Paar maanden terug had ik je al gespotquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ookmaar niet zo makkelijk te traceren blijkbaar
Prima
Die hebben heel erg hard geld nodig ofzo?quote:
En daarna kwam 'There's no limit!!'.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan de intro van een van hun liedjes:
'no-no, no-no-no-no....'
De Beatles zijn ook bezig met een nieuwe cd, maar dat wordt drum n bassquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarna kwam 'There's no limit!!'.
Kennelijk geldt dat ook voor hun drang naar het geld. O.a. de Dolly Dots, Doe Maar en Luv hebben bewezen dat geld niet stinkt...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Beatles zijn ook bezig met een nieuwe cd, maar dat wordt drum n bass
Ik die van soempiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mayo
Nou weet ik nog steeds geen hyves van een akqsc'er![]()
Ik had jou ook al gevondenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
Tim en LadyBlack gevondenEn ik denk Etcie maar weet haar voornaam niet
Hee, die hebben we. Zijn goede speakers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Whiteguy het volgende:
Weer een goeie ibood vandaag voor mensen die nog speakers zoeken.
50 euro
[ afbeelding ]
omg.quote:
Deserteur dat ie dr isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg.Nu lijkt het net of ik allemaal mensen van Fok toevoeg, maar dat heb ik helemaal niet gedaan.
![]()
Ik had ooit ook nog Mikkie, maar die heb ik eruit gegooid.
Niks helpt? Ik heb ook geen tips om chagrijnige broers tegen te gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo irritant, mijn broer is in een rothumeur en nu we maar met zijn tweeën zijn verpest dat óók mijn humeur. Grmbl
Precies. Overloper.quote:
ja ben zieligquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Yuri dat hij niemand kan vinden op Hyves dat ik bíjna zelf een Hyves zou aanmaken om voor hem te zoeken.
Ik wist niet eens dat je daar hyves voor moest hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Yuri dat hij niemand kan vinden op Hyves dat ik bíjna zelf een Hyves zou aanmaken om voor hem te zoeken.
quote:Accepteren | Verwijderen Financiele Hulp
Accepteren | Verwijderen IK HAAT MIJN EX!!
Accepteren | Verwijderen maria mena
Het kan erger:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg altijd van die gare groepsuitnodigingen:
[..]
Ik maak gewoon geen eten voor hemquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks helpt? Ik heb ook geen tips om chagrijnige broers tegen te gaan.
Dat maakt het toch alleen erger? Of zijn je kookkunsten zo slecht?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geen eten voor hem
Rattengif dr in!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geen eten voor hem
Integendeel! Zo leert hij hopelijk dat je de hand die je voedert je vriend moet houden, ik eet anders alleen maar pannekoeken/pizza/knakworst. En dat moet ie ondertussen wel zat zijn... En overmorgen gaat ie weg, dus dat valt ook weer meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen erger? Of zijn je kookkunsten zo slecht?
Nog een spreekwoord:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Integendeel! Zo leert hij hopelijk dat je de hand die je voedert je vriend moet houden, ik eet anders alleen maar pannekoeken/pizza/knakworst. En dat moet ie ondertussen wel zat zijn... En overmorgen gaat ie weg, dus dat valt ook weer mee
sheep weet het, ik heb er nu ook geen meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar hyves voor moest hebben.![]()
Ik wilde m'n hyves deleten, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.
Over het algemeen ben ik gek op mn familie hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een spreekwoord:
Vrienden kun je kiezen, familie niet...
En toch zie ik mijn familie zelden of nooit, hooguit bij een begrafenis.
En daar ben ik niet rouwig om...
Dat is de europese versie idd, las er van de week een stukje over. Scheen dat ie gister in NL was, maar dat heb ik gemist natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ben maar weer 'dirty jobs' aan het kijken.
Tegenwoordig presenteert Peter Schmeichel dat ook. Doet ie nog best leuk eigenlijk.
Geweldig om te zien hoe die katten met de panda omgaan, als een speelbal wordt hij door de kittens door de mand gebonjourd...quote:Poes zoogt Panda!
Een pasgeboren kleine panda uit Artis heeft een bijzondere adoptiemoeder gekregen. Nadat het jong door zijn moeder was verstoten, heeft een huiskat van een van de dierverzorgers de zorg overgenomen. Naast haar eigen vier kittens, zoogt de poes nu ook de kleine panda. Dat heeft de Amsterdamse dierentuin laten weten.
De kleine panda, ook wel rode panda genoemd, leeft net als zijn grote ‘neef’, in bamboebossen. De kleine panda komt voor in het oostelijk Himalayagebergte. In Azië zijn panda’s een bedreigde diersoort. Met behulp van fokprogramma’s wordt de soort, in de loop van de tijd, behoed voor uitsterven.
De babypanda is afkomstig uit een nest van twee jongen van kleine pandamoeder Gladys en vader Werner. Aanvankelijk leek de moeder zich goed over de beide jongen te ontfermen, maar na een dag werden ze onderkoeld in het perk aangetroffen. Een huiskat van een van de verzorgers was net bevallen, waarna de poging is gewaagd om deze jonge panda’s door de poes te laten zogen.
Een panda heeft de eerste cruciale dagen niet overleefd. De conditie van het pandajong was al zwak toen beide kleine panda’s bij de huiskat werden geplaatst. Het is niet een unicum dat een huisdier, zoals kat of hond, een jong van een wild dier zoogt. Wel is het voorzover bekend, niet eerder voorgekomen in Europa dat een huiskat een kleine panda zoogt. De babypanda moet nog zeker een paar weken worden gezoogd.
Bron: Telegraaf
Ik wou al vragen: heb je vakantie dat je het zo laat maakt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef iamredleader het volgende:
Dat zal inderdaad best apart zijn.
Maar goed, ik vind het welletjes, bedtijd
Nee helaasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou al vragen: heb je vakantie dat je het zo laat maakt?
Dat was ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren nog geen woonruimte kunnen krijgen. Mijn vader zit nu bij de makelaar voor een huisje met goede potentie.
Ik ga straks mijn hard drives proberen.
Iemand schreef iets over dat datalabs heel duur zijn. Dat weet ik. Ik heb er eerder wat heen moeten brengen van het werk. Maar ik bekijk het zo: mijn data is mij meer waard dan 600,-
Maar wellicht is het niet nodig
Alleen mijn laptop HD moet ik nog even wat voor verzinnen maar ik ga wel even wat rondbellen vandaag.
ik zou gewoon kijken wat je wilt hebben aan specs, daarmee naar een telefoonzaak gaan, kijken wat het beste overeenkomtquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand hier verstand van mobiele telefoons? Ik mag een nieuwe uitzoeken, iemand suggesties? mijn voorkeur gaat uit naar Nokia, maar hoeft niet per se
Ligt er natuurlijk aan wat je wilt...quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand hier verstand van mobiele telefoons? Ik mag een nieuwe uitzoeken, iemand suggesties? mijn voorkeur gaat uit naar Nokia, maar hoeft niet per se
Nee, geen verstand. Maar wat ^^ hierboven is gezegd, is correct: kijk gewoon naar wat jouw wensen zijn, naar je budget en naar je eventuele "luxe" wensen. En probeer de telefoons in een winkel, dan zie je ook vaak of bepaalde functionaliteit wenselijk is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Op mn werk laatst even mogen spelen met een HTC touch diamond. Tof ding, maar is wel zonde als je hem alleen gaat gebruiken voor bellen en sms-en. Ongeveer net zo groot als een N95, maar half zo dik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan zonder bijbetalen een Nokia N95 krijgen als ik het goed zie bij Hi, maar die vind ik waarschijnlijk ff te groot
Ik hoef er ook weinig bijzonders mee te doen, alleen een aardige camera zou wel handig zijn.
Ohja joh?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heb ik wle misschien nesle gevonden maar dat zal wel niet
Voor als je hem ooooit nog wilt deleten:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar hyves voor moest hebben.![]()
Ik wilde m'n hyves deleten, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.
Dan neem ik een kleinere telefoon bij mijn verlenging (september) en dan ruilen wequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan zonder bijbetalen een Nokia N95 krijgen als ik het goed zie bij Hi, maar die vind ik waarschijnlijk ff te groot
Ik hoef er ook weinig bijzonders mee te doen, alleen een aardige camera zou wel handig zijn.
Zooooooooooooooooo lief:quote:
Hij/Zij* heeft z'n oogjes nog gesloten, maar hij/zij* reageerde wel op de flits toen ik de foto nam. Je zag hem haar* terugtrekken toen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo lief:
[-----------------------------]
Liefheidsmeter.
als jij 157 vrienden hebt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohja joh?
[..]
Voor als je hem ooooit nog wilt deleten:
Help-> Meest gestelde vragen aan de rechterkant -> Hoe kan ik mijn account deleten ->Klik hier om je account te deleten -> rest volgt vanzelf
Ik heb er gepost. En nu wil ik biefstukquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
My First Biefstuk heeft een schitterende OP
Ff een zakje sla halen, wat ham er doorheen gooien, tomaatje, komkommer, heb jij je vitamineshot ook weer gehadquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Heb eigenlijk wel zin in snackvoer (zoals kroket), alleen heb de afgelopen vier dagen eigenlijk al bijzonder weinig groente gegeten (achter elkaar barbecue, chinees, fish n chips en gisteren pizza)
Had ik ook al bedacht: bak sla leeg eten en dan is een kroket niet zo erg meerquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ff een zakje sla halen, wat ham er doorheen gooien, tomaatje, komkommer, heb jij je vitamineshot ook weer gehad
Kun je er gelijk biefstuk bij eten
Nog even en je staat in de top 500quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:44 schreef iamredleader het volgende:
En nu nog 3!
en dan zit ik op 22/k !
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
De biefstuk was zo goed als perfect gebakken, door mezelf, ik ben trots
He bah, gezondquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lokale snackbar blijkt dicht te zijn, dus het wordt nu verantwoord sla, röstidriehoekjes en wat gehakt
Klopt, maar ik hoopte op een kroket ipv gehaktquote:
Je moet echt van die loempia's in huis nemen van 2 in een plastic zakje uit het vriesvak voor 60 cent. Kan je fritueren, maar ik doe ze meestal in de oven. Volgens mij niet eens ongezond, en je hebt er een prima maaltijd aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lokale snackbar blijkt dicht te zijn, dus het wordt nu verantwoord sla, röstidriehoekjes en wat gehakt
Ok dan. Hoe verliep het 'slecht' nieuws gesprek ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh. Ik ben nu net officiëel door Soap gedist...
Dat was een uitzondelijk korte carrière als Soapie
Kort en redelijk, was minder erg dan ik verwachtte, gold voor hun denk ik ook. Toch voelt het èrgens wel een beetje... Nahja, je snapt het wel. Ik moet nu idd mn weken gaan vullen. Gelukkig zit ik tot en met maandag praktisch volgepland, dus dat moet wel lukken... Maar danquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok dan. Hoe verliep het 'slecht' nieuws gesprek ?
Je kan altijd gaan vakkenvullenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kort en redelijk, was minder erg dan ik verwachtte, gold voor hun denk ik ook. Toch voelt het èrgens wel een beetje... Nahja, je snapt het wel. Ik moet nu idd mn weken gaan vullen. Gelukkig zit ik tot en met maandag praktisch volgepland, dus dat moet wel lukken... Maar dan
Dat is een hele opluchting...quote:
we hebben Swampzone 2007 overleeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat echt NOODWEER worden weer he
ik weet niet waarom, maar ik gierde het uit van het lachen door het woord Swampzonequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we hebben Swampzone 2007 overleefthet interesseert me allemaal geen hol
Toch knap dat je dan mij hebt kunnen vindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik tenminste nog iemand gevonden
Toch wle vreemd ja jou vind ik zo en de rest kan ik niet vindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan mij hebt kunnen vinden
Als ik op mezelf zoek kan ik trouwens ook niet heel makkelijk wat vinden. Vreemd eigenlijk, aangezien ik wel redelijk wat info heb ingevuld. Maar als ik daarop search krijg ik gewoon geen of de verkeerde hitsquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch wle vreemd ja jou vind ik zo en de rest kan ik niet vinden
Aan het gejuich te zien een pijnarme en snelle ingreep? :quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan het gejuich te zien een pijnarme en snelle ingreep? :
Ik stel voor dat alle sponsoren er à la de minuut mee stoppen en dat fietsen weer iets wordt om simpelweg van A naar B te komen. Hoe lang je er over doet is totaal niet interessant...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:34 schreef Whiteguy het volgende:
Hoppa.. weer eentje met doping uit de tour.
Alle doping toestaan, en kijken wie het meeste durft in te nemen, lijkt mij een goede en eerlijke regel voor de komende tour.
