Jij?quote:Op maandag 1 september 2008 14:24 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Wie kan er even de FOK!-wiki veranderen. Zodat de delen weer goed staan
Hé, jij zit nog in de Fokcup! Nou ja, met het veroorzaken van twee W-O's inmiddels niet meer, maar toch.quote:
Heb 'm gezien. Ik heb ook iemand anders uitgedaagd, maar als die morgen niet accepteert, daag ik je wel uit.quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef Anno20 het volgende:
Rompompom, ik wilde je uitdagen... heb je een htmail gestuurd...
Eigen schuldquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef Yurzinho het volgende:
Degraderen!
Srsly??quote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef rompompom het volgende:
Hé, jij zit nog in de Fokcup! Nou ja, met het veroorzaken van twee W-O's inmiddels niet meer, maar toch..
[..]
*meldtquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef 19_William_78 het volgende:
Wie wordt er kampioen??
Shark-attack!quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Promotie = 10% extra supporters, die ben je nog niet zo maar weer kwijt. Zo lang je maar niet degradeert
Er was nog een groepsfase.quote:Op maandag 1 september 2008 om 17:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Srsly??
Ik dacht dat ik na mijn geweldige verlies tegen VK er al uit lag
Er is ook niemand die mij even op de hoogte stelt
Voorzover ik dat rond dit tijdstip kan beoordelen ben je niet bij voorbaat kansloos. Het hangt er erg van af in wat voor competitie je zou komen, met zo'n 130-140 HatStats kun je alle kanten nog op.. Bovenin zul je iig niet meedraaien.quote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Shark-attack!
is mijn teamnaam, denk je dat dat team het overleefd in de 7de?
Vinden wij ook vandaar ook de Fok federatie. Check onze andere bezigheden hier op fok misschien kan je er komend seizoen ook aan mee doen en dat teld voor alle newbees hier op fok. Dit alles omdat het hattrick forum gewoon zuigt en t hier veel gezelliger is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:46 schreef Dynia het volgende:
Ik ben voor het eerst bezig met dit spel...beetje hier en daar ingelezen, en ik had een team gekregen wat echt ruk was in de competitie...7e plaats...3 wedstrijden, 1 punt, en een doelsaldo van -14...Nu ik de scepter zwaai en wat spelers heb gekocht gaat het eigenlijk verassend goed...Kampioen zal ik niet worden, maar ik kán nog 2e worden...nog 3 wedstrijden te spelen sta ik 3 punten achter op de nummer 2...promoveren lijkt em eigenijk nog niet zo handig, maar ja...als het gebeurt...ook goed...:)
Ik ben trouwens Forza Rossiya in divisie IX
Best een leuk spel in ieder geval!
quote:Kapitaal: 24 422 220 ¤ (-85 891 ¤)
quote:27-08-2008 Speelde met beloften 35 6379
quote:
have fun!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo mijn koffer is gepakt.... mijn assistent-coach is geďnstrueerd.... ik ga tussendoor wel proberen in te loggen vanuit de VS maar mocht ivm de FokCup niet gaan lukken, sorry alvast!Tot over 2 weken
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo mijn koffer is gepakt.... mijn assistent-coach is geďnstrueerd.... ik ga tussendoor wel proberen in te loggen vanuit de VS maar mocht ivm de FokCup niet gaan lukken, sorry alvast!Tot over 2 weken
Ikke heb m ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:21 schreef Yurzinho het volgende:
Toch best een geinige, redelijk zeldzame mijlpaal gehaald:
[..]
quote:21-03-2007 Speelde met beloften 35 6379
Geen idee ik gebruik Modzilla Firefox.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef rompompom het volgende:
Zijn er trouwens al Hattrick add-ons gesignaleerd voor Internet Explorer? Dat zou op m'n werk wel handig zijn...
Over een paar seizoenen praat jij ook over miljoenen. Geduld is een schone zaak met Hattrick.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef Dynia het volgende:
Jullie praten over miljoenen...Ik was als een kinsd zo blij toen ik na een thuiswedstrijd ineens 70k op mijn rekening had...:D Meteen een broodnodige verdediger van gekocht...:)
Ik heb geen miljoenen meer te besteden en die biedingen komen wel. Heb vertrouwen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik heb 5 spelers op de lijst staan, de goedkoopste 3 mil. En op één al een bod van 3,5. Voor de rest wil het nog niet vlotten. Ze lopen vanaaf af.
Yur maar die heeft zn team al bij elkaar en heeft geen miljoenen meer want hij staat -85k oidquote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe kan ik mijn Engelse held aanprijzen op een Engels forum? Weet iemand een interne of externe site? Intern kan ik niet op de Engelse advertenties komen dacht ik.
Edit: en wie had er nou vóór zondag een nieuwe teampje bij elkaar gekocht voor vele mil's? Die mag bij mij ook nog wel even shoppen
Gewoon een advertentie plaatsen in het Engels. Je kan de landen filter bij advertenties namelijk ook uitzetten (helemaal bovenaan in de dropdown lijst).quote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe kan ik mijn Engelse held aanprijzen op een Engels forum? Weet iemand een interne of externe site? Intern kan ik niet op de Engelse advertenties komen dacht ik.
Heel flauw om om te lachen, maar het is een suffe dag.quote:Tiene nivel débil en experiencia y liderazgo débil
Altijd promoveren als het kan. Altijd.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:21 schreef FutureWorld het volgende:
In mn 2e seizoen sta ik nu op kop. 1 puntje los op de nummer 2, waar ik a.s. zondag naar toe moet. Verwacht zelf een nederlaag. Speel divisie IX., op het moment bezig mn team te verstevigen. Mocht de promotie dit jaar niet lukken, dan maar volgend jaar. Hoop dat laatste eigenlijk. Had ook totaal niet verwacht dit jaar al mee te spelen om het kampioenschap, dus in dat opzicht érg leuk.
Is dat zo,ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Altijd promoveren als het kan. Altijd.
quote:Totale som 6 750 000 ¤
Vergoeding spelersmakelaar, moederclubgeld en vorige-clubgeld -472 500
Edit: maar dit is toch wel netjesquote:
Editedit: 2 van 5 verkocht.quote:03-09-2008 K.F.C. Minnertsga Butts legends 3 500 000 ¤ 32 060
24-04-2007 Ipswich Tractor Boys K.F.C. Minnertsga 350 001 ¤ 2 690
Zijn ze niet verkocht???? Zeker voor teveel er op gezet?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Edit: maar dit is toch wel netjes
[..]
Editedit: 2 van 5 verkocht.
De anderen gaan er morgen weer op zodat ze zondagmiddag aflopen.
Wanneer worden ze automatisch ontslagen dan?quote:Zeki Rıza Ulun (28560520)
19 years and 11 days
jaah, een wel. Die andere 2 hadden buitenaards(29) en reausachitg(26) en voor 3 mil derop. Zondag voor zelfde prijs laten aflopen dan gaan ze dan wel weg.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn ze niet verkocht???? Zeker voor teveel er op gezet?
Beetje Head & Shoulders moet dat op kunnen lossen.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jaah, een wel. Die andere 2 hadden buitenaards(29) en reausachitg(26) en voor 3 mil derop. Zondag voor zelfde prijs laten aflopen dan gaan ze dan wel weg.
Niet je kan ze alleen niet meer opstellenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:25 schreef rompompom het volgende:
Hmm, deze knakker loopt nog rond in m'n Jeugd:
[..]
Wanneer worden ze automatisch ontslagen dan?
Ah, ok. Zinloos om 'm vast te houden dus. Dank!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet je kan ze alleen niet meer opstellen
Cool!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:19 schreef Yurzinho het volgende:
hey cool, ik sta in de statistieken bij meest actieve kopers in Nederland:
Wekelijkse transfers
[cut] [/cut]
Zo rond 17.00/18.00? Dan hebben ze tenminste nog genoeg tijd voor een bidwar.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is de beste tijd om ze er weer op te zetten?
Die speler wordt gewoon topscorer, verschil met de nummer 2 is heel groot.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cool!!!
Ik zag net dit dat vond ik dan wel weer cool :
[ afbeelding ]
Zal ie topscorer kunnen worden? Mn laatste wedstrijd is nog eens tegen een botJammer dat ik niet boven aan sta met zoveel doelpunten. Mn team heeft er al 48 gescored dit seizoen. Helaas ook t meeste tegen doelpunten van de top 5. En dat als counterhufter met de beste verdediging uit mijn poule
Na etenstijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is de beste tijd om ze er weer op te zetten?
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als je nog zo laag speelt want daar is het niveauverschil erg laag!
Ik zou de deadline om 19,45 zetten dan zijn de meeste mensen online en heb je kans op een vette bidwar.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:29 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zo rond 17.00/18.00? Dan hebben ze tenminste nog genoeg tijd voor een bidwar.![]()
Iemand een jeugdfriendly? elke dag behalve woensdag is voor mij goed. \
Twello FC A1 (36424)
Training na afgelopen zondag :quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Mijn vermoeden bevestigd. Als je een scout op verdedigen laat zoeken maar t staat niet in het scout bericht betekend niet dat ie t niet kan!quote:Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.
Dat is ook altijd gezegd door Hattrick zelf volgens mij; het scoutrapport is geen volledig rapport. Maar leuke vleugelverdediger wordt dat.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou de deadline om 19,45 zetten dan zijn de meeste mensen online en heb je kans op een vette bidwar.
Edit :
Scout bericht 66 dagen geleden.
[..]
Training na afgelopen zondag :
[..]
Mijn vermoeden bevestigd. Als je een scout op verdedigen laat zoeken maar t staat niet in het scout bericht betekend niet dat ie t niet kan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe oud is hij dan als je hem naar je eerste haalt?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou de deadline om 19,45 zetten dan zijn de meeste mensen online en heb je kans op een vette bidwar.
Edit :
Scout bericht 66 dagen geleden.
[..]
Training na afgelopen zondag :
[..]
Mijn vermoeden bevestigd. Als je een scout op verdedigen laat zoeken maar t staat niet in het scout bericht betekend niet dat ie t niet kan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok dat wist ik niet. Wel leuk om mn vermoedens nu waar te zien worden. Hij is nog niet uitgeleerd op verdedigen dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 september 2008 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is ook altijd gezegd door Hattrick zelf volgens mij; het scoutrapport is geen volledig rapport. Maar leuke vleugelverdediger wordt dat..
Als hij 17 is. Hij is nu nog niet oud genoeg. Met een beetje mazzel dan dus redelijk in vleugel en redelijk verdedigen. Mocht er nog ruimte zijn train ik m nog een paar weken op passen. Maar ja soms krijg je niks te horen over zn status mbt het scout rapport. Dus weet je niet altijd of ie al redelijk in vleugel is (in dit geval dan) Maar hij is gisteren 16 geworden dus ik heb nog ff de tijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoe oud is hij dan als je hem naar je eerste haalt?
http://hattrick.startkabel.nl/quote:Op donderdag 4 september 2008 om 18:58 schreef Coso het volgende:
Heb sinds gister ook een team aan gemaakt bij hattrick. Ik heb al een beetje ervaring (had 2 jaar geleden ook al een team) maar zie dat er sindsdien veel is veranderd in hattrick!!
Nog tips?
Gekocht op redelijk def, redelijk passen, verkocht op goed passen dus. 17jr en 13 dagen bij verkoop.quote:04-09-2008 YMFC Farfar er fantastisk 513 000 ¤ 1 160
27-08-2008 Supersuckers YMFC 221 000 ¤ 1 070
enquote:Domonkos Hacsek (144693475)
22 jaar en 61 dagen, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 26-10-2008
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 35 550
Loon: 18 809 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
De eerste hou ik lekker, de tweede heb ik twee trainingen geleden gekocht voor 5k, omdat ik nog een trainingsplaats op moest vullen. Eens kijken wat hij nu oplevert.quote:Arvid Mendels (215189769)
17 jaar en 39 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 17-11-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 333 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
quote:Wilhelm Middenmeer Zag zijn mate van verdedigen toenemen van rampzalig naar waardeloos.
Leuke stats maar wat heb je daar aan tijdens een friendly? Ik heb ook nog nooit mots gespeeld in een friendlyquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef Questular het volgende:
Mocht iemand ooit een wedstrijdje willen spelen
Milferhampton Milfs (767621)
# 1 in VII.778
Stats laatste wedstrijd (wel mots )
Middenveld wereldklasse
Rechterverdediging wereldklasse
Centrale verdediging wonderbaarlijk
Linkerverdediging wereldklasse
Rechteraanval goed
Centrale aanval uitstekend
Linkeraanval uitstekend
quote:Geovanni Meurisse Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Hopen dat hij nog beter kan worden in verdedigen want na 51 dagen heeft ie zn scout rapport al behaald.quote:Tenzin Wassink: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.
Een friendly speel je toch ook alleen maar om de training?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Questular het volgende:
Gewoon wat standaard info over mijn team, ik heb al vaak genoeg mensen uitgedaagd om vervolgens te horen dat mijn team te goed of te slecht zou zijn voor een friendley
quote:Nik van der Camp
TSI = 6 030, 20 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Geef mij dan maar de Fok!Cup dan gaat t nog ergens om. Die 1000 eu meer of minder boeit me niet zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef rompompom het volgende:
Het enige écht interessante bij een friendly is de supporterschare van de tegenstander. Hoe groter die is, des te meer mensen komen kijken en des te hoger de inkomsten. En het eventuele vlaggetje natuurlijk.
Bovendien bedoel je zeker dat je wereldklasse middenvelders hebt en niet je wedstrijdratings?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Questular het volgende:
Gewoon wat standaard info over mijn team, ik heb al vaak genoeg mensen uitgedaagd om vervolgens te horen dat mijn team te goed of te slecht zou zijn voor een friendley
Anders voel je je effe aangevallen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef Questular het volgende:
Inderdaad daar doe ik het voor, ik wil mezelf het gevoel geven een super team te hebben. Vooral als ik vervolgens zie dat mij top middenvelder meer als 4 sterren haalt. Dat ik nog niet in de 1e klasse speel...het blijft me verbazen.
Oke, maar waar vind je die oude ratings dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Ruudt het volgende:
Er is ooit de overgang geweest van oude naar nieuwe ratings, omdat bij de oude ratings het leek alsof je in de 8e al een superteam had.
Ik speel niet tegen zulke ratings.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef Yankee_One het volgende:
iemand een friendly?
Zo geef mij dan maar de huidige ratings ook al vind ik mn centrale aanval wel leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef RemCOW het volgende:
Wat grappig
Middenveld wonderbaarlijk
Rechterverdediging wonderbaarlijk
Centrale verdediging wonderbaarlijk
Linkerverdediging briljant
Rechteraanval bovennatuurlijk
Centrale aanval utopisch
Linkeraanval wonderbaarlijk
quote:Middenveld matig
Rechterverdediging formidabel
Centrale verdediging formidabel
Linkerverdediging uitstekend
Rechteraanval matig
Centrale aanval briljant
Linkeraanval redelijk
quote:Cálico Ansede (215979997)
17 jaar en 16 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Galego!
Een controversieel persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 11-12-2008
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 619 ¤/week
Eigenaar: grass team
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Dat weet ik niet hoor ik had zo een speler ooit ook en die was gewoon niet goed genoeg om t te halen in U20quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
OMFG!!! Zal ik op deze kerel bieden? Hij moet nu al 1,7 mil kosten...
Edit:
De mijne voor het lieve sommetje van 1.977.000. Hij kwam dus de 3e van september pas uit de jeugd. Ik neem gelijk even contact op met de trainer van spanje u20. Beetje jammer van zijn persoonlijkheid en dergelijke, maar ik heb mijn eerste international.
Editedit: Kutspanjaarden zijn fucking ouderwets. niet eens directe link naar u20 scouts en zo'n waardeloze algemene u20. Ik ga maar es de zoekfunctie gebruiken om bij die spaanse scouts te komen ...
Een hele leuke speler maar niet goed genoeg voor U20. helaas.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Ik denk dat die speler (tenzij hij uitzonderlijk goed wordt) niet in de U20 komt door zijn persoonlijkheid. Maar buiten dat is het wel een hele mooie speler
Instellingen in MyHT?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom kan ik mijn spelers abilities niet in het spaans vertalen?
Volgens transfervergelijkingen ongeveer 500k waardquote:Siem Geraedts (216304807)
17 jaar en 90 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 29-09-2008
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 615 ¤/week
Eigenaar: Annooo
Matches
Players
Last 5 IPs
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
goed vleugelspel dus. levert zo'n 200k opquote:Stefaan Ploeger (216310420)
17 jier en 86 dagen, aardich foarm, sűn
In tsjinstridich spiler dy't kalm en earlik is.
Hat jammerdearlik űnderfining en bęst liederskipskwaliteiten.
Spesjaliteit: Technysk
Folgjende jierdei: 03-10-2008
Nasjonaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 910
Lean: 434 ¤/wike
Eigner: K.F.C. Minnertsga
Warskôgings: 0
Blessueren: Sűn
Kondysje: matich Doelferdigenjen: jammerdearlik
Posysjespul: matich Oerspyljen: swak
Wjukspul: bęst Ferdigenjen: min
Skoaren: min Dea Spul: min
quote:Op zondag 7 september 2008 13:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
goed vleugelspel dus. levert zo'n 200k op
Leuke pull. 500k ga je trouwens er waarschijnlijk niet voor vangen, hij heeft al 90 dagen, dus bijna 18.. Maar wie weet. Vanmiddag rond half 5 listen, zodat 'ie woensdagmiddag afloopt voordat de friendlies in Nld gespeeld worden. En verkoop je 'm niet, dan list je 'm donderdagmiddag/-avond zodat 'ie zondagmiddag/-avond aflooptquote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef Anno20 het volgende:
Zoals eerder gezegd, ga ik een jeugdspeler promoveren vandaag (of misschien morgen)... Wanneer is het beste moment om hem om de transferlijst te zetten? Zat zelf te denken aan woensdagmiddag of begin van de avond... Anders wordt het waarschijnlijk zaterdagmiddag of zondagmiddag.
Iemand andere tips?
Edit: Dit is m geworden:
[..]
Volgens transfervergelijkingen ongeveer 500k waard![]()
Ik had mn scouts laten zoeken naar Verdedigers. 1 en 2 hadden niks dus dan mn 3e maar nemen. Leuk dat ie redelijk heeft in passen nu maar hopen dat ie dat ook haalt in verdedigen.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Lucien Locke en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Vergeet wanneer je deze speler bekijkt niet dat hij wispelturig is - hij is onvoorspelbaar: deels gek, deels geniaal...
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef Anno20 het volgende:
Zoals eerder gezegd, ga ik een jeugdspeler promoveren vandaag (of misschien morgen)... Wanneer is het beste moment om hem om de transferlijst te zetten? Zat zelf te denken aan woensdagmiddag of begin van de avond... Anders wordt het waarschijnlijk zaterdagmiddag of zondagmiddag.
Iemand andere tips?
Edit: Dit is m geworden:
[..]
Volgens transfervergelijkingen ongeveer 500k waard![]()
Naast m'n spitsen en verdedigende talentjes ben ik hier ook wel blij mee... test m eerst wel in de defence. Heb in de spits eerst geen ruimte overquote:Hoor eens, Nathan van Hoven is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij.
Geven we hem een contract, baas?
quote:André Beerlage (216305315)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 25-12-2008
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 435 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik ga trouwens na mijn verkopen weer ouderwets counter, tegen de nummer laatst. En ik ben 7de. Ik hoop op een vieze overwinningquote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef One_conundrum het volgende:
Mijn 2 dure meneeren ook vandaag niet verkocht. Gelijk woensdag weer erop voor woensdag voor 3,1 elk. maar anders houd ik die ene ook wel verdomme.
mja vind ik ook, maar het is voor het eerst sinds seizoenen dat ik weer eens iets bruikbaars uit mn jeugd haal..quote:
IRCquote:Op zondag 7 september 2008 20:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel een beetje hier lopen posten allemaal, maar op IRC laat men het weer afweten??
quote:Op zondag 7 september 2008 19:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik ga trouwens na mijn verkopen weer ouderwets counter, tegen de nummer laatst. En ik ben 7de. Ik hoop op een vieze overwinning
Netjes, tegen de nummer 2!quote:Op zondag 7 september 2008 22:14 schreef rompompom het volgende:
4-2 gewonnen, terwijl ik PICte en daardoor maar 43% bbz. M'n Wereldklasse middenaanval heeft me er doorheen gesleept..
Wel m'n beste mid aan de kant met 2 weken; meteen tien dokters erop gezet.
Ja, de hele top drie onderuit, krankzinnige speelronde. Dat betekent wel dat ik niet zo gek veel heb gehad aan de winst qua mezelf veilig spelen.quote:Op zondag 7 september 2008 om 22:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Netjes, tegen de nummer 2!
Die gast zal wel balen, omdat de nr 1 ook verloren heeft had hij nu 1e kunnen staan als hij jou verlagen had.
Heel raar maar goed het went verliezen.quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 191
Verdediging 81
Middenveld 57
Aanval 53
LoddarStats 14.93
Fc ARF
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid wonderbaarlijk
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
HatStats 180
Verdediging 55
Middenveld 60
Aanval 65
LoddarStats 12.53
Ik zou blij zijn met een puntquote:Op zondag 7 september 2008 22:52 schreef Ruudt het volgende:
KAK!
Tot de 81e minuut 2-1 voor en nu toch 2-2 gespeeld.
Sta nu 3e op doelsaldo en speel zondag tegen de nr. 2, MOTS dan natuurlijk en dan kan het nog goed zijn dat ik de laatste wedstrijd verlies.
quote:0 - 1 Alessandro Engel (11)
1 - 1 Jędrek Sobowiec (51)
1 - 2 Ramón Merodio (84)
1 - 3 Paride Bernardo (87)
Feli! 191, dan begint het ergens op te lijken.quote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
7-1 winst op nr2 en nu officieel kampioenEens kijken of ik in de laatste 2 wedstrijden het totaal aantal gescoorde competitiedoelpunten nog op 100 kan krijgen
![]()
Oja, en nieuw HatStats-record van 191
Oja2, m'n jeugd is er bij gelapt en dus niet meer ongeslagen
haha.. ik had verwacht te degraderen of in ieder geval onderin mee te spelen in mijn competitie, maar ik speel mooi bovenin mee.. en dat ook nog eens in een van de sterkere VII competities..quote:Op maandag 8 september 2008 11:06 schreef Gijs_ het volgende:
1-1 gespeeld... volgende week een belangrijke wedstrijd om degradatie, ik kan het nog ontlopen als ik win en de andere teams doen de komende weken hun sportieve plicht. Ik had, net als m'n supporters, het seizoen toch wat anders voorgesteld na degradatie uit de VI, het is nu duimen om niet ook nog te degraderen uit de VIILeuk spel dat hattrick
quote:Competitie plaats: 86 / 1024
quote:Hallo!
Janick Bommel: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Janick Bommel: Hij heeft absoluut nog een aantal seizoenen in de jeugdopleiding nodig wil hij het maximale uit zijn kunnen halen. (das 2x in 1 trainingsverslag)
Albert-Henk Odijk: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan! (Bijna op zn beloofde goed verdedigen dus.....)
Koenraad Schigt: In de wedstrijd van deze week gaf hij een overtreding toe die de scheidsrechter niet gezien had. Dat is wellicht wat overdreven, maar het is goed om te zien dat sommige jongeren normen en waarden serieus nemen.![]()
Koenraad Schigt: Training op het gebied van Vleugelspel zal geen effect meer op hem hebben.![]()
Sjefke van Wessel: De andere jongens feliciteerden hem allemaal deze week. Klaarblijkelijk was het zijn verjaardag.
Tenzin Wassink: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel zien. Daarin is hij inmiddels zwak.![]()
Tenzin Wassink: Het gaat goed met zijn Vleugelspel-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn.
Harm-Jan Schultz: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin waardeloos te zijn.![]()
Klinkt goed hoor!quote:
welke?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor!
Kan een leuke spelert worden.
Je bent uitgedaagd!quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta nu 2e met 2 punten achter op de nummer 1, en 1 punt voor op de nummer 3. Volgende week moet ik tegen de nummer 3, als ik die verlies is dat ook goed, ik hoef niet zonodig te promoveren
Maar gister heb ik wel 205 hatstats gehaald, zou ik het daarmee kunnen redden in de VI?
Ik wil nog wel een jeugdfriendly: Jong Dynamo Delft (398342)
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor!
Kan een leuke spelert worden.
Jah dat vroeg ik me ook af. Ik denk dat Albert henk bedoeld wordt.quote:
ohw ik dacht juist aan Harm-Jan Schultzquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Jah dat vroeg ik me ook af. Ik denk dat Albert henk bedoeld wordt.
huh wat is er mis met foxtrick?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook die free Alltid Hattrick Firefox Extension?
Kan je maar 10x/dag gebruiken helaas, om je alltidstats vaker te bekijken moet je eenmalig 10 euro dokken.
Ja, die gebruik ik erg veel en ben sinds een tijdje daarom Alltid supporterquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook die free Alltid Hattrick Firefox Extension?
Kan je maar 10x/dag gebruiken helaas, om je alltidstats vaker te bekijken moet je eenmalig 10 euro dokken.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ohw ik dacht juist aan Harm-Jan Schultz
Werken die balken tussen aanval en verdediging in het wedstrijdverslag bij jou?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
huh wat is er mis met foxtrick?
ik hou me aanbevolen voor em..quote:Op woensdag 10 september 2008 11:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wordt een spelert voor jou team dan ok?
Optrainenen even bekijken welk niveau de meeste winst geeft.quote:Albert Borgerink (216291016)
17 years and 3 days, passable form, bruised, but playing
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Next birthday: 28-12-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Wage: 416 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries:
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: weak
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: solid Set pieces: inadequate
Bij mij wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Werken die balken tussen aanval en verdediging in het wedstrijdverslag bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen maar als je er 1 zoekt vind ik koppen altijd een leuke. Krachtig kan ook maar daar heb je weer helemaal nix aan als t mooi weer is.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:49 schreef Silver_Shark het volgende:
wat voor specaliteit hebben verdedigers nodig?
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:06 schreef Ziewoarut het volgende:
Godverdomme!Of dat je trainees constant uit de wedstrijd worden geschopt. Nu een speler voor een 2e x dit seizoen geblesseerd voor 2 weken...grrr..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
We zijn allemaal lekker bezigquote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben er ook goed mee bezig, heb even de supportermeldingen gemist dat 2 van m'n trainees een niveau gestegen zijn vorige week...
Ze krijgen dan gewoon training vannacht, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:19 schreef Dynia het volgende:
gisteren wel een oefenpot ingeplanned, maar de tegenstander had maar 7 spelers opgesteld....Dus wel 5-0, maar geen wedstrijd gespeeld...
Waar ergens kun je zien of spelers beter geworden zijn?
Met de Fok!Cup was ik wel degelijk goed bezig hoor, evenals met de Vinnie Jones / Gary Lineker Award...quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zijn allemaal lekker bezig
Gisteren dus vergeten mn B team op te stellen en vervolgens wordt mn A mid er uit getrapt met +2
Wiequote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef The_Hives het volgende:
HÉÉÉ QYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!
Hoe is het met Alexadjfsdlfslafaslhgfsson ?? Speelt hij al in de eredivisie?
leeft qyn trouwens nog?
quote:
Die link kan ook wel uit je sig.quote:Op donderdag 11 september 2008 om 19:26 schreef The_Hives het volgende:
nope, team is al een hele tijd een botof is totaal weg ofzo
Gast, ik ken qyn heus nog wel hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
qyn
![]()
mijn meester die mij hattrick handelen en dat soort dingen geleerd heeft![]()
zelfs in jouw tijd was hij al minder actief op fok. Samen met sir_dasnol zat hij vaak op WOW ofzo. iig dat spelletje waar je zelf een karakter bent.
Gelukkig slowchatte ik toen ook al nooit
[Hattrick] deel 18:bier bij qyn!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gast, ik ken qyn heus nog wel hoor
Ik had het over Alexadjfsdlfslafaslhgfsson!
Ah ok, wat een rare naam heeft die gastquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alexaksdgsdkfdkasfkfsson was mijn held die ik opgetraind heb van hoog redelijk naar eh heel hoog. Wereldklasse ofzo of Utopisch. Weet ik het. Weet iig dat hij te veel salaris vroeg
om voor iemand die niet meer actief handelde de kop boven water te kunnen houden
tja als die nooit eens in de buurt isquote:Op donderdag 11 september 2008 21:20 schreef Grumpey het volgende:
en we hebben je gemist laatste meet...
ja, zn volledige naam wist ik nooit. Was te langquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok, wat een rare naam heeft die gast
Waar is die meesterlijke quote van jou gebleven trouwens![]()
Hij was de laatste keer in A'damquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja als die nooit eens in de buurt is
Hey VKquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hives!!
Oude tijden herleven
Over belachelijke quotes gesproken. Je verandert al 5 jaar je sigNu 2009 ja?
[..]
en toen hebben jullie niet eens gebeldquote:Hij was de laatste keer in A'dam
lekka lekkaquote:Filippo Borro
TSI = 3 100, 18 jaar en 107 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ingo Kobertehe
TSI = 1 100, 17 jaar en 59 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Nik van der Camp
TSI = 6 630, 20 jaar en 8 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:
Alberto Gardoqui
TSI = 32 170, 22 jaar en 39 dagen, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:Tom Haug
TSI = 28 070 , 21 years and 43 days, passable form
Has poor experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Nu stap ik weer over op PM.quote:Piet Griever
TSI = 34 130 , 21 years and 35 days, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities
Playmaking: magnificent Passing: solid
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set pieces: poor
Das zeker lekkah jahquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:20 schreef Yankee_One het volgende:
TSI: 4700 (+13010/-8310)
Vorm: -1 (+6/-7)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Conditie: 1 (+1/-)
[..]
lekka lekka
Helpt dat nou veel met zn keepers ratings?quote:
inderdaad ... wanneer heb ik toch weer eens zo'n training dat er 3 stijgen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:20 schreef Yankee_One het volgende:
TSI: 4700 (+13010/-8310)
Vorm: -1 (+6/-7)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Conditie: 1 (+1/-)
[..]
lekka lekka
nieuwsjaars kindjequote:Ingemar Hemmes (216865705)
19 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 01-01-2009
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 315 ¤/week
Eigenaar: SV Pantoffeltjes
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Jawel dus:quote:Op zondag 14 september 2008 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
Mensen met 2 gele kaarten kan ik nu toch niet opstellen?
quote:Twee kaarten in een wedstrijd betekent dat de speler uit het veld wordt gestuurd. Uit het veld gestuurd worden betekent vervolgens dat de speler de volgende wedstrijd geschorst is. Als een speler tijdens het seizoen bij elkaar opgeteld drie gele kaarten heeft gehaald, wordt hij ook geschorst.
Competitie-, beker- en kwalificatiewedstrijden worden allemaal hetzelfde meegerekend. Als een speler dus twee gele kaarten heeft opgelopen in de competitie en hij krijgt vervolgens geel in een bekerwedstrijd, dan is die speler geschorst, ongeacht of de volgende wedstrijd een competitie-, beker- of kwalificatiewedstrijd is.
Je kunt in je spelerslijst zien hoeveel kaarten een speler heeft gekregen voorafgaand aan de wedstrijd. Een speler met drie gele kaarten of eentje die in zijn laatste wedstrijd uit het veld is gestuurd, krijgt op de spelerslijst het symbool voor een rode kaart. Dit om te laten zien dat hij geschorst is. Na een schorsing voor een competitiewedstrijd begint een speler weer met een schone lei.
Die van: 'Ik lijk de holmaat van JD wel!'quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, zn volledige naam wist ik nooit. Was te langbegint met 'Alex' en eindigt op 'dersson', maar verder
Welke quote
ik sta in punten gelijk met de nr.2 en speel nog daar tegen en de nr 3 heeft 1 punt achterstand.. ik sta dus eerste op doelsaldo welk overduidelijk beter is.. De meeste doelpunten gemaakt en de minste tegen.. (ik heb 4 keer verloren deze competitie en al die nederlagen staan in de lijst met verrassende overwinningen)..quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef RemCOW het volgende:
Bijna zeker van het kampioenschap... Sta 3 punten voor op de nummer 2 met 16 verschil in doelsaldo. Volgende week tegen een counter team waarvan de verdediging zwakker is dan mijn aanval en zijn aanval een stúk zwakker dan mijn verdediging. In the pocket dus, op naar VI.
Leuk trouwens dat Alltid wordt geintegreerd in Hattrick!!
En weer nieuw hat-stats gerecord: 234! Nu nummer 62 van VII volgens Alltid
We waren bang dat we dan op straat in mekaar zouden worden getimmerd door Ajax-hooligans...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hey VK. Alles goed? Dat je dat opgevallen is
. Maar idd ik verander al heel wat jaren alleen dat nummer
. Ik zal toch een keer gelijk moeten krijgen
[..]
en toen hebben jullie niet eens gebeld. Wilden jullie de enige neger van Fok! Hattrick er niet bij hebben
.
Stelletje racisten
DenHaakal is best goed, ik snap niet waarom ze zo laag staan. Hogere max en gemiddelde Hatstats over dit seizoen. Alleen het middenveld is niet heel denderend. Ik heb wel een serieuze kans, maar het blijft gokwerk. Maar ja, dat is met een P/D ook. Moeilijk, moeilijk!quote:Op maandag 15 september 2008 12:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
Tov Jannadonna moet het wel lukken ja
Maar denk dat je het -2 verschil tov de kortehoevers moeilijker haalt... Ligt er ook aan hoe slecht DenHaakal en Helpman 8 united zijn, dat kan ik niet inschatten.
Ik ga overigens kansloos degraderen
Welkom VI.... Tis te hopen dat ik daar in kan blijven volgend seizoen met m'n Russische countermachine... Probleem is dat ik nog allemaal trainbare defs d'r in heb, dus duurt wel even voordat mn def ratings goed worden ...
quote:Don van Hulzen
TSI = 1 370 , 17 years and 88 days, passable form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Technical]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: excellent Set pieces: poor
je kunt ook 1 van de 3 of 2 van de 3 verkopen.. en er een 'ervaren' spits voor terughalen + de verdedigers..quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef Silver_Shark het volgende:
Goed, Ik heb nu 2 seizoenen Scoren getraint. 3 spelers1tje briljant en 2 formidable maar die 2 formidable kunnen nog. poppen. in de 2 rustweken wil overgaan na verdedigen. maar nu komt de vraag. Zal ik die 3 spelers Verkopen en goeie verdedigers halen. of de 3 spelers houden en verdedigers kopen en over 2 seizoen weer niet verkopen en dan PositieSpel doen. Zodat ik over paar seizoenen Goeie team heb
![]()
Samenvatting:
de 3spelers verkopen en verdedigers halen.
3spelers niet verkopen en verdedigers halen en opbouwen na een goeie team.
quote:
Geen punt. Je hebt meer jezelf er mee dan Helmuntquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Mensen I'm back from the USA
Ik zie dat ik inmiddels veilig ben, sorry van het verneuken van de halve finale FokCup maar ik kon nauwelijks of niet online komen
Kijken of ik nog een leuk spelertje op de kop kan tikken voor as zondag. Dat is dan ook gelijk een versterking van m'n team voor komend seizoen. Maar ik denk dat ik niet ver kom met 2,5 mlnquote:15-09-2008 Alltid wordt onderdeel van Hattrick
Jullie zullen op korte termijn kunnen genieten van een heleboel leuke statistieken: de statistische CHPP-site "Alltid Hattrick" wordt namelijk onderdeel van Hattrick. Alltid levert statistieken over elk team en elke speler in Hattrick, en als onderdeel van Hattrick zal het veel makkelijker worden om toegang te krijgen tot al die statistieken. Bovendien hopen we dat velen van jullie op deze manier die mooie statistieken voor het eerst gaan ontdekken!
We zijn erg trots dat we op deze manier onze geweldige gemeenschappen kunnen integreren. De Alltid-ontwikkelaar, weird_ed, zal tegelijkertijd ook lid worden van het HT-team. Hij gaat ons helpen om Alltid en Hattrick te integreren (hetgeen stap voor stap zal gebeuren en ten minste 6 maanden (of langer) zal gaan duren), en zal ons ook helpen om nieuwe statistische functies te implementeren die voorheen niet mogelijk waren.
Als je Alltid Plus-lid bent, lees dan de aankondiging op Alltid voor meer informatie.
quote:
Ze zullen wel een aantal stats voor supporters ontwikkelen denk ik, maar de basis stats zullen heus wel grateloos blijven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
als we er maar niet voor moeten betalen
bericht van u20 coach; kan iemand hier iets mee?quote:De cara a u20 se perdería algunos partidos y eso le quita las opciones de llegar, pero para llegar a la absoluta tiene muy buena pinta.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
bericht van u20 coach; kan iemand hier iets mee?
dit geeft babelfish aanquote:Het onder ogen zien van u20 zou sommige partijen verliezen en dat ontruimt de opties aan hem aan te komen, maar bij absolute aan te komen het zeer goede punt heeft.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
bericht van u20 coach; kan iemand hier iets mee?
Hmm ...quote:I'm sorry, I didn't see you are from Holland.
I translate.
For the u20, your player would lose some matches because of his age, and he has not chances, but for the absolut team of Spain, he looks very nice.
Dat geeft Babelfish ALTIJD aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
[..]
dit geeft babelfish aan
kijk me smiley dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat geeft Babelfish ALTIJD aan.
quote:De naam van Zübeyir Özkal galmde door het stadion nadat hij in de 60e minuut na een aanval door het midden RKDEO op een 1-0 voorsprong had gezet.
Ik heb je uitgedaagd!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:08 schreef Yurzinho het volgende:
Wil er iemand misschien een jeugdfriendly spelen?
quote:Pieter-Jan Berg (217183154)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 08-01-2009
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:18-09-2008
horoteam bood 5 555 555 ¤ voor Alberto Gardoqui en nam daardoor de leiding bij het bieden.
quote:Alberto Gardoqui (148365889)
22 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 24-11-2008
Total Skill Index (TSI): 32 170
Loon: 16 838 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
quote:Mannus Uylenbroek
TSI = 830, 17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Hij staat intussen ook te koop, loopt zondag afquote:Ellert Cabus (216962958) [Staat op de transfermarkt] Voeg toe aan je bookmarks
17 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 02-01-2009
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 315 ¤/week
Eigenaar: SOP
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Weer 1 miljoen armer. De beste jongen ligt alleen niet zo goed in de groepquote:Ştefan Buciuman (216970523)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 05-01-2009
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 630
Loon: 517 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Horacio Ventura (196299295)
18 jaar en 69 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 31-10-2008
Total Skill Index (TSI): 19 850
Loon: 6 032 ¤/week
Eigenaar: Carihuela team
Conditie: redelijk Keepen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
daarom probeer ik em eerst ook even op matig PM te krijgen..quote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mooie pull, ideaal voor vleugelspel-trainers.. Zwak PM is idd jammer, met matig PM staat 'ie een stuk hoger op de transfervergelijking..
Daag me maar uit! Hoe heet je team dan weet ik wat ik moet accepteren.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:34 schreef Tommzzz het volgende:
iemand een oefenduel?
Ik heb zondag mots gespeeld en speel zondag mn laatste wedstrijd tegen een botquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef NelisZ het volgende:
Als alles volgens planning gaat eindig ik 4de dit seizoen. Hiervoor heb ik genoeg aan een gelijkspel. Ik speel nog in de 6de divisie, en ben bang dat ik daar nog wel ff blijf. Tot nu toe is mn hoogste Hatstats 220 geweest, maar zondag verwacht ik wel een nieuw record. Zeker aangezien ik lekker ga Motsen en een vrij hoge teamgeest heb![]()
Wat moet jij met 22 spelers met wb scoren met redelijk passen?quote:Volgend seizoen zal wel weer interessant worden. Binnenkort 2 spitsen verkopen (dan 22, wonderbaarlijk scoren en redelijk passen) en dan mn middenveld weer versterken en verjongen. Hopen op niet al te beste promovendi en degradant dan kan ik waarschijnlijk wel weer derde of vierde worden
Je hebt waarschijnlijk rkdeo uitgedaagd en niet fc rkdeo want ik log net in en heb geen uitdaging staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef Tommzzz het volgende:
Ik heb je uitgedaagd Oupost76, mijn team heet Red Lizards
Eigen jeugd.quote:Jon Aalbrecht Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 9 490, 19 jaar en 102 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Geen eigen jeugd, maar zo voelt het wel een beetje: The player has been on your team for 842 days and you would keep 93.00% of the transfer sum.quote:Siemen van Kooten (116384137)
24 years and 76 days, poor form, bruised, but playing
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Next birthday: 25-10-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 52 300
Wage: 35 426 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 2
Injuries:
Playmaking: titanic Passing: excellent
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: inadequate
Klopt, excuus. Zag dat je me hebt utigedaagd, inmiddels geaccepteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk rkdeo uitgedaagd en niet fc rkdeo want ik log net in en heb geen uitdaging staan.
Eindelijk naar Briljant. Had last van de linksback errorquote:
Abraham van den Brakel
TSI = 18 310, 21 jaar en 44 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: briljant
Mooi is dat, zo'n clubiconenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef rompompom het volgende:
3 Passen stijgers, waaronder:
[..]
Geen eigen jeugd, maar zo voelt het wel een beetje: The player has been on your team for 842 days and you would keep 93.00% of the transfer sum.
Ja, ik heb er nog twee op bovennatuurlijk; eentje gekocht voor 3k destijds, hehehe. Het wordt misschien wel een keer tijd voor verkoop, maar eigenlijk wil ik dat niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Mooi is dat, zo'n clubiconen
TU van lik-me-vestje vandaag...
Zondag voorlopig laatste wedstrijd in de V....
en omdat het een goede investering bleek om keepers te trainen op def is dit mijn 9e traineequote:Horacio Ventura (196299295)
18 jaar en 70 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Volgende verjaardag: 31-10-2008
Total Skill Index (TSI): 22 920
Loon: 7 238 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Wordt als het goed is m'n nieuwe winger.quote:Jesper Benneker (172119436)
20 jaar en 77 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 25-10-2008
Total Skill Index (TSI): 23 220
Loon: 6 588 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: NK Čate¸
Waarschuwingen: 1
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
quote:Renato Passos (169878523)
21 jaar en 24 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 17-12-2008
Nationaliteit: Portugal Portugal
Total Skill Index (TSI): 17 150
Loon: 6 445 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Galactstars
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Je hebt een speler gekocht en 2 800 000 ¤ betaald, plus 5 490 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Morgen MOTSen!quote:Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Volgens de tl moet ie ongeveer 1 miljoen opleveren, dus dan ben ik uit de rode cijfers (ik sta nu ongveer anderhalve ton in het rood).quote:Gonzalo Daniel Hernández (55855422) [Geschorst voor de volgende wedstrijd]
28 jaar en 44 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 27-11-2008
Nationaliteit: Argentina Argentina
Total Skill Index (TSI): 3 880
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: geschorst
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
quote:
gekocht door iemand die (schrik niet) eerste staat in een nederlandse VII...quote:Alberto Gardoqui
20-09-2008 om 14:01
minus totale vergoedingen: - 7%
5 667 000 ¤
(5 270 310 ¤)
quote:3 niveau's verdedigen zorgde toch voor 1 niveau extra keepen? Dus goed (7) betekent zo'n 2 niveau's hoger keepen.. Zou hij dus qua prestaties vergelijkbaar moeten zijn met een 22-jarige reusachtig keepen (zonder bijstats).. Alleen is 'ie nog een stukje goedkoper
Aardig rendement ga je daar nog op halen, gekocht voor 3miljoen en 9 maanden later verkopen voor ongeveer het dubbele (ik neem aan dat 'ie in deze gekke markt nog wel overboden wordt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |