Datquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind de moodies wel leuk, maar heb er nog geen 1.
Oeh, likes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft Zoya Wicked & Wonderful swatches online: www.scrangie.com
Oeh, mooi!!! Lijkt die nou trouwens heel erg op Chainmail Charm? Iemand die dat weet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
revvvolution
Mooi lakje, die Zoya!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:12 schreef RenRen- het volgende:
Confronterend hoor. Ik maak altijd foto's van mijn linkerhand, want ik kan met links niet mijn camera stilhouden als ik foto's maak. Dus vandaag besloot ik het andersom te doen, en startte photoshop alvast op om mijn foto's te retoucheren. Was er bijna geen actie nodig![]()
[ afbeelding ]
Linkerhand, helemaaal rood ook bij mijn vingertoppen.
[ afbeelding ]
Onbewerkte rechterhand.![]()
Voor de nagellak, Zoya Adina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whie!! Hoe tof is dat!!quote:
Oh nee nog niet, thnx!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je al meegedaan aan mijn winactie? Ik geef een calm/wild weg
quote:OPI DS Top Coat
Designer series by OPI has won accolades around the world for its spectacular diamond-dust formula, its rich, glimmering shades and its unmatched glamour.
DST02 DS Top Coat $6.95
quote:OPI DS Top Coat NEW
Designer series by OPI has won accolades around the world for its spectacular diamond-dust formula, its rich, glimmering shades and its unmatched glamour.
OPI EXCLUSIVE PROWIDE BRUSH
Extravagantly lush and thick, the ProWide Brush is the ultimate brush and unlike any other you have ever used. This flat brush is precisely designed so that the specially-shaped bristles align in a stack, creating a smooth, flat surface. This revolutionary design allows the brush to hold more Nail Lacquer, spread it more quickly and evenly, and deliver a smooth, streak-free application. Apply Nail Lacquer by stroking the flat side of the brush along the nail from cuticle to tip.
DST03 DS Top Coat NEW $6.95
Dankjewel!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
@Lindytje (foto van Nune, want die kan ze zelf niet posten)
[ afbeelding ]
Links Chainmail Charm, rechts Revvvolution
Het zijn geen dupes
Daar ben ik ook vaak bang voor, maar dan gaat het toch goed. Misschien blijft hij iets te lang bij het postkantoor staan oid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef Aurelyx het volgende:
Mijn TD bestelling "moet" vandaag ook komen, anders ga ik douane-gezeik vrezen..
22-6 besteld en kwam dinsdag binnen, dus inderdaad een weekje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe lang duurt het nu ongeveer met TD dan?Een week hoor ik van sommigen?
Zo verder aan de header van mijn blog.
Bij mij de eerste keer iets langer, de tweede keer binnen een week. (ja, dus sinds ze weer verkopen he, 't is niet alsof ik maar twee bestellingen heb gedaan helaasquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe lang duurt het nu ongeveer met TD dan?Een week hoor ik van sommigen?
Zo verder aan de header van mijn blog.
What's up, hebben ze het te warm?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wordt er in werkomgevingen altijd zo belachelijk veel gemopperd, gemekkerd, gezanikt en gezeurd? Ik word er zelfs fysiek moe van, al dat gezucht en gesteun om me heen![]()
geen idee. Ik snap dat nooit, het kost zoveel energie. Terwijl positiviteit juist energie oplevertquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
What's up, hebben ze het te warm?
MIjn reactie is standaard om na al dat gemopper keihard 'begin de dag met een dansje' te zingen. Dan zijn ze weer even stil.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee. Ik snap dat nooit, het kost zoveel energie. Terwijl positiviteit juist energie oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |