Nou, wij nietquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, neem krullen!
Heb ik ook altijd willen hebben.
In plaats daarvan heb ik een stijltang. Logisch, hè?
Ik haat de slag in mijn haarquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, neem krullen!
Heb ik ook altijd willen hebben.
In plaats daarvan heb ik een stijltang. Logisch, hè?
Hangt van de datum af, zit vrij vol eind mei...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om eind mei, als het weer lekker warm is, een barbeque-meet in Amstelveen te houden? Heb hier een mooi grasveldje voor, en een barbeque zou best gezellig zijn, me dunkt
quote:
Dat was ons geheimquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry MaJo, ik weet dat ik het niet zou vertellen maar ik kon het niet langer voor me houden![]()
Ik lijk er inderdaad best veel op ja, vooral dat haarquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontkennen helpt niet meer.![]()
Vast een oude foto, je ziet er ook nog jeugdig uit op deze kiek...
Nee niet die enequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, dan kan ik net zo goed maar de rest van de foto's ook maar online zetten.....![]()
Een paar maten dunnerquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lijk er inderdaad best veel op ja, vooral dat haarIk heb ook boven stijl en onder krullen (hoewel het steeds meer krul wordt
) Alleen ben ik wel een paar maten dunner
Nee dat valt wel mee maar ik ben wel ietsjes dunnerquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar maten dunner
Zo volslank ben je niet op de foto van Jojo...
Neu, maat 34/36 is bijna anorectischquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Als ik het goed inschat heeft dat meisje op de foto al maat 34/36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |