Erg mooie kleurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AmyGrace het volgende:
Jeuj, wat het is plakkerig warmGa morgen alles bijlezen dames!
Orly Fantasea (dit zijn 3 laagjes, wel sheer dus, maar dat vind ik af en toe ook wel mooi)
[ link | afbeelding ]
Leuke kleur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet meerHij stond bij Treatments
daar staat ie nog
ik kijk met m'n neus
In de kruidvat-actie Gosh Gasoline meegenomen (naast de holo die ik echt wilde hebben).. Stukken mooier dan wat ik er van verwacht had en lakt ook een stuk lekkerder dan eerdere Gosh lakken![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een keer leren hoe ik knappe foto's met een hand kan maken
Heerlijk zomers kleurtjequote:
*gaat meteen zoeken*quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zag het op makeupalley.com gisteravond...
Tnxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://makeupalley.com/m_111986859
Ik heb het helaas ook een keer gehad, status veranderde niet, maar pakje was wel bij de douane blijven hangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef milka82 het volgende:
potver, nog steeds geen spoor van TD! Ik vrees met grote vrezen alhoewel er bij de bestellingsstatus niets van douane staat.....
Magic & Radiance inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tnx![]()
Maar ik zie 2 nieuwe DSjes?? Ooh hier word ik blij van![]()
Ik kan het niet erg goed lezen op mijn schermpje, maar de andere heet Radiance?
Zoet kleurtjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Magic & Radiance inderdaad
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Magic & Radiance inderdaad
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Succes en hopen dat ze niet al te langzaam zijn met de reparatie. IMacquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:06 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet afschepen, ik betaal geen 1100 euro voor een apparaat wat na nog geen maand al defect isEn als ze me boos krijgen word ik heeeeel boos haha en ga ik instanties erbij halen, werkt altijd
![]()
@Tanteklara: Haha ja dat wel, maar ik wil een iMac die gewoon werkt en niet met zo'n lelijke lijn..
Ik ga nu bellen en dan nagels lakken voor de gemoedsrust haha!
*edit: Gebeld, volgende week langsbrengen. Komt niet vaak voor... Overkomt mij natuurlijk weerAls ie met 2 weken stuk was gegaan had ik een nieuwe gekregen, nu moet ie gerepareerd worden, nieuw beeldscherm
![]()
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
Ik wil ook mijn Models Ownquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Yay, m'n Models Own is er.(Met dat voetbalgedoe besteld, dus iets langer dan een week geloof ik)
Nu het echt grote dilemma: wat smeer ik op voor die bruiloft vanmiddag...
Ben benieuwd of ik al iets heb... Denk het niet, dan hadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat niet
Wachten is evil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn Models Ownwachten duurt lang
Ik ben verslaafd aan INM Out The Door, David gebruik ik ook wel, maar da's meestal voor teennagelsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef AmyGrace het volgende:
En Seche Vite geeft shrinkageHad gewoon niet vreemd moeten gaan, INM Out The Door is veul fijner...
![]()
Maar ik ben ook heel benieuwd naar David!
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan INM Out The Door, David gebruik ik ook wel, maar da's meestal voor teennagels![]()
Ik mag ook wel antwoorden toch?quote:
FIjn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg die cuticle removerIk had die van Herome en die deed dus niks voor mij, maar deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |