Tnxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://makeupalley.com/m_111986859
Ik heb het helaas ook een keer gehad, status veranderde niet, maar pakje was wel bij de douane blijven hangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef milka82 het volgende:
potver, nog steeds geen spoor van TD! Ik vrees met grote vrezen alhoewel er bij de bestellingsstatus niets van douane staat.....
Magic & Radiance inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tnx![]()
Maar ik zie 2 nieuwe DSjes?? Ooh hier word ik blij van![]()
Ik kan het niet erg goed lezen op mijn schermpje, maar de andere heet Radiance?
Zoet kleurtjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Magic & Radiance inderdaad
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Succes en hopen dat ze niet al te langzaam zijn met de reparatie. IMacquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:06 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet afschepen, ik betaal geen 1100 euro voor een apparaat wat na nog geen maand al defect isEn als ze me boos krijgen word ik heeeeel boos haha en ga ik instanties erbij halen, werkt altijd
![]()
@Tanteklara: Haha ja dat wel, maar ik wil een iMac die gewoon werkt en niet met zo'n lelijke lijn..
Ik ga nu bellen en dan nagels lakken voor de gemoedsrust haha!
*edit: Gebeld, volgende week langsbrengen. Komt niet vaak voor... Overkomt mij natuurlijk weerAls ie met 2 weken stuk was gegaan had ik een nieuwe gekregen, nu moet ie gerepareerd worden, nieuw beeldscherm
![]()
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb woensdag een bestelling gedaan bij Nfuoh-nederland, tot nu toe heb ik er helemaal niets over gehoord...
Ik wil ook mijn Models Ownquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Yay, m'n Models Own is er.(Met dat voetbalgedoe besteld, dus iets langer dan een week geloof ik)
Nu het echt grote dilemma: wat smeer ik op voor die bruiloft vanmiddag...
Ben benieuwd of ik al iets heb... Denk het niet, dan hadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat niet
Wachten is evil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn Models Ownwachten duurt lang
Ik ben verslaafd aan INM Out The Door, David gebruik ik ook wel, maar da's meestal voor teennagelsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef AmyGrace het volgende:
En Seche Vite geeft shrinkageHad gewoon niet vreemd moeten gaan, INM Out The Door is veul fijner...
![]()
Maar ik ben ook heel benieuwd naar David!
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan INM Out The Door, David gebruik ik ook wel, maar da's meestal voor teennagels![]()
Ik mag ook wel antwoorden toch?quote:
FIjn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg die cuticle removerIk had die van Herome en die deed dus niks voor mij, maar deze
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
UhhhhhIk ben gewoon gelijk hysterisch aan de slag gegaan
omg wat een nubsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets gehoord, maar het wel vandaag binnen gehad (maandag besteld). Postbezorgster belde aan, want het pastte niet. Dat verbaasde me wel, want wij hebben een groooote brievenbus. Dus ik zelf even passen. Paste ruim. Volgens mij heeft ze het samen met de andere post in een keer naar binnen proberen te duwen. Ja, dat gaat niet
Het is echt geen 38 graden hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:14 schreef Linnie20v het volgende:
*zucht* Heb een middagje vrij vanwege voetbal maar 't was en is teringdruk op 't werk, daarbij migraine en die hitte....Why?? De thermo geeft in de tuin, in de schaduw, 38 graden aan![]()
Heb nu Nubar Jewel op, foto komt later vandaag hoop ik.
Het maakt je nagelriemen zacht, zodat je ze terug kunt duwen en de stukjes dode huid kunt verwijderen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:11 schreef k_i_m het volgende:
Heu, ik vraag me al maanden af wat cuticle remover doet. Verwijdert het je nagelriemen, of kan je daarmee nagellak van je nagelriemen halen?.
Hier in Limburg is het sowieso altijd warmer dan het weerbericht aangeeft.quote:
Oh oke, ik woon dichtbij de kust in midden nederland, en hier is het 30 graden, dus dan zou 38 daar inderdaad wel kunnen. Zou het niet uit kunnen houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Hier in Limburg is het sowieso altijd warmer dan het weer aangeeft.
Tuin op het zuiden en onder het zonnescherm, dus ja de thermo geeft echt wel een goede indicatie aan.
Ah, dus weer iets anders dan ik zelf had bedachtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Het maakt je nagelriemen zacht, zodat je ze terug kunt duwen en de stukjes dode huid kunt verwijderen..
Ik zit binnen op de bank, tv gaat zo aan voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh oke, ik woon dichtbij de kust in midden nederland, en hier is het 30 graden, dus dan zou 38 daar inderdaad wel kunnen. Zou het niet uit kunnen houden
Gaaf!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Claire's Awesome/Silly
Die eerste is echt heel leuk gedaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat ik nu in het juiste topic zit te posten maar hier zijn mijn nagels. Ze zijn niet helemaal mooi. Het paarse (Catrice - wrapped around my finger) randje had netter gekund maar het was half 1 toen ik dit deed.![]()
En hier nog Gosh Flamingo:
[ afbeelding ]
2 laagjes en een topcoat. Heeft 3 dagen keurig gezeten en toen was ik hem zat dus over de houdbaarheid kan ik weinig zeggen.![]()
thanksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef E.T. het volgende:
had enchantra maandag de princess stempellak in de aanbieding, nu zijn de image-plates 50% korting
Heb gisteren transparante top coat van Konad via Boozyshop.nl gekocht. Is goedkoper qua verzendkosten en de stempellakjes zijn volgensmij ook goedkoper. Dat weet ik niet zeker. Met een aanbieding ben je denk ik beter af. Maar de verzendkosten via Boozy zijn maar 1,95. Is overigens de 1e keer dat ik daar bestel dus het is afwachten of het bevalt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef E.T. het volgende:
had enchantra maandag de princess stempellak in de aanbieding, nu zijn de image-plates 50% korting
Thanx!quote:
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah top!! Nou ja, dan ga ik denk ik voor de Milani, is een stuk makkelijker aan te komen dan sexagonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Speciaal voor mirannie:
[ afbeelding ]
Links Milani 3D, rechts Sexagon!
Ennnn mijn snelle swatches:
[ afbeelding ]
Cuckoo For This Color & Diva Of Geneva
Shit, waarschijnlijk te laat nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef E.T. het volgende:
In Amsterdam (Kalverstraat) en Rotterdam (wc Zuidplein) heb je een Claire's zitten en in de UK zitten ze volgensmij overal wel. Waar ik ben geweest (Torquay - South Devon) zat een Claire's.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Een envelop? Misschien voelde ze dan flesjes en vond 't zielig als dat hard op de vloer zou landen...
Weet iemand wat er aan Claire's nagellak in Nl. te krijgen (en evt. in de U.K.) is?
Enige verschil is de dekking, de China Glaze dekt veel beter maar verder zijn ze gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah top!! Nou ja, dan ga ik denk ik voor de Milani, is een stuk makkelijker aan te komen dan sexagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |