Ik had de OP al klaar voordat ik hem dichtgooide, en die van jou moest ik er alleen nog even tussen zettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Misstique het volgende:
Ik sta nu al in de OP, dat doe je snel..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Tammymara het volgende:
Misstique, Welke kleur is dat????
Moooooooooooooooooi!
Mijn fout sorry, mijn laptop viel uit voordat ik het had opgeslagen en toen was ik boos en wou ik het niet nog een keer doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had de OP al klaar voordat ik hem dichtgooide, en die van jou moest ik er alleen nog even tussen zetten
Trouwens, Wiki ook weer aangevuld met 2 topics, het is niet heel veel werk, maar toch fijn als het wel bijgehouden wordt
Haha, geeft niks en kan ik me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn fout sorry, mijn laptop viel uit voordat ik het had opgeslagen en toen was ik boos en wou ik het niet nog een keer doen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, geeft niks en kan ik me helemaal voorstellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]Vind je het serieus niet het leukste? Ik vind 't wel okay haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die nagels van Misstique erg mooi trouwens <3
Voor mijn site wil ik er iets van een plaatje erbij ofzo maar dan ben ik te moeilijk enzo maar ik ga er een nachtje over slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
waarvoor heb je een logo nodig dan?
[..]Is zo';n beroep waar je geen diploma voor nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffen
Maar sommige inzichten zijn hendig om te hebben.
Succes met je logo Bubsel. Tip, keep it simple en speel met spatiering (Ruimte tussen letters)
Ben nog steeds jaloers op jouw nagels!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
HoiErg druk, warm, moe en futloos! Nog 3 dagen en dan een daggie vrij
Zoya Charla
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen puf de mani te veranderen, dus ik loop hier al 3,5 dag mee...
Het is dan ook wel een hele mooie lak, ook 3 dagen lang lijkt mequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Charla
[ afbeelding ]
[..]Zodat ik het weer met jullie kan swappen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mini's zijnzo alleen op de foto dacht ik dat het grote waren
![]()
SQ , ik vind dat je meer roze moet aanschaffenMijn moeder vond 'm ook geweldig, die krijgt dus binnenkort een kadootje
disclaimer
Voor het hoofd stoten of tegen de borst stuitenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
En Ren, er zijn echt wel andere opties dan zo'n buttugly helmer (sorry als ik mensen voor de borst stoot, maar ik vind ze echt lelijk![]()
). Te denken valt aan een leuk mandje of kistje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben nog steeds jaloers op jouw nagels!
True, vind die van mij ook niet mooi maar nuttig is het zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
En Ren, er zijn echt wel andere opties dan zo'n buttugly helmer (sorry als ik mensen voor de borst stoot, maar ik vind ze echt lelijk![]()
Nou begon je post zo goed....quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
Die blijf ik echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Charla
[ afbeelding ]
Dan staan jullie vanaf het volgende topic in de OP, want ik heb geen zin meer om die aan te passen, want ik wil een slaapje gaan doen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Nailoholic het volgende:
Das natuurlijk een hele goede.. Ik heb hem aangepast! Ook voor Sharana_LV:)
Oh, SQ wordt ook 1 keer op een taalfoutje betraptquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het hoofd stoten of tegen de borst stuiten
sorry
oh, okee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ze cool en dat was m`n wraak
Jmaar ik heb al een mooi kastje. En moet iets subtiels hebben om de rest van mijn spul in te stoppen zonder dat mensen denken van. Heujjj wat veel nagellakkkk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hurray for geen TT![]()
t is niet alleen logo's maken hoor haha, dan had ik de opleiding niet eens gedaan geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is zo';n beroep waar je geen diploma voor nodig hebtMaar sommige inzichten zijn hendig om te hebben.
Succes met je logo Bubsel. Tip, keep it simple en speel met spatiering (Ruimte tussen letters)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Charla
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Vind je het serieus niet het leukste? Ik vind 't wel okay haha.nope, net zoals visitekaartjes, die 2 dingen heb ik zovaak gedaan dat t mn neus uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die nagels van Misstique erg mooi trouwens <3
doe mij maar lekker grote pagina's opmaken ala menukaarten, magazine pagina's & brochure's
SQ een helmer verdiend idd geen schoonheidsprijs, en t in elkaar zetten is zo irritantmaar verder zijn ze echt ideaal
![]()
Zo, en nu ga ik nfu oh 64 lakken want t word een zonnige dag![]()
"Weest trots op uw nagelpolishes!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar ik heb al een mooi kastje. En moet iets subtiels hebben om de rest van mijn spul in te stoppen zonder dat mensen denken van. Heujjj wat veel nagellakkkk.
Weet ik, ik doe een soortgelijke opleiding. Alleen dan de Digital media-kant, niet de grafische kant. Volgens mij vrij veeel hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 06:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
t is niet alleen logo's maken hoor haha, dan had ik de opleiding niet eens gedaan geloof ikgewoon alles wat met grafisch design te maken heeft van websites tot magazines etc.
Eigenlijk heb je daar wel gelijk in. Heb er nu wel de ruimte voor. ...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:
[..]
"Weest trots op uw nagelpolishes!!
Alleen de nagellakverslaafden weten dat helmer betekent: nagellakken!
De rest denkt suf: o, schoolspullen, administratieding.
OH NOES. Me wants!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
Nieuwe moodies van claires![]()
[ afbeelding ]
Me too!! Vooral die blauwe! Op MUA was er ook iemand die die coraal achtige op had, zag er erg leuk uit!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Me too!! Vooral die blauwe! Op MUA was er ook iemand die die coraal achtige op had, zag er erg leuk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |