Vinden wij ook vandaar ook de Fok federatie. Check onze andere bezigheden hier op fok misschien kan je er komend seizoen ook aan mee doen en dat teld voor alle newbees hier op fok. Dit alles omdat het hattrick forum gewoon zuigt en t hier veel gezelliger is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:46 schreef Dynia het volgende:
Ik ben voor het eerst bezig met dit spel...beetje hier en daar ingelezen, en ik had een team gekregen wat echt ruk was in de competitie...7e plaats...3 wedstrijden, 1 punt, en een doelsaldo van -14...Nu ik de scepter zwaai en wat spelers heb gekocht gaat het eigenlijk verassend goed...Kampioen zal ik niet worden, maar ik kán nog 2e worden...nog 3 wedstrijden te spelen sta ik 3 punten achter op de nummer 2...promoveren lijkt em eigenijk nog niet zo handig, maar ja...als het gebeurt...ook goed...:)
Ik ben trouwens Forza Rossiya in divisie IX
Best een leuk spel in ieder geval!
quote:Kapitaal: 24 422 220 ¤ (-85 891 ¤)
quote:27-08-2008 Speelde met beloften 35 6379
quote:
have fun!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo mijn koffer is gepakt.... mijn assistent-coach is geďnstrueerd.... ik ga tussendoor wel proberen in te loggen vanuit de VS maar mocht ivm de FokCup niet gaan lukken, sorry alvast!Tot over 2 weken
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo mijn koffer is gepakt.... mijn assistent-coach is geďnstrueerd.... ik ga tussendoor wel proberen in te loggen vanuit de VS maar mocht ivm de FokCup niet gaan lukken, sorry alvast!Tot over 2 weken
Ikke heb m ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:21 schreef Yurzinho het volgende:
Toch best een geinige, redelijk zeldzame mijlpaal gehaald:
[..]
quote:21-03-2007 Speelde met beloften 35 6379
Geen idee ik gebruik Modzilla Firefox.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef rompompom het volgende:
Zijn er trouwens al Hattrick add-ons gesignaleerd voor Internet Explorer? Dat zou op m'n werk wel handig zijn...
Over een paar seizoenen praat jij ook over miljoenen. Geduld is een schone zaak met Hattrick.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef Dynia het volgende:
Jullie praten over miljoenen...Ik was als een kinsd zo blij toen ik na een thuiswedstrijd ineens 70k op mijn rekening had...:D Meteen een broodnodige verdediger van gekocht...:)
Ik heb geen miljoenen meer te besteden en die biedingen komen wel. Heb vertrouwen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik heb 5 spelers op de lijst staan, de goedkoopste 3 mil. En op één al een bod van 3,5. Voor de rest wil het nog niet vlotten. Ze lopen vanaaf af.
Yur maar die heeft zn team al bij elkaar en heeft geen miljoenen meer want hij staat -85k oidquote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe kan ik mijn Engelse held aanprijzen op een Engels forum? Weet iemand een interne of externe site? Intern kan ik niet op de Engelse advertenties komen dacht ik.
Edit: en wie had er nou vóór zondag een nieuwe teampje bij elkaar gekocht voor vele mil's? Die mag bij mij ook nog wel even shoppen
Gewoon een advertentie plaatsen in het Engels. Je kan de landen filter bij advertenties namelijk ook uitzetten (helemaal bovenaan in de dropdown lijst).quote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe kan ik mijn Engelse held aanprijzen op een Engels forum? Weet iemand een interne of externe site? Intern kan ik niet op de Engelse advertenties komen dacht ik.
Heel flauw om om te lachen, maar het is een suffe dag.quote:Tiene nivel débil en experiencia y liderazgo débil
Altijd promoveren als het kan. Altijd.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:21 schreef FutureWorld het volgende:
In mn 2e seizoen sta ik nu op kop. 1 puntje los op de nummer 2, waar ik a.s. zondag naar toe moet. Verwacht zelf een nederlaag. Speel divisie IX., op het moment bezig mn team te verstevigen. Mocht de promotie dit jaar niet lukken, dan maar volgend jaar. Hoop dat laatste eigenlijk. Had ook totaal niet verwacht dit jaar al mee te spelen om het kampioenschap, dus in dat opzicht érg leuk.
Is dat zo,ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Altijd promoveren als het kan. Altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |