De laatste 3 seconden van de (aan RTL 5 aangepaste!) aftiteling waren geweldig.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Wup het volgende:
voor de zappers: nu op RTL5 Jop Joris in herhaling van Blauw Blauw
haha ja sorry, ik was zelf ook aan het zappen tijdens reclame, ik wist niet dat het al afgelopen was,quote:Op zondag 30 januari 2005 23:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De laatste 3 seconden van de (aan RTL 5 aangepaste!) aftiteling waren geweldig.
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
hoe kan jij trouwens topic surfen met deze FMP.....
Maakt niet uit hoor... Ik heb de serie toentertijd via RTL4 gevolgd.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
haha ja sorry, ik was zelf ook aan het zappen tijdens reclame, ik wist niet dat het al afgelopen was,
Haha... leuk om weer terug te zien!quote:als troost het filmpje van de scene die ik zag
[ wat een verzameling soapkoppen daar zeg.. en het monstertje weer in volle glorie]
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/overig/2005-01-30_BlauwBlauw_JopJoris_001.jpg]afbeelding]
30 januari 2005, scene Blauw Blauw[/url] ~ [3.39 min; 9.3 Mb] ~
Dat was in afl. 1.5: "Zwoele nachten, eerste liefde" (MA. 29-10-2001). Jop Joris speelde de rol van 'Dennis'.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zo speelde Jop ook in een aflevering van Costa. Hij speelde daarin een vreselijke irritanteling die alleen maar op sex uit was.
Rutger & Lizzyquote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan valt er de volgende ronde tenminste nog iemand weg te stemmen.
Ik vind het veel erger dat ik tussen Bettina & Serge en Ellen & Daphne heb moeten kiezen.![]()
Jasminquote:SW: Die erste und eine der braven kommt von Jasmin: Hast du ein Haustier?
Aram: Jasmin: Ich hatte mal ein Hund namens Haplo, leider ist der nach wenige Monaten gestorben durch Staube (Hundekrankheit). Meine Eltern haben immer noch Hunde, und ich freue mich jedes Mal wenn ich sie sehe.
Beetje praktijkervaring voor z'n lijntje met Hugo kan geen kwaad.quote:SW: David fragt: Würdest du mal nur um es auszuprobieren mit einem jungen ins Bett gehen??
Aram: David: Um ganz ehrlich zu sein, hatte ich meine ersten sexullen Erfahrungen mit einen Mann und das ist auch okay. Ich habe aber festgestellt dass ich mehr auf Titten steh als auf schw....... Und ja also... Wenn’s ein Dreier wäre, vielleicht.
quote:SW: René wird noch intimer: Kommt man als Star überhaupt noch dazu zu onanieren?
Aram: René: Ohhhh, jaa, nee.....Jaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!
mag ik weer lanzaam binnen komen, ik zal voortaan beter na gaan denken en mijn blonde pruik aan de kapstok laten hangenquote:Op maandag 31 januari 2005 04:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Een interview uit 2002 met Aram van de Rest van onze oosterburen lees je hier.
[[url=http://swplus.streetwalk.de/swtalk/sitepix/vanderest10.jpg]afbeelding][/url]
Een paar 'hoogtepunten':
[..]
Jasmin
Haplo der Hund
[..]
Beetje praktijkervaring voor z'n lijntje met Hugo kan geen kwaad.
[..]
Met dank aan: www.soapvision.nl
Asjemenou...quote:Op maandag 31 januari 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
geen fok vanavond.... wat nu?!?!
Dat was Gerda Cronie uit Medisch Centrum West.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:20 schreef haagse_elfje het volgende:
De moeder van Kyra vond ik echt geweldig hulde![]()
ze kwam me wel heel bekend voor....quote:Op maandag 31 januari 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was Gerda Cronie uit Medisch Centrum West.
quote:
En ze speelde Mavis Zuidgeest, de tante van Bibi Zuidgeest (Jasmine Sendar) in Goudkust.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was Gerda Cronie uit Medisch Centrum West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |