Ik heb hier een doosje die ik niet gebruik, ben allergisch voor de poeder die erin zit.. mja opsturen is ook beetje duur voor wat handschoentjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??
Bij de etos hebben ze dat geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef miss--moana het volgende:
RRS over ChG Awaken is mooi! Ik vind alleen die grove glitter erin wat minder. Is er trouwens een mooie rode glitter lak in een doorzichtige basis? want vind Deborah Lippmann wel wat aan de dure kant
Die middelste combi is gaaf!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Deborah Lippmann Ruby Red Slippers, RRS over ChG Awaken en RRS over ChG Ruby Pumps
Booooobiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Miasan het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #62 en #52
Ziet er niet heel netjes uit, maar laat de kleuren wel goed zien! Nfu Oh 52 over zwart van Manhattan oid.
[ afbeelding ]
aa oke ga ik daar van de week even kijken, wordt helemaal op ideeën gebracht door dit topicquote:
Pretty!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Miasan het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #62 en #52
Ziet er niet heel netjes uit, maar laat de kleuren wel goed zien! Nfu Oh 52 over zwart van Manhattan oid.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er 1 ook van Nubar uit de sparkles serie. Weet de naam zo even niet, want kijk nooit naar roodquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef miss--moana het volgende:
RRS over ChG Awaken is mooi! Ik vind alleen die grove glitter erin wat minder. Is er trouwens een mooie rode glitter lak in een doorzichtige basis? want vind Deborah Lippmann wel wat aan de dure kant
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Miasan het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #62 en #52
[ afbeelding ]
Och, ik gooi ze wel bij mijn moeder in huis anders en ze kosten niks geloof ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aa oke ga ik daar van de week even kijken, wordt helemaal op ideeën gebracht door dit topicZwarte met rode glitter erover.
Die handschoentjes zijn volgens mij niet zo heel duur dus kan ze denk ik beter zelf kopen, of je moet er echt vanaf willen
Jaaa die potjes zijn zo cool! Met een corsetsluitinkje achterop en een rok met bustle-achtige onderrok etc.quote:
Jij bedoelt Nubar Fire Sparkle denk ik? Die twee lijken absoluut niet op elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 ook van Nubar uit de sparkles serie. Weet de naam zo even niet, want kijk nooit naar rood
[..]
Mooi
Doethetniet!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een uutje of 6 op
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een uutje of 6 op
Leuk toch!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
Krijg ik, dankzij twitterfeed die mijn weblog op twitter post, een sample van Golden Rose thuisgestuurd om me te helpen met het van mijn velletjes afblijven. Te raar.
Hoe lang duurt het verzenden van eyeko ongeveer?
Nee, weet ik, maar ze vroeg om rode glitters in een clear base, dus dacht, gooi die er even inquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij bedoelt Nubar Fire Sparkle denk ik? Die twee lijken absoluut niet op elkaar
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een uutje of 6 op
Goede keusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie & Daph_, bedankt voor jullie swatches!Het wordt Nubar Purple Beach, Ki vind ik net iets te donker...
en als ik Ki uiteindelijk toch blijk te willen, kan ik hem altijd nog bestellen![]()
![]()
nooeees!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
Nieuwe moodies van claires![]()
[ afbeelding ]
Nice als ze ook zo snel chippen is het jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
Nieuwe moodies van claires![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |