maandag 31 januari 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe heten die 2 vogeltjes nou eigenlijk. Lizzy noemde ze Inkie & Winkie, die makelaar noemde ze Pinkie & Winkie, en ze werden geloof ik ook nog een keer Tinkie & Winkie genoemd.
Die naam van moeder Isarin verstond ik ook niet goed... Lien/Lynn of zoiets? Carlo had het ook niet goed verstaan, want op de aftiteling stond 'moeder Isarin'.
Beetje vreemd eigenlijk dat ze een niet bestaande medicatie gebruiken (google kent het niet)... zal er wel mee te maken hebben dat ze geen reclame mogen maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
De Medicatie was denk ik bibuvacuïne....kunnen ze nou nooit gewoon met echte medicatie namen gaan werken....
(Aanstaande) Papa Pipo wil in Pipa blijven.quote:Joost heeft het zo naar zijn zin met Julia dat hij nooit meer uit Pipa weg wil. Toch wordt hij door Joyce gesommeerd naar Nederland terug te keren. Marnix wijzigt het werkrooster en stelt Iris voor om te onderhandelen in hun conflict. Ondanks de asociale en botte houding van Fons heeft Sanne toch begrip voor hem. Hugo niet.
Je mag geen reclame maken voor merken....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Beetje vreemd eigenlijk dat ze een niet bestaande medicatie gebruiken (google kent het niet)... zal er wel mee te maken hebben dat ze geen reclame mogen maken.
de nono's in the bush... ( op Pim na want die is wel oké)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Wederom een nieuwe pakhuis special: In the Jungle
[afbeelding]
Bereidt Simone Cobben zich al voor op een nieuwe carrière?
[afbeelding]
Oerwoudbewoner lift mee met Pim...
Meer foto's kun je hier vinden.
Als dat zou kunnen!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Bereidt Simone Cobben zich al voor op een nieuwe carrière?
1 2 3 4 5 6 | MA. 24-01-2005 => 704.000 DI. 25-01-2005 => 598.000 WO. 26-01-2005 => 585.000 DO. 27-01-2005 => 639.000 VR. 28-01-2005 => 546.000 MA. 31-01-2005 => 855.000 |
GTST heeft Betje alquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Oproepje voor hen die hier meelezen:
[afbeelding]
Wil dokter Van Overeem zich zo spoedig mogelijk melden op de set van ONM ?!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:31 schreef Iwan1976 het volgende:
De kijkcijfers van de afgelopen 6 afleveringen:
[ code verwijderd ]
De (dode) vogeltjes van Lizzy hebben gisteren hun vruchten afgeworpen.
Dat slaat nergens op. Als er een soap aan het baggeren is is het wel ONM.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
of het komt dat GTST de laatste tijd aan het baggeren is
... maar er kijken iedere dag wel meer dan 2 miljoen mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM is al een hele tijd aan het baggeren met af en toe een goed verhaal lijntje tussen door....
Maar GTST die altijd in heel veel mensen hun ogen top was begint nu wel af te zakken, kijk ik kan dit niet uit eigen mening zeggen want zelf kijk ik het bijna nooit, maar wat ik begrijp uit mijn eigen omgeving vinden veel mensen het niet veel meer aan....zoals ik al zei dit zijn mensen hun meningen en geen vastgelegde statements
Beide soaps zijn aan het baggeren!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:40 schreef Orginial het volgende:
Dat slaat nergens op. Als er een soap aan het baggeren is is het wel ONM.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Beide soaps zijn aan het baggeren!![]()
... maar dat zegt niks over de kwaliteit van een soap.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:46 schreef Orginial het volgende:
... maar er kijken iedere dag wel meer dan 2 miljoen mensen![]()
quote:
Nikkie Plessen waarschijnlijk uit ONM!
Het gaat goed met Onderweg Naar Morgen (ONM) actrice Nikkie Plessen (Lizzy Vehmeijer). De actrice heeft 2 filmrollen te pakken in de Johan Nijenhuis films De Storm en Wild Weekend.
De Storm zal gaan over de onmogelijke liefdesrelatie tussen de Zeeuwse visserszoon Boet en Fay, de dochter van de burgemeester. Alle moeilijkheden die de relatie in de weg staan zijn op het hoogtepunt in de nacht van 31 januari op 1 februari. Precies op dat moment breken de dijken door en verwoest de Noordzee complete delen van de Zeeuwse eilanden.
De Storm is het schrijversdebuut van het echtpaar Marjolein Beumer en Rik Launspach. Beumer werd bekend van meerdere series waaronder De negen dagen van de Gier en Trauma 24/7. Launspach speelde in Oeroeg. Voor zij rol hierin verdiende hij een Gouden Kalf.
De film Wild Weekend gaat over vijf soapsterren die opnames voor hun serie moeten maken op een Waddeneiland. Een van hen wordt uit de serie geschreven, maar niemand weet wie. Nijenhuis wil eind dit jaar beginnen met de opnames van de film die volgens hem 'voor 16 jaar en ouder wordt'. Deze zomer staat de langverwachte opvolger gepland van Costa!. De opvolger gaat Costa! 82 heten. "De eerste screentests voor die film beginnen volgende week. Het wordt niet makkelijk iemand te vinden die goed kan zingen, dansen en acteren", denkt Nijenhuis.
Wild Weekend moet in 2006 in première gaan.
update, 18:40: In de film Wild Weekend gaat Nikkie de rol van Linda spelen.
Het is onduidelijk of Nikkie de Yorin soap ONM gaat verlaten, we houden je natuurlijk op de hoogte.
GTST is hard toe aan vernieuwing (hoe vaak moet Ludo nog alles verliezen en er weer bovenop komenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM is al een hele tijd aan het baggeren met af en toe een goed verhaal lijntje tussen door....
Maar GTST die altijd in heel veel mensen hun ogen top was begint nu wel af te zakken, kijk ik kan dit niet uit eigen mening zeggen want zelf kijk ik het bijna nooit, maar wat ik begrijp uit mijn eigen omgeving vinden veel mensen het niet veel meer aan....zoals ik al zei dit zijn mensen hun meningen en geen vastgelegde statements
Er komen zes nieuwe mensen en een nieuwe leader. De nieuwe leader zal in de oude Goudkust style te zien zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GTST is hard toe aan vernieuwing (hoe vaak moet Ludo nog alles verliezen en er weer bovenop komen) en als de geruchten waar zijn wordt daar aan gewerkt, maar zo drastisch als bij ONM hoeft nou ook weer niet.
Ik heb zo'n idee (of is het ijdele hoop?) dat dit seizoen, na het dramatisch slechte 14e seizoen, een overgangsseizoen is naar betere tijden.
De trage (maar mooie) leader van het eerste seizoen of de snelle, flitsende van het laatste seizoen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:13 schreef Orginial het volgende:
Er komen zes nieuwe mensen en een nieuwe leader. De nieuwe leader zal in de oude Goudkust style te zien zijn.![]()
GK #1: Goudkust Nostalgiequote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
De trage (maar mooie) leader van het eerste seizoen of de snelle, flitsende van het laatste seizoen?
het is geloof ik meer een kwestie van forumverslavingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kijken altijd naar ONM, ook al is het stomvervelend, en de GTST-fans blijven GTST trouw.
ik denk Betje Koolhaas, zij ging in GTST spelenquote:
het duurde hooguit 10 sec, bij 't onderwerp televisie: "Veronica en de Tros begonnen samen met Onderweg Naar Morgen, blablabla" en je zag tegelijk een fragmentje met Ed en Bettina. Dat was alles, je hebt weinig gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:05 schreef soapie het volgende:
Wat was er gisteren over ONM bij Typisch 90??? Ik had het opgenomen dacht ik, maar het dvdtje was vol....![]()
ja sorry ik voelde me aangesproken...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:11 schreef Wup het volgende:
ik denk Betje Koolhaas, zij ging in GTST spelen
maar zullen we het GTST gehalte hier een beetje inperken.... daar is een ander topic voor
Oooooooooooooh, is dat alles....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
het duurde hooguit 10 sec, bij 't onderwerp televisie: "Veronica en de Tros begonnen samen met Onderweg Naar Morgen, blablabla" en je zag tegelijk een fragmentje met Ed en Bettina. Dat was alles, je hebt weinig gemist
quote:fragmentje Review "De Jantjes"
De topper van de avond vond ik echter Dennis Overeem als Schele Manus. Ik kende hem niet, maar het schijnt dat hij een 'soapie' is en in "Onderweg naar Morgen" speelt. Alleen zijn stem in deze musical maakt je al aan het lachen en eigenlijk zijn hele doen en laten is zeer lachwekkend. Ik zat helaas te ver weg om te kunnen zien hoe scheel hij dan wel niet keek, maar zijn manier van bewegen was al indrukwekkend genoeg.
Wat ik gehoord heb wordt het de trage, maar mooie leader van de eerste seizoenen maar dat kan ook gewoon weer een dom gerucht zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De trage (maar mooie) leader van het eerste seizoen of de snelle, flitsende van het laatste seizoen?
wie 'm vindt mag 'm houden?!?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
ze hebben wat betreft Niels wel meegelezen, hij is helemaal kwijt nu
kijk dat vind ik nou 'n interessante vraag!!! die zoeken we op!!quote:waarom heeft Hugo nog steeds Niels zijn job?
ben uiteraard voor... en liever stilte dan duf gedoe...quote:ik stem voor stilte voor de storm: er is een waanzinnig Niels-lijntje in aantocht...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
Dennis heeft een fan.... een mede-fokker nog wel......
[..]
Ik heb een stukje op tv gezien, vond het nou niet echt bijzonder....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef MirSus het volgende:
[..]
kan haast geen review over de Jantjes lezen of er staat wel iets positiefs over Dennis in!
ole ole.... [volgens imdb is Julia trouwens 'n vaste rol en Yvonne een gastrol]quote:Bastiaan van Meeteren .... Stijn van Rooyen (2004-2005)
ik had het liever andersom gezien mja, dit is ook goed. Want het oog heeft wel wat, ik moet eerlijk zeggen die Julia valt reuze mee alleen de combi met Joost isquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:55 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat we Stijn binnenkort mogen uitzwaaien
[..]
ole ole.... [volgens imdb is Julia trouwens 'n vaste rol en Yvonne een gastrol]
Halleluja. Bye bye Stijn!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:55 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat we Stijn binnenkort mogen uitzwaaien
hij is naar de kapper geweest zag ik gister...weg mag hijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
na zijn ontslag vertrekt ie vast met de (paarden-)staart tussen de benen
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
na zijn ontslag vertrekt ie vast met de (paarden-)staart tussen de benen
Nou wat mij betreft heeft ie schijt aan Joyce...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:
(Aanstaande) Papa Pipo wil in Pipa blijven.Maar helaas gooit Joyce roet in het eten.
Zieke Fons () moet z'n frustraties maar afreageren op Stijn 'rot op' van Royen, niet op arme Huug.
daar had ik nog niet aan gedacht!!! Vroeg me wel af wat Joyce ermee te maken zou hebben....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft heeft ie schijt aan Joyce...
Hij wil toch altijd zo graag dwarsliggen?! dit is zijn kans!!
denk trouwens dat dit het miskraam-moment gaat worden....
mooi, weer 'n baby minder
die Sanne heeft het maar druk de een gaat en de ander komt....quote:
Joyce is de circus directeur en moet wel voor haar clowntjes zorgen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
daar had ik nog niet aan gedacht!!! Vroeg me wel af wat Joyce ermee te maken zou hebben....![]()
Das waar!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Joyce is de circus directeur en moet wel voor haar clowntjes zorgen...
Het is toch één grote circus familie..... Stiefmoeder Joyce, met dochter Lizzy en aanhangsel Joost!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
Jullie beginnen de dingen 'n beetje door elkaar te halen: Joyce was 't clowntje [m.d.a. de visagie]
Ja maar gister zei Bettina tegen Joyce "en laat het geen groot circus worden", is Joyce gewoon ff Circus Directeur geworden of Directeur van alle Clowns in het circusquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
Jullie beginnen de dingen 'n beetje door elkaar te halen: Joyce was 't clowntje [m.d.a. de visagie]
de bio van Yvonne stond al online, zie topic "Dossier Hulst"
leukquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
ZAP! Eric Bouwman... (VM 2005, #6)
[afbeelding]
Eens een soapie, altijd een soapie... (VM 2005, #6)
nee Sandy Candeauquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
(VM 2005, #6)
Wie is de dame helemaal rechts op de foto? De recast van Tara?
Lijkt Sonja Silva wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Yolanthe Candau bedoel je....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Woelli het volgende:
nee Sandy Candeau
dacht ik ook!!! op kleine plaatje dan, niet op grote versie....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:48 schreef soapie het volgende:
Lijkt Sonja Silva wel...
Tara 3 vind ik helemaal geen slechte suggestie: Simone in de grote ontbrekende op de foto!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
(VM 2005, #6)
Grote ontbrekendequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tara 3 vind ik helemaal geen slechte suggestie: Simone in de grote ontbrekende op de foto!!
dit meiske heeft 'n minder moeilijk hoofd om naar te kijken, van mij krijgen ze een "go"
is ook beter voor de kwaliteit van m'n tv, hoef ik er geen koffiekopjes meer naar te gooien...
komt niet eens in de buurt: ander hoofd, ander haar.... en zeker 10 jaar ouder!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:53 schreef soapie het volgende:
Ze lijkt niet op Yolanthe vind ik.....
Sabine staat waarschijnlijk achter Stijn/Bastiaanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:59 schreef Wup het volgende:
gokje van elfje is de beste tot nu toe
Sabine Koning staat helemaal niet op die foto
ow wat jammer dat ze niet gewoon terugkomt....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Woelli het volgende:
Het is Sandy Candau dat meisje.
Die foto is al een tijdje oud.
paar maanden geleden stond er in de hitkrant met paar een acteus met hun beste grap en toen stond Sandy er ook bij. en ze had ook die kleren aan.
ow dan moet ik even sorry zeggen.... was afgeleid door die achternaam....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Woelli het volgende:
Het is Sandy Candau dat meisje.
Die foto is al een tijdje oud.
paar maanden geleden stond er in de hitkrant met paar een acteus met hun beste grap en toen stond Sandy er ook bij. en ze had ook die kleren aan.
ja, dat dacht ik ook al. Wilde gaan typen, neequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind dat ze op Sylvie Meis![]()
lijkt....
Leek wel een broer van Jur van Elst.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die huispooier van Yvonne 1 wenkbrauw?
Wat heeft die kokosnoot 'm misdaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
als Tonnie een beetje ballen had gehad, had ie die kokosnoot tegen d'r hoofd gegooid...
Daarvoor heeft dat mietje Anneke BEUKman ingehuurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
"Sorry, ik moet eerst even iemand in elkaar beuken."
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro haltquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
eerste 10 minuten gemist maar leek wel complete uitzending....
yvonne's huispooier?!? en waarom zaten Joost en Julia er ineens bij als 'n setje...??
begreep dat Gyman een taakstraf heeft gehad?!.... goh origineel, is de zoveelste al.....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft dat mietje Anneke BEUKman ingehuurd.
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo. En hij zal ook wel die 6 maanden moeten zitten voor het inelkaar rossen van Mike. Renee kan toch niet liegen!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro halt
![]()
Levert weer de nodige confrontaties met Marjolein op.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef soapie het volgende:
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo.
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis. Hij begint binnekort met opnamen, dus hij komt nog terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo. En hij zal ook wel die 6 maanden moeten zitten voor het inelkaar rossen van Mike. Renee kan toch niet liegen!!!
Een gemis voor de mensheid.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:40 schreef Orginial het volgende:
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis.
Is er.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:34 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry offline waarom ben jij de laatste tijd niet online kmoet je ff wat vragen
aah jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis. Hij begint binnekort met opnamen, dus hij komt nog terug.
ja zoals ik al eerder zei: bij je jeugd komer er uberhaupt geen advocaten aan te pasquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro halt
Mike heeft de zelfde straf gekregen....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zoals ik al eerder zei: bij je jeugd komer er uberhaupt geen advocaten aan te pas
gaat via de jeugdreclassering... als 't dan al 'n taakstraf wordt, dan gaat 't idd naar Halt
maar normaal zou hier niet zo snel een taakstraf op komen hoor,
mag ie fijn naar Den Engh of 't Poortje [o.i.i.].
Hij moet dus niet zeuren maar blij wezen met zijn strafje, die hij waarschijnlijk -
net als Babette, Ticho, Lizzy en Carlo - in 't ziekenhuis mag uitvoeren...
heeft Mike dezelfde straf gekregen??
fight fight fightquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Levert weer de nodige confrontaties met Marjolein op.![]()
Ik zou bijna vragen hoe vaak jij in de bak hebt gezeten als je dit allemaal weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
ja zoals ik al eerder zei: bij je jeugd komer er uberhaupt geen advocaten aan te pas
gaat via de jeugdreclassering... als 't dan al 'n taakstraf wordt, dan gaat 't idd naar Halt
maar normaal zou hier niet zo snel een taakstraf op komen hoor,
mag ie fijn naar Den Engh of 't Poortje [o.i.i.].
Hij moet dus niet zeuren maar blij wezen met zijn strafje, die hij waarschijnlijk -
net als Babette, Ticho, Lizzy en Carlo - in 't ziekenhuis mag uitvoeren...
Ja, ze zaten samen bij de rechter (met als publiek Marjolein en Reneequote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
Ja + lijfstraf.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
Zal Renee leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Moet hij met Marjolijn naar bed?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo? Moet hij met Marjolijn naar bed?
quote:GYMAN COUWENBERG: "Dit is Hannibal Lecter, val me niet lastig."
quote:SHIRINA DELIC: "Al een echte Pascal Picasso." (over de tekening van Pascal van Mieghem)
quote:YVONNE HULST: "Hij heeft me geholpen met een paar kutwijven." (over Serge van Mieghem)
quote:TONNIE DE VRIES: "Klote-oerwoud!"
quote:TONNIE DE VRIES: "Verwend klotewijf ben je!" (over Tara van Walsum)
Zie je nou dat Tara kloten heeft?quote:TONNIE DE VRIES: "Verwend klotewijf ben je!" (over Tara van Walsum)
dat lachje van Bettina toen ze dit hoorde, helemaal trots op haar foute zoontje!!quote:YVONNE HULST: "Hij heeft me geholpen met een paar kutwijven." (over Serge van Mieghem)
Maar één van die kutwijven heeft hij dan toch aardig gepaald. Op dat mens zou ik kunnen slaan zonder moe te worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
dat lachje van Bettina toen ze dit hoorde, helemaal trots op haar foute zoontje!!
zij was erg vermakelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Anneke Beukman als Patiënte Van Waal (DI. 01-02-2005)
de grap hieraan is me even ontgaanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:59 schreef Wup het volgende:
wel lollig dat Pacal nog niet zindelijk is:)
deze scene was net begonnen toen ik de tv aanzette...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
zij was erg vermakelijk
jammer dat die sul van een Ilyas dat nou weer niet in de gaten had
De laatste keer dat Marnix begon over het natuurlijk overwicht van een arts viel er een dode dus dat is wel weer een lichtpuntje:)
PS: En een dag eerder natuurlijk '10 voor taal', met Annemieke 'zij was maar een clown' Verdoorn, Bettina Berger en Jop 'het monstertje van Ulft' Joris !quote:KIJKTIP:
WO. 09-02-2005: "Theater van het sentiment" (NL1: 17:35-18:00u)
Nostalgisch magazine waarin vanmiddag Antonie Kamerling en Wilbert Gieske te gast zijn. Zij blikken terug op de serie die hen wereldberoemd maakte in heel Nederland.
quote:Bettina laat een deur intrappen om Pascal van zijn dronken moeder te redden. De situatie tussen de twee vrouwen escaleert.
Dit is toch het Onderweg Naar Antonie topic?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
die kijktip is wel grappig, maar staat volgens mij in 't verkeerde topic
Nee, die slaat alleen maar stukken uit deuren. Hij begint steeds meer op Lou Ferrigno te lijken.quote:
ow ik vind de manier waarop Bettina dit soort dingetjes 'tactisch ' probeert te brengen nogal lollig.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
de grap hieraan is me even ontgaan
wat een weggegooid geld is dat geweest zegquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:00 schreef Iwan1976 het volgende:
De survivalervaringen van Simone Cobben
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
Voor de Robert de la Haye & Tanja Jess fans:
2000, SBS6 promo ~ [0.30 min; 2.8 Mb] ~
Volgens mij nog niet... was een tijdje geleden te zien bij RTL Boulevard.quote:ps: is de flirt-promo hier al eens geplaatst?
Hoezo? Iwan levert ze toch als divx o.i.d. aan? Heb je ooit gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 06:36 schreef Svensational het volgende:
Ik mis ONM wel een beetje hoor, ik heb nou niks meer om over te klagen
Je weet maar nooit welk soort idioten hier rondhangt......quote:Op woensdag 2 februari 2005 07:46 schreef Svensational het volgende:
Ben je echt zo goedgelovig of doe je alsof?
leuke serie was dat. mogen ze van mij wel herhalen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
nope, nog niet gezien...quote:ps: is de flirt-promo hier al eens geplaatst?
oeps vergat ik 'm bijna nog te kijken..... maar gelukkig niet helemaal: hij's grandioos!!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
ps: is de flirt-promo hier al eens geplaatst?
Arams moeder...quote:Vinger aan de pols:
Opname 25-01-2005:
In de opname van 15:00 uur zal Pia Dijkstra praten met de actrice Josine van Dalsum en haar man John van de Rest. Zij heeft een hersentumor die niet meer operabel is en de artsen geven haar nog een jaar. Voor haar is een tijd aangebroken voor het maken van 'zoveel mogelijk nieuwe herinneringen'. Daarom maakte zij samen met haar man en zoon een treinreis door Amerika.
aaahhh....quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arams moeder...
Volgens VM vordt het interview vanavond om 19:55-20:40u uitgezonden op Nederland 2, maar de verhaaltjes op teletekst geven iets anders aan.
ja is goed...komt in de loop van de middagquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef Orginial het volgende:
@t Elfje: Wil je de TV-Film gids even sturen, aub?![]()
Komt Fred of Hillard weer op bezoek...? Ik hoop Fred dat hij haar dan helemaal verrot scheld net als Mevr Beukman gister bij Ilyas deedquote:Iris krijgt een patiënt die ze nooit meer van haar leven wenst te zien
Hij krijgt in ieder geval een nieuw topic!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Jaaaa.....Niels moet die deur intrappen krijgt hij ook weer een lijntje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Orginial het volgende:Gaat ze van d'r fietsje vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja... wat in GTST kan (Dennis in coma), kan ook in ONM...![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Orginial het volgende:hoezo valt ze in coma dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor hoe lang?
ik las dit ook net in de gids en moest ook direct aan Hillard denken!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:59 schreef haagse_elfje het volgende:
Komt Fred of Hillard weer op bezoek...? Ik hoop Fred dat hij haar dan helemaal verrot scheld net als Mevr Beukman gister bij Ilyas deed
Wup had 't laatst over 'n eng vogelvirus, dat blijkt achteraf geen gekke suggestiequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaat ze van d'r fietsje vallen?
Ik ruik een dood vogeltje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
ik las dit ook net in de gids en moest ook direct aan Hillard denken!
dat zou leuk zijn want dan kan Niels hem even mooi in elkaar beuken
[als het even kan met La Claire als persoonlijke cheerleader aan de zijlijn]
dat zal dan geen prettig luchtje zijn....quote:
Hillard moet z'n karwei nog afmaken!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
nou ja als 't nu niet om Hillard gaat, dan kunnen de schrijvertjes bij deze mijn idee overnemen......![]()
oh yeah....... [bijna vergeten!!]quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard moet z'n karwei nog afmaken!
quote:Robert krijgt Sophia tv trofee
Robert de la Haye heeft vorige week zijn opwachting gemaakt op Sophia tv. Sofia tv is een televisie kanaal van het Sophia kinderziekenhuis. Endemol draagt hier met de stichting Endemol Care for Kids aan bij door materiaal (camera's etc.) te leveren. Ook werken er een groot aantal Endemol medewerkers op vrijwillige basis regelmatig mee aan de live uitzendingen van dit kanaal.
Namens de stichting was Robert te gast in de live uitzending die gewijd was aan film- en televisie sterren. Hij had voor de kinderen een flinke lading gesigneerde foto's van zichzelf en de cast bij zich. en werd hem de hemd van het lijf gevraagd door de aanwezige kinderen. Vlak voor het eind van de uitzending wachtte Robert nog een verassing: presentator Petto overhandigde hem de Sophia tv-trofee. Robert beloofde dat deze een mooi plaatsje zou krijgen in het kantoor van Niels Richter in het AZB en dat hoopte de presentator al.
BRON: Yorin
als hij belooft een leukere tegenspeler uit te zoeken is hij uiteraard ook helemaal welkomquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef Iwan1976 het volgende:
En Fredje mag z'n gezicht ook wel weer 'ns laten zien in het AZB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |