Creditcard, geen Paypalquote:Als iemand weet wat voor betalingen Play.com hanteert ben ik een blij man
Ik betaal er altijd met mn Mastercard of Visa.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iemand weet wat voor betalingen Play.com hanteert ben ik een blij man
Iedereen is voor een herdesign. Daarom gaat Dr.Daggla er wat moois van maken. Geef hem tips en ideeenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:58 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben ook voor een herdesign van de OP.
OMGquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen die trouwens geen CC hebben, maar het wel willen.
www.neteller.com.
Open een account, maakt hem extended (gratis, je moet alleen wat info toesturen) en vraag een "global wallet" aan.
Dat kost je een paar euro, maar het is echt retemakkelijk. Je upload via iDeal geld naar je Neteller account en dan kan je je "global wallet" als MasterCard gebruiken om dingen te betalen..
Veel te lang, veel te veel onnodige info.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom? Hij is prima zo, anders krijg je zo OP als het Xbox topic
Als ik een OP maak wordt ie verdomde kort.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Iedereen is voor een herdesign. Daarom gaat Dr.Daggla er wat moois van maken. Geef hem tips en ideeenDan word 134 tof.
Doe je dingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel te lang, veel te veel onnodige info.
Dit was 3 jaar geleden hip.
Die games kunnen er uit, Blu-ray is inmiddels iedereen wel bekend, linkje naar alle topics slaat nergens op en voor PSN kan je een apart topic openen met in de OP alle users.
Werkt dit ook gewoon voor PSN?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
www.neteller.com.
Open een account, maakt hem extended (gratis, je moet alleen wat info toesturen) en vraag een "global wallet" aan.
Dat kost je een paar euro, maar het is echt retemakkelijk. Je upload via iDeal geld naar je Neteller account en dan kan je je "global wallet" als MasterCard gebruiken om dingen te betalen..
Nee, alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doe je dingMij allemaal prima, zolang het de rel-waarde van het topic maar niet omlaag haalt
Ik heb in 2 jaar Neteller ervaring nog NOOIT problemen gehad iigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Werkt dit ook gewoon voor PSN?
Dan zijn PSN-kaarten helemaal niet nodig meer![]()
Goede ervaringen hiermee zijn ook welkom.
AQ zekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg.
Het XBOX topic van een dermate niveau dat ik er niet eens meer lurk..... En dat als Xbox-fanboy.
Wat een ruktopic. Daarmee vergeleken is het hier echt een verademing...
Het begon ooit goed, totdat [irritante kutuser met iq van seapaerd] kwam slowchatten.
Ja, het is gewoon een MasterCard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Werkt dit ook gewoon voor PSN?
Dan zijn PSN-kaarten helemaal niet nodig meer![]()
Goede ervaringen hiermee zijn ook welkom.
En dit topic is dermate ruk dat de eerste 3 pagina`s vol tvp`s en "boehoe de ts is kut" Dus echt veel toegevoegd is deze ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het XBOX topic van een dermate niveau dat ik er niet eens meer lurk..... En dat als Xbox-fanboy.
Het begon ooit goed, totdat [irritante kutuser met iq van seapaerd] kwam slowchatten.
Netellerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar Neteller ervaring nog NOOIT problemen gehad iigTop-service.
I'm not alonequote:AQ zeker![]()
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dit topic is dermate ruk dat de eerste 3 pagina`s vol tvp`s en "boehoe de ts is kut" Dus echt veel toegevoegd is deze ook niet
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een MasterCard.
Je kan er ook mee betalen in winkels en zo. Je krijgt gewoon een plastic pasje opgestuurd.
Duurt overigens wel een week of 3.
Nee.quote:
Mijnes heeft ook magentic strip en ingegraveerde cijfers (daar zit dat blauwe balkje ovehreenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee.
Het is een pinpas (met magnetic strip, dus je kan overal pinnen waar MasterCard geaccepteerd wordt). Hij werkt niet in een swipe apparaat. De letters en nummers staan er op gedrukt, op een echte creditcard zit het er ingedrukt.
Electronic use only dus. Je kan wel betalen als een restaurant een electronisch ding heeft dat MasterCard accepteert.
Het MasterCard logo staat ook aan de voorkant.
Maar we hebben jouw tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De users hier zijn tenminste niet van die losgeslagen breezerpubers.
Cirrus en Maestro zijn weer 2 andere systemen. Ook al heeft dat Maestro het MC logo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijnes heeft ook magentic strip en ingegraveerde cijfers (daar zit dat blauwe balkje ovehreen) Achterkant staat CIRRUS en MAESTRO en CARDLOAD. Volgens mij is het gewoon een CC
Ik zal die MC eens aanvragen via de service dan
Ik ben al jaren geen puber meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar we hebben jouw tochOf ben jij stiekum geen puisterige breezerpubers. Dan noem ik Gamer_V wel
RELLEN!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel te lang, veel te veel onnodige info.
Dit was 3 jaar geleden hip.
Die games kunnen er uit, Blu-ray is inmiddels iedereen wel bekend, linkje naar alle topics slaat nergens op en voor PSN kan je een apart topic openen met in de OP alle users.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
RELLEN!
[ afbeelding ]
Ik heb al 4x voorgesteld om een apart PSN-topic op te zetten met alle PSN-nicks... maar nog geen 5% was voor volgens de poll.
Daarbij komt dat qua games al het een en ander is gewijzigd in mijn off-line versie....
Maar als je echt heel graag wilt gaan sleutelen aan de OP, leef je uit. Ik heb alleen maar dingen aangepast omdat de vorige volledig ingestort en out of date was.
Als een mod dan ook nog een Playstation label aan dit topic wil hangen, dit vinden we dit tenminste ook weer terug in het juiste subforum....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
PlayStation Network topic #1.
Disjfa, kan jij dat hele online deel vervangen met dit linkje?.
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
tvp
Sackboy.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, wat is er eigenlijk met P-Style gebeurd?
Die zie ik echt nooit meer....
had eerder altijd 999 posts per pagina (altijd op 1 dus) maar dat werkte nietmeer toen ik het breezaaahhh topic vondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn topics bestaan uit 3 pagina's. Goed te doen.
quote:
quote:
Jij bent precies P-Stylequote:
Ik weet niet eens wie de fuck dat isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent precies P-StyleDus of je bent een kloon, of je bent zijn twelingbroer
Ik gok op het laatste.
Dat zeggen alle klonenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie de fuck dat is![]()
Hoezo ben ik 'precies P-Style'?
ik hoorde laatst idd ook dat google kapot wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:32 schreef JK het volgende:
Installeren? Laat je even weten hoeveel GB je kwijt bent?
Het is hier nu inderdaad stukken beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goede vraagquote:
Lachen man, geriggde poll.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef disjfa het volgende:
Poll: Kremers maakt onaardige pollsJa, wat een gemenerik Nee. Soms moet het Ban Kremers! Aquila for presidentz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vind eigenlijk het hele PSN behoorlijk laggyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:31 schreef robbolo het volgende:
Online gedeelte geprobeerd van SC4, en het is af en toe nog redelijk laggy. Beetje jammer
Flikker = op met die polls ?quote:
Ik kan je vertellen dat t een vet spel is, alleen op Internet helaas een beetje laggy. T is zeker t geld waard, al heb ik m nog maar 2 uurtjes gespeeld ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:28 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt hiet wel een Xbox topic![]()
Zo Soul Calibur IV halen denkzie m op inet niet veel goed koper dan 50
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:28 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt hiet wel een Xbox topic![]()
Zo Soul Calibur IV halen denkzie m op inet niet veel goed koper dan 50
![]()
Ik heb m gisteren ook een paar uur zitten spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat t een vet spel is, alleen op Internet helaas een beetje laggy. T is zeker t geld waard, al heb ik m nog maar 2 uurtjes gespeeld ofzo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Poll: Jij ook hier?Ja Nee whehe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Voeg me maar toe, en kom maar op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren ook een paar uur zitten spelenronduit briljant
moet m zelf gewoon hebben
![]()
Kan m hier bij de FRS voor 57euro halen op het internet rond de 50 dus echt veel verschil is er niet,Kan ik vanavond mooi een potje kont schoppen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Poll: Jij ook hier?Ja Nee whehe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Voor die 3 fans die ik heb blijf ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:58 schreef Kremers het volgende:
De volledige naam van de poll moet eigenlijk zijn: Omwille van de kwaliteit () van deze topic reeks, dient AQuila360 gebant te worden uit de PS3 topic reeksen.
Me, myself and AQuila360quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor die 3 fans die ik heb blijf ikWie zijn dat trouwens?
![]()
10-0 en hij is niet gerigged!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Is disjfa een voorspelbare puber?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Meer Polls... over mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Poll: Wat heeft dit topic nodig?Meer polls Ik ben hier voor teh lulz PlayStationdiscussie Heel veel meer polls
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Is Aquila360 een Attention Whore?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meer Polls... over mij
En nu ga ik weer terug naar m'n 360 hoekjeWant hier is het echt een bende
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:47 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Poll: Is Aquila360 een Attention Whore?Zo! En wat voor een! Nee joh, lachen toch? Zeik niet, Clarkson!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kut ik misclicktequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:47 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Poll: Is Aquila360 een Attention Whore?Zo! En wat voor een! Nee joh, lachen toch? Zeik niet, Clarkson!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb je een invite verstuurd, maar heb geen idee of t goed is gekomen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb M Soul Calibur IV![]()
![]()
/Aquila360 Attention Whore
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb je een invite verstuurd, maar heb geen idee of t goed is gekomen...
Dan was ik te snelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
je staat er al bij
![]()
>>>>> installing game <<<<<<
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:31 schreef Kremers het volgende:
PixelJunk Eden is vette shitGisteren al gekocht, maar vandaag pas tijd voor. Absolute aanrader voor die ¤7.99
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
De users hier zijn tenminste niet van die losgeslagen breezerpubers.
Aangezien ik in principe geen voorstander ben van een CC maar je hier wel de mogelijkheid hebt om het geld te uploaden maakt het ineens een stuk aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
www.neteller.com.
O ja, ik vond dit inderdaad ook wel interessant, maar het lijkt me dat de valuta weinig uitmaakt. Ze zullen sowieso gaan omrekenen en dan geld verdienen van ¤ naar $. Of dat nu gebeurt als je het geld erop zet of als je iets in Amerika koopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aangezien ik in principe geen voorstander ben van een CC maar je hier wel de mogelijkheid hebt om het geld te uploaden maakt het ineens een stuk aantrekkelijker.![]()
Alleen welke currency raadt je me aan? EUR of USD? Ik ben geneigd om voor dat laatste te gaan natuurlijk zul je daar ook profijt van hebben in dit geval?
Stelt dit nog wat voor?quote:A phone call with a customer service representative will be required to upgrade your account.
Sollyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:14 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens kap eens met baggeren....
Dit gaat nergens meer over
Modje??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
PlayStation Network topic #1.
Disjfa, kan jij dat hele online deel vervangen met dit linkje?.
EUR!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aangezien ik in principe geen voorstander ben van een CC maar je hier wel de mogelijkheid hebt om het geld te uploaden maakt het ineens een stuk aantrekkelijker.![]()
Alleen welke currency raadt je me aan? EUR of USD? Ik ben geneigd om voor dat laatste te gaan natuurlijk zul je daar ook profijt van hebben in dit geval?
waarom nou weer een maand laterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Kremers het volgende:
Nog meer nieuws:
SCEE gaat in de herfst Siren op blu-ray uitbrengen
21 aug zal Quest for Booty ook op de EU Store verschijnen, er is nog geen datum bekend voor de Europese blu-ray release, maar die zal ook wel een maand later zijn.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
EUR!
Anders heb je dat je geld 2x van currency verandert!
Stel je upload euro's, dat worden dollars en vervolgens wil je wat pinnen of in euro's betalen en dan ga je weer omwisselen. Dat kost je geld.
Als ik jou was zou ik gewoon voor euro's gaan.
Bron?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Kremers het volgende:
21 aug zal Quest for Booty ook op de EU Store verschijnen, er is nog geen datum bekend voor de Europese blu-ray release, maar die zal ook wel een maand later zijn.
quote:Sony Computer Entertainment Japan meldt via hun officiële site dat LittleBigPlanet op 30 oktober in Japan verschijnt. In Amerika verschijnt de titel op 21 oktober. De kans is dus groot dat het spel tussen 20 en 30 oktober in Europa verschijnt.
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
vond de demo werkelijk geen klote aan,
ben er daarna nog een keer er goed voor gaan zitten...
En toen vond ik er nog steeds geen fuck aan
Ziet er Half Life achtig uit!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron?![]()
Nieuwe trailer van Rage:
http://www.gamevideos.com/video/id/20044
id Tech 5 Engine best engine confirmed?![]()
[..]
![]()
Fat princessquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga dit najaar ook een PS3 aan schaffenFat Princess
![]()
Niet alleen dat, maar ook Prince of Persia en God of Warquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Fat princess![]()
lijkt me ook lachen,Ga halen die PS3
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook Prince of Persia en God of WarIk ben bekeerd
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Snake in Motorstorm 2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor trailer zie onderstaande link:
http://www.psu.com/Snake-to-star-in-Pacific-Rift--a0004383-p0.php
Het is nog een gerucht mensen.
quote:OPM Rumor section: Left 4 Dead coming to PS3, Ported by EA
Official Playstation Magazine: "Valve's survival horror game Left 4 Dead is coming to PS3, but EA will be taking on development duties in-house."
quote:Ported by EA
Op zich een logische stap, niemand gaat natuurlijk ¤60 voor een spel betalen als datzelfde spel in een ander hoesje ook voor ¤29,95 te koop is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:40 schreef kevin33 het volgende:
Bij de Bart Smit, alle titels die meegaan in de platinum serie, nu al voor 29,95, dus een orgineel hoesje voor een platinum prijs
Wat zijn dan de 'nieuwe prijzen'? 30 euro is nog steeds reinse afzetterij imoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:18 schreef KoosyNL het volgende:
Ik heb net R&C, uncharted en Heavenly Sword bij de Dixons gekocht: NIeuwe prijzen, oude hoesjes
30 euro is geen afzetterij als je bedenkt dat platinum titels eigenlijk 35 euro zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat zijn dan de 'nieuwe prijzen'? 30 euro is nog steeds reinse afzetterij imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |