Lachen man, geriggde poll.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef disjfa het volgende:
Poll: Kremers maakt onaardige pollsJa, wat een gemenerik Nee. Soms moet het Ban Kremers! Aquila for presidentz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vind eigenlijk het hele PSN behoorlijk laggyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:31 schreef robbolo het volgende:
Online gedeelte geprobeerd van SC4, en het is af en toe nog redelijk laggy. Beetje jammer
Flikker = op met die polls ?quote:
Ik kan je vertellen dat t een vet spel is, alleen op Internet helaas een beetje laggy. T is zeker t geld waard, al heb ik m nog maar 2 uurtjes gespeeld ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:28 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt hiet wel een Xbox topic![]()
Zo Soul Calibur IV halen denkzie m op inet niet veel goed koper dan 50
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:28 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt hiet wel een Xbox topic![]()
Zo Soul Calibur IV halen denkzie m op inet niet veel goed koper dan 50
![]()
Ik heb m gisteren ook een paar uur zitten spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat t een vet spel is, alleen op Internet helaas een beetje laggy. T is zeker t geld waard, al heb ik m nog maar 2 uurtjes gespeeld ofzo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Poll: Jij ook hier?Ja Nee whehe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Voeg me maar toe, en kom maar op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren ook een paar uur zitten spelenronduit briljant
moet m zelf gewoon hebben
![]()
Kan m hier bij de FRS voor 57euro halen op het internet rond de 50 dus echt veel verschil is er niet,Kan ik vanavond mooi een potje kont schoppen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Poll: Jij ook hier?Ja Nee whehe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |