MAAH!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:36 schreef betty_sue het volgende:
Ik twijfel tussen OPI mad as a hatter en CG Kaleidoscope him out..
Help?!
En die konijnenlakjes![]()
Maar het gaat wel in een rap tempo inderdaad..
MAAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:36 schreef betty_sue het volgende:
Ik twijfel tussen OPI mad as a hatter en CG Kaleidoscope him out..
Help?!
En die konijnenlakjes![]()
Maar het gaat wel in een rap tempo inderdaad..
FOTOOOOOOOquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearjeetje mina, dat is wel echt balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
5 lichtblauwe holo's??quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef mirannie het volgende:
Ik wilde een vergelijking doen met mijn 5 lichtblauwe holo's, maar de camera die ik gekocht heb, werkt voor geen meter... zelfs met mijn telefoon was de foto nog beter. Maar sowieso is de zon weg, dus doe het vandeweek nog wel even over met zon erbij.
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearMet het risico dat jij, en andere hier binnen dit topic, me nu niet meer zo aardig vinden, vraag ik me toch af of je dan wel hard genoeg gestudeerd hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien je vorig jaar ook al gezakt bent? Mocht je er inderdaad KEIHARD voor gegaan zijn, dan denk ik dat het beter is dat je nu naar MBO moet, want op het HBO had je het dan ook ontzettend lastig gekregen... Alles gebeurt om een reden, dit waarschijnlijk ook, omdat het waarschijnlijk beter voor je is, ondanks dat je het moeilijk vindt om dat nu te geloven. Maar alles komt goed!
![]()
Ik zou even met de studiebegeleider op school gaan praten over MBO-opleidingen. Zelf weet ik daar niet veel van af, maar ik vond die toerisme-opleiding wel een goede tip!![]()
Mooi kleurtje!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Nitos het volgende:
OPI Do You Lilac It?
Maakt m'n handen bruiner!
Is echter wel superlelijk geworden door de slechte Catrice topcoat!![]()
[ afbeelding ]
Ja, is toch stom! Zie iedereen mooie foto's maken, dus dacht, ik schaf ook een camera aan en dan krijg ik alleen maar slechte foto'squote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Nitos het volgende:
[..]
5 lichtblauwe holo's??![]()
![]()
Ben wel heel erg benieuwd nu!!
Wel klote dat je nieuwe camera zo zuigt...
Welke voor camera heb je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!!
[..]
Ja, is toch stom! Zie iedereen mooie foto's maken, dus dacht, ik schaf ook een camera aan en dan krijg ik alleen maar slechte foto's![]()
Maar de 5 lichtblauwe holo's zijn: OPI blue moon lagoon, OPI ds sapphire, CG 2Nite, CG kaleidoscope him out, Milani cyberspace
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Nitos het volgende:
Mocht je er inderdaad KEIHARD voor gegaan zijn, dan denk ik dat het beter is dat je nu naar MBO moet, want op het HBO had je het dan ook ontzettend lastig gekregen...
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearp.s. Je kunt ook vaak havo ergens anders volgen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet de school waar ik op gezeten heb (mbo) heeft verschillende gebouwen en overal, en die heeft er ook een genaamd educatie, en op die school kun je havo doen.en het is niet echt een middelbare school oid. Een paar vriendinnen hebben dat gedaan omdat ze niet van middelbare school van vmbo naar havo mochten.
misschien ook zoiets bij jou in de buurt?
MBO zou ik proberen te vermijden, dat is gewoon kut. Overal een zooitje ongeregeld.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
Gister een Nfu. Oh holo opgesmeerd en nu alweer tipwearOh, wat k#tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Ooi86 het volgende:
@ Disconnected: Ah, dat zuigt. Balen joh!![]()
@ Nitos: Gezellig kleurtje voor dit weer![]()
@ Pumpkin Soup: Coole nageltjes!
Mijn lakje voor vandaag:
Nubar Indigo Illusion in de zon![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |