quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een envelop gemist denk ik er werd rond 9 uur aangebeld en ik had geen zin om uit bed te komen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:58 schreef betty_sue het volgende:
Even tussendoor een WAAAAAH post!
Net Mad as a hatter gekocht and i love it sooooo much!!!!
Vanavond teruglezen maar moest gewoon even juichen![]()
![]()
Ik ben officieel kansloos
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef es70 het volgende:
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...
verlengd ivm winst!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah top!! Nou ja, dan ga ik denk ik voor de Milani, is een stuk makkelijker aan te komen dan sexagon
[..]
Shit, waarschijnlijk te laat nu
Ik denk het niet, ze was namelijk wel aan het rommelen om het naar binnen te krijgen, dat kon ik horen (dus ik was al op weg naar de hal). Ik vond het flesje trouwens niet slim verpakt; gewoon in een grote envelop gekwakt, geen extra bescherming.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...
Ah mooi, dan kan ik er nog even over nadenkenquote:
same here.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze was namelijk wel aan het rommelen om het naar binnen te krijgen, dat kon ik horen (dus ik was al op weg naar de hal). Ik vond het flesje trouwens niet slim verpakt; gewoon in een grote envelop gekwakt, geen extra bescherming.
Zijn er meer mensen die weleens bij enchantra hebben besteld zonder eerst een account aan te maken? Ik heb namelijk geen bevestigingsmail gehad en ik vraag me af of dat daar door komt...
Oooh, gelukkig, was al bang dat ik iets fout had gedaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
same here.
ook niet van betaling
zal wel door de drukte komen ofzo, of doordat ze er niet zijn
ja dat heb ik ook haha, ik gebruik mijne heel weinig..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik er nog even over nadenken
Is eigenlijk wel goed dat ik erover kan nadenken, want ik blijf kopen anders. En soms denk ik dan achteraf: was dat nou echt nodig
Oeps, verkeerd gevraagd I guessquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
In Amsterdam (Kalverstraat) en Rotterdam (wc Zuidplein) heb je een Claire's zitten en in de UK zitten ze volgensmij overal wel. Waar ik ben geweest (Torquay - South Devon) zat een Claire's.
Edit: http://www.claires.com/locator/locator.asp?oname=&ostreet=&ocity=&ostate=&opostalcode=&ocountry=NL&oradius=5&ounits=mi&olat=-100&olng=-200
Nope.. ik weet niet wat Claire's in NL aan nagellak verkoopt..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:03 schreef es70 het volgende:
Ik bedoelde meer qua collectie eigenlijk, de moodies zijn hier toch niet te krijgen bijv.?
momenteel van die 3 kleurtjes in 1 potje, matte lakjes, matte topcoat, en verder vrij veel verschillende kleuren, niks speciaalsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nope.. ik weet niet wat Claire's in NL aan nagellak verkoopt..
Niets interessants zo te horenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
momenteel van die 3 kleurtjes in 1 potje, matte lakjes, matte topcoat, en verder vrij veel verschillende kleuren, niks speciaals
neuh, niet echt.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
Hoe komen jullie aan amerikaanse contacten? MUA?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef Holyme het volgende:
Franneh, leuk faaltje![]()
Dwyn, mooie kleurtjes!
[ afbeelding ]
CG Something Sweet.
Ja, volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef kieskleurig het volgende:
Leuk die nagelwielen. Volgens mij houd je wel van blauwe lakjes![]()
Nr's 2, 16, 60 en 92 welke lakjes zijn dat?
Je moet niet vergeten dat in Amerika alles veel verder uit elkaar ligt. Gewone post voor het land zelf wordt gewoon opgehaald en voor het buitenland moet men in Amerika helemaal naar het postkantoor en in de rij gaan staan. Als je dan ook nog misschien een reguliere baan ernaast hebt, kan ik me voorstellen dat je buitenlandpakjes opspaart. Zo kan het voorkomen dat sommige ebayers lang doen over het verzenden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef mirannie het volgende:
Iemand hier toevallig pas geleden nog bij sparkling*nails besteld? Deze keer heeft ze er maar liefst een week over gedaan voor het verzonden werd. Het duurt echt steeds langer.
Dankje, wel erg dat ik nr 16 dus zelf heb en niet eens herkendequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.![]()
2 is OPI - Color of the Zen-tury.
16 is Claires Mood Polish - Calm/Wild
60 is Catrice - Poison me, Poison you
92 is OPI - Chicaco Champagne Toast.
Zou best kunnen maar vroeger ging het een stuk sneller.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat in Amerika alles veel verder uit elkaar ligt. Gewone post voor het land zelf wordt gewoon opgehaald en voor het buitenland moet men in Amerika helemaal naar het postkantoor en in de rij gaan staan. Als je dan ook nog misschien een reguliere baan ernaast hebt, kan ik me voorstellen dat je buitenlandpakjes opspaart. Zo kan het voorkomen dat sommige ebayers lang doen over het verzenden.
Alweer zo mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie kleurtjes!
[ afbeelding ]
CG Something Sweet.
Haha, hij staat ook niet heel duidelijk op de foto. Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dankje, wel erg dat ik nr 16 dus zelf heb en niet eens herkende
Oh, maar dat snap ik wel. Ik weet dat alles ver uit elkaar ligt. Alleen duurt het gewoon steeds langer. Bij elke keer dat ik bestel, lijkt er 1 of 2 dagen bij te komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat in Amerika alles veel verder uit elkaar ligt. Gewone post voor het land zelf wordt gewoon opgehaald en voor het buitenland moet men in Amerika helemaal naar het postkantoor en in de rij gaan staan. Als je dan ook nog misschien een reguliere baan ernaast hebt, kan ik me voorstellen dat je buitenlandpakjes opspaart. Zo kan het voorkomen dat sommige ebayers lang doen over het verzenden.
of andere in amerika verkrijgbare toffe lakken?quote:Piggy Polish, Fingerpaints, Ulta (regular and professional), some Wet-N-Wild, Hard Candy, Pure Ice, Petite,
Ulta Glam Goth set!! Swatches: http://littlemusicboxes.b(...)a-glam-goth-set.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
weten jullie aanraders t enoemen van deze lakjes
[..]
of andere in amerika verkrijgbare toffe lakken?
daar zit wel wat leuks tussen, thanks!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ulta Glam Goth set!! Swatches: http://littlemusicboxes.b(...)a-glam-goth-set.html
Hard Candy Mr Wrong, Wet n Wild Night Prowl (evt black creme voor stempelen)
Chelsea en Chameleon en Toma hebben mooie duochromesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
weten jullie aanraders t enoemen van deze lakjes
[..]
of andere in amerika verkrijgbare toffe lakken?
Inderdaad, en die laagjes glitter schelen weer schrob werkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
Holo's zijn goed dekkend. Daar doe ik niets onder.
Glitters zoals MAAH kunnen een andere basiskleur goed gebruiken. Hoeft niet, maar het scheelt dan wel twee laagjes glitter
MAAH is 1 en al glitterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef betty_sue het volgende:
Ah, kijk. Duidelijk. Morgen eens met iets anders proberen.
Ik dacht dat MAAH een holo was. Moet nog veel leren
Eerste dagen zijn altijd vreselijk.. Zeker met deze hitte.
Komt vast goed!
Slaap lekker dames!
Lacquerized heeft een super post gemaakt over verschillende finishes: http://www.lacquerized.com/2010/04/finish-it-up.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef betty_sue het volgende:
Ah, kijk. Duidelijk. Morgen eens met iets anders proberen.
Ik dacht dat MAAH een holo was. Moet nog veel leren
Eerste dagen zijn altijd vreselijk.. Zeker met deze hitte.
Komt vast goed!
Slaap lekker dames!
Ik heb meer problemen met de droogtijd van veel CG lakjesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben ik de enige die soms gek wordt van China Glaze? Ik vind die OMG collectie echt zwaar verrot lakken!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, mooie kleurtjes!
[ afbeelding ]
CG Something Sweet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad, en die laagjes glitter schelen weer schrob werk![]()
Mijn eerste dag was zwaar, warm en rommelig. Weet nog niet wat ik er van vind.
(Essence schap helemaal leeg, Catrice ookNieuwe collectie zit er nog niet eens in
)
Die zijn van een LE van essence denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag ergens in een post van iemand Nederland Voetbal stickertjes. Hoe kom ik aan die stickertjes? Ik vind ze tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |