Oeh, die is mooi!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef betty_sue het volgende:
'avond ladies.
Teveel foto's om te onthouden voor mij but love them all.
Hier mijn Herome Kuala Lumpur
[ afbeelding ]
Thank you!quote:
Die zijn gewoon idd zo gewild dat ze haast niet meer zijn te krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef betty_sue het volgende:
CG Let's do it 3d en OPI Mad As A Hatter staan allebei niet op TD...
Weet iemand een vergelijkbare die er wel bij is, en betekent dit dat ze nu al beperkt zijn?
Nu kom ik maar aan 2 lakjes...beetje kansloos
Amour Rain Glitter lijkt op MAAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef betty_sue het volgende:
CG Let's do it 3d en OPI Mad As A Hatter staan allebei niet op TD...
Weet iemand een vergelijkbare die er wel bij is, en betekent dit dat ze nu al beperkt zijn?
Nu kom ik maar aan 2 lakjes...beetje kansloos
Als je hem echt wil hebben is dat wel een optie ja. Die enkele die daar nog staan staan er alleen nog omdat ze zo duur zijn. Voor de rest zijn ze overal uitverkocht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef betty_sue het volgende:
Hmm...in de DA naast mij staat MAAH nog, dus wel aan te raden om die gewoon te kopen ook al is het voor zoveel geld?
Mocht ik hem toch niet briljant vinden kan ik altijd nog iets luxe swappen..
Nu heb ik dus nog maar 1 lakje voor TD![]()
Misschien had ik eerst een wishlist moeten hebben
Neem gewoon de tijd om een leuke lijst samen te stellen en ga dan pas bestellen. Anders kan het tegenvallenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef betty_sue het volgende:
Hmm...in de DA naast mij staat MAAH nog, dus wel aan te raden om die gewoon te kopen ook al is het voor zoveel geld?
Mocht ik hem toch niet briljant vinden kan ik altijd nog iets luxe swappen..
Nu heb ik dus nog maar 1 lakje voor TD![]()
Misschien had ik eerst een wishlist moeten hebben
Tof! Het lijkt wel een beetje op LA Girl Overdosequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
In het echt is het waaay more bling:
[ afbeelding ]
2 laagjes Fubar Petunia Sparkle, 1 laagje Fubar Sky Sparkle
Ik moest denken aan Disco Mix van Models ownquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tof! Het lijkt wel een beetje op LA Girl Overdose
Dat is net disco mix!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf lakkiequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh ik ben heel benieuwd naar een swatch hiervanquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Heb vanmiddag m'n eerste Franken gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Sjiek!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:10 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
NOTD Amster-damsel in distress
Weer erg veel moois voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |