abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60485459

Zodra je je PlayStation 3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten. Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation 3 games kopen en downloaden.

Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het onderstaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

FOK!username | PSN username

-Menn0- | De_Evens
Agiath | FrenkyV
Ash | Leenart
Athlon_2o0o | Antiqua
Beach | Boerenlater
Blackninjadude | Darsiie
Buttercup | Boterkuip
Chocobo | Sjotime
Cid | Cidolfas
Crashcat | Crashcat
Cyberia18 | CyberiaNL
Deacon_Tigra | Tec-Deacon
Delano.888 | Dx11
Deviant1nl | Deviant1
Diablos1979 | Diablos1979
Dos37 | UltraEwout
Dr.Daggla | Daggla
eChOeS_2003 | Mark13
Fallen | Seraphus-Y
Gamer_V | GamerV
Gebraden_Wombat | GebradenKip
glennz_ | Glennz
Gstyles | GDV
ikookhier | Arijanonline
IlluZiaN | Shiver23
Janrad | crashtestnl
J. Clarkson | Evil_Tuinhekje
JJH | JJH1985
JK | DutchBiker
Jovatov | Jovatov
kevin33 | awuwa
koei | Superkoei
Koenz0r | Koenz0r
KoosyNL | KoosyNL
Kremers | LT_Dirty_Harry
Marcek | marsmel
Markofnikoff | Markofnikoff
Merino | MerinoNL
Mickey_Blue_Eyes | Blue-Eyed-NL
Mindstate | MindstateNL
Misanthropist | Vecht
Mister J.Lo | Achillias
Moe_Szyslak | Moe_Szyslak1987
Notorious_Roy | NotoriousRoy
Nudie | MIC-NL
NutKees | LarryLaffer
OudFruit | Paulster
Patje1987 | Derium
Paxlie | Paxlie
Platina | Aiqo
RaymanNL | Bernii
RedemptioN | diTani
Renzokuken | Puddled_nl
Robbolo | RobbelBobbel
Rock-Shocker | Private_Jarhead
Rolstoelvandaal | Jinxes
Sanne | Sanshine020
Sixty4 | Sixty4
Slomy | Slomy
SocialDisorder | SD_NL
SToRM81 | NL_SToRM
Strolie75 | Strolie
SummerBreeze | Summer_Breeze
SuperFruitig | SuperFruitig
the_legend_killer | Vroomen
Tinuzzz_Talpa | Tinuzzz
Vince22 | Vince_NL
Wessiej | Wessiej
Zeiksnor | Poekimammi_nl

Je kan zelf je PSN username toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

(OP)

[ Bericht 7% gewijzigd door RaymanNL op 04-10-2008 20:40:54 ]
-
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:48:04 #2
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60485547

Nu nog een PS3!!
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_60485601
Tof
pi_60485907
Met E-penis dit topic?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:20:16 #5
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_60487721
Check Sig
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_60487764
Totaal onwillekeurig antwoord uit de lijst wat ik vandaag in mijn mail kreeg van lieve sony
quote:
Het antwoord is:
At this point the only way you can buy anything on the PSN store is by Credit Card.
As far as we know there are no PSN cards comming out.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PlayStation Benelux
www.playstation.nl
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60488684
comming out
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:06:51 #8
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60488741
Hoi.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:21:21 #9
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_60495289
Mijn PSN nick is awuwa
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_60495372
tvp
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:09:20 #11
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60497457
Ik heb ook een PS3 en dus ook een PSN nick

Het is alleen niet Jovatov.

Het is namelijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60498925
pi_60500314
PSN

Er zijn echt een heleboel leuke downloadable-games op het PSN. Welke games hebben jullie allemaal en wat vindt je ervan?

ikzelf heb Flow, Super Stardust HD en Pixeljunk Eden. Allemaal prachige games. Flow en Pixeljunk eden zijn perfect als je even een spelletje wil spelen om te relaxen. En Super Stardust HD is goed voor mijn E-penis
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_60502278
Stardust HD was mijn eerste aankoop. ver voor trophy's. Dit is gewoon de beste dualstick shooter! Verder zijn pixeljunk monsters en eden erg verslavend idd. En Commando's hoort er ook nog bij
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_60502722
Fuck Sony, hebben ze een helpdesk met e-mail, krijg je alleen maar van die gestandaardiseerde kut e-mails terug.
pi_60504166
Met wat voor spel zijn die pixeljunk-games het meest te vergelijken? De filmpjes zijn een beetje onduidelijk...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_60504187
Ik neem aan dat je eden bedoelt aangezien de eerdere wel veel makkelijker uit te leggen en kijken zijn. De 1up preview is dan een best leuke intro. http://gamevideos.com/video/id/19774
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60504278
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef Mindstate het volgende:
Fuck Sony, hebben ze een helpdesk met e-mail, krijg je alleen maar van die gestandaardiseerde kut e-mails terug.
Moet je bellen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60505059
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 03:32 schreef koei het volgende:
Met wat voor spel zijn die pixeljunk-games het meest te vergelijken? De filmpjes zijn een beetje onduidelijk...
Hmm.. dat is moeilijk.

Pixeljunk Monsters is een tower-defense game. De bedoeling is dat je bomen om tovert in torens. Met deze toren moet je inkomende monsters neerschieten. De ene toren schiet snel, de andere is beter tegen grond troepen etc. De bedoeling is dat de monster jou huis niet bereiken.

Pixeljunk Eden is nog moelijker uit te leggen Je bent ene klein bestje die van plant naar plant moet slingeren en springen om pollen te verzamelen. Met deze pollen worden nieuwe zaadjes in bloei gezet en groeien deze uit tot planten waar je weer van kan springen en slingeren.

Ik raad je aan gewoon van beide de demo's te downloaden
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:26:57 #20
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_60505383
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef Mindstate het volgende:
Hey Mindstate, hoe is het nou afgelopen met je al gebruikte PSNcard aanschaf via www.psnetcards.co.uk?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_60508086
Wellicht handig om die zooi in een apart topic te gooien ja Moet alleen de startpost van het PS3 topic nog aangepast worden door iemand die dat leuk vind Hint: Ik dus niet
pi_60508188
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 09:52 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Hmm.. dat is moeilijk.

Pixeljunk Monsters is een tower-defense game. De bedoeling is dat je bomen om tovert in torens. Met deze toren moet je inkomende monsters neerschieten. De ene toren schiet snel, de andere is beter tegen grond troepen etc. De bedoeling is dat de monster jou huis niet bereiken.

Pixeljunk Eden is nog moelijker uit te leggen Je bent ene klein bestje die van plant naar plant moet slingeren en springen om pollen te verzamelen. Met deze pollen worden nieuwe zaadjes in bloei gezet en groeien deze uit tot planten waar je weer van kan springen en slingeren.

Ik raad je aan gewoon van beide de demo's te downloaden
Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_60508251
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:49 schreef koei het volgende:

[..]

Er zijn wel demo's van? Ik dacht dat PSN-games geen demo's hadden... Nouja, dan ga ik die sowieso even downloaden!
Gaan we het centrale PS3 topic verneuken met polls enz, en dan in dit topic serieus doen over de PS3, jongens jongens jongens toch...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60508277
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Gaan we het centrale PS3 topic verneuken met polls enz, en dan in dit topic serieus doen over de PS3, jongens jongens jongens toch...
De serieusheid is al wedergekeerd in het PS3 topic En dit topic is dus niet bedoeld om te lullen over PSN games
pi_60514805
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:49 schreef koei het volgende:

[..]

Jep, het is even zoeken, maar er zijn demo''s van. Die van Pixeljunk Monsters is volgens mij wel alleen op de VS store.

Pixeljunk Eden is echt heel gaaf. Het duurt even voordat je het allemaal precies door hebt, maar dan gaat het bijna als vanzelf en is het echt heel erg leuk om te spelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')