komt niet eens in de buurt: ander hoofd, ander haar.... en zeker 10 jaar ouder!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:53 schreef soapie het volgende:
Ze lijkt niet op Yolanthe vind ik.....
Sabine staat waarschijnlijk achter Stijn/Bastiaanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:59 schreef Wup het volgende:
gokje van elfje is de beste tot nu toe
Sabine Koning staat helemaal niet op die foto
ow wat jammer dat ze niet gewoon terugkomt....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Woelli het volgende:
Het is Sandy Candau dat meisje.
Die foto is al een tijdje oud.
paar maanden geleden stond er in de hitkrant met paar een acteus met hun beste grap en toen stond Sandy er ook bij. en ze had ook die kleren aan.
ow dan moet ik even sorry zeggen.... was afgeleid door die achternaam....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Woelli het volgende:
Het is Sandy Candau dat meisje.
Die foto is al een tijdje oud.
paar maanden geleden stond er in de hitkrant met paar een acteus met hun beste grap en toen stond Sandy er ook bij. en ze had ook die kleren aan.
ja, dat dacht ik ook al. Wilde gaan typen, neequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind dat ze op Sylvie Meis![]()
lijkt....
Leek wel een broer van Jur van Elst.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die huispooier van Yvonne 1 wenkbrauw?
Wat heeft die kokosnoot 'm misdaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
als Tonnie een beetje ballen had gehad, had ie die kokosnoot tegen d'r hoofd gegooid...
Daarvoor heeft dat mietje Anneke BEUKman ingehuurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
"Sorry, ik moet eerst even iemand in elkaar beuken."
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro haltquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
eerste 10 minuten gemist maar leek wel complete uitzending....
yvonne's huispooier?!? en waarom zaten Joost en Julia er ineens bij als 'n setje...??
begreep dat Gyman een taakstraf heeft gehad?!.... goh origineel, is de zoveelste al.....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft dat mietje Anneke BEUKman ingehuurd.
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo. En hij zal ook wel die 6 maanden moeten zitten voor het inelkaar rossen van Mike. Renee kan toch niet liegen!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro halt
![]()
Levert weer de nodige confrontaties met Marjolein op.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef soapie het volgende:
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo.
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis. Hij begint binnekort met opnamen, dus hij komt nog terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo. En hij zal ook wel die 6 maanden moeten zitten voor het inelkaar rossen van Mike. Renee kan toch niet liegen!!!
Een gemis voor de mensheid.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:40 schreef Orginial het volgende:
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis.
Is er.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:34 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry offline waarom ben jij de laatste tijd niet online kmoet je ff wat vragen
aah jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis. Hij begint binnekort met opnamen, dus hij komt nog terug.
ja zoals ik al eerder zei: bij je jeugd komer er uberhaupt geen advocaten aan te pasquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro halt
Mike heeft de zelfde straf gekregen....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zoals ik al eerder zei: bij je jeugd komer er uberhaupt geen advocaten aan te pas
gaat via de jeugdreclassering... als 't dan al 'n taakstraf wordt, dan gaat 't idd naar Halt
maar normaal zou hier niet zo snel een taakstraf op komen hoor,
mag ie fijn naar Den Engh of 't Poortje [o.i.i.].
Hij moet dus niet zeuren maar blij wezen met zijn strafje, die hij waarschijnlijk -
net als Babette, Ticho, Lizzy en Carlo - in 't ziekenhuis mag uitvoeren...
heeft Mike dezelfde straf gekregen??
fight fight fightquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Levert weer de nodige confrontaties met Marjolein op.![]()
Ik zou bijna vragen hoe vaak jij in de bak hebt gezeten als je dit allemaal weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
ja zoals ik al eerder zei: bij je jeugd komer er uberhaupt geen advocaten aan te pas
gaat via de jeugdreclassering... als 't dan al 'n taakstraf wordt, dan gaat 't idd naar Halt
maar normaal zou hier niet zo snel een taakstraf op komen hoor,
mag ie fijn naar Den Engh of 't Poortje [o.i.i.].
Hij moet dus niet zeuren maar blij wezen met zijn strafje, die hij waarschijnlijk -
net als Babette, Ticho, Lizzy en Carlo - in 't ziekenhuis mag uitvoeren...
Ja, ze zaten samen bij de rechter (met als publiek Marjolein en Reneequote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
Ja + lijfstraf.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
Zal Renee leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Moet hij met Marjolijn naar bed?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo? Moet hij met Marjolijn naar bed?
quote:GYMAN COUWENBERG: "Dit is Hannibal Lecter, val me niet lastig."
quote:SHIRINA DELIC: "Al een echte Pascal Picasso." (over de tekening van Pascal van Mieghem)
quote:YVONNE HULST: "Hij heeft me geholpen met een paar kutwijven." (over Serge van Mieghem)
quote:TONNIE DE VRIES: "Klote-oerwoud!"
quote:TONNIE DE VRIES: "Verwend klotewijf ben je!" (over Tara van Walsum)
Zie je nou dat Tara kloten heeft?quote:TONNIE DE VRIES: "Verwend klotewijf ben je!" (over Tara van Walsum)
dat lachje van Bettina toen ze dit hoorde, helemaal trots op haar foute zoontje!!quote:YVONNE HULST: "Hij heeft me geholpen met een paar kutwijven." (over Serge van Mieghem)
Maar één van die kutwijven heeft hij dan toch aardig gepaald. Op dat mens zou ik kunnen slaan zonder moe te worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
dat lachje van Bettina toen ze dit hoorde, helemaal trots op haar foute zoontje!!
zij was erg vermakelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Anneke Beukman als Patiënte Van Waal (DI. 01-02-2005)
de grap hieraan is me even ontgaanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:59 schreef Wup het volgende:
wel lollig dat Pacal nog niet zindelijk is:)
deze scene was net begonnen toen ik de tv aanzette...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
zij was erg vermakelijk
jammer dat die sul van een Ilyas dat nou weer niet in de gaten had
De laatste keer dat Marnix begon over het natuurlijk overwicht van een arts viel er een dode dus dat is wel weer een lichtpuntje:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |