abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83555787
En Seche Vite geeft shrinkage Had gewoon niet vreemd moeten gaan, INM Out The Door is veul fijner...
Maar ik ben ook heel benieuwd naar David!
pi_83555940
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Mss het volgende:
Ik vind het echt heel raar, mijn TD bestelling van 20/6 staat nog altijd op

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 20, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Terwijl die van 30/6 gewoon op shipped staat, net als alle andere. Weet iemand wat ik hiermee moet?
Dit heb ik tot op heden bij al mijn TD bestellingen gehad. Zelfs lang nadat ze al binnen waren stond dit bericht er nog. Het wordt gewoon niet ge-update.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Jeuj, wat het is plakkerig warm Ga morgen alles bijlezen dames!

Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi )

[ link | afbeelding ]
Fantasea is gewoon

Welterusten
pi_83556738
Fantasea die staat ook op mijn wishlist!

En mag ik even klagen? Ik heb 3 juni een iMac gekocht en nu gewoon een verticale lijn met blauwe dode/lui/whatever pixels. Me is angry en morgen hang ik aan de telefoon met de apple reseller. Grrr...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 07:12:18 #179
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_83558688
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:

En mag ik even klagen? Ik heb 3 juni een iMac gekocht en nu gewoon een verticale lijn met blauwe dode/lui/whatever pixels. Me is angry en morgen hang ik aan de telefoon met de apple reseller. Grrr...
Vervelend, maar je hebt wel een i-mac.

Het is nu net zo warm als toen ik ging slapen om 22.00 uur. beh.

Gisteren 9 lakjes binnen gekregen. En ze zitten nu op mijn nagels. Straks poging 134 om foto's van mijn nagels te maken.
pi_83558766
quote:

Gelukkig heb je nog garantie, maar het is wel ernstig dat je zo snel zo'n groot defect hebt!
I had a signature once. It was awful.
pi_83559039
Morgen

Stormqueen, tof geworden!

kieskleurig, niet mijn kleur, maar hij staat je mooi

Mss, even TD bellen/mailen? Klinkt alsof je pakje voorgemeld is, maar niet op dat postkantoorgebeuren gearriveerd is. Ik kreeg altijd een andere melding dat ze het pakje hadden als ik me niet vergis, en die melding bleef dan ook staan ookal had ik het pakje al.

AmyGrace, mooi zo in de zon

Nailoholic, da's balen!

tanteklara, jaaa foto's van je nieuwe aanwinsten
pi_83560029
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
pi_83560076
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
ik heb een factuurmail gekregn en daarna een bestellingmail. Volgens mij sturen ze geen shipping mail
Heb zelf woensdag besteld dacht ik, of dinsdag
pi_83560097
quote:

Dram wel een beetje door want anders schepen ze je af met dat er in de voorwaarden staat dat je een bepaald aantal dode pixels moet hebben voordat ze het vervangen
pi_83560215
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb een factuurmail gekregn en daarna een bestellingmail. Volgens mij sturen ze geen shipping mail
Heb zelf woensdag besteld dacht ik, of dinsdag
Hoe lang duurt het ongeveer voor je de bestelling binnen krijgt?
pi_83560369
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:07 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het ongeveer voor je de bestelling binnen krijgt?
Geen idee, hoop vandaag! Ik bestelde altijd bij viis, dit is de eerste keer bij nfu oh NL
pi_83560787
Oke ik kan dus echt niet vinden waar die cuticle remover staat... Is dat deze site?:
http://www.nfuoh-nederland.nl
pi_83560946
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke ik kan dus echt niet vinden waar die cuticle remover staat... Is dat deze site?:
staat bij threatments -> start & finish products
pi_83561046
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
In het echt is het waaay more bling:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2 laagjes Fubar Petunia Sparkle, 1 laagje Fubar Sky Sparkle
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Jeuj, wat het is plakkerig warm Ga morgen alles bijlezen dames!

Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi )

[ link | afbeelding ]
Dames, werkelijk praaachtige kleurtjes!!!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:50:27 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83561053
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie 'm ook niet meer Hij stond bij Treatments daar staat ie nog ik kijk met m'n neus

In de kruidvat-actie Gosh Gasoline meegenomen (naast de holo die ik echt wilde hebben).. Stukken mooier dan wat ik er van verwacht had en lakt ook een stuk lekkerder dan eerdere Gosh lakken

Nu nog een keer leren hoe ik knappe foto's met een hand kan maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83561064
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

staat bij threatments -> start & finish products
Thankies!
pi_83561381
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Thankies!
Ik vind maar dta hij op een rare plek staat
pi_83561655
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Nailoholic het volgende:
Serieus... Claire's moet ophouden mooie nagellakjes te maken! Me want those flakies! Zeker ook niet in NL verkrijgbaar
Flakies
pi_83561812

CC Age of aquarius
Niet kleur accuraat. Hij is in het echt turquoise groenig, en fel.

en ik ga voortaan maar mnfoto´s met een digitale camera maken, want hier word ik echt chaggo van. Vorige BB maakte mooiere foto´s

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 10:19:39 ]
pi_83561884
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

CC Age of aquarius
Niet kleur accuraat. Hij is in het echt turquoise groenig, en fel.

en ik ga voortaan maar mnfoto´s met een digitale camera maken, want hier word ik echt chaggo van. Vorige BB maakte mooiere foto´s

Ik heb de geel/blauwe moodie op. Maar hij is alleen maar geel
Over half uurtje vertrekken voor 1e dag op nieuw werk
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:32:58 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83562265
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb de geel/blauwe moodie op. Maar hij is alleen maar geel
Over half uurtje vertrekken voor 1e dag op nieuw werk
Succes met je eerste dagje!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_83563304
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dram wel een beetje door want anders schepen ze je af met dat er in de voorwaarden staat dat je een bepaald aantal dode pixels moet hebben voordat ze het vervangen
Ik laat me echt niet afschepen, ik betaal geen 1100 euro voor een apparaat wat na nog geen maand al defect is En als ze me boos krijgen word ik heeeeel boos haha en ga ik instanties erbij halen, werkt altijd

@Tanteklara: Haha ja dat wel, maar ik wil een iMac die gewoon werkt en niet met zo'n lelijke lijn..

@Zoeperzazke: Ja toch? Met mijn MBP heb ik geen problemen dus vind het jammer dat de iMac zo snel al prob's heeft. Maar hopelijk wordt het geregeld.

Ik ga nu bellen en dan nagels lakken voor de gemoedsrust haha!

*edit: Gebeld, volgende week langsbrengen. Komt niet vaak voor... Overkomt mij natuurlijk weer Als ie met 2 weken stuk was gegaan had ik een nieuwe gekregen, nu moet ie gerepareerd worden, nieuw beeldscherm

[ Bericht 7% gewijzigd door Nailoholic op 02-07-2010 11:20:30 ]
pi_83564286
Claire's flakies? ZOMG want.
pi_83564294
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:15 schreef mirannie het volgende:
Aaaaahhh!! Er komt ook in ieder geval 1 nieuwe OPI DS uit
Hij heet DS Magic en de kleur is royal blue. Ben benieuwd!! Heb alleen een plaatje van het flesje gezien en dat ziet er nog niet heel veelbelovend uit, maar je weet maar nooit.
Linkje??
pi_83564383
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Linkje??
Zag het op makeupalley.com gisteravond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')