Regen of zon, je hebt in beide gevallen slechts een bikini/badpak nodig...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:20 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat ik m'n kleding enzo niet allemaal in 1 sporttas kwijt kanin elk geval niet m'n eigen sporttas
Je kan zo'n omslagdoek meenemen om de nerdjes niet helemaal op tilt te laten slaan...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Etcetera het volgende:
dat zullen de nerdjes leuk vinden daar, ik persoonlijk iets minder
Je zou zeggen van wel, maar onze bagage is meestal over het maximaal toegestane gewicht, mede door de duikspullen die mee gaan. Volgend jaar 15 februari gaan we desondanks wel weer die kant op...quote:
wel aardig:quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zojuist m'n buurvrouw gezien (kwam een pakje ophalen) en ze zag er wel aardig uit
mjah maar dan ben ik er zelf nog niet zo blij meequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan zo'n omslagdoek meenemen om de nerdjes niet helemaal op tilt te laten slaan...
Eerste mogelijkheidquote:
Ik hoop niet dat jij een van die mensen bent die een halve dag van te voren daar al naartoe gaat om in de rij te gaan wachten he... ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Etcetera het volgende:
dat zullen de nerdjes leuk vinden daar, ik persoonlijk iets minder
mooiquote:
nee ik zit bij de crew ga mee met Pitt die bij de crew zitquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij een van die mensen bent die een halve dag van te voren daar al naartoe gaat om in de rij te gaan wachten he... ?
Verder vrij sneu filmpje om eerlijk te zijn, denk niet dat die presentator binnenkort bij RTL aan de slag gaat..![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Oh... en zo lang die gasten van geenstijl hem nog niet op dumpert.nl hebben toegevoegd, maar even op mn eigen homepage gezet:
*klik*
Gratis ijsjes bij de lokale snackbar. Wie wil mij trakteren ?
Afgelopen zondag met Sven, z'n ouders en zusjes op een terrasje gezeten. Vond het veel gezelliger dan in Groningen.quote:
leuk he huisdierenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt strondziek van die katten. Lola heeft net in een uur tijd:
- in de gordijnen gehangen
- het scheerding van Sven aangezet. Helaas zonder zichzelf kaal te scheren.
- een plant uitgegraven
- kattenbakkorrels 2 meter om de kattenbak verspreid
- mij een haal op m'n neus gegeven.
En vannacht vond ze het leuk m'n haar helemaal af te lebberen. Ik werd pas wakker toen ze aan m'n oor begon.![]()
![]()
Neo is een schatje.
Dat is nou een echte jonge katquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
- een plant uitgegraven
En vannacht vond ze het leuk m'n haar helemaal af te lebberen. Ik werd pas wakker toen ze aan m'n oor begon.![]()
![]()
Neo is een schatje.
En ze spellen sundae ook nog verkeerdquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Oh... en zo lang die gasten van geenstijl hem nog niet op dumpert.nl hebben toegevoegd, maar even op mn eigen homepage gezet:
*klik*
Zo zijn kattenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
- een plant uitgegraven
![]()
Neo is een schatje.
Ik snap het niet, als je 1 euro extra betaald krijg je ene gratis ijsje?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
*klik*
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik snap het niet, als je 1 euro extra betaald krijg je ene gratis ijsje?
Miauw!quote:
Eh... eh... geen idee wat voor geluid kleine panda's makenquote:[ afbeelding ]
Zeg het even dan volgende keer voordat je weer drie dagen weg bent. Sla ik put-opties inquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef iamredleader het volgende:zo, werk overleefd
drie daagjes weg en de beurs stort in...
Nog 1 dag en dan weekend
En die poesjes!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanuit het nieuwe, tijdelijke huis. Echt een leuk huisje en slechts een paar minuten bij werk van vader en broer vandaan. Vanmiddag na lang hanessen de sleutel gehad en 2 behulpzame ooms hebben een hulprondje gereden langs familie en relaties dus bedden, bank, stoelen, tafels, tv etc zijn aanwezig. Keuken op koelkast na volledig ingericht
inderdaad. Nog geen succes met laptop HD maar dat komt door tijdgebrek. Heb er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Kun je tenminste weer een beetje normaal leven tot je je huis weer in kunt
Al wat verder met je HD?
Geen koelkast? Dat lijkt me toch wel lastig...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanuit het nieuwe, tijdelijke huis. Echt een leuk huisje en slechts een paar minuten bij werk van vader en broer vandaan. Vanmiddag na lang hanessen de sleutel gehad en 2 behulpzame ooms hebben een hulprondje gereden langs familie en relaties dus bedden, bank, stoelen, tafels, tv etc zijn aanwezig. Keuken op koelkast na volledig ingericht
Krijg je bij je huisvestingsperikelen nog hulp van gemeentelijke instanties of zo?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
gemeente? Wie zijn dat? Ohja, dat zijn die mensen die heimelijk fotos kwamen maken en snel wegliepen toen we vroegen wat ze kwamen doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben alweer een uurtje in de running...
[..]
Krijg je bij je huisvestingsperikelen nog hulp van gemeentelijke instanties of zo?
Of is het 'helaas, pindakaas!' en mag je alles zelf uitzoeken?
13:51 18 Juli 2008quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik deze nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
13:51 18 Juli 2008
De jonge panda die in Artis door een kat werd gezoogd, is overleden. Het dier heeft zich verslikt;zijn luchtpijp zat vol melk. De rode panda, geboren op 30 juni, was door zijn moeder verstoten.
Zonde
quote:Rabidplaybunny87: Okay, so my neighbors officially hate me
GarbageStan23: why?
Rabidplaybunny87: Well, me, david and andrew were having a bonfire in the backyard, and we were making s'mores and all... and suddenly we here sirens, and see a firetruck turn into the street in front of us.
Rabidplaybunny87: So we all went running to see what was up, and our neigbor's house was on fire!
GarbageStan23: oh shit!
Rabidplaybunny87: Yeah, and when we got there, the wife was crying into her husbands arms, and we were just kinda standing there, and then she saw us, and then like for 10 seconds, gave us the dirtiest look ever
Rabidplaybunny87: Turns out, we were still holding our sticks with marshmallows on it, watching the fire....
Rabidplaybunny87: talk about bad timing...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]Zelfs hier doen we alles tegelijk
Engerd
quote:
Niet iedereen, ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
Heeft iedereen hier de FokSilver layout?
Me tooquote:
Ik heb 'baggerlayout'...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
Heeft iedereen hier de FokSilver layout?
* B.ertha vanuit het hoge noorden:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Supersheep het volgende:
Voor hoe lang de zomer terug is, durft woordvoerder Harry Geurts nog niet te zeggen. Dat heeft alles te maken met de eerste orkaan van het seizoen, B.ertha, waaraan Nederland ook de terugkeer van de zomer te danken heeft.
Omdat B.ertha richting IJsland is vertrokken, krijgt Nederland te maken met een hogedrukgebied dat zorgt voor goed weer.
Maar B.ertha zorgt er ook voor dat de weermodellen een beetje van slag zijn en de voorspellingen voor de komende tijd dus onzekerder worden. Maar zeker is dat het in Nederland de komende week zonniger, warmer en droger wordt. Temperaturen van meer dan 25 graden liggen zelfs in het verschiet.
Bedankt B.!
waarschijnlijk het-weekend-voor-vakantie-duurt-te-lang-gevoelquote:
ik wou het net postenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Supersheep het volgende:
Voor hoe lang de zomer terug is, durft woordvoerder Harry Geurts nog niet te zeggen. Dat heeft alles te maken met de eerste orkaan van het seizoen, B.ertha, waaraan Nederland ook de terugkeer van de zomer te danken heeft.
Omdat B.ertha richting IJsland is vertrokken, krijgt Nederland te maken met een hogedrukgebied dat zorgt voor goed weer.
Maar B.ertha zorgt er ook voor dat de weermodellen een beetje van slag zijn en de voorspellingen voor de komende tijd dus onzekerder worden. Maar zeker is dat het in Nederland de komende week zonniger, warmer en droger wordt. Temperaturen van meer dan 25 graden liggen zelfs in het verschiet.
Bedankt B.!
omgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Etcetera het volgende:
hey Soemp![]()
Student neemt intrek in glazen doos lol
Die man vond het denk ik sneu voor me dat Wiebel me niet gevraagd heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Etcetera het volgende:
dus er is nog hoop als het niet werkt met Wiebel
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:mijn tentamen ging geweldig
als ik het niet heb gehaald snap ik het echt niet
heb dan ook goed gestudeerd, de afgelopen dagen in afzondering geleefd. En nu welverdiend eindelijk vakantie
ik ga eerst shoppen om mezelf te belonen
Toevallig dat net jou dit moet overkomenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
Oja, gister met Wiebel naar Hancock geweest.![]()
Eerst deden de automaten het niet, zodat we in de rij moesten voor de kassa. 8 uur kochten we een kaartje. Vervolgens stond er een gigantische rij voor het drinken enz. Kwart over 8 zou het beginnen, maar wij kwamen 10 minuten later binnen. Film was al begonnen, irritant, we hadden verwacht dat er eerst wel reclame zou komen.Snel op de eerste de beste plek neergeploft, maar een uur later krijgen we opeens de aftiteling.
![]()
![]()
Bleek die doos bij de kassa ons een kaartje voor de film van half of kwart voor 8 te hebben gegeven.![]()
Geen wonder dat we halverwege binnen kwamen zetten.
![]()
Was echt een heel snel biosavondje!Ze wilden ons eerst afschepen met een klachtenbrief, maar uiteindelijk hebben we gratis blanco kaartjes gekregen.
quote:
Shop jij in een half uur 2 paar schoenen bij elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen gekocht
Het ene paar is wel way out there dus hoop dat ik ze aandurf
ja wat nouquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben juist zo blij dat het weekend is.
Hier vandaag hooguit 3 spatjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:48 schreef B.ertha het volgende:
wat een prutweer
Daantje heeft een prik gehad tegen allergie ofzo
-edit, niks geen prutweer, nu weer stortregen. Vanmiddag was de snelse ruitenwisser ook al te traag
ik was bij de dermatoloog en de reumatoloog.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
B. hoe is het gegaan met de uitslag van het onderzoek wat je gehad hebt?
wat er staat, meer niet. En er maar mee leren leven. Het is niet levensbedreigend, wel irritantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Damn.Ook bij jou weer onzekerheid over wat het nou is en nog meer onderzoek.
![]()
Hoe gaat het verder?
ohquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
ja.
Ik bedoelde eigenlijk: hoe gaat het verder? Met tentamens, vakantieplannen, en dergelijke.
Oja, lowlands.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef B.ertha het volgende:
oh
GoedAlle tentamens gehaald, P is binnen
Nu werk ik veel, breng ik zoveel mogelijk tijd door met Sheep, deze week bij de vierdaagsefeesten geweest, volgende week jarig en in augustus nog naar Lowlands. Geen vakantieplannen verder
probeer hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan je je toruwens legitimeren met een verlopen paspoort met een paar gaten er in?
ooooooh LB moet bloooozeeeeen lalalaaaalaaaaquote:
Gaten? Wat heb je gedáán?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan je je toruwens legitimeren met een verlopen paspoort met een paar gaten er in?
Hij was dinsdag verlopen dus vandaga naar het gemeentehuis om een nieuwe aan te vragen. does vroeg ze of ik mijn oude wilde houden. dus ik zeg ja denkende dat ze alleen een hoekje afkinppen ofzo dus gaat ze even naar 'achter' komt ze terug zitter er 3 gaten inquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shop jij in een half uur 2 paar schoenen bij elkaar
Wauw dat is echt goed geregeld!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, awesome!Eyeworks heeft toegezegd me te helpen met mijn proefielwerkstuk over het maken van een film. Echt super
!
Eyeworks is al bijna net zo groot, al dan niet groter dan Endemol
Vlak voor je neus met een mega-beamer er op dan, want je ziet bijna geen moer in de Vinkeveense Plassen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond weer een heel aantal baarzen van dichtbij bekeken
Het zicht was vandaag behoorlijk, meter of 4 a 5quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor je neus met een mega-beamer er op dan, want je ziet bijna geen moer in de Vinkeveense Plassen... [ afbeelding ]
Wij mochten niet over als we geen netjes plan, compleet met tijdschema hadden ingeleverdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wauw dat is echt goed geregeld!
Ik heb nog geen eens een onderwerp voor mijn pws, ik heb de vakken economie en aardrijkskunde...
Kijk er nu al tegenop
Ik vind het best wel een vet ideequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:37 schreef Nesle het volgende:
Nou een onderwerp moet er nog komen dus, alle ideeën zijn welkom
Ons hoofdvak is economie, ik wilde eerst een plan gaan maken om een restaurant te gaan opzetten en dan te gaan kijken of dat dan ook daadwerkelijk gaat lukken met de concurrentie ed.... alleen vind ik dat nu een beetje suf en zoek naar meer opties
Ja horeca dus... ik werk zelf in een hotel en ook nog in een restaurant dus daarom kwam ik ook op dat idee. Alleen is mijn partner totaaaaaaaaaaaaal niet bekend in de horecaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een vet ideeVorig jaar was ik met drie anderen bezig met het opzetten van een interactief toernooi, dat wilde ik ook gaan gebruiken voor mijn werkstuk, maar dat liep allemaal een beetje op een vage manier mis... Je moet sowieso eerst kijken naar iets wat je écht interesseert...
Moet je met een partner werken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja horeca dus... ik werk zelf in een hotel en ook nog in een restaurant dus daarom kwam ik ook op dat idee. Alleen is mijn partner totaaaaaaaaaaaaal niet bekend in de horecaMoet haar mening oook maar eens gaan vragen, en de goedkeuring van mijn pws-begeleider
Ja in tweetallen, iedereen trouwens hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet je met een partner werken?Da's wel een nadeel
Maar zij kan dan misschien de andere kant ervan behandelen, als dat haar meer interesseert, zoals de PR enzo. Dat vinden super veel mensen heel leuk om te doen, volgens mij. Ik had vroeger trouwens een schriftje waarin ik mijn eigen hotel had opgezet
Compleet met lijsten van wie de kamermeisjes waren en al het andere personeel
Ik was een vreemd kind
Echt supervetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja in tweetallen, iedereen trouwens hoor
Haha ik droomde er ook altijd van om een eigen hotel te hebben![]()
ik ga ook naar de hotelschool na V6
Ik werk van sept tot april als kamermeisje in een hotelen van april tot en met aug in een restaurant als serveerster of in de keuken. Ik ga dan plan maar doorduwen denk ik.. heb er ff weer over nagedacht en volgens mij kan ik daar wel 80 uur aan besteden
Ik vind mijn werk ook superleuk, ik moet volgende week ook weer de hele week werken, behalve dinsdagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt supervetMijn hotel zou in de bossen komen en voor íedereen geweldig zijn, voor omaatjes, maar ook voor jonge hippe meisjes
Met glijbanen om naar je kamer te komen enzo. Jouw werk is volgens mij een stuk leuker dan tenen frutten
Er is echt een tof boek over werken in een hotel, Hotel Babylon heet het. Als je het nog neit gelezen hebt zou ik dat zeker doen
Je zou toch stoppen (o.a. vanwege verbodquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ben een bijzondere vrouw
Ik ben in de kroeg met vriendinnen en sta even een saffie te roken. Vind het maar matig dat rookverbod
Mijn paspoort was geldig tot 15 juli 2008 dus denk daarom dat ze er al gaten in maakte. En ik mocht gewoon tot 15 juli in de V.S blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik ook, Yuri. Ik wist wel dat ze gaten gingen maken.
Raar dat ze je oude nu al ongeldig heeft gemaakt terwijl je nieuwe nog niet klaar is.
En hoe ben jij met je oude paspoort Amerika binnengekomen? Het moet toch tot 6 maanden na terugkomst nog geldig zijn?
Jij had toch een kutweekend?quote:
Tja.. je doet het toch echt helemaal zelf he...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:04 schreef MaJo het volgende:gister na de kroeg met vriendinnen gaan stappen
in een dronken bui die jongen van vorige week gesmst en vervolgens de halve nacht met hem gebeld/gesmst
we wilden elkaar graag zien maar aangezien hij vanavond op vakantie gaat en ik morgen hebben we nu over een maand een date
vind hem toch best leuk
![]()
Pulp Fictionquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:38 schreef Soempie het volgende:
Wat zouden jullie kiezen: garfield of analyze this?
Ga je gang!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, mag ik mijn usericon alweer veranderen?
Wat Wg zegt. Je kunt echt wel wat beters krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. je doet het toch echt helemaal zelf he...
Niet zeuren als ie over een maand wederom helemaal lam met een andere meid er vandoor gaat he![]()
Analyze this.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:38 schreef Soempie het volgende:
Wat zouden jullie kiezen: garfield of analyze this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |