Dit heb ik tot op heden bij al mijn TD bestellingen gehad. Zelfs lang nadat ze al binnen waren stond dit bericht er nog. Het wordt gewoon niet ge-update.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Mss het volgende:
Ik vind het echt heel raar, mijn TD bestelling van 20/6 staat nog altijd op
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 20, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Terwijl die van 30/6 gewoon op shipped staat, net als alle andere. Weet iemand wat ik hiermee moet?
Fantasea is gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Jeuj, wat het is plakkerig warmGa morgen alles bijlezen dames!
Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi)
[ link | afbeelding ]
Vervelend, maar je hebt wel een i-mac.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:
Fantasea![]()
die staat ook op mijn wishlist!
En mag ik even klagen? Ik heb 3 juni een iMac gekocht en nu gewoon een verticale lijn met blauwe dode/lui/whatever pixels. Me is angry en morgen hang ik aan de telefoon met de apple reseller. Grrr...
Gelukkig heb je nog garantie, maar het is wel ernstig dat je zo snel zo'n groot defect hebt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:
Fantasea![]()
En mag ik even klagen? Ik heb 3 juni een iMac gekocht en nu gewoon een verticale lijn met blauwe dode/lui/whatever pixels. Me is angry en morgen hang ik aan de telefoon met de apple reseller. Grrr...
ik heb een factuurmail gekregn en daarna een bestellingmail. Volgens mij sturen ze geen shipping mailquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
Dram wel een beetje door want anders schepen ze je af met dat er in de voorwaarden staat dat je een bepaald aantal dode pixels moet hebben voordat ze het vervangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:06 schreef Nailoholic het volgende:
Fantasea![]()
Hoe lang duurt het ongeveer voor je de bestelling binnen krijgt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb een factuurmail gekregn en daarna een bestellingmail. Volgens mij sturen ze geen shipping mail![]()
Heb zelf woensdag besteld dacht ik, of dinsdag
Geen idee, hoop vandaag! Ik bestelde altijd bij viis, dit is de eerste keer bij nfu oh NLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer voor je de bestelling binnen krijgt?
staat bij threatments -> start & finish productsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke ik kan dus echt niet vinden waar die cuticle remover staat... Is dat deze site?:
http://www.nfuoh-nederland.nl
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
In het echt is het waaay more bling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 laagjes Fubar Petunia Sparkle, 1 laagje Fubar Sky Sparkle
Dames, werkelijk praaachtige kleurtjes!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Jeuj, wat het is plakkerig warmGa morgen alles bijlezen dames!
Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi)
[ link | afbeelding ]
Ik zie 'm ook niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke ik kan dus echt niet vinden waar die cuticle remover staat... Is dat deze site?:
http://www.nfuoh-nederland.nl
Thankies!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staat bij threatments -> start & finish products
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Nailoholic het volgende:
Serieus... Claire's moet ophouden mooie nagellakjes te maken! Me want those flakies! Zeker ook niet in NL verkrijgbaar
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
CC Age of aquarius
Niet kleur accuraat. Hij is in het echt turquoise groenig, en fel.
en ik ga voortaan maar mnfoto´s met een digitale camera maken, want hier word ik echt chaggo van. Vorige BB maakte mooiere foto´s
Succes met je eerste dagje!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de geel/blauwe moodie op. Maar hij is alleen maar geel![]()
Over half uurtje vertrekken voor 1e dag op nieuw werk
Ik laat me echt niet afschepen, ik betaal geen 1100 euro voor een apparaat wat na nog geen maand al defect isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dram wel een beetje door want anders schepen ze je af met dat er in de voorwaarden staat dat je een bepaald aantal dode pixels moet hebben voordat ze het vervangen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:15 schreef mirannie het volgende:
Aaaaahhh!! Er komt ook in ieder geval 1 nieuwe OPI DS uit![]()
Hij heet DS Magic en de kleur is royal blue. Ben benieuwd!! Heb alleen een plaatje van het flesje gezien en dat ziet er nog niet heel veelbelovend uit, maar je weet maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |