Ik had de OP al klaar voordat ik hem dichtgooide, en die van jou moest ik er alleen nog even tussen zettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Misstique het volgende:
Ik sta nu al in de OP, dat doe je snel..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Tammymara het volgende:
Misstique, Welke kleur is dat????
Moooooooooooooooooi!
Mijn fout sorry, mijn laptop viel uit voordat ik het had opgeslagen en toen was ik boos en wou ik het niet nog een keer doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had de OP al klaar voordat ik hem dichtgooide, en die van jou moest ik er alleen nog even tussen zetten
Trouwens, Wiki ook weer aangevuld met 2 topics, het is niet heel veel werk, maar toch fijn als het wel bijgehouden wordt
Haha, geeft niks en kan ik me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn fout sorry, mijn laptop viel uit voordat ik het had opgeslagen en toen was ik boos en wou ik het niet nog een keer doen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, geeft niks en kan ik me helemaal voorstellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]Vind je het serieus niet het leukste? Ik vind 't wel okay haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die nagels van Misstique erg mooi trouwens <3
Voor mijn site wil ik er iets van een plaatje erbij ofzo maar dan ben ik te moeilijk enzo maar ik ga er een nachtje over slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
waarvoor heb je een logo nodig dan?
[..]Is zo';n beroep waar je geen diploma voor nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffen
Maar sommige inzichten zijn hendig om te hebben.
Succes met je logo Bubsel. Tip, keep it simple en speel met spatiering (Ruimte tussen letters)
Ben nog steeds jaloers op jouw nagels!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
HoiErg druk, warm, moe en futloos! Nog 3 dagen en dan een daggie vrij
Zoya Charla
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen puf de mani te veranderen, dus ik loop hier al 3,5 dag mee...
Het is dan ook wel een hele mooie lak, ook 3 dagen lang lijkt mequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Charla
[ afbeelding ]
[..]Zodat ik het weer met jullie kan swappen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffenMijn moeder vond 'm ook geweldig, die krijgt dus binnenkort een kadootje
disclaimer
Voor het hoofd stoten of tegen de borst stuitenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
En Ren, er zijn echt wel andere opties dan zo'n buttugly helmer (sorry als ik mensen voor de borst stoot, maar ik vind ze echt lelijk![]()
). Te denken valt aan een leuk mandje of kistje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben nog steeds jaloers op jouw nagels!
True, vind die van mij ook niet mooi maar nuttig is het zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
En Ren, er zijn echt wel andere opties dan zo'n buttugly helmer (sorry als ik mensen voor de borst stoot, maar ik vind ze echt lelijk![]()
Nou begon je post zo goed....quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
Die blijf ik echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Charla
[ afbeelding ]
Dan staan jullie vanaf het volgende topic in de OP, want ik heb geen zin meer om die aan te passen, want ik wil een slaapje gaan doen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Nailoholic het volgende:
Das natuurlijk een hele goede.. Ik heb hem aangepast! Ook voor Sharana_LV:)
Oh, SQ wordt ook 1 keer op een taalfoutje betraptquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het hoofd stoten of tegen de borst stuiten
sorry
oh, okee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ze cool en dat was m`n wraak
Jmaar ik heb al een mooi kastje. En moet iets subtiels hebben om de rest van mijn spul in te stoppen zonder dat mensen denken van. Heujjj wat veel nagellakkkk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
t is niet alleen logo's maken hoor haha, dan had ik de opleiding niet eens gedaan geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is zo';n beroep waar je geen diploma voor nodig hebtMaar sommige inzichten zijn hendig om te hebben.
Succes met je logo Bubsel. Tip, keep it simple en speel met spatiering (Ruimte tussen letters)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Charla
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Vind je het serieus niet het leukste? Ik vind 't wel okay haha.nope, net zoals visitekaartjes, die 2 dingen heb ik zovaak gedaan dat t mn neus uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die nagels van Misstique erg mooi trouwens <3
doe mij maar lekker grote pagina's opmaken ala menukaarten, magazine pagina's & brochure's
SQ een helmer verdiend idd geen schoonheidsprijs, en t in elkaar zetten is zo irritantmaar verder zijn ze echt ideaal
![]()
Zo, en nu ga ik nfu oh 64 lakken want t word een zonnige dag![]()
"Weest trots op uw nagelpolishes!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar ik heb al een mooi kastje. En moet iets subtiels hebben om de rest van mijn spul in te stoppen zonder dat mensen denken van. Heujjj wat veel nagellakkkk.
Weet ik, ik doe een soortgelijke opleiding. Alleen dan de Digital media-kant, niet de grafische kant. Volgens mij vrij veeel hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 06:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
t is niet alleen logo's maken hoor haha, dan had ik de opleiding niet eens gedaan geloof ikgewoon alles wat met grafisch design te maken heeft van websites tot magazines etc.
Eigenlijk heb je daar wel gelijk in. Heb er nu wel de ruimte voor. ...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:
[..]
"Weest trots op uw nagelpolishes!!
Alleen de nagellakverslaafden weten dat helmer betekent: nagellakken!
De rest denkt suf: o, schoolspullen, administratieding.
OH NOES. Me wants!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
Nieuwe moodies van claires![]()
[ afbeelding ]
Me too!! Vooral die blauwe! Op MUA was er ook iemand die die coraal achtige op had, zag er erg leuk uit!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Me too!! Vooral die blauwe! Op MUA was er ook iemand die die coraal achtige op had, zag er erg leuk uit!
Datquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind de moodies wel leuk, maar heb er nog geen 1.
Oeh, likes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft Zoya Wicked & Wonderful swatches online: www.scrangie.com
Oeh, mooi!!! Lijkt die nou trouwens heel erg op Chainmail Charm? Iemand die dat weet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
revvvolution
Mooi lakje, die Zoya!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:12 schreef RenRen- het volgende:
Confronterend hoor. Ik maak altijd foto's van mijn linkerhand, want ik kan met links niet mijn camera stilhouden als ik foto's maak. Dus vandaag besloot ik het andersom te doen, en startte photoshop alvast op om mijn foto's te retoucheren. Was er bijna geen actie nodig![]()
[ afbeelding ]
Linkerhand, helemaaal rood ook bij mijn vingertoppen.
[ afbeelding ]
Onbewerkte rechterhand.![]()
Voor de nagellak, Zoya Adina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whie!! Hoe tof is dat!!quote:
Oh nee nog niet, thnx!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je al meegedaan aan mijn winactie? Ik geef een calm/wild weg
quote:OPI DS Top Coat
Designer series by OPI has won accolades around the world for its spectacular diamond-dust formula, its rich, glimmering shades and its unmatched glamour.
DST02 DS Top Coat $6.95
quote:OPI DS Top Coat NEW
Designer series by OPI has won accolades around the world for its spectacular diamond-dust formula, its rich, glimmering shades and its unmatched glamour.
OPI EXCLUSIVE PROWIDE BRUSH
Extravagantly lush and thick, the ProWide Brush is the ultimate brush and unlike any other you have ever used. This flat brush is precisely designed so that the specially-shaped bristles align in a stack, creating a smooth, flat surface. This revolutionary design allows the brush to hold more Nail Lacquer, spread it more quickly and evenly, and deliver a smooth, streak-free application. Apply Nail Lacquer by stroking the flat side of the brush along the nail from cuticle to tip.
DST03 DS Top Coat NEW $6.95
Dankjewel!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
@Lindytje (foto van Nune, want die kan ze zelf niet posten)
[ afbeelding ]
Links Chainmail Charm, rechts Revvvolution
Het zijn geen dupes
Daar ben ik ook vaak bang voor, maar dan gaat het toch goed. Misschien blijft hij iets te lang bij het postkantoor staan oid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef Aurelyx het volgende:
Mijn TD bestelling "moet" vandaag ook komen, anders ga ik douane-gezeik vrezen..
22-6 besteld en kwam dinsdag binnen, dus inderdaad een weekje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe lang duurt het nu ongeveer met TD dan?Een week hoor ik van sommigen?
Zo verder aan de header van mijn blog.
Bij mij de eerste keer iets langer, de tweede keer binnen een week. (ja, dus sinds ze weer verkopen he, 't is niet alsof ik maar twee bestellingen heb gedaan helaasquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe lang duurt het nu ongeveer met TD dan?Een week hoor ik van sommigen?
Zo verder aan de header van mijn blog.
What's up, hebben ze het te warm?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wordt er in werkomgevingen altijd zo belachelijk veel gemopperd, gemekkerd, gezanikt en gezeurd? Ik word er zelfs fysiek moe van, al dat gezucht en gesteun om me heen![]()
geen idee. Ik snap dat nooit, het kost zoveel energie. Terwijl positiviteit juist energie oplevertquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
What's up, hebben ze het te warm?
MIjn reactie is standaard om na al dat gemopper keihard 'begin de dag met een dansje' te zingen. Dan zijn ze weer even stil.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee. Ik snap dat nooit, het kost zoveel energie. Terwijl positiviteit juist energie oplevert
Neee, komt door de foto! In de schaduw is hij heel groen en in de zon vind ik hem heel paars met een beetje groene shimmer. Ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Holyme het volgende:
Hoi![]()
RenRen-, mooie kleurtjes, en Adina staat je goed! Ik heb 'm ook maar bij iedereen lijkt ie meer paars, bij mij issie echt groen de meeste tijd![]()
Heb nog geen TD bestelling gedaan, en sowieso al even niet meer besteld...met al die lakjes die hier voobij komen begint het nu toch wel te kriebelen hoor![]()
[ afbeelding ]
Nubar Petunia Sparkle, foto viel een beetje warm uit
Dankje, en ohh zal 'm dan met dit weer nog 'ns proberen! Paarsquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, komt door de foto! In de schaduw is hij heel groen en in de zon vind ik hem heel paars met een beetje groene shimmer. Ik vind hem wel mooi![]()
Ik zat net naar je blog te kijken, mooie kleur wel, niets voor mijMaar mooi bij je.
Ja, ik doe het met 1 post per dagquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:34 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dankje, en ohh zal 'm dan met dit weer nog 'ns proberen! Paars![]()
Zat ook naar jouw blog te kijken, hij kwam voorbij op m'n blogroll maar je hebt je post verwijdert ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:14 schreef milka82 het volgende:
Okee, ik heb een probleem... Hoe kom ik in vredesnaam aan 141! lakjes(net nagelwielen af, foto's komen later)! In december had ik er twee. Het zijn net konijnen zeg ik je, ze reproduceren zich!
Omdat men niets beters te doen heeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wordt er in werkomgevingen altijd zo belachelijk veel gemopperd, gemekkerd, gezanikt en gezeurd? Ik word er zelfs fysiek moe van, al dat gezucht en gesteun om me heen![]()
Jij hebt zo'n leuk watermerk! En natuurlijke mooie lakquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Holyme het volgende:
Hoi![]()
Linnie20v, staat je mooi!
SpaceInvaders, die staat ook nog op m'n wishlist![]()
RenRen-, mooie kleurtjes, en Adina staat je goed! Ik heb 'm ook maar bij iedereen lijkt ie meer paars, bij mij issie echt groen de meeste tijd![]()
Puckzzz, klinkt pijnlijk!![]()
Stormqueen, hopelijk is je dag snel voorbij, ben je van het gezeik af!
Heb nog geen TD bestelling gedaan, en sowieso al even niet meer besteld...met al die lakjes die hier voobij komen begint het nu toch wel te kriebelen hoor![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nouquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:14 schreef milka82 het volgende:
Okee, ik heb een probleem... Hoe kom ik in vredesnaam aan 141! lakjes(net nagelwielen af, foto's komen later)! In december had ik er twee. Het zijn net konijnen zeg ik je, ze reproduceren zich!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearAh, dat is klote voor je!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MTRO niks voor jou? Toerisme en dus talen.
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearAh, bah, wat shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Weer 3 rode en daarnaast ook nog een stapel cremes... nee, niet echt mijn ding. Misschien die bruine (die er overigens op vampyvarnish heel anders uit ziet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft Zoya Wicked & Wonderful swatches online: www.scrangie.com
Misschien ligt het aan mijn beeldscherm, maar vind ze behoorlijk hetzelfde eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
@Lindytje (foto van Nune, want die kan ze zelf niet posten)
[ afbeelding ]
Links Chainmail Charm, rechts Revvvolution
Het zijn geen dupes
Klinkt erg pijnlijk!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hi Ladies!
Ik ben veuls te druk voor Fok
Mooie nagel szie ik weer voorbijkomen
Ik heb links weer alles mijn eigen nagels zonder tips, rechts nog 3 te gaan.
Gisteren zaten we ff lekker in de jacuzzibegon van 1 nagel zo heel de gellaag af te weken. Dus daarna ff wat opgeruwd, primer erop en nieuwe gellaag erop. Ik dacht dat mijn vinger in de fik stond!! Dat heeft nog wel een uur zeer gedaan
Nice!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Holyme het volgende:
Hoi![]()
[ afbeelding ]
De basis van Chainmail Charm is bruin terwijl Revvvolution een grijze/charcoal basiskleur heeft. Ze lijken misschien op elkaar, maar het maakt ze geen dupes. (zie ook http://thelacquerfiles.blogspot.com )quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef mirannie het volgende:
Mijn eerste internationale swap is binnenHad Gosh green hawaii geswapt voor OPI blue moon lagoon. Ziet er prachtig uit in het flesje!! Morgen even swatchen denk ik.
[..]
Weer 3 rode en daarnaast ook nog een stapel cremes... nee, niet echt mijn ding. Misschien die bruine (die er overigens op vampyvarnish heel anders uit ziet.
All together vind ik het een beetje tegenvallen.
[..]
Misschien ligt het aan mijn beeldscherm, maar vind ze behoorlijk hetzelfde eigenlijk![]()
[..]
Klinkt erg pijnlijk!!
[..]
Nice!!
[..]
![]()
Ik snap af en toe ook niet waar ze vandaan komen.
Briljante kleurquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Mooie kleur, rotlak! Groovy Green.
[ afbeelding ]
China Glaze - CowGirl UpSerieus, wat een geweldige lak!
Oh, en ja, ik zie dat ie iets donkerder isquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi! Maar lijkt die niet wat op kaleidoscope him out?
Kaleidoscope Him Outquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en ja, ik zie dat ie iets donkerder is
die is blauw, deze is meer grijsachtigquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi! Maar lijkt die niet wat op kaleidoscope him out?
MAAH!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:36 schreef betty_sue het volgende:
Ik twijfel tussen OPI mad as a hatter en CG Kaleidoscope him out..
Help?!
En die konijnenlakjes![]()
Maar het gaat wel in een rap tempo inderdaad..
MAAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:36 schreef betty_sue het volgende:
Ik twijfel tussen OPI mad as a hatter en CG Kaleidoscope him out..
Help?!
En die konijnenlakjes![]()
Maar het gaat wel in een rap tempo inderdaad..
FOTOOOOOOOquote:
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearjeetje mina, dat is wel echt balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
5 lichtblauwe holo's??quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef mirannie het volgende:
Ik wilde een vergelijking doen met mijn 5 lichtblauwe holo's, maar de camera die ik gekocht heb, werkt voor geen meter... zelfs met mijn telefoon was de foto nog beter. Maar sowieso is de zon weg, dus doe het vandeweek nog wel even over met zon erbij.
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearMet het risico dat jij, en andere hier binnen dit topic, me nu niet meer zo aardig vinden, vraag ik me toch af of je dan wel hard genoeg gestudeerd hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien je vorig jaar ook al gezakt bent? Mocht je er inderdaad KEIHARD voor gegaan zijn, dan denk ik dat het beter is dat je nu naar MBO moet, want op het HBO had je het dan ook ontzettend lastig gekregen... Alles gebeurt om een reden, dit waarschijnlijk ook, omdat het waarschijnlijk beter voor je is, ondanks dat je het moeilijk vindt om dat nu te geloven. Maar alles komt goed!
![]()
Ik zou even met de studiebegeleider op school gaan praten over MBO-opleidingen. Zelf weet ik daar niet veel van af, maar ik vond die toerisme-opleiding wel een goede tip!![]()
Mooi kleurtje!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Nitos het volgende:
OPI Do You Lilac It?
Maakt m'n handen bruiner!
Is echter wel superlelijk geworden door de slechte Catrice topcoat!![]()
[ afbeelding ]
Ja, is toch stom! Zie iedereen mooie foto's maken, dus dacht, ik schaf ook een camera aan en dan krijg ik alleen maar slechte foto'squote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Nitos het volgende:
[..]
5 lichtblauwe holo's??![]()
![]()
Ben wel heel erg benieuwd nu!!
Wel klote dat je nieuwe camera zo zuigt...
Welke voor camera heb je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!!
[..]
Ja, is toch stom! Zie iedereen mooie foto's maken, dus dacht, ik schaf ook een camera aan en dan krijg ik alleen maar slechte foto's![]()
Maar de 5 lichtblauwe holo's zijn: OPI blue moon lagoon, OPI ds sapphire, CG 2Nite, CG kaleidoscope him out, Milani cyberspace
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Nitos het volgende:
Mocht je er inderdaad KEIHARD voor gegaan zijn, dan denk ik dat het beter is dat je nu naar MBO moet, want op het HBO had je het dan ook ontzettend lastig gekregen...
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearp.s. Je kunt ook vaak havo ergens anders volgen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet de school waar ik op gezeten heb (mbo) heeft verschillende gebouwen en overal, en die heeft er ook een genaamd educatie, en op die school kun je havo doen.en het is niet echt een middelbare school oid. Een paar vriendinnen hebben dat gedaan omdat ze niet van middelbare school van vmbo naar havo mochten.
misschien ook zoiets bij jou in de buurt?
MBO zou ik proberen te vermijden, dat is gewoon kut. Overal een zooitje ongeregeld.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearOh, wat k#tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Ooi86 het volgende:
@ Disconnected: Ah, dat zuigt. Balen joh!![]()
@ Nitos: Gezellig kleurtje voor dit weer![]()
@ Pumpkin Soup: Coole nageltjes!
Mijn lakje voor vandaag:
Nubar Indigo Illusion in de zon![]()
[ afbeelding ]
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearAch wijffie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je geen staatsexamen afleggen ofzo?
quote:Hij is zoooo mooi!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Holyme het volgende:
Hoi![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een ideetje met die lak, hopelijk werkt het en kan ik straks het resultaat postenToch wel heul mooi jaquote:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Nitos het volgende:
OPI Do You Lilac It?
Maakt m'n handen bruiner!
Is echter wel superlelijk geworden door de slechte Catrice topcoat!![]()
Edit: Hahaha, kijk mijn voetje daaronder!Wist niet dat ik die meegefotografeerd had!
[ afbeelding ]wtf, snel wegpleuren die TCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooohhhquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Ooi86 het volgende:
@ Disconnected: Ah, dat zuigt. Balen joh!![]()
@ Nitos: Gezellig kleurtje voor dit weer![]()
@ Pumpkin Soup: Coole nageltjes!
Mijn lakje voor vandaag:
Nubar Indigo Illusion in de zon![]()
[ afbeelding ]Wat een feestelijk geheelquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:28 schreef Tammymara het volgende:
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits
[ afbeelding ]
(zoon wilde ook foto maken dus daarom de debiele pose)
disclaimer
Naais!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn faaltjes van vandaag
Zoya - Yummy en OPI Dripdry
[ afbeelding ]
En wat voor mezelf en correctie stiften voor Holyme
[ afbeelding ]
Yup. Nu hopen dat Bubseltjes contactpersoon snel het pakketje verstuurd, dan heb ik the holy grail topcoat, David!quote:
Wat is een Franken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Heb vanmiddag m'n eerste Franken gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ziet er veelbelovend uit!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een franken is een mix van verschillende nagellakkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Nitos het volgende:
[..]
Wat is een Franken?Een mix van nagellakjes die je over hebt? Wat heb je er allemaal ingedaan?
En heet 'ie nu Cedric??
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Daph_ het volgende:
Dus nu heet ie Aparecium (idee van bernies)
Was een idee van bernies! Aparecium is een spreuk in de Harry Potter series:quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
@Holyme: mooi die petunia!
@Daph: gaaf, hoe kom je nu aan Aparecium?
quote:Aparecium is a spell that forces invisible ink to appear. It is also possible this spell can be used to make other invisible things reveal themselves. Hermione Granger used this spell on Tom Riddle's Diary to see if anything could be read. Nothing appeared after she used the spell because that was not the enchantment placed on the book.
ok, grappig! (Nooit Harry Potter gekeken (I knowquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was een idee van bernies! Aparecium is een spreuk in de Harry Potter series:
[..]
Je kunt er wat extra's bijdoen, het ligt er meestal een beetje aan hoeveel lakken je swaptquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Holyme het volgende:
OmgBen met m'n eerste swapje bezig, een van die nieuwe moodies
![]()
En dan log ik hier in, zie ik dat Bubseltje stiften voor me heeft![]()
Geloof dat hier wel wat mensen eerder geswapt hebben, doen jullie d'r normaal nog wat extra's bij? En kan je naar US het beste in een envelop doen, of moet dat dan weer allemaal in een pakketje en extra aangeven wat 't is? Ben er nog allemaal nieuw mee![]()
Diconnected,![]()
mirannie, misschien zit er ergens een instelling die je helpt? Wel jammer dat het niet goed werkt.
Nitos, gaaf kleurtje!
pumpkinsoup, grappig met kant
Ooi86, oeh, mooi![]()
-Bubseltje-, dankjewelen leuk faaltje
Tammymara, woah lekker fel!
Stormqueen, je kan er stempels ook leuk mee inkleuren, en nu ben ik nieuwsgierig wat jij van plan bent
Daph_, ziet er leuk uit!
Haha nee volgens mij komt het ook alleen voor in de boeken. Ik ben nogal fan van de HP series dus ik wilde per se een naam die daarmee te maken had hahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
ok, grappig! (Nooit Harry Potter gekeken (I know) dus had geen flauw idee)
Lieve stashquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Franneh het volgende:
Mijn kleine nagelcreaplank was echt een gigantische k**zooi dus heb het maar eens gesorteerd en opgeruimd.
Ook nieuwe nail wheels binnen dus die heb ik genummerd en een beetje ingedeeld.![]()
Ik vind dat ik veel te weinig lakjes heb.![]()
2 nieuwe scale effect binnen van Golden Rose ook.![]()
Je ziet sommige kleuren alleen niet goed op de foto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met leuke gratis WK stickers die waarschijnlijk niet eens meer uit de verpakking hoeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goed als netjes opgeruimd!
Leuk kleurtje!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Jummy ik vind die naam zo lief daarom had ik hem uitgekozen bij maiandjays![]()
En een slechte telefooncamerafoto
Wat een schattig stashjequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Franneh het volgende:
Mijn kleine nagelcreaplank was echt een gigantische k**zooi dus heb het maar eens gesorteerd en opgeruimd.
Ook nieuwe nail wheels binnen dus die heb ik genummerd en een beetje ingedeeld.![]()
Ik vind dat ik veel te weinig lakjes heb.![]()
2 nieuwe scale effect binnen van Golden Rose ook.![]()
Je ziet sommige kleuren alleen niet goed op de foto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met leuke gratis WK stickers die waarschijnlijk niet eens meer uit de verpakking hoeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goed als netjes opgeruimd!
Oeh, die is mooi!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef betty_sue het volgende:
'avond ladies.
Teveel foto's om te onthouden voor mij but love them all.
Hier mijn Herome Kuala Lumpur
[ afbeelding ]
Thank you!quote:
Die zijn gewoon idd zo gewild dat ze haast niet meer zijn te krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef betty_sue het volgende:
CG Let's do it 3d en OPI Mad As A Hatter staan allebei niet op TD...
Weet iemand een vergelijkbare die er wel bij is, en betekent dit dat ze nu al beperkt zijn?
Nu kom ik maar aan 2 lakjes...beetje kansloos
Amour Rain Glitter lijkt op MAAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef betty_sue het volgende:
CG Let's do it 3d en OPI Mad As A Hatter staan allebei niet op TD...
Weet iemand een vergelijkbare die er wel bij is, en betekent dit dat ze nu al beperkt zijn?
Nu kom ik maar aan 2 lakjes...beetje kansloos
Als je hem echt wil hebben is dat wel een optie ja. Die enkele die daar nog staan staan er alleen nog omdat ze zo duur zijn. Voor de rest zijn ze overal uitverkocht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef betty_sue het volgende:
Hmm...in de DA naast mij staat MAAH nog, dus wel aan te raden om die gewoon te kopen ook al is het voor zoveel geld?
Mocht ik hem toch niet briljant vinden kan ik altijd nog iets luxe swappen..
Nu heb ik dus nog maar 1 lakje voor TD![]()
Misschien had ik eerst een wishlist moeten hebben
Neem gewoon de tijd om een leuke lijst samen te stellen en ga dan pas bestellen. Anders kan het tegenvallenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef betty_sue het volgende:
Hmm...in de DA naast mij staat MAAH nog, dus wel aan te raden om die gewoon te kopen ook al is het voor zoveel geld?
Mocht ik hem toch niet briljant vinden kan ik altijd nog iets luxe swappen..
Nu heb ik dus nog maar 1 lakje voor TD![]()
Misschien had ik eerst een wishlist moeten hebben
Tof! Het lijkt wel een beetje op LA Girl Overdosequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
In het echt is het waaay more bling:
[ afbeelding ]
2 laagjes Fubar Petunia Sparkle, 1 laagje Fubar Sky Sparkle
Ik moest denken aan Disco Mix van Models ownquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tof! Het lijkt wel een beetje op LA Girl Overdose
Dat is net disco mix!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf lakkiequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh ik ben heel benieuwd naar een swatch hiervanquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sjiek!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:10 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
NOTD Amster-damsel in distress
Weer erg veel moois voorbij zien komen
Dit heb ik tot op heden bij al mijn TD bestellingen gehad. Zelfs lang nadat ze al binnen waren stond dit bericht er nog. Het wordt gewoon niet ge-update.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Mss het volgende:
Ik vind het echt heel raar, mijn TD bestelling van 20/6 staat nog altijd op
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 20, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Terwijl die van 30/6 gewoon op shipped staat, net als alle andere. Weet iemand wat ik hiermee moet?
Fantasea is gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Jeuj, wat het is plakkerig warmGa morgen alles bijlezen dames!
Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi)
[ link | afbeelding ]
Vervelend, maar je hebt wel een i-mac.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:
Fantasea![]()
die staat ook op mijn wishlist!
En mag ik even klagen? Ik heb 3 juni een iMac gekocht en nu gewoon een verticale lijn met blauwe dode/lui/whatever pixels. Me is angry en morgen hang ik aan de telefoon met de apple reseller. Grrr...
Gelukkig heb je nog garantie, maar het is wel ernstig dat je zo snel zo'n groot defect hebt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:
Fantasea![]()
En mag ik even klagen? Ik heb 3 juni een iMac gekocht en nu gewoon een verticale lijn met blauwe dode/lui/whatever pixels. Me is angry en morgen hang ik aan de telefoon met de apple reseller. Grrr...
ik heb een factuurmail gekregn en daarna een bestellingmail. Volgens mij sturen ze geen shipping mailquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
Dram wel een beetje door want anders schepen ze je af met dat er in de voorwaarden staat dat je een bepaald aantal dode pixels moet hebben voordat ze het vervangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:
Fantasea![]()
Hoe lang duurt het ongeveer voor je de bestelling binnen krijgt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb een factuurmail gekregn en daarna een bestellingmail. Volgens mij sturen ze geen shipping mail![]()
Heb zelf woensdag besteld dacht ik, of dinsdag
Geen idee, hoop vandaag! Ik bestelde altijd bij viis, dit is de eerste keer bij nfu oh NLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer voor je de bestelling binnen krijgt?
staat bij threatments -> start & finish productsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke ik kan dus echt niet vinden waar die cuticle remover staat... Is dat deze site?:
http://www.nfuoh-nederland.nl
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dames, werkelijk praaachtige kleurtjes!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi)
[ link | afbeelding ]
Ik zie 'm ook niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke ik kan dus echt niet vinden waar die cuticle remover staat... Is dat deze site?:
http://www.nfuoh-nederland.nl
Thankies!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staat bij threatments -> start & finish products
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Nailoholic het volgende:
Serieus... Claire's moet ophouden mooie nagellakjes te maken! Me want those flakies! Zeker ook niet in NL verkrijgbaar
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
CC Age of aquarius
Niet kleur accuraat. Hij is in het echt turquoise groenig, en fel.
en ik ga voortaan maar mnfoto´s met een digitale camera maken, want hier word ik echt chaggo van. Vorige BB maakte mooiere foto´s
Succes met je eerste dagje!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de geel/blauwe moodie op. Maar hij is alleen maar geel![]()
Over half uurtje vertrekken voor 1e dag op nieuw werk
Ik laat me echt niet afschepen, ik betaal geen 1100 euro voor een apparaat wat na nog geen maand al defect isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dram wel een beetje door want anders schepen ze je af met dat er in de voorwaarden staat dat je een bepaald aantal dode pixels moet hebben voordat ze het vervangen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:15 schreef mirannie het volgende:
Aaaaahhh!! Er komt ook in ieder geval 1 nieuwe OPI DS uit![]()
Hij heet DS Magic en de kleur is royal blue. Ben benieuwd!! Heb alleen een plaatje van het flesje gezien en dat ziet er nog niet heel veelbelovend uit, maar je weet maar nooit.
Erg mooie kleurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuke kleur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet meerHij stond bij Treatments
daar staat ie nog
ik kijk met m'n neus
In de kruidvat-actie Gosh Gasoline meegenomen (naast de holo die ik echt wilde hebben).. Stukken mooier dan wat ik er van verwacht had en lakt ook een stuk lekkerder dan eerdere Gosh lakken![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een keer leren hoe ik knappe foto's met een hand kan maken
Heerlijk zomers kleurtjequote:
*gaat meteen zoeken*quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zag het op makeupalley.com gisteravond...
Tnxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://makeupalley.com/m_111986859
Ik heb het helaas ook een keer gehad, status veranderde niet, maar pakje was wel bij de douane blijven hangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef milka82 het volgende:
potver, nog steeds geen spoor van TD! Ik vrees met grote vrezen alhoewel er bij de bestellingsstatus niets van douane staat.....
Magic & Radiance inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tnx![]()
Maar ik zie 2 nieuwe DSjes?? Ooh hier word ik blij van![]()
Ik kan het niet erg goed lezen op mijn schermpje, maar de andere heet Radiance?
Zoet kleurtjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Magic & Radiance inderdaad
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Succes en hopen dat ze niet al te langzaam zijn met de reparatie. IMacquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:06 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet afschepen, ik betaal geen 1100 euro voor een apparaat wat na nog geen maand al defect isEn als ze me boos krijgen word ik heeeeel boos haha en ga ik instanties erbij halen, werkt altijd
![]()
@Tanteklara: Haha ja dat wel, maar ik wil een iMac die gewoon werkt en niet met zo'n lelijke lijn..
Ik ga nu bellen en dan nagels lakken voor de gemoedsrust haha!
*edit: Gebeld, volgende week langsbrengen. Komt niet vaak voor... Overkomt mij natuurlijk weerAls ie met 2 weken stuk was gegaan had ik een nieuwe gekregen, nu moet ie gerepareerd worden, nieuw beeldscherm
![]()
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
Ik wil ook mijn Models Ownquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Yay, m'n Models Own is er.(Met dat voetbalgedoe besteld, dus iets langer dan een week geloof ik)
Nu het echt grote dilemma: wat smeer ik op voor die bruiloft vanmiddag...
Ben benieuwd of ik al iets heb... Denk het niet, dan hadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat niet
Wachten is evil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn Models Ownwachten duurt lang
Ik ben verslaafd aan INM Out The Door, David gebruik ik ook wel, maar da's meestal voor teennagelsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef AmyGrace het volgende:
En Seche Vite geeft shrinkageHad gewoon niet vreemd moeten gaan, INM Out The Door is veul fijner...
![]()
Maar ik ben ook heel benieuwd naar David!
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan INM Out The Door, David gebruik ik ook wel, maar da's meestal voor teennagels![]()
Ik mag ook wel antwoorden toch?quote:
FIjn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg die cuticle removerIk had die van Herome en die deed dus niks voor mij, maar deze
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
UhhhhhIk ben gewoon gelijk hysterisch aan de slag gegaan
omg wat een nubsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat niet
Het is echt geen 38 graden hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:14 schreef Linnie20v het volgende:
*zucht* Heb een middagje vrij vanwege voetbal maar 't was en is teringdruk op 't werk, daarbij migraine en die hitte....Why?? De thermo geeft in de tuin, in de schaduw, 38 graden aan![]()
Heb nu Nubar Jewel op, foto komt later vandaag hoop ik.
Het maakt je nagelriemen zacht, zodat je ze terug kunt duwen en de stukjes dode huid kunt verwijderen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:11 schreef k_i_m het volgende:
Heu, ik vraag me al maanden af wat cuticle remover doet. Verwijdert het je nagelriemen, of kan je daarmee nagellak van je nagelriemen halen?.
Hier in Limburg is het sowieso altijd warmer dan het weerbericht aangeeft.quote:
Oh oke, ik woon dichtbij de kust in midden nederland, en hier is het 30 graden, dus dan zou 38 daar inderdaad wel kunnen. Zou het niet uit kunnen houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Hier in Limburg is het sowieso altijd warmer dan het weer aangeeft.
Tuin op het zuiden en onder het zonnescherm, dus ja de thermo geeft echt wel een goede indicatie aan.
Ah, dus weer iets anders dan ik zelf had bedachtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Het maakt je nagelriemen zacht, zodat je ze terug kunt duwen en de stukjes dode huid kunt verwijderen..
Ik zit binnen op de bank, tv gaat zo aan voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh oke, ik woon dichtbij de kust in midden nederland, en hier is het 30 graden, dus dan zou 38 daar inderdaad wel kunnen. Zou het niet uit kunnen houden
Gaaf!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Die eerste is echt heel leuk gedaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat ik nu in het juiste topic zit te posten maar hier zijn mijn nagels. Ze zijn niet helemaal mooi. Het paarse (Catrice - wrapped around my finger) randje had netter gekund maar het was half 1 toen ik dit deed.![]()
En hier nog Gosh Flamingo:
[ afbeelding ]
2 laagjes en een topcoat. Heeft 3 dagen keurig gezeten en toen was ik hem zat dus over de houdbaarheid kan ik weinig zeggen.![]()
thanksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef E.T. het volgende:
had enchantra maandag de princess stempellak in de aanbieding, nu zijn de image-plates 50% korting
Heb gisteren transparante top coat van Konad via Boozyshop.nl gekocht. Is goedkoper qua verzendkosten en de stempellakjes zijn volgensmij ook goedkoper. Dat weet ik niet zeker. Met een aanbieding ben je denk ik beter af. Maar de verzendkosten via Boozy zijn maar 1,95. Is overigens de 1e keer dat ik daar bestel dus het is afwachten of het bevalt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef E.T. het volgende:
had enchantra maandag de princess stempellak in de aanbieding, nu zijn de image-plates 50% korting
Thanx!quote:
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah top!! Nou ja, dan ga ik denk ik voor de Milani, is een stuk makkelijker aan te komen dan sexagonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Speciaal voor mirannie:
[ afbeelding ]
Links Milani 3D, rechts Sexagon!
Ennnn mijn snelle swatches:
[ afbeelding ]
Cuckoo For This Color & Diva Of Geneva
Shit, waarschijnlijk te laat nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef E.T. het volgende:
In Amsterdam (Kalverstraat) en Rotterdam (wc Zuidplein) heb je een Claire's zitten en in de UK zitten ze volgensmij overal wel. Waar ik ben geweest (Torquay - South Devon) zat een Claire's.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...
Weet iemand wat er aan Claire's nagellak in Nl. te krijgen (en evt. in de U.K.) is?
Enige verschil is de dekking, de China Glaze dekt veel beter maar verder zijn ze gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah top!! Nou ja, dan ga ik denk ik voor de Milani, is een stuk makkelijker aan te komen dan sexagon
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een envelop gemist denk ik er werd rond 9 uur aangebeld en ik had geen zin om uit bed te komen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:58 schreef betty_sue het volgende:
Even tussendoor een WAAAAAH post!
Net Mad as a hatter gekocht and i love it sooooo much!!!!
Vanavond teruglezen maar moest gewoon even juichen![]()
![]()
Ik ben officieel kansloos
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef es70 het volgende:
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...
verlengd ivm winst!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah top!! Nou ja, dan ga ik denk ik voor de Milani, is een stuk makkelijker aan te komen dan sexagon
[..]
Shit, waarschijnlijk te laat nu
Ik denk het niet, ze was namelijk wel aan het rommelen om het naar binnen te krijgen, dat kon ik horen (dus ik was al op weg naar de hal). Ik vond het flesje trouwens niet slim verpakt; gewoon in een grote envelop gekwakt, geen extra bescherming.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik er nog even over nadenkenquote:
same here.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze was namelijk wel aan het rommelen om het naar binnen te krijgen, dat kon ik horen (dus ik was al op weg naar de hal). Ik vond het flesje trouwens niet slim verpakt; gewoon in een grote envelop gekwakt, geen extra bescherming.
Zijn er meer mensen die weleens bij enchantra hebben besteld zonder eerst een account aan te maken? Ik heb namelijk geen bevestigingsmail gehad en ik vraag me af of dat daar door komt...
Oooh, gelukkig, was al bang dat ik iets fout had gedaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
same here.
ook niet van betaling
zal wel door de drukte komen ofzo, of doordat ze er niet zijn
ja dat heb ik ook haha, ik gebruik mijne heel weinig..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik er nog even over nadenken
Is eigenlijk wel goed dat ik erover kan nadenken, want ik blijf kopen anders. En soms denk ik dan achteraf: was dat nou echt nodig
Oeps, verkeerd gevraagd I guessquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
In Amsterdam (Kalverstraat) en Rotterdam (wc Zuidplein) heb je een Claire's zitten en in de UK zitten ze volgensmij overal wel. Waar ik ben geweest (Torquay - South Devon) zat een Claire's.
Edit: http://www.claires.com/locator/locator.asp?oname=&ostreet=&ocity=&ostate=&opostalcode=&ocountry=NL&oradius=5&ounits=mi&olat=-100&olng=-200
Nope.. ik weet niet wat Claire's in NL aan nagellak verkoopt..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:03 schreef es70 het volgende:
Ik bedoelde meer qua collectie eigenlijk, de moodies zijn hier toch niet te krijgen bijv.?
momenteel van die 3 kleurtjes in 1 potje, matte lakjes, matte topcoat, en verder vrij veel verschillende kleuren, niks speciaalsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nope.. ik weet niet wat Claire's in NL aan nagellak verkoopt..
Niets interessants zo te horenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
momenteel van die 3 kleurtjes in 1 potje, matte lakjes, matte topcoat, en verder vrij veel verschillende kleuren, niks speciaals
neuh, niet echt.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
Hoe komen jullie aan amerikaanse contacten? MUA?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef Holyme het volgende:
Franneh, leuk faaltje![]()
Dwyn, mooie kleurtjes!
[ afbeelding ]
CG Something Sweet.
Ja, volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef kieskleurig het volgende:
Leuk die nagelwielen. Volgens mij houd je wel van blauwe lakjes![]()
Nr's 2, 16, 60 en 92 welke lakjes zijn dat?
Je moet niet vergeten dat in Amerika alles veel verder uit elkaar ligt. Gewone post voor het land zelf wordt gewoon opgehaald en voor het buitenland moet men in Amerika helemaal naar het postkantoor en in de rij gaan staan. Als je dan ook nog misschien een reguliere baan ernaast hebt, kan ik me voorstellen dat je buitenlandpakjes opspaart. Zo kan het voorkomen dat sommige ebayers lang doen over het verzenden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef mirannie het volgende:
Iemand hier toevallig pas geleden nog bij sparkling*nails besteld? Deze keer heeft ze er maar liefst een week over gedaan voor het verzonden werd. Het duurt echt steeds langer.
Dankje, wel erg dat ik nr 16 dus zelf heb en niet eens herkendequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.![]()
2 is OPI - Color of the Zen-tury.
16 is Claires Mood Polish - Calm/Wild
60 is Catrice - Poison me, Poison you
92 is OPI - Chicaco Champagne Toast.
Zou best kunnen maar vroeger ging het een stuk sneller.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat in Amerika alles veel verder uit elkaar ligt. Gewone post voor het land zelf wordt gewoon opgehaald en voor het buitenland moet men in Amerika helemaal naar het postkantoor en in de rij gaan staan. Als je dan ook nog misschien een reguliere baan ernaast hebt, kan ik me voorstellen dat je buitenlandpakjes opspaart. Zo kan het voorkomen dat sommige ebayers lang doen over het verzenden.
Alweer zo mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie kleurtjes!
[ afbeelding ]
CG Something Sweet.
Haha, hij staat ook niet heel duidelijk op de foto. Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dankje, wel erg dat ik nr 16 dus zelf heb en niet eens herkende
Oh, maar dat snap ik wel. Ik weet dat alles ver uit elkaar ligt. Alleen duurt het gewoon steeds langer. Bij elke keer dat ik bestel, lijkt er 1 of 2 dagen bij te komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat in Amerika alles veel verder uit elkaar ligt. Gewone post voor het land zelf wordt gewoon opgehaald en voor het buitenland moet men in Amerika helemaal naar het postkantoor en in de rij gaan staan. Als je dan ook nog misschien een reguliere baan ernaast hebt, kan ik me voorstellen dat je buitenlandpakjes opspaart. Zo kan het voorkomen dat sommige ebayers lang doen over het verzenden.
of andere in amerika verkrijgbare toffe lakken?quote:Piggy Polish, Fingerpaints, Ulta (regular and professional), some Wet-N-Wild, Hard Candy, Pure Ice, Petite,
Ulta Glam Goth set!! Swatches: http://littlemusicboxes.b(...)a-glam-goth-set.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
weten jullie aanraders t enoemen van deze lakjes
[..]
of andere in amerika verkrijgbare toffe lakken?
daar zit wel wat leuks tussen, thanks!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ulta Glam Goth set!! Swatches: http://littlemusicboxes.b(...)a-glam-goth-set.html
Hard Candy Mr Wrong, Wet n Wild Night Prowl (evt black creme voor stempelen)
Chelsea en Chameleon en Toma hebben mooie duochromesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
weten jullie aanraders t enoemen van deze lakjes
[..]
of andere in amerika verkrijgbare toffe lakken?
Inderdaad, en die laagjes glitter schelen weer schrob werkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
Holo's zijn goed dekkend. Daar doe ik niets onder.
Glitters zoals MAAH kunnen een andere basiskleur goed gebruiken. Hoeft niet, maar het scheelt dan wel twee laagjes glitter
MAAH is 1 en al glitterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef betty_sue het volgende:
Ah, kijk. Duidelijk. Morgen eens met iets anders proberen.
Ik dacht dat MAAH een holo was. Moet nog veel leren
Eerste dagen zijn altijd vreselijk.. Zeker met deze hitte.
Komt vast goed!
Slaap lekker dames!
Lacquerized heeft een super post gemaakt over verschillende finishes: http://www.lacquerized.com/2010/04/finish-it-up.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef betty_sue het volgende:
Ah, kijk. Duidelijk. Morgen eens met iets anders proberen.
Ik dacht dat MAAH een holo was. Moet nog veel leren
Eerste dagen zijn altijd vreselijk.. Zeker met deze hitte.
Komt vast goed!
Slaap lekker dames!
Ik heb meer problemen met de droogtijd van veel CG lakjesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben ik de enige die soms gek wordt van China Glaze? Ik vind die OMG collectie echt zwaar verrot lakken!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie kleurtjes!
[ afbeelding ]
CG Something Sweet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad, en die laagjes glitter schelen weer schrob werk![]()
Mijn eerste dag was zwaar, warm en rommelig. Weet nog niet wat ik er van vind.
(Essence schap helemaal leeg, Catrice ookNieuwe collectie zit er nog niet eens in
)
Die zijn van een LE van essence denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag ergens in een post van iemand Nederland Voetbal stickertjes. Hoe kom ik aan die stickertjes? Ik vind ze tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |