Jij?quote:Op maandag 1 september 2008 14:24 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Wie kan er even de FOK!-wiki veranderen. Zodat de delen weer goed staan
Hé, jij zit nog in de Fokcup! Nou ja, met het veroorzaken van twee W-O's inmiddels niet meer, maar toch.quote:
Heb 'm gezien. Ik heb ook iemand anders uitgedaagd, maar als die morgen niet accepteert, daag ik je wel uit.quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef Anno20 het volgende:
Rompompom, ik wilde je uitdagen... heb je een htmail gestuurd...
Eigen schuldquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef Yurzinho het volgende:
Degraderen!
Srsly??quote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef rompompom het volgende:
Hé, jij zit nog in de Fokcup! Nou ja, met het veroorzaken van twee W-O's inmiddels niet meer, maar toch..
[..]
*meldtquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef 19_William_78 het volgende:
Wie wordt er kampioen??
Shark-attack!quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Promotie = 10% extra supporters, die ben je nog niet zo maar weer kwijt. Zo lang je maar niet degradeert
Er was nog een groepsfase.quote:Op maandag 1 september 2008 om 17:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Srsly??
Ik dacht dat ik na mijn geweldige verlies tegen VK er al uit lag
Er is ook niemand die mij even op de hoogte stelt
Voorzover ik dat rond dit tijdstip kan beoordelen ben je niet bij voorbaat kansloos. Het hangt er erg van af in wat voor competitie je zou komen, met zo'n 130-140 HatStats kun je alle kanten nog op.. Bovenin zul je iig niet meedraaien.quote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Shark-attack!
is mijn teamnaam, denk je dat dat team het overleefd in de 7de?
Vinden wij ook vandaar ook de Fok federatie. Check onze andere bezigheden hier op fok misschien kan je er komend seizoen ook aan mee doen en dat teld voor alle newbees hier op fok. Dit alles omdat het hattrick forum gewoon zuigt en t hier veel gezelliger is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:46 schreef Dynia het volgende:
Ik ben voor het eerst bezig met dit spel...beetje hier en daar ingelezen, en ik had een team gekregen wat echt ruk was in de competitie...7e plaats...3 wedstrijden, 1 punt, en een doelsaldo van -14...Nu ik de scepter zwaai en wat spelers heb gekocht gaat het eigenlijk verassend goed...Kampioen zal ik niet worden, maar ik kán nog 2e worden...nog 3 wedstrijden te spelen sta ik 3 punten achter op de nummer 2...promoveren lijkt em eigenijk nog niet zo handig, maar ja...als het gebeurt...ook goed...:)
Ik ben trouwens Forza Rossiya in divisie IX
Best een leuk spel in ieder geval!
quote:Kapitaal: 24 422 220 ¤ (-85 891 ¤)
quote:27-08-2008 Speelde met beloften 35 6379
quote:
have fun!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo mijn koffer is gepakt.... mijn assistent-coach is geīnstrueerd.... ik ga tussendoor wel proberen in te loggen vanuit de VS maar mocht ivm de FokCup niet gaan lukken, sorry alvast!Tot over 2 weken
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo mijn koffer is gepakt.... mijn assistent-coach is geīnstrueerd.... ik ga tussendoor wel proberen in te loggen vanuit de VS maar mocht ivm de FokCup niet gaan lukken, sorry alvast!Tot over 2 weken
Ikke heb m ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:21 schreef Yurzinho het volgende:
Toch best een geinige, redelijk zeldzame mijlpaal gehaald:
[..]
quote:21-03-2007 Speelde met beloften 35 6379
Geen idee ik gebruik Modzilla Firefox.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef rompompom het volgende:
Zijn er trouwens al Hattrick add-ons gesignaleerd voor Internet Explorer? Dat zou op m'n werk wel handig zijn...
Over een paar seizoenen praat jij ook over miljoenen. Geduld is een schone zaak met Hattrick.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef Dynia het volgende:
Jullie praten over miljoenen...Ik was als een kinsd zo blij toen ik na een thuiswedstrijd ineens 70k op mijn rekening had...:D Meteen een broodnodige verdediger van gekocht...:)
Ik heb geen miljoenen meer te besteden en die biedingen komen wel. Heb vertrouwen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah, ik heb 5 spelers op de lijst staan, de goedkoopste 3 mil. En op één al een bod van 3,5. Voor de rest wil het nog niet vlotten. Ze lopen vanaaf af.
Yur maar die heeft zn team al bij elkaar en heeft geen miljoenen meer want hij staat -85k oidquote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe kan ik mijn Engelse held aanprijzen op een Engels forum? Weet iemand een interne of externe site? Intern kan ik niet op de Engelse advertenties komen dacht ik.
Edit: en wie had er nou vķķr zondag een nieuwe teampje bij elkaar gekocht voor vele mil's? Die mag bij mij ook nog wel even shoppen
Gewoon een advertentie plaatsen in het Engels. Je kan de landen filter bij advertenties namelijk ook uitzetten (helemaal bovenaan in de dropdown lijst).quote:Op woensdag 3 september 2008 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe kan ik mijn Engelse held aanprijzen op een Engels forum? Weet iemand een interne of externe site? Intern kan ik niet op de Engelse advertenties komen dacht ik.
Heel flauw om om te lachen, maar het is een suffe dag.quote:Tiene nivel débil en experiencia y liderazgo débil
Altijd promoveren als het kan. Altijd.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:21 schreef FutureWorld het volgende:
In mn 2e seizoen sta ik nu op kop. 1 puntje los op de nummer 2, waar ik a.s. zondag naar toe moet. Verwacht zelf een nederlaag. Speel divisie IX., op het moment bezig mn team te verstevigen. Mocht de promotie dit jaar niet lukken, dan maar volgend jaar. Hoop dat laatste eigenlijk. Had ook totaal niet verwacht dit jaar al mee te spelen om het kampioenschap, dus in dat opzicht érg leuk.
Is dat zo,ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Altijd promoveren als het kan. Altijd.
quote:Totale som 6 750 000 ¤
Vergoeding spelersmakelaar, moederclubgeld en vorige-clubgeld -472 500
Edit: maar dit is toch wel netjesquote:
Editedit: 2 van 5 verkocht.quote:03-09-2008 K.F.C. Minnertsga Butts legends 3 500 000 ¤ 32 060
24-04-2007 Ipswich Tractor Boys K.F.C. Minnertsga 350 001 ¤ 2 690
Zijn ze niet verkocht???? Zeker voor teveel er op gezet?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Edit: maar dit is toch wel netjes
[..]
Editedit: 2 van 5 verkocht.
De anderen gaan er morgen weer op zodat ze zondagmiddag aflopen.
Wanneer worden ze automatisch ontslagen dan?quote:Zeki Rıza Ulun (28560520)
19 years and 11 days
jaah, een wel. Die andere 2 hadden buitenaards(29) en reausachitg(26) en voor 3 mil derop. Zondag voor zelfde prijs laten aflopen dan gaan ze dan wel weg.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn ze niet verkocht???? Zeker voor teveel er op gezet?
Beetje Head & Shoulders moet dat op kunnen lossen.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jaah, een wel. Die andere 2 hadden buitenaards(29) en reausachitg(26) en voor 3 mil derop. Zondag voor zelfde prijs laten aflopen dan gaan ze dan wel weg.
Niet je kan ze alleen niet meer opstellenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:25 schreef rompompom het volgende:
Hmm, deze knakker loopt nog rond in m'n Jeugd:
[..]
Wanneer worden ze automatisch ontslagen dan?
Ah, ok. Zinloos om 'm vast te houden dus. Dank!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet je kan ze alleen niet meer opstellen
Cool!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:19 schreef Yurzinho het volgende:
hey cool, ik sta in de statistieken bij meest actieve kopers in Nederland:
Wekelijkse transfers
[cut] [/cut]
Zo rond 17.00/18.00? Dan hebben ze tenminste nog genoeg tijd voor een bidwar.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is de beste tijd om ze er weer op te zetten?
Die speler wordt gewoon topscorer, verschil met de nummer 2 is heel groot.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cool!!!
Ik zag net dit dat vond ik dan wel weer cool :
[ afbeelding ]
Zal ie topscorer kunnen worden? Mn laatste wedstrijd is nog eens tegen een botJammer dat ik niet boven aan sta met zoveel doelpunten. Mn team heeft er al 48 gescored dit seizoen. Helaas ook t meeste tegen doelpunten van de top 5. En dat als counterhufter met de beste verdediging uit mijn poule
Na etenstijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is de beste tijd om ze er weer op te zetten?
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als je nog zo laag speelt want daar is het niveauverschil erg laag!
Ik zou de deadline om 19,45 zetten dan zijn de meeste mensen online en heb je kans op een vette bidwar.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:29 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zo rond 17.00/18.00? Dan hebben ze tenminste nog genoeg tijd voor een bidwar.![]()
Iemand een jeugdfriendly? elke dag behalve woensdag is voor mij goed. \
Twello FC A1 (36424)
Training na afgelopen zondag :quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Mijn vermoeden bevestigd. Als je een scout op verdedigen laat zoeken maar t staat niet in het scout bericht betekend niet dat ie t niet kan!quote:Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.
Dat is ook altijd gezegd door Hattrick zelf volgens mij; het scoutrapport is geen volledig rapport. Maar leuke vleugelverdediger wordt dat.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou de deadline om 19,45 zetten dan zijn de meeste mensen online en heb je kans op een vette bidwar.
Edit :
Scout bericht 66 dagen geleden.
[..]
Training na afgelopen zondag :
[..]
Mijn vermoeden bevestigd. Als je een scout op verdedigen laat zoeken maar t staat niet in het scout bericht betekend niet dat ie t niet kan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe oud is hij dan als je hem naar je eerste haalt?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou de deadline om 19,45 zetten dan zijn de meeste mensen online en heb je kans op een vette bidwar.
Edit :
Scout bericht 66 dagen geleden.
[..]
Training na afgelopen zondag :
[..]
Mijn vermoeden bevestigd. Als je een scout op verdedigen laat zoeken maar t staat niet in het scout bericht betekend niet dat ie t niet kan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok dat wist ik niet. Wel leuk om mn vermoedens nu waar te zien worden. Hij is nog niet uitgeleerd op verdedigen dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 september 2008 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is ook altijd gezegd door Hattrick zelf volgens mij; het scoutrapport is geen volledig rapport. Maar leuke vleugelverdediger wordt dat..
Als hij 17 is. Hij is nu nog niet oud genoeg. Met een beetje mazzel dan dus redelijk in vleugel en redelijk verdedigen. Mocht er nog ruimte zijn train ik m nog een paar weken op passen. Maar ja soms krijg je niks te horen over zn status mbt het scout rapport. Dus weet je niet altijd of ie al redelijk in vleugel is (in dit geval dan) Maar hij is gisteren 16 geworden dus ik heb nog ff de tijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoe oud is hij dan als je hem naar je eerste haalt?
http://hattrick.startkabel.nl/quote:Op donderdag 4 september 2008 om 18:58 schreef Coso het volgende:
Heb sinds gister ook een team aan gemaakt bij hattrick. Ik heb al een beetje ervaring (had 2 jaar geleden ook al een team) maar zie dat er sindsdien veel is veranderd in hattrick!!
Nog tips?
Gekocht op redelijk def, redelijk passen, verkocht op goed passen dus. 17jr en 13 dagen bij verkoop.quote:04-09-2008 YMFC Farfar er fantastisk 513 000 ¤ 1 160
27-08-2008 Supersuckers YMFC 221 000 ¤ 1 070
enquote:Domonkos Hacsek (144693475)
22 jaar en 61 dagen, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 26-10-2008
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 35 550
Loon: 18 809 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
De eerste hou ik lekker, de tweede heb ik twee trainingen geleden gekocht voor 5k, omdat ik nog een trainingsplaats op moest vullen. Eens kijken wat hij nu oplevert.quote:Arvid Mendels (215189769)
17 jaar en 39 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 17-11-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 333 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Wilhelm Middenmeer Zag zijn mate van verdedigen toenemen van rampzalig naar waardeloos.
Leuke stats maar wat heb je daar aan tijdens een friendly? Ik heb ook nog nooit mots gespeeld in een friendlyquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef Questular het volgende:
Mocht iemand ooit een wedstrijdje willen spelen
Milferhampton Milfs (767621)
# 1 in VII.778
Stats laatste wedstrijd (wel mots )
Middenveld wereldklasse
Rechterverdediging wereldklasse
Centrale verdediging wonderbaarlijk
Linkerverdediging wereldklasse
Rechteraanval goed
Centrale aanval uitstekend
Linkeraanval uitstekend
quote:Geovanni Meurisse Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Hopen dat hij nog beter kan worden in verdedigen want na 51 dagen heeft ie zn scout rapport al behaald.quote:Tenzin Wassink: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.
Een friendly speel je toch ook alleen maar om de training?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Questular het volgende:
Gewoon wat standaard info over mijn team, ik heb al vaak genoeg mensen uitgedaagd om vervolgens te horen dat mijn team te goed of te slecht zou zijn voor een friendley
quote:Nik van der Camp
TSI = 6 030, 20 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Geef mij dan maar de Fok!Cup dan gaat t nog ergens om. Die 1000 eu meer of minder boeit me niet zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef rompompom het volgende:
Het enige écht interessante bij een friendly is de supporterschare van de tegenstander. Hoe groter die is, des te meer mensen komen kijken en des te hoger de inkomsten. En het eventuele vlaggetje natuurlijk.
Bovendien bedoel je zeker dat je wereldklasse middenvelders hebt en niet je wedstrijdratings?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Questular het volgende:
Gewoon wat standaard info over mijn team, ik heb al vaak genoeg mensen uitgedaagd om vervolgens te horen dat mijn team te goed of te slecht zou zijn voor een friendley
Anders voel je je effe aangevallen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef Questular het volgende:
Inderdaad daar doe ik het voor, ik wil mezelf het gevoel geven een super team te hebben. Vooral als ik vervolgens zie dat mij top middenvelder meer als 4 sterren haalt. Dat ik nog niet in de 1e klasse speel...het blijft me verbazen.
Oke, maar waar vind je die oude ratings dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Ruudt het volgende:
Er is ooit de overgang geweest van oude naar nieuwe ratings, omdat bij de oude ratings het leek alsof je in de 8e al een superteam had.
Ik speel niet tegen zulke ratings.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef Yankee_One het volgende:
iemand een friendly?
Zo geef mij dan maar de huidige ratings ook al vind ik mn centrale aanval wel leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef RemCOW het volgende:
Wat grappig
Middenveld wonderbaarlijk
Rechterverdediging wonderbaarlijk
Centrale verdediging wonderbaarlijk
Linkerverdediging briljant
Rechteraanval bovennatuurlijk
Centrale aanval utopisch
Linkeraanval wonderbaarlijk
quote:Middenveld matig
Rechterverdediging formidabel
Centrale verdediging formidabel
Linkerverdediging uitstekend