Welkom bij het slowchattopic voor AKQ'ers.
  Welkom bij het slowchattopic voor AKQ'ers.  

en uiteraard over je scheeravonturen met wol. Verder gaan we schapen neuken, schapen neuken, want schapen neuken is fijn!
 en uiteraard over je scheeravonturen met wol. Verder gaan we schapen neuken, schapen neuken, want schapen neuken is fijn! 

quote:

Kijk eens in de wasdroger.quote:

Dan ligt 'ie vast op het tafeltje/kastje in de gang onder een energierekeningquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dat scheelt weer

Ergens op de IBG site kan je in je eigen gegevens het afhaalnummer vinden en daarmee kan je je OV ook afhalen.quote:

weer thuis van een dagje werken + boodschappen doen.
 weer thuis van een dagje werken + boodschappen doen. voor mezelf een nieuw geluidssysteem gekocht. Ik meen me te herinneren dat ik een hele tijd terug hier in de SC had geklaagd dat het oude systeem piepte bij een beetje volume. Dat probleem is nu voorbij
 voor mezelf een nieuw geluidssysteem gekocht. Ik meen me te herinneren dat ik een hele tijd terug hier in de SC had geklaagd dat het oude systeem piepte bij een beetje volume. Dat probleem is nu voorbij   totaal beschikbaar vermogen in dit 5.1 full Dolby Surround systeem is 47 Watt, en het klinkt er ook naar
  totaal beschikbaar vermogen in dit 5.1 full Dolby Surround systeem is 47 Watt, en het klinkt er ook naar   

ik ben voorlopig wel even zoet met m'n muziek
  ik ben voorlopig wel even zoet met m'n muziek   

Hehe, ik kijk zo zuur mogelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:11 schreef wyccie het volgende:
OV opgehaald, ik mocht zelfs een beetje glimlachen op de pasfoto.

Ik heb een bril dus ik mag en niet lachen en moet precies zo zitten dat er geen weerkaatsing isquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:11 schreef wyccie het volgende:
OV opgehaald, ik mocht zelfs een beetje glimlachen op de pasfoto.

Ik mocht hem ophouden zolang er maar geen weerkaatsing wasquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat de bril per se af moest (wat belachelijk is).

quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef wyccie het volgende:
In jouw tijd had je nog geen OV. Ow, je bent van '76.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |